Aika clutch kyllä Stone, 6 maalia ja 8 pistettä kolmeen peliin. Erinomainen hankinta.
Onko Donskoi koirankopissa vai loukkaantuneena kun ei ole näkynyt? Mielestäni terveenä olisi arvokas lisä Sharks-kokoonpanoon.
Kyllä olisi merkittävä tekijä 4.kenttään ton tason pelimanni. Kaikki unohtaneet, mitä teki -16 pleijareissa kun oli terveenä. Muina keväinä on ollut loukkaantuneena. Nyt terveenä poppareilla.
Jospa sitten seuraavassa pelissä Sharks olisi hereillä erien alussa. Ja ei ottaisi tyhmiä jäähyjä. Toi ekana mainittu ainakin täytyy heti korjata, mä ihmettelen.
Jos sitä ei ole koko kauden aikana saatu korjattua, ja tilanne on vain pahentunut kevään lähentyessä, niin ei ole toivoakaan, että niin tapahtuisi yhtäkkiä peikko-Vegasia vastaan.
Haluaisiko joku kaivaa tähän sen luvun, kuinka monta kertaa Sharks on ottanut häkin omiin pelin ensimmäisen 5 minuutin sisällä?
Farmista tullut Korenar oli tuolla Vegasissa mukana ja oli ihan kentällä poimimassa kiekkojakin aamujäillä(?). Tuskinpa nyt kuitenkaan realistisesti, tai mistä mä mitään tiedä.
Eipä Donskoi oikein osunut maaliin niin saa olla poppareilla ja Haley on nähty fyysisenä pelaajana tärkeämpänä.
Eikös tää tuomittu jo surkeaksi hankinnaksi, kun siitä maksettiin Brännström? Itse ihmettelin puheita jo silloin, kun yksi joko NHL:n parhaita laitureita irtosi melkein ilmaiseksi ja teki vielä pitkän sopimuksen Vegasiin. Olihan tuo 3+2 ihan kohtuullinen näyttö Stonelta.
Ihan noin paha tilanne ei ollut vaan Sharks on tällä kaudella päästänyt runkosarjassa 26 ottelussa yhteensä 29 kertaa maalin ottelun ensimmäisen 5 minuutin aikana. Näin siis ainakin, mikäli nopea laskutoimitus pitää paikkansa.Haluaisiko joku kaivaa tähän sen luvun, kuinka monta kertaa Sharks on ottanut häkin omiin pelin ensimmäisen 5 minuutin sisällä? Muistaakseni se oli jotain luokkaa joka toisessa pelissä.
Eikös tää tuomittu jo surkeaksi hankinnaksi, kun siitä maksettiin Brännström? Itse ihmettelin puheita jo silloin, kun yksi joko NHL:n parhaita laitureita irtosi melkein ilmaiseksi ja teki vielä pitkän sopimuksen Vegasiin. Olihan tuo 3+2 ihan kohtuullinen näyttö Stonelta.
On kyllä Vegasilla mahtava hyökkäys jatkossakin, kun saivat Gusevin houkuteltua rapakon taakse. Mielenkiintoista nähdä miten pitkälle tie jatkuu tällä kertaa.
Stone <-> Brännström, Lindberg, 2020 2. kierroksen varausvuoro
Brännströmistä luopuminen sapettaa niin paljon, että ei löydy sanoja. Pelipaita olisi lähtenyt tilaukseen syksyllä, koska hän oli suosikkini omista varauksista ja lupauksista. Olisin luopunut jopa Glassista mieluummin kuin Erikista. Motivaatio meni totaalisesti ja protestina seuraavat otteluraportit ovat varmasti typistettyjä. Erik olisi ollut seuraavat 15 vuotta mahdollinen ratkaisu ylivoimapeliin, Stone ei sitä ole eikä häneen synny lähellekään samanlaista tunnesidettä kuin yhteen ensimmäisistä omista varauksista.
EDIT: Ja seuraavat kahdeksan vuotta Stonen luistellessa kaukalossa Golden Knightsin paidassa yhdeksän miljoonan sopimuksella, ajattelen, että tilalla voisi olla Brännström, oma varaus, liikuttamassa kauniisti kiekkoa. Hiljaiseksi vetää.
EDIT2: Kummallista, miten ulkomaalainen jääkiekkojoukkue voi aiheuttaa näin suuren ketutuksen. Hyh.
Niin, ei minulla ole mitään Kiveä vastaan, mutta Brännström oli ainoa pelaaja, josta en olisi halunnut luopua ikinä. Siksi olen niin harmissani, vaikka joukkueen hyökkäys paranee paljon.
Jälkimmäinen kappale on totta ja olisin ottanut Stonen ilomielin.vastaan, jos hinta olisi ollut mitä tahansa muuta kuin Brännström. Stonen kaltaiseen palkkasoturiin ei varmasti synny samanlaista tunnesidettä kuin Brännströmiin omana varauksena ja siksi olisin halunnut hänen paitansa, koska hän oli yksi niistä, jotka varattiin ensimmäisessä varaustilaisuudessa, johon Vegas osallistui. Glass, Hague, Elvenes, Röndbjerg ja Leschyshun eivät vain tunnu yhtä hyviltä vaihtoehdoilta, koska minulla on Haulan kotipaita ja halusin rinnalle kiekollisen puolustajan vieraspaidan, jolloin Erik olisi ollut täydellinen valinta vieläpä ykköskierroksen historiallisena nimenä. Hague varattiin vasta toisella kierroksella, joten ei kiitos. Jos Glass on ensimmäinen oma varaus, joka pelaa NHL-ottelun Vegasissa, harkitsen sitten hänen vieraspaitaansa.
Yön yli nukuttua suurin harmitus on lientynyt. Kaipa eilistä voi verrata silti siihen, kun jokin pelaaja treidataan ensi kertaa ja hän on shokissa siitä. Tämä oli ensimmäinen treidi, joka Golden Knightsin seuraajana aiheutti shokin ja seuraavat tällaiset siirrot ja lempiyksilöistä luopumiset lienee helpompi käsitellä. Fani en ole vieläkään. Joukkuetta olisi silti mukavampi katsoa seuraavat 15 vuotta Brännströmin kanssa kuin ilman häntä.
Tuota noin, kai sitä pitää hieman nostaa kättä kuivumaan, koska viime yön esityksellään Mark Stone sai minun hyväksyntäni. Jos unohdetaan tehopisteet, nautin kaikkein eniten siitä, että hän tuuletti jokaista maaliaan eläimellisellä raivolla kuten sarjan aiemmissakin otteluissa. Nuo tunteenpurkaukset ovat aiheuttaneet sen, että oikeastaan en enää haikaile Brännströmin perään, vaan olen jopa valmis katsomaan Stonea seuraavat kahdeksan vuotta T-Mobile Areenan jäällä eikä hänen ollessa jäällä mieleen enää muistu se, että tilalla voisi olla myös Brännström, koska Stone on tuuletuksillaan ja elekielellään osoittanut tiettyä sitoutumista, jota vielä perussarjassa ei ilmennyt. Runkosarjassahan Stone lopulta nakutti vain 11 pistettä 18 ottelussa Vegasin paidassa, mutta nyt nämä pudotuspeliesitykset ovat kyllä olleet tosiaan sellaisia, että Stone on saanut minun, organisaation Suomen kirjeenvaihtajan, hyväksynnän. Hän ei ole vain pelkkä laituri, vaan härkämäinen johtaja, kun pelit ovat merkityksellisiä. Olemus jäällä on niin määrätietoinen ja keskittynyt, että sitä ei voi kuin ihailla.Viimeiseen lauseeseen sen verran, että nimenomaan isonkin kuvan takia Brännströmistä ei olisi pitänyt minusta luopua, koska hän olisi ollut ylivoiman moottori seuraavan vuosikymmenen. Theodoresta, Milleristä ja Schmidtista ei ole siihen rooliin kuin ajoittain. Hague ei ole puolestaan niin lahjakas kiekonliikuttaja kuin Brännström. Stone on toki erinomainen pelaaja, mutta vain laituri. Toki kun ylempänä totesin, että tällä kaudella joukkueesta on puuttunut pinna per peli -tahdilla pelaava pelaaja, nyt sellainen saatiin, mutta en siltikään usko sen riittävän tällä kaudella päätyyn asti menemiseen, koska joukkueen perustaso on ollut huonompi verrattuna muihin eikä playoffeissa tapahdu ihmeitä neljässä sarjassa putkeen.
Tuota noin, kai sitä pitää hieman nostaa kättä kuivumaan, koska viime yön esityksellään Mark Stone sai minun hyväksyntäni. Jos unohdetaan tehopisteet, nautin kaikkein eniten siitä, että hän tuuletti jokaista maaliaan eläimellisellä raivolla kuten sarjan aiemmissakin otteluissa. Nuo tunteenpurkaukset ovat aiheuttaneet sen, että oikeastaan en enää haikaile Brännströmin perään, vaan olen jopa valmis katsomaan Stonea seuraavat kahdeksan vuotta T-Mobile Areenan jäällä eikä hänen ollessa jäällä mieleen enää muistu se, että tilalla voisi olla myös Brännström, koska Stone on tuuletuksillaan ja elekielellään osoittanut tiettyä sitoutumista, jota vielä perussarjassa ei ilmennyt. Runkosarjassahan Stone lopulta nakutti vain 11 pistettä 18 ottelussa Vegasin paidassa, mutta nyt nämä pudotuspeliesitykset ovat kyllä olleet tosiaan sellaisia, että Stone on saanut minun, organisaation Suomen kirjeenvaihtajan, hyväksynnän. Hän ei ole vain pelkkä laituri, vaan härkämäinen johtaja, kun pelit ovat merkityksellisiä. Olemus jäällä on niin määrätietoinen ja keskittynyt, että sitä ei voi kuin ihailla.
Sanotaan nyt vielä se, että Stonea vastaan minulla ei ollut mitään henkilökohtaista, vaan ainoa ongelma oli treidin hinta, mutta jo tähänastisilla pudotuspelinäytöillä se on kuitattu. Toki nyt kun Glass on pelannut hyvin AHL:ssä, ehkä McPhee teki sittenkin oikein luopuessaan Glassin sijaan Brännströmistä.
Ottelun kolme raportti: https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/vegas-golden-knights-2018–2019.68215/page-14#post-8142230
On kyllä Vegasilla mahtava hyökkäys jatkossakin, kun saivat Gusevin houkuteltua rapakon taakse. Mielenkiintoista nähdä miten pitkälle tie jatkuu tällä kertaa.
16sekkaa, 21sekkaa ja 36sekkaa. Siinä selvästi Sharks paransi erä erältä, että kuinka hitaasti Vegas maalin saa mällättyä.
Onhan toi ihan naurettavaa, miten noin voi oikeesti tapahtua. Joka erään ekalla vaihdolla vastustajan sama kenttä tekee maalin. Tai näin oletan tilastoista, 3.erä kun meni pätkien katsoessa.
Toivottakaa tervetulleeksi Vegas Golden Knightsin uusi kapteeni Mark Stone (Markus Kivi)! Muun joukkueen jatkaessa vuoristorataa ja taas pudottaessa energiatasoaan ottelusarjan toisesta ottelusta Markus otti joukkueen selkäänsä ja iski hattutempun ja viisi pistettä. Ugh, kapteeni on puhunut.Nyt olisi tarve sille kapteenille Ritareiden urheassa porukassa, joka näyttäisi esimerkkiä miten maali tehdään vaikka suulla sylkien! Sellainen löytyy Hailaumasta, ja tämä kapteeni näyttikin lähes kirjaimellisesti kuinka maali tehdään vaikka suupielen avustamana. Joukkue seurasi perästä, eikä Vegasin pojuilla ollut mitään sanaa. Vaikea kuitenkaan löytää tuosta nykyisestä porukasta sellaista kiistatonta johtajuutta. A-kirjaimet on jaettu Bellemarelle, Engellandille, Paciorettylle ja Smithille. Kahta jälkimmäistä en millään näe johtajatyyppeinä. Bellemare voisi olla, mutta nelosketjun ulkomaalainen pelaaja ei ole ehkä paras valinta. Engelland on käytännössä paiskinut johtajan töitä, mutta hän alkaa olla eläköitymisiässä, joten ainakin pitkäaikaisempi johtajuus on kyseenalaista. Mites olisi Schmidt? Siinä olisi oma valintani kapteeniksi. Aika velikulta, mutta ehkä kapun C-kirjaimen laittaminen rintaan saisi hänenkin suuntaamaan energiansa oikeihin asioihin.