Sanna Marin

  • 944 678
  • 8 446

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
36-vuotias perheenäiti on nuorisoa vain demariaktiivien mielestä, joille kaikki 10-50-vuotiaat ovat nuorisoa.
Sekin vielä. Itse en ole demari enkä aktiivi, mutta toisaalta taidan olla liian vanha näitä kukkahattudraamojakaan ymmärtämään.

Mutta että perheenäiti, voiko olla?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä en tässä tapauksessa usko kyllä tarkoitukselliseen vuotoon.

On eri asia kun "vahingossa" festareilla törmätään kuvaajaan ja saadaan hienoja imago kuvia, kun kotibileissä "kreisibailataan".

Täällä rajan tuntumassa on tänä aamuna jouduttu kahta vanhempaa demaria joudutta elvyttämään kun näkivät videon. Kyllähän demareiden selkäranka vielä koostuu näistä vanhemmista jyristä. Monta viedeota saa vielä tehdä jos heidät nuorilla haluaa korvata...
Olemme eri mieltä. Sanna on varmasti ainakin hiljaisesti hyväksynyt tämän videon julkistamisen. Tosin tämä on vain oma mielipiteeni ja olen ollut väärässä aiemminkin.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Eturivin poliitikon pitäisi ymmärtää sanoa kavereilleen, että nyt kun aletaan ottaa viinaa ja kaikenlaista kivaa touhuamaan, niin puhelimet pois. Se kuka ottaa kuvaa tai videota ja niitä julkaisee, on sitte meitsin bileissä viimeistä kertaa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eturivin poliitikon pitäisi ymmärtää sanoa kavereilleen, että nyt kun aletaan ottaa viinaa ja kaikenlaista kivaa touhuamaan, niin puhelimet pois. Se kuka ottaa kuvaa tai videota ja niitä julkaisee, on sitte meitsin bileissä viimeistä kertaa.

Kyllä tuon videon perusteella noilla jatkoilla otetaan muuta kuin alkoa. Huumeiden viihdekäyttö on valmistunut veikkaus, enkä usko väärässä olevani. Ei tuollaisia pupilleja alkolla saa, mitä videolla on.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Stubbin kohdalla riitti lyhyehköt shortsit, jopo ja tikkataulu. Siinä vertailukohtaa.
Minä en edelleenkään usko, että vika oli sortsit ja tikkataulu, vaan Stubb ei täyttänyt ihmisten mielessä olevaa kuvaa pääministeriksi. Pukeutumista ja tikkataulua käytettiin vain lyömäaseena, vaikka varsinainen kritiikki olisi pitänyt kohdistua poliittiseen osaamiseen.

Stubb oli pääministeriksi harvinaisen osaamaton sisäpoliittisissa asioissa, ja on myöntänyt tämän itsekin. Tätä kuitenkaan kritisoitiin varsin vähän, vaan puututtiin täysin epäolennaisiin asioihin.

Näen Marinissa ja Stubbissa paljon samaa, ja kun Marin on Stubbin ikäinen, tämä kohu näyttää naurettavalta senaikaisiin poliittisiin kohuihin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Videon muut henkilöt:
  • Alma (26v), laulaja
  • Anna (26v), Alman kaksoissisko
  • Janita Autio (29v), bloggaaja
  • Tinni Wikström (31v), radiojuontaja
  • Ilona Ylikorpi (24v), tubettaja
  • Karoliina Tuominen (28v), radiojuontaja ja tubettaja
  • Vesa Silver (27v), stylisti
  • Ilmari Nurminen (31v), kansanedustaja
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Seuloihin sitten vaan ja jos ne ovat puhtaat, niin kaikki on sitten taas hyvin.
 

Jules W.

Jäsen
Suosikkijoukkue
MLSE
Eturivin poliitikon pitäisi ymmärtää sanoa kavereilleen, että nyt kun aletaan ottaa viinaa ja kaikenlaista kivaa touhuamaan, niin puhelimet pois. Se kuka ottaa kuvaa tai videota ja niitä julkaisee, on sitte meitsin bileissä viimeistä kertaa.
Eikös Marin tuossa videolla polvillaan anele, et "laita se puhelin pois, pliis" vai mahtaako poseerata itse koko ajan puhelimelle. Ei kamerat näytä Marinia haittaavan.

Wirtasen sanoin voi sanoa, että Marinilla on paskoja kavereita. Toki meno on sellaista, ettei lopputulos yllättä.

Marin fanien suhtautumista mietin, jos esimerkiksi Häkkäsestä olisi julkaistu vastaava video, niin olisiko reaktio tämä. Vaikuttaisiko tämä poliitikon uskottavuuteen vai ei.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Siinä nyt vähän tanssitaan ja hölmöillään ilmeisesti yksityisasunnossa. Mitä sitten?
Ei tota someen olisi pitänyt kenenkään laittaa mutta eipä siinä mitään kummallista mun silmään näy. Huumeistaen osaa sanoa kun en ole koskaan ollut bileissä missä olisi käytetty.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kohta Sanna kertoo miten asiat menivät

PÄÄMINISTERI Sanna Marin (sd) kommentoi netissä leviäviä videoita Kuopiossa.

– Olen harmissani, että nämä ovat levinneet julkisuuteen, Marin sanoo.


Hän sanoo juhlineensa ystäviensä kanssa. Marinin mukaan juhlissa käytettiin vain alkoholia. Video on kuvattu kesällä, ”muutama viikko sitten”. Hän myöntää juoneensa mietoja alkoholijuomia ja juhlineensa railakkaasti.


Videossa puhutaan ”jauhojengistä”. Marin sanoo, ettei osaa kertoa, mitä se tarkoittaa.

– Itse en ole käyttänyt huumeita.

Kuopiossa on parhaillaan käynnissä Sdp:n eduskuntaryhmän kesäkokous.


Itse en käyttänyt huumeita.
Käyttikö joku muu huumeita?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko Marin tuossa videossa pääministeri? Milloin video on kuvattu?

Tässä vastaus kysymyksiisi. On PM ja kuvattu "muutama viikko sitten"

"Pääministeri Sanna Marin (sd) kommentoi netissä leviäviä videoita Kuopiossa.

– Olen harmissani, että nämä ovat levinneet julkisuuteen, Marin sanoo.

Hän sanoo juhlineensa ystäviensä kanssa. Marinin mukaan juhlissa käytettiin vain alkoholia. Video on kuvattu kesällä, ”muutama viikko sitten”. Hän myöntää juoneensa mietoja alkoholijuomia ja juhlineensa railakkaasti."
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
– Kyllä minä aion olla ihan sama ihminen kuin tähän asti, Marin sanoo, kun häneltä kysyttiin, aikooko hän muuttaa käyttäytymistään.

Never Stop The Madness ja taas mennään!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä vastaus kysymyksiisi. On PM ja kuvattu "muutama viikko sitten"

"Pääministeri Sanna Marin (sd) kommentoi netissä leviäviä videoita Kuopiossa.

– Olen harmissani, että nämä ovat levinneet julkisuuteen, Marin sanoo.

Hän sanoo juhlineensa ystäviensä kanssa. Marinin mukaan juhlissa käytettiin vain alkoholia. Video on kuvattu kesällä, ”muutama viikko sitten”. Hän myöntää juoneensa mietoja alkoholijuomia ja juhlineensa railakkaasti."

Katsoin pääministerin tiedotustilaisuuden Areenasta.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Liitteet

  • 20220817_222018.jpg
    20220817_222018.jpg
    76,8 KB · kertaa luettu: 300

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Twitterissä pyörii jo kuvia videosta jossa on bongattu "valkoisia viivoja". En nyt onnistunut niitä tähän liittämään mutta eipä tuo yllättäisi jos vaikka sitä itseään olisivat.

Tai sitten on vain leivottu aamuksi tuoreet pullat?

Tällaiset tietenkin todisteellisesti muuttaisivat asiaa, kun niistä ARVOISTA puhutaan. On perusteltua sanoa, että pämin arvolle ei sovi se, että bileiltäisiin porukassa jossa vedetään laittomia päihteitä. Eilisen moralisoinnin perustehan ei tällainen ollut.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Marin fanien suhtautumista mietin, jos esimerkiksi Häkkäsestä olisi julkaistu vastaava video, niin olisiko reaktio tämä. Vaikuttaisiko tämä poliitikon uskottavuuteen vai ei.
Äänestäjät päättävät uskottavuuden. Häkkänen on oikeistokonservatiivinen pyhäkoulupoika maaseudulta, joten eiköhän hänen uskottavuus näyttäisi erilaiselta, jos hänen vapaa-aikansa näyttäisi tältä.

Marin taas on kaupunkilainen liberaali, joten olen aika varma, että hänen äänestäjänsäkin ovat erilaisia kuin Häkkäsen.

Niin ja en ole Sanna, vaan Cheech Marin -fani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös