Sähköautoilu

  • 549 814
  • 4 904

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä minäkin voisin luopua pysyvästi kaistavahdista ja aika usein napsautan sen pois päältä. Enyaq alla ja samoja syitä tullutkin, suurimmat ärsytyksen aiheet:
1. Urien väistely: vähän kun lipsuu viivan lähelle alkaa ratti kääntämään vastaan
2. Luminen tie urilla: menee ihan sekaisin ja vetelee taas miten sattuu
3. Mutkainen pikkutie: olisi kiva oikoa optimilinjoille mutta taas ratti vääntää vastaan
4. Pyöräilijän ohitus: jos ei muista laittaa vilkkua tyhjällä tiellä kun väistää pyöräilijää niin ratti vääntää vastaan
5. Yllättävä levennys: jos kaista jostain syystä leveneekin sekoilee avustin usein ja alkaa taas vääntämään jonnekin

Auton vaihto alkaisi olla ajankohtaista, mutta jos seuraava piippaa vielä pienistä ylinopeuksistakin niin ei kyllä kauheasti innosta, kaistavahdin kanssa vielä pystynyt elämään.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
ainakin meidän autossa sen saa pysyvästi pois päältä (-23 EV6 ja Outback joka jo vanhempi).
Itsellä myös EV6:n ja ratista joka kerta autoa käynnistettäessä painan kaistavahdin ja pidon pois. Mistä ne saa pysyvästi pois?
 

hege

Jäsen
Itsellä myös EV6:n ja ratista joka kerta autoa käynnistettäessä painan kaistavahdin ja pidon pois. Mistä ne saa pysyvästi pois?
Itseasiassa pitää nostaa käsin pystyyn virheen merkiksi, eli näemmä pitää kuitenkin laittaa erikseen pois päältä. Kuuluisi varmaan myös "aivot, mitä v..." ketjuun koska kaistanpitoavustimen toiminta oli pitkään mennyt rekisteröimättä ohi mutta illalla piti hakea sokeria mehuprojektiin ja kokeilin toimintaa ja piru olihan se päällä...
Olin aivan varma, että ei olisi ollut mutta näin voi olla näemmä väärässä. Tosin autoon tuli joku päivitys, jonka duunailin jotta OTA lähtisi toimimaan mutta ei se nyt siitä voi olla kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös