Juu ekaan kymppiin Nucks ei saannut laukaustakaan Jonesia kohti ja samaan aikaan Sharks mätti sen kolme maalia. 2.erän alussa Nucks sai vieraat köysiin, mutta kovassa lennossa edelleen olevat Kane ja Hertl laittoivat osumillaan pelin lopullisesti pakettiin, kun vain puolet pelistä oli pelattu.
Loppukaudesta tulee mielenkiintoinen taistelu Flamesin kanssa.
Tähän voisi ynnätä Jetsin (ja Preds) ja kisa lännen ykkössijasta. Bluesilla aikas kiva lento menossa, joten wild card -joukkueilla ainakin tällä hetkellä selvä tasoero.
Mutta miksi pitäisi tehdä isompi kauppa Panarinin tai Bobin saamiseksi?
Viime vuodelta tuorein esimerkki mimmosen boostin top6 laituri voi tuoda joukkueelleen, kun homma matchaa täysillä. Kanesta puhun siis. Panarin kyllä nyt tuntuu epätodennäköiseltä, kun ei varmasti jatkoa tekisi ja ilmeisesti enkku ei taitu mitenkään hyvin ja tämän takia tukeutuu toisiin venäläisiin?
Sitten taas Stone olisi todellinen herkku haku. Täydellinen pelaaja pleijareihin ja voisi hyvin olla signattavissa jälkikäteen niin kuin Kanekin. Pavelski ei kuitenkaan ole pelannut parasta peliään Couturen ja Timon rinnalla ja Donskoi katoaa kuvasta, kun vastassa on astetta fyysisempi joukkue. Mä näen tilaa top6:ssa, vaikka meno on nyt ollut todella tehokasta.
Muita jotka ottaisin avosylin vastaan: Kreider, Zuccarello, Nyquist, Hayes, Dzingel. En lähde arvailee vaihtoarvoja, riippuu niin paljon liikkuuko isot nimet edes ja millä hinnalla Ja ovatko mainitut edes tarjolla.
Thompson ja Boyle olisivat kumpikin olleet kiva haku 4.cenaksi, joka kuitenkin se selvin puute ja edullinen korjata. Ohi menivät, oli Wilson kiinnostunut tai ei. Mä uskon, että nyt vain odotellaan Senatorsin tiedotusta ovatko heidän isot nimet myynissä ja sen mukaan Wilson lähtee hakee jotakuta ylhäällä mainittua. Paras kausi menossa Peten alaisuudessa, maailman paras pelaaja ilman jatkoa; nyt on oikea aika pistää tulevaisuutta epämielyttävän miinukselle ja hakea vahvistusta TDL tähän hetkeen. Tämä mun näkemys.
Tosta Bobista vielä, kun on lainauksessa, niin mä en ole kyllä yhtään ymmärtänyt puheita, että Sharks olisi mv rintamalla nyt. Jos jotkut TDL hakut menee pieleen, niin ne on ykkösvahti hakut. Varsinkin kun Sharks päästää niin vähän vetoja läpi.
Jatkosopimusneuvottelut käynnistynevät kuitenkin vasta kauden jälkeen.
Nehän aloitettiin all stars vklpn jälkeen. Tai niin ainakin puhuttiin.
Doug Wilson oli joukkueen mukana Kanadan kiertueella, mutta ken tietää onko Wilson jr. väännellyt sopparista Ekin agentin kanssa. Ja onhan Eki itsekin ollut tässä pitkään San Josessa, hehe.
Anyhoo 8vuotisen sopparin voivat julistaa aikasintaan TDL jälkeen vasta, mutta voihan se olla jo sovittuna näin etukäteen.