Simek ei osallistunu aamuharjoituksiin, aivotärähdys.
Vähemmän yllättäen. Kovin oli yrittänyt, mutta ei vaan ollu kondikses.
Braunin sanojen mukaan jokin mulahti hieman polvessa. Mitään suurempaa ei ilmeisesti, mutta kaverin toivoma "parin päivän kuntoutus" kuulostaa turhan optimistiselta.
Jossain luki, että Vlasicillakin saattaa joku pieni loukkaantuminen olla.
Vlasic taasen kaatui Goodrowin mukana ja ranne ilmeisesti venähti. Palasi peliin sattuneen jälkeen, mutta aika nopiaan kipujen kera palasi penkille.
Toivottavasti juu nyt joku olisi kondiksessa, villiä olisi nähdä farmikaveri tässä välissä. Vielä kun vastassa on Lighting ja viime kauden surulliset kohtaamiset heitä vastaan on hyvin muistissa.
Karlsson pelasi nyt Avsia vastaan päälle puolituntia. Toinen samanlainen luvassa, varmaan Burnsillekin.
Hyvänä puolena tässä on, että varmaankin Pete joutuu kokeilee joitakin muita shutdown minuuteille. Oli se meinaa taas 1.erässä sellasia ihme pikkutiputuksia Vlasic-Braun -parilta et morjens.
Itse pelistä, niin 1.erä ei ollut mitenkään hyvä. Varsinkin Burns pelasi surkeasti. Timanttinen ylivoima (2/3) kuitenkin järkkäsi voiton tästä erästä.
2.erä oli vahva ja Sharks oli hyvin kiekossa.
3.erässä puolusteltiin johtoa, joka meinasi kusta aivan täysin. Ei mitenkään kamala mun mielestä, mutta sieltä taas vaan vastustaja mätti isot numerot taululle.
-Hertl ja Couture pelasi aivan loistavat pelit, omiin niin vahvaa tekemistä, huhhuh.
-Donskoi vikaan 4ott 4+3. Tähän peliin todella nannamaali. Hyvin lähti sykkimään peli, kun pääsi Hertl-Kane kaksikon rinnalle.
-Burns ja Pavelski 1+3. Silti ekana mainitulla oli todella synkkiä hetkiä jälleen.
-Karlssonille ehkäpä se heikon peli tässä nykyisessä pisteputkessa (hänen vikat 11peliä).
-Timpan peli edelleen yskii ja siellä DeBoer huuteli perään vaihdon pituuden takia. Skarpattavaa on, Pete kuitenkin aina ollut todella tiukka vaihtojen pituudesta johtoasemassa 3.erässä.
-Radilille jälleen osuma, minun mielestä ansaitsisi enemmän minuutteja. Jos oikein kuulin, niin kaveri on ollut vain yhdessä pelissä pakkasella.
-Ylivoima tosiaan 2/3 tänään. Vähän oli suurilla tähdillä ongelmia ylöstuonneissa, mutta nätit one-timerit Pavelskilta ja Burnsilta jättävät tuollaiset varjoonsa. En yhtään epäile, etteikö sama lento jatkuisi. Kyllä tapahtuu, kun Karlsson-Burns pelaa kimpas pidempiä pätkiä ylivoimalla.