Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Huumeseulankin tulos olisi kiva tietää promillien lisäksi.Montako promillea Sannalla oli?
Huumeseulankin tulos olisi kiva tietää promillien lisäksi.Montako promillea Sannalla oli?
Tuskin kukaan tietää. Sinä varmaan voit mielikuvityksellasi keksiä nekin lukematMontako promillea Nupella oli ilmaveivin aikaan tai Jutilla nilkkatulehduksessa?
Ei ollut virallinen ottelu niin dopingtestausta ei suoritettu. Osalle porukasta olisi kilpailukieltoa varmaan paukkunut.Ei siinä, tavallaan tykkään, mutta pitää tässä aamulla vielä lukea matsipöytäkirjat.
Itse luulin kakskymppisenä että noin tekee 13-vuotiaat sokerihumalassa.Näin kolmekymppisenä luulin ton olevan kakskymppisten touhua.
Tuskin kukaan tietää. Sinä varmaan voit mielikuvityksellasi keksiä nekin lukemat
Siinähän huutonaurat. Ihmiset ovat erilaisia ja minä nelikymppisenä en jaksa pätkääkään paheksua tuommoista. Aivan normaalia käytöstä minunkin tuttavapiirissä.Huutonaurua melkein nelikymppiselle kreisibailaavalle perheenäidille, joka konttaa lattioita.
Näin kolmekymppisenä luulin ton olevan kakskymppisten touhua.
Lähinnä myötähäpeää tuo video aiheuttaa.
Ihan tarkoituksellinen "vuoto", jolla nuorennetaan SDP:n imagoa ja Sanna saa lisää kannattajia nuoresta väestöstä.Sitä ihmettelen kuka idiootti tuonne on päästetty kameran/puhelimen kanssa. Saati että pääministeri vielä päättää esitellä tanssitaitojaan kameralle.
Ihan tarkoituksellinen "vuoto", jolla nuorennetaan SDP:n imagoa ja Sanna saa lisää kannattajia nuoresta väestöstä.
Mutta onko sinun tuttavapiirissäsi ministereitä? Ministereitä ja poliitikkoja yleensäkin koskevat hieman eri normit kuin meitä tavallisia pulliaisia. Pääministeri on pääministeri 24/7 ja heidän tulisi käyttäytyä arvokkaasti ja luottamusta herättävällä tavalla. Minun mielestäni Marinin toiminta on ollut kaikkea muuta kuin Pääministerin arvolle sopivaa. Vai alkaako yhteiskunta mennä oikeasti siihen, että poliitikotkaan eivät ole enää poliitikkoja vaan somepersoonia ja pintaliitojulkkiksia?Siinähän huutonaurat. Ihmiset ovat erilaisia ja minä nelikymppisenä en jaksa pätkääkään paheksua tuommoista. Aivan normaalia käytöstä minunkin tuttavapiirissä.
Tässä itse hymistelen tälle kommentille kun pari viikkoa sitten 47-vuotiaana tukka pyöri metallifestareilla, eikä oltu lähelläkään auton ajokunnossa. Kaltaisteni joukossa siellä painettiin henkilöstöpäällikot, projekti-insinöörit, opettajat ja varastomiehet sulassa sovussa. No, mutta meistä kukaan ei ole julkisuuden henkilö, niin kai se on sitten eri asia.Viime viikonlopun perusteella niin sanottu moshpit örinäbändin lavan edessä on hyväksyttävää juhlintaa, vaikka siihen osallistuu perheellisiä yli 40-vuotiaita ja näyttää ulkopuolisen silmiin aivan yhtä typerältä.
Myöhästähän seuloja on enää ottaa.Huumeseulankin tulos olisi kiva tietää promillien lisäksi.
Myöhästähän seuloja on enää ottaa.
Ihan tarkoituksellinen "vuoto", jolla nuorennetaan SDP:n imagoa ja Sanna saa lisää kannattajia nuoresta väestöstä.
Sannan lempibändi on Rage Against the Machine, mutta se ei kerro nuorisolle mitään, joten pitää brändäytyä uudelleen.
No jaa. Maailma muuttuu ja me kaikki ei pysytä siinä mukana. En minäkään.Mutta onko sinun tuttavapiirissäsi ministereitä? Ministereitä ja poliitikkoja yleensäkin koskevat hieman eri normit kuin meitä tavallisia pulliaisia. Pääministeri on pääministeri 24/7 ja heidän tulisi käyttäytyä arvokkaasti ja luottamusta herättävällä tavalla. Minun mielestäni Marinin toiminta on ollut kaikkea muuta kuin Pääministerin arvolle sopivaa. Vai alkaako yhteiskunta mennä oikeasti siihen, että poliitikotkaan eivät ole enää poliitikkoja vaan somepersoonia ja pintaliitojulkkiksia?
Sitä ihmettelen kuka idiootti tuonne on päästetty kameran/puhelimen kanssa. Saati että pääministeri vielä päättää esitellä tanssitaitojaan kameralle.