Sanna Marin

  • 969 099
  • 8 485

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suurin kysymys on miksi vitussa nuo tanssimisen pitää yleensä ottaen videoida? Olen saman ikäinen Sannan kanssa ja välillä vietetään hauskoja juhlia kavereiden kesken. Mutta ei me sieltä haluta videoita ottaa, vielä vähemmän laittaa niitä someen jakoon.

Vaalikampanjan avaus.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Antais mennä vaan kun maistuu, mut vähän ihmetyttää ettei oo jotain itsesuojeluvaistoa kieltää porukalta kuvaamista tai ainakin olla menemättä itse poseeraamaan. Vai luottiko, että on niin kova julkkispoppoo ettei leviä. Niinku Haippirinkikin.
Haluaa provosoida ja kalastella ääniä vihreiltä ja vasemmistoliitolta.

Mulle on periaatteessa ihan sama, vaikka Marin juoksisi vapaa-ajallaan alasti ympäri Helsinkiä, mutta tämä vittuilunsa alkaa jo käydä väsyneeksi. Joo joo, oli väärin että Ruissin reissua pilkattiin, nyt vaan ei kannattaisi alentua samalle tasolle.

Ylipäätään ryyppyreissujaan retostelevat ihmiset ovat tosi raskaita, nimimerkillä mulla on paljon meneviä (nais)kavereita.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tuossa kun olisi pääministeri Santeri Marin laulamassa Pataässässä Ukkometsoa karaokessa niin jumalaare, kun Jatkoajankin äijjät peukuttaisi.
Tulihan sieltä jo se sukupuolivertauskin.

En arvostaisi moista toimintaa oli pääministerinä kuka tahansa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Osaisiko joku kertoa, että onko nämä videot nyt ihan tuoreita, korona-ajalta vai useamman vuoden takaa?

Että osaisin sitten pahastua oikeasta syystä.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Osaisiko joku kertoa, että onko nämä videot nyt ihan tuoreita, korona-ajalta vai useamman vuoden takaa?

Että osaisin sitten pahastua oikeasta syystä.
Suhteellisen tuoreelta tapaukselta vaikuttaa kun katsoo Marinia tuossa videossa. Hän on laihtunut viime aikoina aika paljon.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ai jumalauta. Siellä se taas bilettää. Meidän verorahoilla jne. Ei Kekkonen vaan ryypännyt ja käynyt naisissa. Eikä miespoliitikot ylipäätäänkään. Ennen sai vetää perseet, käydä huorissa ja paskantaa housuun sammuneena, kun ei siitä saanut kukaan tietää, kun ei ollut somea. Nuoren naisen ei pidä normaalia nuoren naisen elämää elävän. Hunnuttaa pitäisi oikeastaan kaikki naiset, etteivät kävisi elämässä. Saatana. Nyrkin ja kyrvän välissä on paikka.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aika erikoista meininkiä pääministeriltä. Olen ehkä liian nuori olemaan boomer, mutta tuo touhu ei vaan vaikuta sellaiselta, mitä ministeriltä odottaisi. Noh...en häntä enkä hänen puoluettaan äänestänyt, joten sikäli tuo ei minua liikuta.
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
En siis kritisoi Sannan ammattitaitoa, bilettämistä tai edes sitä, että tämä kaikki kuvattiin vaan helvetin noloa meininkiä itse videossa, missä en itse edes näin yksityishenkilönä haluaisi olla mukana...
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En siis kritisoi Sannan ammattitaitoa, bilettämistä tai edes sitä, että tämä kaikki kuvattiin vaan helvetin noloa meininkiä itse videossa, missä en itse edes näin yksityishenkilönä haluaisi olla mukana...

Sama. Mulle on ihan sama paljonko pääministeri juhlii jos ne työt tehdään kuten kuuluukin (ottamatta nyt kantaa demareiden politiikkaan). Mutta miksi noita vitun noloja videoita pitää videoida ja laittaa someen?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En siis kritisoi Sannan ammattitaitoa, bilettämistä tai edes sitä, että tämä kaikki kuvattiin vaan helvetin noloa meininkiä itse videossa, missä en itse edes näin yksityishenkilönä haluaisi olla mukana...
Nyt näin videot ja täytyy sanoa, että meno on kuin jossain teinibileissä. Näinkö muuten muutkin milleniaalit juhlivat? Kysyn silkkaa uteliaisuutta, koska itse en ole ollut kotibileissä vuoden 2000 jälkeen.
 

molari

Jäsen
En siis kritisoi Sannan ammattitaitoa, bilettämistä tai edes sitä, että tämä kaikki kuvattiin vaan helvetin noloa meininkiä itse videossa, missä en itse edes näin yksityishenkilönä haluaisi olla mukana...
Kyllä, melkoista myötähäpeää aiheuttaa.

Vieläkö riittää Uuninpankkopojan ymmärrys, yleensä velatkin muuttuvat saataviksi (linkki) Vaalit tulossa - Uuninpankkopoika Saku Timonen
 

J.Petke

Jäsen
Muija on osaltaan hoitanut kaudellaan jumalauta maailmanlaajuisen pandemian, sodan Euroopassa ja Suomen liittymisen Natoon. Antakaa nyt helvetti vähän iisiä sillekin. Ainoan virheen tuossa on tehneet nuo "kaverit", kun julkaisivat videot IG:ssä.

Edellisillä kymmenellä pääministerillä isoimmat kriisit ovat olleet suurinpiirtein muiden ministerien rietastelu ja aktiivimalli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös