Mainos

Sanna Marin

• 1 071 669
  • 8 951
Näissä Marinin kohuissa tunnutaan menevän aina ”mutku Kekkonen” linjalle ja/tai hyökätään kriitikin esittäjää vastaan ja todetaan että arvostelija ”ei vaan tajuu, Sanna nyt vähä ravistelee PM instituutiota”.

Mielestäni hedelmällisempää olisi verrata Rinteeseen/Sipilään/Stubbiin jne. tuoreampiin pääministereihin - voi vaan kuvitella minkälaisia otsikoita vaikkapa Sipilästä oltaisiin revitty jos toistuvasti olisi ollut baanalla vaikkapa Katri Kulmunin kanssa.

Toivottavasti Marin nähdään seuraavilla kerroilla julkisuudessa näyttämässä johtajuuttaan energiakriisin hoidossa kuten ammoisina koronan alkuaikoina.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hemmetin kovia analyyseja lähtenyt taas ilmoille. Kertoo jotakin yhteiskunnasta, että nämä vapaa-ajan bilettämiset nostaa isomman kohun, mitä Rydmanin sikailut.

Pääministeri oli muuten koko tämän viikon ihan normaalisti töissä. Käväisi Oslossa, Jyväskylässä ja Kuopiossa pitämässä linjapuheita.

Kieltämättä noihin Sannan valintoihin on jotenkin vaikea samaistua. Olen pari vuotta häntä nuorempi, mutta jos minut nykäistäisiin tästä perhe-elämän keskeltä Suomen politiikan eturiviin, niin kokisinko suurtakaan painetta lähteä tusinajulkkisten ja viihteen moniottelijoiden kanssa bilettämään vaikka joku kuinka houkuttelisi. En taatusti. Ennemminkin kysyisin että miksi vitussa lähtisin, on tässä parempaakin tekemistä duunissa ja kotona.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieman ihmettelen, että pääministerin bilettäessä jossain yksityisissä(?) juhlissa kameroita ei ole otettu pois osallistujilta yms.. Kai Marininkin ympärillä pyörii jotain PR-väkeä, jotka suojelevat häntä. Rouva itse näyttää tosin oikein innolla ihan omaehtoisesti poseeravan kameralle, mikä ei toki yllätä; kuten olen aiemmin todennut, Marin on tyylitön teini-ikään jämähtänyt pelle.

Hemmetin kovia analyyseja lähtenyt taas ilmoille. Kertoo jotakin yhteiskunnasta, että nämä vapaa-ajan bilettämiset nostaa isomman kohun, mitä Rydmanin sikailut.

Pääministeri oli muuten koko tämän viikon ihan normaalisti töissä. Käväisi Oslossa, Jyväskylässä ja Kuopiossa pitämässä linjapuheita.
Aika kovassa mankelissa Rydmankin oli hesarin jutun julkaisun jälkeen eikä ihan syyttä.

Osaltaan nykyajan median kohuotsikko-tyyli vaan tuppaa tunkemaan uutta kohua vanhan tilalle jotta lehdet ja internetin mainostila menee kaupaksi. Sitä myöten sitten myös enemmän huomiota ansaitsevat asiat unohtuvat.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Marin ja jauhojengi, hyvää materiaalia kyllä kaikinpuolin etenkin tuossa pidemmässä videossa.

Tuli katsottua tuo. Siinä tosiaan joku mainitsi: "vittu tästä tulee hyvä fiilis" sekä "jauhojengi".

Ainakin tuossa jauhojengissä on hyvä aines meemeihin, mihin tuo sitten ikinä viittaakaan.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mitenhän demarit selittää äänestäjilleen sitä, että samaan aikaan kun elinkustannukset nousevat dramaattisesti ja eläkeläisillä on tosi tiukkaa niin meidän pääministeri näkee asiakseen juhlia kuin viimeistä päivää?

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Tuolla videolla viimeistään SM vetää pääministerille kuuluvan arvokkuuden vessanpöntöstä alas. Ihan helvetin noloa katsottavaa ja antamalla kuvata itseään tuossa moodissa kertoo se siitäkin ettei hän ole sieltä penaalin kynien terävimmästä päästä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On kyllä aika tasoa 15v ja ekat kännit, noloa.

Toisaalta mulle on ihan sama miten kukakin vapaa-aikansa viettää, mutta tuossa asemassa ollessa olisi syytä pitää huoli ettei tollaista materiaalia pääse julkisuuteen.
Eli toisin sanoen ei ehkä kannata tuollaisilla videoilla esiintyä.
Vähän tommoinen opiskelijat viihteellä meno. Lauletaan mukana, kuvataan videoita ja muuta sellaista (olen katsonut kun pari opiskelija-aktiivia ottivat peilinkautta alastonkuvia kesken saunomisen ja minun puhelimellani vielä). Tuo katsomani video oli aika kesyä menoa kuitenkin. Ei edes näkynyt ketään alastomia ihmisiä tai kielareita.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hieman ihmettelen, että pääministerin bilettäessä jossain yksityisissä(?) juhlissa kameroita ei ole otettu pois osallistujilta yms.. Kai Marininkin ympärillä pyörii jotain PR-väkeä, jotka suojelevat häntä. Rouva itse näyttää tosin oikein innolla ihan omaehtoisesti poseeravan kameralle, mikä ei toki yllätä; kuten olen aiemmin todennut, Marin on tyylitön teini-ikään jämähtänyt pelle.

Onko Marin tuossa videossa pääministeri? Milloin video on kuvattu?

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mitenhän demarit selittää äänestäjilleen sitä, että samaan aikaan kun elinkustannukset nousevat dramaattisesti ja eläkeläisillä on tosi tiukkaa niin meidän pääministeri näkee asiakseen juhlia kuin viimeistä päivää?
Eivät ne äänestäjät muista enää mitä juhliminen tarkoittaa.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on taas jatkoajan kristilliskonservatiivit onnesta soikeina kun voivat pitää itseään parempina kuin pääministeri.

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
En tiedä, mutta jos kyseessä olisi miesoletettu saman ikäinen ja samassa asemassa oleva ihminen, josta valuisi julkisuuteen kännivideo "poikien illasta", niin en usko että tälläkään palstalla aihetta nostettaisiin niin paljon esille.

Alejandro

Jäsen
Suurella osalla eläkeläisistä ei ole tietokonetta, josta voisi nähdä tämän kohuvideon.

En jaksa harmistua Sannan juhlimisesta. Ennemminkin naurattaa, erityisesti reaktioiden vuoksi. Ihan Vauva-foorumin tasoa osa näistä haukkumisviesteistä.

Kyle

Jäsen
Vaikka Sanna Marinin polittiinen ideologia eroaa omastani lähes kuin yö ja päivä, niin silti hän on saanut paljon itseltäni krediittiä jämptistä linjasta ja esiintymisestä. Sitten välillä kun tulee näitä vapaa-ajan "toilailuja" niin aina tulee mieleen kun jotkut on alun alkaen sanonut, että poliittinen Sanna on vanhojen demari-setien valeasussa oleva näyttelijä / mannekiini. Näyttelijä joka esiintyy juuri kuten on käsikirjoitettu.

Jotenkin tämäkin kotivideo tuo mieleen sen, että tässä ollaan oma "tavallinen" itsensä ja kun arki koittaa niin mennään opettelemaan valmiiksi käsikirjoitettu fraasit, kuunnellaan kokeneemmilta millä kannalla tänään ollaan ja ollaan parhaan mukaan korrekti.

Itsellä ei todellakaan käy järkeen, että miksi kansanedustaja, ministeri tai varsinkaan pääministeri edes haluaisi hengailla vapaa-ajalla tuollaisessa porukassa joka lähinnä koostuu c-luokan julkkiksista.

En tiedä, mutta jos kyseessä olisi miesoletettu saman ikäinen ja samassa asemassa oleva ihminen, josta valuisi julkisuuteen kännivideo "poikien illasta", niin en usko että tälläkään palstalla aihetta nostettaisiin niin paljon esille.
Ihan varmasti nostettaisiin. Ennen viestiäsi en kyllä itse edes osannut ajatella tätä minään sukupuolikysymyksenä.

moelsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä on pidempi video? IS:n sivuilla joku 45 sekuntia.
Twitterissä jo aika moni jakaa tuota. Kukahan tuo IG rayharautio oikein on, etenkin kun Marin näyttäisi seuraavan kyseistä tiliä (jolla on/oli alle 100 seuraajaa).

Tuostakin stoorista(?) jää näkemättä suurinosa, tiedä sitten onko vielä jollakin koko tarina tallessa vai onko tuohon leikattu vain ne osat joissa Marin myös mukana.

Tämä Bile-Ilmarikin alkaa olemaan jännä hahmo.

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Ihan varmasti nostettaisiin. Ennen viestiäsi en kyllä itse edes osannut ajatella tätä minään sukupuolikysymyksenä.
Ihan kommentoinnin tasosta en usko tähän. Tuskin täällä sanottaisiin, että joku näyttää miespuoliselta aikuisviihdetähdeltä tai jotain miesten kaljankiskontaa umpihumalassa "teini-ikäisten" bilettämisenä. Toki voin olla täysin väärässä.

Mutta noin muuten itse ihmettelen tässä keississä a) miksi video on ylipäätänsä kuvattu/annettu kuvata b) miksi joku on pitänyt hyvänä ideana pistää sen julkisuuteen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy