Tässä pari juttua, jotka kommentoivat itse itseään:
Eli kyllä posi-tv:n oikeudelle sanomaansa, vahva ei itse sanomalle. Koko roskakanava on argumentoitava suohon, ei kiellettävä.
Ja tässä toinen juttu:
Tarvitaanko vielä argumenttia, minkä vuoksi ns. vihapuhepykälän voi työntää sinne, missä päivä ei paista? Tätä pykälää voidaan käyttää myös näin eikä poliisilta voida edellyttää kaikkein korkeimpia aivotoimintoja: herranen aika, he ovat vain poliiseja, jotka tekevät mitä käsketään tehdä.
Valitettavasti korkeimpia aivotoimintoja ei löydy edes oikeusviranomaisiltakaan, aina.
Näin ollen kaksi näkökulmaa sananvapauteen yhdistyy: sanominen on länsimailla vapaata. Ja Venäjää voi nimitellä aivan miten vain mielikuvitus antaa myöden.
Suomalaisten televisioissa pyörii nyt räikeä propagandakanava – suoltaa Kremlin viestiä sensuroimattomana
Osassa suomalaistelevisioita näkyvä Posi Tv julistaa räikeää venäjämielistä propagandaa. Kanavan perustajan Ilkka Tiaisen mukaan kyse on erilaisten näkökulmien esittämisestä.
www.is.fi
Eli kyllä posi-tv:n oikeudelle sanomaansa, vahva ei itse sanomalle. Koko roskakanava on argumentoitava suohon, ei kiellettävä.
Ja tässä toinen juttu:
Poliisi pyysi anteeksi: Erikoinen väärinkäsitys johti ukrainalaisten mielenosoittajien kyltin poistamiseen Kuopiossa
Ukrainalaisten mielenosoituksessa poistettiin kyltti, jossa luki Venäjän olevan terroristivaltio. Poliisin mukaan heiltä puuttui sopiva tulkki ja kyltin poisto johtui väärinymmärryksestä.
www.iltalehti.fi
Tarvitaanko vielä argumenttia, minkä vuoksi ns. vihapuhepykälän voi työntää sinne, missä päivä ei paista? Tätä pykälää voidaan käyttää myös näin eikä poliisilta voida edellyttää kaikkein korkeimpia aivotoimintoja: herranen aika, he ovat vain poliiseja, jotka tekevät mitä käsketään tehdä.
Valitettavasti korkeimpia aivotoimintoja ei löydy edes oikeusviranomaisiltakaan, aina.
Näin ollen kaksi näkökulmaa sananvapauteen yhdistyy: sanominen on länsimailla vapaata. Ja Venäjää voi nimitellä aivan miten vain mielikuvitus antaa myöden.