Sanna Marin

  • 961 810
  • 8 480

moelsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen konservatiivinen boomer, jolla on ainakin omasta mielestäni liberaalejakin näkemyksiä. Tällainen sekasotku kaiketi syynä, mutta en näe Marininkaan biletystä pahana. Hieman muistelen edellisiä pääministereitä ja juttuja heistä, niin Marin kuuluu kyllä pumpulikuoroon.

Se mikä taas ei mahdu ymmärrykseeni, on IL:n julkaisemien videoiden kuvaaminen. Tulee mieleen, halusiko Marin lomalta palattuaan laittaa NATO-, EU- ja muut keskustelut koskemaan Sanna Marinia ja vaikutti itse videoiden alkuperäiseen julkaisemiseen?

Vai onko hänen ympärillään sen verran epäluotettavaa väkeä, että pitäisi huolestua? Muutamasta satasesta myydään kaikki mitä salaa saadaan pääministeristä otettua.

Kumpikaan vaihtoehto ei ole hyvä. Biletys rajunakin on OK, koska niin poliitikot ja muut ihmiset elävät. Palstalla tietenkään kukaan ei näin toimi. Mutta se, että kama on mediassa pääministerin osalta, se ei vaan toimi. Miksi näin kuitenkin tapahtuu, sen tietää Marin itse. Marin on hyvin tarkka brändistään ja rakentaa sitä jatkuvasti. Onko tämäkin osa tietoista brändäystä?
Tämän tilin kautta tuo video oli julkaistu, eli joku kyseisen tilin seuraajista sitten laittanut juttuvinkkiä.
 

Liitteet

  • mar1.jpg
    mar1.jpg
    128 KB · kertaa luettu: 408

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Näkisin, että ympärillä on väkeä joiden mielestä on mahtavaa kun pääministeri hieman päästää roolistaan irti. En puhuisi edes epäluotettavasta, vaan ihmisistä jotka eivät aidosti näe videon sisällössä mitään tuomittavaa. Eikä videota luultavasti ole salakuvattu
No sitten. Jos ihan PM itse ja muut ovat sitä mieltä, että laitetaan esille vähäksi aikaa, kenties vinkki vielä toimittajalle, niin näillä mennään. Uusi aika. Jota en tajua.

Oleellista on, että hoitaa pääministerin tehtävät. Niiden osalta 2/2022 jälkeen en ole valittamista löytänyt, koska liiallinen velkaantuminen on osa vasemmistolaista ideologiaa. Sille ei mahda mitään, että joku tekisi päinvastoin mitä kokee. Velkaahan ei tarvitse maksaa pois jne on tuo slogan sillä suunnalla.

Henkilönä Marin on mielenkiintoinen. Herättää pahennusta ja ylistystä Suomen ulkopuolellakin. En muista kenenkään muun päässeen samaan pääministereistä, mitä tulee hänen yksityiselämäänsä ja julkisiin esiintymisiin ja asuvalintoihin. Kyseessä on aivan jotain muuta, mitä demarijohdolta on koskaan saatu.

Ja ehkä hyvä niin. Rinne tuli kuuluisaksi valehteluistaan ja väitteen mukaan varastamisesta/kavalluksesta. Ei hyvä, ainakaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuossa videossa oli jo niin kova meininki, että meniköhän enää pelkän viinin voimalla. Aika hurjaa touhua PM:ltä kun muistetaan, että bilekohuja on takataskussa useampia tältä vuodelta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Mitä merkitystä sillä on mitä pääministeri tekee vapaa-ajallaan, oli se sit kuinka noloa tai ei? Kunhan nyt työpaikallaan ei oo humalassa. Tiedän yli 40v ihmisiä, jotka juhlii ihan samalla tavalla, vaikka toki suurin osa rauhoittuu sitä ennen.
 

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olli Salo Sexy Hockey
On kyllä aika tasoa 15v ja ekat kännit, noloa.

Toisaalta mulle on ihan sama miten kukakin vapaa-aikansa viettää, mutta tuossa asemassa ollessa olisi syytä pitää huoli ettei tollaista materiaalia pääse julkisuuteen.
Eli toisin sanoen ei ehkä kannata tuollaisilla videoilla esiintyä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aika moni näyttää sitten aikuisviihdenäyttelijältä.

Varmaan niin ja toivottavasti harvempi näyttää perinteiseltä pääministeriltä. Katselen mieluummin ensimmäisiä
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Saa mun puolesta juhlia niin paljon kun haluaa kunhan työt hoituu asiallisesti, eikä juhlinta haittaa työn tekoa. Käsittääkseni juhlinta ei ole töitä haitannut.

Ihan helkutin typerää kuitenkin jonkun kuvata videoita kotibileissä ja vielä julkaista niitä.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Kiirettä pitää pääministerillä juhlimisrintamalla. Raskas työ raskaat huvit jne. mutta kyseessä on kuitenkin pienen lapsen äiti, joka on luvalla sanoen liian usein kiskomassa märkää seurapiiriläisten ja muiden perskärpästen kanssa. Jokohan on monta lastensuojeluilmoitusta laitettu vetämään. Vaalien lähestyessä pääministeriltä odottaisi vähän toisenlaista julkisuutta ja myös läsnäoloa niissä kiperissäkin paikoissa. Ei niistäkään loputtomiin voi paeta. Eihän.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
No, ei ole kyllä Marin ensimmäinen pääministeri tai huipputason poliitikko jonka juomingeista kohistaan (esim. Karjalainen tulee mieleen). Se kyllä mietityttää, että itse ainakin olisin vähän helvetin tarkkana joidenkin jurrivideoiden kuvaamisen kanssa vaikka kaverit kuinka sanoisi ettei leviä mihinkään. Vituttaa ihan tälleen taviksenakin kun porukka kuvaa kaiken jossain baarissa, ja erityisesti luulisi olevan melkoista myrkkyä julkisuuskuvan kannalta. Itse olen Marinia kymmenisen vuotta nuorempi ja silti vähän myötähäpeää pukkaa, kun tuonkaltaista meininki tuntui olevan joskus lukiobileissä.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Mitä merkitystä sillä on mitä pääministeri tekee vapaa-ajallaan, oli se sit kuinka noloa tai ei? Kunhan nyt työpaikallaan ei oo humalassa. Tiedän yli 40v ihmisiä, jotka juhlii ihan samalla tavalla, vaikka toki suurin osa rauhoittuu sitä ennen.
Kyseinen ajattelutapa toimii ehkä tavishenkilöllä, mutta nyt kyseessä on yksi Suomen vaikutusvaltaisimmista ihmisistä. Monelle jopa esikuva. Ei silloin voi mennä linjalla: ”kunhan en oo työpaikalla kännissä”.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ilta-Sanomat tavoitti pääministeri Sanna Marinin keskiviikkona illalla ennen kuin video tuli julkisuuteen. Tässä vaiheessa Marin kertoi tietävänsä, että tällaisia videoita on liikkeellä. Videoiden tultua julki hän kertoi, ettei kommentoi asiaa keskiviikon aikana.

Aikoo siis mahdollisesti kommentoida myöhemmin. Mielenkiintoista seurata, mitä sieltä tulee.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Kyseinen ajattelutapa toimii ehkä tavishenkilöllä, mutta nyt kyseessä on yksi Suomen vaikutusvaltaisimmista ihmisistä. Monelle jopa esikuva. Ei silloin voi mennä linjalla: ”kunhan en oo työpaikalla kännissä”.
Kuinkahan moni vaikutusvaltainen bilettää vapaa-ajallaan - varmaan hyvin moni nuoremmista. Tässä virhe on tapahtunut siinä, että ylipäätänsä on videot bilettämisestä vuodettu julkisuuteen tai et niitä on edes kuvattu, jota en itse kyllä ymmärrä. Tuskin Marinilta on lupaa kysytty tai jos on, niin ihmettelen miks on suostunut et "pistä vaan."
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuskin Marinilta on lupaa kysytty tai jos on, niin ihmettelen miks on suostunut et "pistä vaan."

IS:n mukaan tiesi videoista ja kun itse kameraan poseerasi niin ymmärsi varmaan, että "tää saattaa levitä" kun eletään some-aikaa

Tai sitten hän on vain naiivi
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Kyseinen ajattelutapa toimii ehkä tavishenkilöllä, mutta nyt kyseessä on yksi Suomen vaikutusvaltaisimmista ihmisistä. Monelle jopa esikuva. Ei silloin voi mennä linjalla: ”kunhan en oo työpaikalla kännissä”.
Miten kännissä Kekkoset ja Karjalaiset aikoinaan heiluivatkaan milloin missäkin konferensseissa ja neuvotteluissa? Paljon pahemmassa kuin Marin tuossa videolla, veikkaisin. Eli ei mitään ongelmaa tämän kanssa, ihminen se on pääministerikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös