Korhonen on vahvasti Catzin toiminnassa mukana ja intohimot jääkiekon suuntaan taitavat olla aika pienet.
Ok, kiitos tiedosta. Itse kun en juurikaan seuraa koripalloa, niin ei ollut tietoa. Ilmankos Catzilla hyvin pyyhkiikin, heh!
Korhonen on vahvasti Catzin toiminnassa mukana ja intohimot jääkiekon suuntaan taitavat olla aika pienet.
Mielestäni olisi erittäin tärkeää saada uusi mies tilalle ja äkkiä, tai oikeastaan se uusi mies olisi pitänyt olla jo kiikarissa, kun selvisi että Rissaselle ei tulla antamaan jatkoa. Tuskin tämä nyt tässä elokuun lopulla vasta selvisi, tai jos selvisi, niin eipä ole kummoista seurantaa sitten ollut.
Toivotaan että Teemu näyttää kyntensä ja hoitaa hommansa.
Ei ainakaan mun mielestä ole kovinkaan typerää etsiä vähän pidemmän kaavan kautta, mikäli kahteen edelliseen ei olla oltu tyytyväisiä. Kannattaisiko mielestäsi siis todellakin ottaa nyt sitten juuri tämän hetken tarjokkaista "vähiten huono" vai pitäisikö oikeasti hakea juuri sopiva mies duuniin, vaikka se vähän pidemmän aikaa haku kestäisikin?Ammattimaista toimintaa? Nyt ei näytä oikein hyvältä...
Kannattaisiko mielestäsi siis todellakin ottaa nyt sitten juuri tämän hetken tarjokkaista "vähiten huono" vai pitäisikö oikeasti hakea juuri sopiva mies duuniin, vaikka se vähän pidemmän aikaa haku kestäisikin?
Ilmeisesti SaiPan yleisötavoite oli 3700 tälle kaudelle ja siitä on jääty paljon. Hieman näin ulkopuolisena ihmetyttää esimerkiksi Lintnerin loppukauden sopimus tässä tilanteessa. En tiedä onko SaiPan talous miten vakaalla pohjalla, mutta useamman sadantuhannen euron tappio tuntuu kyllä jokaisen seuran kassassa. Toivottavasti tämä ei tarkoita sitä, että orastava nousukiito lässähtää taas muutamaksi vuodeksi. Näin voin Pelicansin kannattajanakin sanoa.
Odotellaan tietysti lopullisia tuloksia ennen liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä.
Siihen kun lisätään tuo noin 470 katsojaa alle odotetun (oheismyynteineen), niin ei hyvältä näytä.
Ei ole Lappeenrannan yleisö vastannut siihen huutoon mitä seura kuitenkin edes yritti tarjota kannattajilleen.
Tai sitten yleisökin yritti, mutta se yritys oli samaa tasoa seuran yrityksen kanssa.
Voisitko yksilöidä tämän osaamisen, joka on nyt sittenkin viime aikoina osoitettu?Pelimerkit kuntoon ensi kaudeksi. Johto on osoittanut sittenkin jotakin osaamista joten propsit siitä heille.
Voisitko yksilöidä tämän osaamisen, joka on nyt sittenkin viime aikoina osoitettu?
Esitin sinulle validin kysymyksen, joten sääli, mikäli se loukkasi herkkää luonnettasi. Sinänsä mitään muuta en kyllä tätä ennen tältä palstalta muista lukeneeni sinun toimestasi, kuin ininää.Nimenomaan tukalassa tilanteessa hankittuja pelaajia isolla P:llä vaikka taaperrettiin suossa ja taloudellinen tappio häämötti horisontissa. Luotettiin (liikaa) valmennusjohdon saavan näillä avuilla sen playoffs paikan saavutettavan, mutta toisin kävi.
Tiedoksesi: vaikka tarkanmarkanlinjaa olen arvostellut kausien ajan, niin tällä kaudella sen voi sanoa päättyneen. Tämän olen jo todennut aikaisemminkin, joten lopeta sinä jamppa se iniseminen.
Yleisöä on ihan turha syyttää, jos joukkue pelaa flegmaattista kiekkoa ja tuloksia ei synny. Nuo asiat korreloi keskenään. Ekaksi pitää (osaavan valmentajan, khöhömm) johdolla saada peli kulkemaan ja tuottamaan tulosta. Sitten tulee sitä yleisöä.
Esitin sinulle validin kysymyksen, joten sääli, mikäli se loukkasi herkkää luonnettasi. Sinänsä mitään muuta en kyllä tätä ennen tältä palstalta muista lukeneeni sinun toimestasi, kuin ininää.
Jos sinä määrittelet osaamisen ja osaamattomuuden sen perusteella, että budjetin menopuolta on kasvatettu, mikäs siinä. Minun mielestäni tuolla ei ole osaamisen kanssa mitään tekemistä, yrittämisen kylläkin.
kiinnostaisikin ainakin itseäni että mistä tässä on onnistuttu vielä muutaman sadan tuhannen lovi budjettiin kaivamaan?