Lapajäähän
Jäsen
Eihän näitä salaliitto-jästipäitä voi kuin ihmetellä suu auki. Aikamme vitsaus. Koronaviruksen ohella, mutta siihen on rokotus.
Niinpä! Tulis sota ja tappais kaikki.
Eihän näitä salaliitto-jästipäitä voi kuin ihmetellä suu auki. Aikamme vitsaus. Koronaviruksen ohella, mutta siihen on rokotus.
Se on tietenkin jokaisen itse päätettävissä, että kannattaako ihan kaikkea netissä olevaa "tietoa" uskoa kritiikittömästi. Onko mielestäsi maapallo litteä?
Taas tämmöinen "tyypit kirjoittaa nettiin" tai "youtubesta näin" tyylinen heitto. Olisko jotain ihan oikeaa faktaa niistä useasta tapauksesta kun Anthony Fauci on yrittänyt saada rokotteita läpi? Mitäköhän tauteja vastaan? Kyllä minun mielestäni pitäisi pystyä pikkasen jollain tapaa perustelemaankin näitä heittoja ettein niitä vaan tipu jostain internetsin syövereistä ja sitten julistetaan suurena totuutena. Sinulla on aivan oikein oikeus omiin mielipiteisiisi mutta kyllä nyt jo pikkuhiljaa jotain konkretiaakin kaipaisi. Jos sitä jostain löytyisi.
Ihan kuin olisin nähnyt jotain tämän tyylistä ennenkin. Usein niissä tilanteissa, missä väitteen totuusperät ovat vähintääkin kyseenalaiset. Kirjoittaja A esittää väitteen, joka ei ole monen mielestä uskottava. Kun kirjoittaja B (tai C tai kuka tahansa) esittää toiveen väitteen totuusperän todentamiseksi, tulee neuvo hakea se todiste itse netistä. Kuuluu vahvasti tietynlaisten nettikeskustelijoiden pelikirjaan.Netti on täynnä tietoa. Ala kaivamaan, kun kerta kiinnostaa. :)
Mä olen infonnut kantani jo moneen kertaan ja muita se tuntuu hiertävän.
Netti on täynnä tietoa. Ala kaivamaan, kun kerta kiinnostaa. :)
Ihan kuin olisin nähnyt jotain tämän tyylistä ennenkin. Usein niissä tilanteissa, missä väitteen totuusperät ovat vähintääkin kyseenalaiset. Kirjoittaja A esittää väitteen, joka ei ole monen mielestä uskottava. Kun kirjoittaja B (tai C tai kuka tahansa) esittää toiveen väitteen totuusperän todentamiseksi, tulee neuvo hakea se todiste itse netistä. Kuuluu vahvasti tietynlaisten nettikeskustelijoiden pelikirjaan.
Tämä on foliohattujen copy/paste -vastaus, kun omat lähteet ovat joko olemattomia tai liian noloja muille näytettäviksi.
Netti on täynnä tiedon lisäksi keksittyjä juttuja ja valehtelua. Jos laittaisit lähteesi, niin voisivat muutkin tulla samaan johtopäätökseen kuin sinä. Olettaen että lähde ei ole nimeltään therealtruth.com tms.
Ilmoitti tietenkin, mutta ei sillä ole väliä, kun asiat lakaistaan maton alle.e on aina karua, eikö?
Jotain tällaista odotin vastaukseksi. Sitä on niin jumalaton määrä eri lähteistä yms. etten todellakaan jaksa kaivaa tänne teille niitä luettavaksi, kun ei se muuta mitään ja on vaan turhaa vääntämistä.
No johan tänne lainattiin covidtruths.co.uk sivustolta kaikkea jännää. Ei kovin vakuuttavaa kun nettisivusto vaikuttaa olevan suunnilleen puoliammattilaisen tekemä ja alkaa Raamattua lainaamalla.Tämä on foliohattujen copy/paste -vastaus, kun omat lähteet ovat joko olemattomia tai liian noloja muille näytettäviksi.
Netti on täynnä tiedon lisäksi keksittyjä juttuja ja valehtelua. Jos laittaisit lähteesi, niin voisivat muutkin tulla samaan johtopäätökseen kuin sinä. Olettaen että lähde ei ole nimeltään therealtruth.com tms.
Kyseenalaistan aika selviä asioita.
Korona on vähän sama kuin rasismi. Se loppuu heti, kun siitä lopetetaan puhuminen.
Kenelle ilmoitti? Esimiehelle, Valviralle? Poliisille mikäli mikään taho ei kuuntele vai eikö poliisikaan? Uhattiinko häntä vai miten hänet hiljennettiin? Lopulta totesi vain, että shit happens ja kertoi asiasta sinulle. Sinun ratkaisu taas oli tulla jatkoaikaan kertomaan aiheesta samalla kun ihmisiä ilmeisesti koko ajan kuolee siellä osastolla laittomiin rokotuksini. Lähisukalaisesi totesi vain, etä mä olen täällä vain töissä. Lisäksi luulisi jonkun huomaavan, kun potilaita jossakin osastolla kuolee jatkuvasti ja pihalla kylmäkontti huutaa hoosianna kun ruumita tulee kuin sodassa. Ilmeisesti nämä kuolleet myös lakaistaan myös tilastoista eikä heitä näy missään?
Oikeasti laadukas media tarkastaa aina faktansa, vähintäänkin asiantuntijoilta. Jos virheitä silti tulee, ne oikaistaan läpinäkyvästi (isommallakin joskus kyllä voisi oikaisuja julkaista). Valtamediassa kuunnellaan ja haastatellaan asiantuntijoita, joiden näkemykset voivat joskus erota toisistaan, mutta tämäkin tuodaan yleensä ilmi. Valtamediassakin virheitä tulee, mutta lähteet ovat kuitenkin sata kertaa luotettavampia kuin ne ite netistä hämäriltä sivuilta kaivettu jutut. Ja oikeesti, jos niitä lähteitä kysellään, niin kaivaisitko nyt kuitenkin esille? Ihan helvetin laiskaa sössöttää tietävänsä asioista oikean laidan, ja sitten kun niitä lähteitä kysytään, niin turpa menee kiinni.Jos ihmisiä oikeasti kiinnostaa, niin kaivakoot itse tietonsa, kuten minäkin olen tehnyt. Kaikkea netissä kirjoitettua ei kande uskoa ja se pätee ihan valtamediankin tiedonantoon. Mutta hehän eivät voi kusettaa tai johtaa harhaan?
Kuten on nämäkin asiat jotka valtamediassa tulee esille joka päivä. :) Olen käynyt kuussa ja nähnyt pallon olevan pyöreä. ;)
Ja oikeesti, jos niitä lähteitä kysellään, niin kaivaisitko nyt kuitenkin esille? Ihan helvetin laiskaa sössöttää tietävänsä asioista oikean laidan, ja sitten kun niitä lähteitä kysytään, niin turpa menee kiinni.
Eikä tässä foliohattua ole päässä ainakaan mulla. Kyseenalaistan aika selviä asioita. Korona on vähän sama kuin rasismi. Se loppuu heti, kun siitä lopetetaan puhuminen.
Anolla taas omat mietinnät menossa rokotteisiin liittyen.
Meillä on reipas 100k ihmistä saanut koronatartunnan. Mun tuntemista ihmisistä sen on saanut noin 10. Kaikki oireettomia ja altistuneet eivät ole saaneet tartuntaa. Me emme tiedä moniko noista reilusta 100k ihmisestä on oireettomia. Kuitenkin, tosta porukasta 1% on kuollut kyseiseen tautiin ja leijonan osa tuosta prosentista on tätä vanhempaa väestöä, jolle keuhkokuume on todella vaarallinen sairaus kuten se voi olla työikäisillekin.
Tämän enempää en puolestani tätä trollia ruoki, mutta näihin täysin käsittämättömiin mediahölötyksiin on nyt taas pakko puuttua.
Kaikkea netissä kirjoitettua ei kande uskoa
Niin en nyt sen enempää halua verrata influenssaa ja koronaa keskenään, mutta jonkinlaisena suhteellisuuden hahmotuksen apuna vaan. Ja kun nuo kuitenkin ovat suht läheistä sukua toisilleen, molemmat pahimmillaan hyvin vittumaisia. Mutta siinä missä toista pelätään, toisesta paskat nakataan. Itse olen ottanut influenssapiikin joka ikinen vuosi, mutta perhettäni lukuunottamatta lähipiirissäni hyvin harva. Ei kiinnosta influenssa tippaakaan, mutta korona pelottaa kauheasti. No onko se nyt toisaalta ihme kun katsoo miten media on aiheella koko pandemian ajan mehustellut.
Jotain tällaista odotin vastaukseksi. Sitä on niin jumalaton määrä eri lähteistä yms. etten todellakaan jaksa kaivaa tänne teille niitä luettavaksi, kun ei se muuta mitään ja on vaan turhaa vääntämistä.
No laita nyt edes yksi uskottava lähde. Ei semmoisen laittaminen pitäisi olla kovin työlästä, vaikka lähteitä paljon olisikin. Jos siis niitä uskottavia(kin) paljon on.
Videoita Token Tube -nimisellä sivustolla. Hmm... Piti olla uskottavia lähteitä. Tää ei nyt oikein vakuuta.Bioterrorismi-injektio - Rapsodia.fi - tekstitys - TokenTube Tossa on esimerkiksi ihan hyvä pätkä katsottavaksi. Esim. kymmenen minuuttia alusta. Sitä voi kukin tahoillaan miettiä, miksi nämä ihmiset toimivat näin? Ei ihan huvikseen.
Koronaviruksen patenttitiedot paljastavat biologisen aseen - Rapsodia.fi -tekstitys - TokenTube tossa on seuraava video. Siinä paljastuu asioita, jossa hoitokeino asiaan jota ei ole edes ollut olemassa on jo kehitetty. Kandee katsoa.