Sanna Marin, tuo demareiden Teuvo Hakkarainen.
On Sannalla sentään kai vielä ainakin varkauden, pahoinpitelyn ja ahdistelun verran matkaa ennen kuin tällaisia vertauksia ruvetaan tekemään?
Sanna Marin, tuo demareiden Teuvo Hakkarainen.
Stubbin kohdalla riitti pyöräilyshortsit ja liian hyvin istuva puku.voi vaan kuvitella minkälaisia otsikoita vaikkapa Sipilästä oltaisiin revitty jos toistuvasti olisi ollut baanalla vaikkapa Katri Kulmunin kanssa.
Stubbin kohdalla riitti pyöräilyshortsit ja liian hyvin istuva puku.
Aika kovassa mankelissa Rydmankin oli hesarin jutun julkaisun jälkeen eikä ihan syyttä.Hemmetin kovia analyyseja lähtenyt taas ilmoille. Kertoo jotakin yhteiskunnasta, että nämä vapaa-ajan bilettämiset nostaa isomman kohun, mitä Rydmanin sikailut.
Pääministeri oli muuten koko tämän viikon ihan normaalisti töissä. Käväisi Oslossa, Jyväskylässä ja Kuopiossa pitämässä linjapuheita.
Marin ja jauhojengi, hyvää materiaalia kyllä kaikinpuolin etenkin tuossa pidemmässä videossa.
Vähän tommoinen opiskelijat viihteellä meno. Lauletaan mukana, kuvataan videoita ja muuta sellaista (olen katsonut kun pari opiskelija-aktiivia ottivat peilinkautta alastonkuvia kesken saunomisen ja minun puhelimellani vielä). Tuo katsomani video oli aika kesyä menoa kuitenkin. Ei edes näkynyt ketään alastomia ihmisiä tai kielareita.On kyllä aika tasoa 15v ja ekat kännit, noloa.
Toisaalta mulle on ihan sama miten kukakin vapaa-aikansa viettää, mutta tuossa asemassa ollessa olisi syytä pitää huoli ettei tollaista materiaalia pääse julkisuuteen.
Eli toisin sanoen ei ehkä kannata tuollaisilla videoilla esiintyä.
Hieman ihmettelen, että pääministerin bilettäessä jossain yksityisissä(?) juhlissa kameroita ei ole otettu pois osallistujilta yms.. Kai Marininkin ympärillä pyörii jotain PR-väkeä, jotka suojelevat häntä. Rouva itse näyttää tosin oikein innolla ihan omaehtoisesti poseeravan kameralle, mikä ei toki yllätä; kuten olen aiemmin todennut, Marin on tyylitön teini-ikään jämähtänyt pelle.
Eivät ne äänestäjät muista enää mitä juhliminen tarkoittaa.Mitenhän demarit selittää äänestäjilleen sitä, että samaan aikaan kun elinkustannukset nousevat dramaattisesti ja eläkeläisillä on tosi tiukkaa niin meidän pääministeri näkee asiakseen juhlia kuin viimeistä päivää?
Mikä on pidempi video? IS:n sivuilla joku 45 sekuntia.Marin ja jauhojengi, hyvää materiaalia kyllä kaikinpuolin etenkin tuossa pidemmässä videossa.
Suurella osalla eläkeläisistä ei ole tietokonetta, josta voisi nähdä tämän kohuvideon.Mitenhän demarit selittää äänestäjilleen sitä, että samaan aikaan kun elinkustannukset nousevat dramaattisesti ja eläkeläisillä on tosi tiukkaa niin meidän pääministeri näkee asiakseen juhlia kuin viimeistä päivää?
Ihan varmasti nostettaisiin. Ennen viestiäsi en kyllä itse edes osannut ajatella tätä minään sukupuolikysymyksenä.En tiedä, mutta jos kyseessä olisi miesoletettu saman ikäinen ja samassa asemassa oleva ihminen, josta valuisi julkisuuteen kännivideo "poikien illasta", niin en usko että tälläkään palstalla aihetta nostettaisiin niin paljon esille.
Oletko tosissasi? Yrität pelastaa tilannetta, miksi?Onko Marin tuossa videossa pääministeri? Milloin video on kuvattu?
Twitterissä jo aika moni jakaa tuota. Kukahan tuo IG rayharautio oikein on, etenkin kun Marin näyttäisi seuraavan kyseistä tiliä (jolla on/oli alle 100 seuraajaa).Mikä on pidempi video? IS:n sivuilla joku 45 sekuntia.
Ihan kommentoinnin tasosta en usko tähän. Tuskin täällä sanottaisiin, että joku näyttää miespuoliselta aikuisviihdetähdeltä tai jotain miesten kaljankiskontaa umpihumalassa "teini-ikäisten" bilettämisenä. Toki voin olla täysin väärässä.Ihan varmasti nostettaisiin. Ennen viestiäsi en kyllä itse edes osannut ajatella tätä minään sukupuolikysymyksenä.
Jos he ovat yksinkertaisesti kavereita keskenään? Ihmeellisen lokeroivaa puhetta.Itsellä ei todellakaan käy järkeen, että miksi kansanedustaja, ministeri tai varsinkaan pääministeri edes haluaisi hengailla vapaa-ajalla tuollaisessa porukassa joka lähinnä koostuu c-luokan julkkiksista.