Haluaa provosoida ja kalastella ääniä vihreiltä ja vasemmistoliitolta.Antais mennä vaan kun maistuu, mut vähän ihmetyttää ettei oo jotain itsesuojeluvaistoa kieltää porukalta kuvaamista tai ainakin olla menemättä itse poseeraamaan. Vai luottiko, että on niin kova julkkispoppoo ettei leviä. Niinku Haippirinkikin.
Tulihan sieltä jo se sukupuolivertauskin.Tuossa kun olisi pääministeri Santeri Marin laulamassa Pataässässä Ukkometsoa karaokessa niin jumalaare, kun Jatkoajankin äijjät peukuttaisi.
I aim to please.Tulihan sieltä jo se sukupuolivertauskin.
Ei tämäkään ole mahdotonta. Huomiotalous.Vaalikampanjan avaus.
Näin vakavassa maailmantilanteessa tarvittaisiin tasapainoinen ja selvä pääministeri. Ei tälläistä jatkuvasti bilettävää teiniä.
Mutta eipä laittanut kaikkea someen.
Toiset ne juhlivat veronmaksajien piikkiin ja toiset taas makselevat niitä veroja.Ok boomer, naistenvihaaja ja mitä näitä lennokkaita lauseita vielä oli. edit: Get over it!
Mää tarjoon, Sää maksat.
Kun katsoin tuon videon ja huomioiden mitä porukkaa siinä pyörii, niin en kyllä varsinaisesti enää olisi yllättynyt, jos vielä tulisi julki video missä imuroidaan valkoista viivaa jostain lasipöydältä.
Suhteellisen tuoreelta tapaukselta vaikuttaa kun katsoo Marinia tuossa videossa. Hän on laihtunut viime aikoina aika paljon.Osaisiko joku kertoa, että onko nämä videot nyt ihan tuoreita, korona-ajalta vai useamman vuoden takaa?
Että osaisin sitten pahastua oikeasta syystä.
Eipä ole tainnut kukaan niin väittääkään.Eipä tainnut tuokaan olla Marinin tililtä.
En siis kritisoi Sannan ammattitaitoa, bilettämistä tai edes sitä, että tämä kaikki kuvattiin vaan helvetin noloa meininkiä itse videossa, missä en itse edes näin yksityishenkilönä haluaisi olla mukana...
Nyt näin videot ja täytyy sanoa, että meno on kuin jossain teinibileissä. Näinkö muuten muutkin milleniaalit juhlivat? Kysyn silkkaa uteliaisuutta, koska itse en ole ollut kotibileissä vuoden 2000 jälkeen.En siis kritisoi Sannan ammattitaitoa, bilettämistä tai edes sitä, että tämä kaikki kuvattiin vaan helvetin noloa meininkiä itse videossa, missä en itse edes näin yksityishenkilönä haluaisi olla mukana...
Kyllä, melkoista myötähäpeää aiheuttaa.En siis kritisoi Sannan ammattitaitoa, bilettämistä tai edes sitä, että tämä kaikki kuvattiin vaan helvetin noloa meininkiä itse videossa, missä en itse edes näin yksityishenkilönä haluaisi olla mukana...
Suhteellisen tuoreelta tapaukselta vaikuttaa kun katsoo Marinia tuossa videossa. Hän on laihtunut viime aikoina aika paljon.
On kyllä todella hoikka nainen nykyään. Tekisi mieli sanoa, että liiankin laiha. Ainakin omaan makuun.