Mainos

Sanna Marin

• 1 071 522
  • 8 951

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Totta kai saa ja pitääkin olla hauskaa, mutta nyt on kyllä noloa meininkiä imo:

Ok boomer, naistenvihaaja ja mitä näitä lennokkaita lauseita vielä oli. edit: Get over it!

Mää tarjoon, Sää maksat

Viimeksi muokattu:

axe

Jäsen
Antais mennä vaan kun maistuu, mut vähän ihmetyttää ettei oo jotain itsesuojeluvaistoa kieltää porukalta kuvaamista tai ainakin olla menemättä itse poseeraamaan. Vai luottiko, että on niin kova julkkispoppoo ettei leviä. Niinku Haippirinkikin.

Jeffrey

Jäsen
Tahallisia levityksiä nuo videot ovat olleet. Mielenkiintoinen tapa aloittaa vaalikampanja, mutta onhan hänen kannatuksensaan pohjautunut jo varsin vankasti kaikelle muulle kuin itse poliittiselle johtamiselle.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Totta kai saa ja pitääkin olla hauskaa, mutta nyt on kyllä noloa meininkiä imo:

Olen ehdottomasti kannustanut Sannaa kaikessa toiminnassaan, siis tällaisessa ei-poliittisessa vapaa-ajan toiminnassa, ja todennut miten hienoa on kun meidän sukupolvi ottaa hommaa omannäköisesti haltuun. Mutta kyllä tässä nyt jo ylitettiin jonkinlainen.. miten nyt sanoisi.. kiusallisuuden kynnys. Olen siis itse vain aivan muutaman vuoden vanhempi kuin Marin, että edes sillä en sano. Mutta nyt oli kyllä sellaiset lukiolaisbileet, ettei mittaa ei määrää. Nämä muut ihmiset näillä videoilla edustavat sellaisia elämänaloja, jotka eivät millään tavalla rinnastu siihen mitä Marin kuitenkin edustaa..

Mahtaa olla demarien puoluekokousristeilyillä tästä lähtien iso kysymys kumpi vetää enemmän porukkaa, Dannyn keikka vai Sannan hyttijatkot..

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ehkä ei kannattaisi ihan kaikkea kuvata ja julkaista. Ei monissa muissakaan työpaikoissa oltaisi kovinkaan tyytyväisiä tällaisesta julkisuudesta. En tietysti ole Marinin kohderyhmää ja ehkä hänen äänestäjänsä sitten arvostavat tuota "some-tähtien" kanssa bilettämistä.

Jos tämä taas on ihan laskelmoitua, niin ihmettelen vielä enemmän. Toisaalta saahan sen huomion käännettyä näinkin pois esim. ikävistä ja tylsistä talousasioista.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
En katsonut mutta noloa meininkiä lähinnä iltapaskalta. Yhteiskunnallista painoarvoa, voi nyt vittu.
Kiitos että kommentoit katsomatta, näkemättä paskaa niinhän se menee...

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ehkä ei kannattaisi ihan kaikkea kuvata ja julkaista. Ei monissa muissakaan työpaikoissa oltaisi kovinkaan tyytyväisiä tällaisesta julkisuudesta. En tietysti ole Marinin kohderyhmää ja ehkä hänen äänestäjänsä sitten arvostavat tuota "some-tähtien" kanssa bilettämistä

Näin vakavassa maailmantilanteessa tarvittaisiin tasapainoinen ja selvä pääministeri. Ei tälläistä jatkuvasti bilettävää teiniä.
Niin siis hankalaa tässä on nimenomaan, kun ajattelee pelkästään demarien perusäänestäjiä. Viesti joka tässä lähtee on aivan uskomattoman kiusallinen suhteessa näihin: pari mennyttä koronavuotta ovat romahduttaneet monen elämää pahasti monella sektorilla, nyt jopa kymmenkertaistuva energian hinta, valtavasti noussut ruuan hinta ja elinkustannukset, pitkälti koska viattomia ihmisiä tapetaan Ukrainassa..

Viesti joka lähtee on siis se, että ei muuten paljon pääministeriä napostele..

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suurin kysymys on miksi vitussa nuo tanssimisen pitää yleensä ottaen videoida? Olen saman ikäinen Sannan kanssa ja välillä vietetään hauskoja juhlia kavereiden kesken. Mutta ei me sieltä haluta videoita ottaa, vielä vähemmän laittaa niitä someen jakoon.

Vaalikampanjan avaus.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Antais mennä vaan kun maistuu, mut vähän ihmetyttää ettei oo jotain itsesuojeluvaistoa kieltää porukalta kuvaamista tai ainakin olla menemättä itse poseeraamaan. Vai luottiko, että on niin kova julkkispoppoo ettei leviä. Niinku Haippirinkikin.
Haluaa provosoida ja kalastella ääniä vihreiltä ja vasemmistoliitolta.

Mulle on periaatteessa ihan sama, vaikka Marin juoksisi vapaa-ajallaan alasti ympäri Helsinkiä, mutta tämä vittuilunsa alkaa jo käydä väsyneeksi. Joo joo, oli väärin että Ruissin reissua pilkattiin, nyt vaan ei kannattaisi alentua samalle tasolle.

Ylipäätään ryyppyreissujaan retostelevat ihmiset ovat tosi raskaita, nimimerkillä mulla on paljon meneviä (nais)kavereita.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tuossa kun olisi pääministeri Santeri Marin laulamassa Pataässässä Ukkometsoa karaokessa niin jumalaare, kun Jatkoajankin äijjät peukuttaisi.
Tulihan sieltä jo se sukupuolivertauskin.

En arvostaisi moista toimintaa oli pääministerinä kuka tahansa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy