Ihmiset on kai vähän tyhmiä, ei kai tässä muuta. Miksi ikinä kukaan haluaa juhlia noin kameran edessä. Mikä tarve tuohon ajaa?
Kulttuurinmuutos. Vanhaan aikaan, kun kameroita ei ollut kuin valokuvaamoissa, kuvia otettiin erityistapauksissa parhaat päällä. Sitten kun kamerat tulivat yksilöiden käyttöön, harkittiin kuvaamista tarkoin filmin rajallisen kuvamäärän takia. Sitten tuli digikamerat, joiden takia kuvien määrä kasvoi, mutta vielä harkittiin, mitä kuvia oikein julkaistaan. Sitten tuli kännykkäkamerat, mobiilinetti ja sosiaalisen median alustat, joiden takia kuvien jakaminen on yhtä helppoa kuin kuvan ottaminen.Mutta miksi tämmöistä kuvataan / jaetaan nettiin? - se mikä päätyy nettiin pysyy netissä.
Olet tainnut elää jo tuohon aikaan ja asiallahan oli tuossa vaiheessa "stigma", josta vitsailtiin viihteessä sekä tv-sarjoissa. Aika paljon noita tarinoita ovat ihmiset keksineet, sinälläänhän pariutuminen ja on normaalia, eikä se missä kumppanin tapaa kuulu suoraan kenellekään. Ongelma oli Vanhasen kohdalla enemmän tuo Susan Ruusunen, kuin itse asia.Juuri näin. Valehteleva pääministeri ei ole oikein hyvä juttu!
Tunteisiin tuskin menee biletys vaan tämä järkyttävä kaksinaismoraali valkopesijöineen mitä muutama koomikko täälläkin kovasti harrastaa.
Esimerkiksi Heinäluoma sanoi Kanervan tapauksen alkaneen vaikuttaa Suomen uskottavuuteen ulkoasiain hallinnan osalta.
Ikestä tehtiin myös kantelu jossa pyydettiin selvittämään, oliko Kanerva rikkonut virkamieslain 14 pykälää, jonka mukaan "virkamiehen on käyttäydyttävä asemansa ja tehtäviensä edellyttämällä tavalla."
Marin saa näköjään tehdä mitä vain joutumatta varsinaisesti vastuuseen. Tämän keissin osalta koodisanat : "kyllä Kekkonenkin" "vapaa-aika" "cool pääministeri"
Sanna Marin: ”Olen pääministeri, mutta olen myös Sanna, joka elää 36-vuotiaan naisen tavallista elämää” | Eeva
Pääministerinä Sanna Marin ei halua purkaa työpaineita läheisiinsä. Hän päästää höyryjä lenkkipolulla tai imurin varressa.www.apu.fi
”Aina on oltava valmis työskentelemään. Vapaa-ajalla, lomalla, yömyöhällä. Kaikki muu väistyy työn edestä”, Sanna sanoo.
Missä vale?Tähän voi todeta @heavy lainaten: Valehteleva pääministeri ei ole oikein hyvä juttu!
Lauloiko meidän ihana ikinuori pääministerimme juuri tuossa pidennetyllä videolla "tapa mut mun hotellihuonees?" Jos siinä oli Marin myös mukana niin ihme, ettei tuosta ole nostettu jo isompaa haloota.
Missä vale?
Montako promillea Sannalla oli?Ei kai missään, jos kokee, että kaikki pääministerin työt voi hyvin hoitaa myös tuhannen päissään.
Täällä jengi tuntuu tosiaan unohtavan, että ilman hauskaakin voi olla viinaa. Tässä videossa muuten ajassa 0:51 taustalla kuuluu ääni vittu tästä tulee hyvä fiilis. Se kuvaa myös omia fiiliksiäni tästä kohusta.
Haistakaa kaikki paska.
Montako promillea Sannalla oli?
Huumeseulankin tulos olisi kiva tietää promillien lisäksi.Montako promillea Sannalla oli?
Tuskin kukaan tietää. Sinä varmaan voit mielikuvityksellasi keksiä nekin lukematMontako promillea Nupella oli ilmaveivin aikaan tai Jutilla nilkkatulehduksessa?
Ei ollut virallinen ottelu niin dopingtestausta ei suoritettu. Osalle porukasta olisi kilpailukieltoa varmaan paukkunut.Ei siinä, tavallaan tykkään, mutta pitää tässä aamulla vielä lukea matsipöytäkirjat.
Itse luulin kakskymppisenä että noin tekee 13-vuotiaat sokerihumalassa.Näin kolmekymppisenä luulin ton olevan kakskymppisten touhua.
Tuskin kukaan tietää. Sinä varmaan voit mielikuvityksellasi keksiä nekin lukemat
Siinähän huutonaurat. Ihmiset ovat erilaisia ja minä nelikymppisenä en jaksa pätkääkään paheksua tuommoista. Aivan normaalia käytöstä minunkin tuttavapiirissä.Huutonaurua melkein nelikymppiselle kreisibailaavalle perheenäidille, joka konttaa lattioita.
Näin kolmekymppisenä luulin ton olevan kakskymppisten touhua.
Lähinnä myötähäpeää tuo video aiheuttaa.
Ihan tarkoituksellinen "vuoto", jolla nuorennetaan SDP:n imagoa ja Sanna saa lisää kannattajia nuoresta väestöstä.Sitä ihmettelen kuka idiootti tuonne on päästetty kameran/puhelimen kanssa. Saati että pääministeri vielä päättää esitellä tanssitaitojaan kameralle.