Viestin lähetti Ted Raikas
Näin äkkiseltään ainoa mukavanoloinen mustalainen, johon olen törmännyt, on Riku Lumberg, mutta hänkin taitaa olla vain puolimustalainen. Hyvin kohteliaan ja rauhallisen oloinen heppu oli.
No, kenties asia on niin kuten sanot, paha mennä kiistämään sitä mistä puhut. En ole tosiaan kuin pikaisesti törmännyt mr. Lumbergiin ja loin päätelmäni sen perusteella ja myös sen perusteella mitä useat muut ovat hänestä sanoneet.Viestin lähetti mirasane
Tuohon mielipiteeseen en voi yhtyä. Ainakin teinivuosien perjantai-iltoina Lappeenrannan cityllä, satamassa ja pusupuistossa ei Rikuun haluttu törmätä. Yksityiskohdat jätän tässä kertomatta varsinkin, jos kaveri nykyään on rauhallinen ja kohtelias.
Viestin lähetti Ted Raikas
Lumberg taitaa olla muuten nykyisin poliisi, ellen väärin muista?
Väärän talon olen minäkin valinnut kun siellä tarjotaan tuollaisia naapureita..;)Viestin lähetti Evenuel
Saivatpahan naapurit taas puheisiinsa lisää pontta kun tämä tyttö hyppeli puolialastomana pitkin kämppää, kaikki valot päällä, etsimässä vanhaa lehteä... ;)
Viestin lähetti veinikretski
Minun mielestäni pohjanmaalla oli nimismies joka oli mustalainen, eikös senkin pitäisi olla alkujaan poliisi, vai muistanko väärin. Oli erään Raumalla joskus asuneen romaanin veli. Fakta tietoa ei ole, mutta niin joskus kuulin.
Viestin lähetti vlad
En tiedä onko jo valmistunut mutta tuossa reilu vuosi sitten oli kuulemma vielä poliisikoulussa.
vlad.
Viestin lähetti Designer
Vastapäisen talon piha on ollut rauhallinen, ei poliiseja tai ambulansseja koskaan. Ei ainakaan olla huomattu.
Maaliskuun alussa talon yhteen asuntoon muutti romaniperhe.
Huhtikuun loppuun mennessä näimme talon pihassa kolme kertaa poliisiauton. Tosin viimeisellä kerralla niitä oli kaksi, vahvistettuna yhdellä ambulanssilla.
Vapunaattona romaniperhe muutti pois. Poliiseja ei ole enää näkynyt.
Tässä omat havainnot, kukin päätelköön ja ajatelkoon mitä haluaa.
Olikos sillä kädet ja jalat poikki ja suukapula paikallaan?Viestin lähetti beerhunter
Mustalainen triathlonisti havaittu Turun seudulla uimahallissa; Kävellen uimahallille ja pyörällä himaan
Viestin lähetti MetalMac
Viimeksi kun kaveriin törmäsin, oli Lahdessa työharjottelussa.
Viestin lähetti Svante
Tää on oltava vitsi!
Viestin lähetti Filosofem
A) Siten, että mainitsin suosikkihenkilöni Romaniasta. En kai ole Seivästäjää mustalaiseksi väittänytkään.
B) Eipä Basarab todellakaan ollut hänen lisänimensä, vaan oikea nimensä. Kuten sanoitkin, Dracula juontuu hänen isänsä nimestä "Dracul" ja "a" -pääte tarkoittaa Draculin poikaa; Dracula. Muuten ei valittamista. Tosin jos omat tietosi väittävät muuta, niin väännetään tätä jossakin muualla.
Viestin lähetti Filosofem
Oma suosikkini Romaniasta on muuan Valakian ruhtinas, herra nimeltä Vlad Basarab. Tunnetaan myös lempinimillä kuten Vlad Tepes, Vlad Seivästäjä, Dracula ja Saatana. Vlad ja hänen ennennäkemätön sadisminsa on ollut suuren mielenkiintoni kohteena jo parikymmentä vuotta. Hieno mies. Tämä kappale olkoon omistettu Jatkoajan nimimerkki Vladille, heh.
Viestin lähetti faaip de oiad
Jos jommallakummalla jompella on liikaa intoa, voisi ainakin minun mieliksi kirjoitella pienimuotoisen esitelmän tästä Karpaattien iloisesta seivästäjästä.
http://www.juplin.net/myytit/vampyyrit/vlad_tepes.phpViestin lähetti faaip de oiad
Jos jommallakummalla jompella on liikaa intoa, voisi ainakin minun mieliksi kirjoitella pienimuotoisen esitelmän tästä Karpaattien iloisesta seivästäjästä.
Siirryimme Evenuelin kanssa yksityisviesteihin jatkamaan "väittelyä", mutta etköhän sinä tarvittavaa tietoa tästä suuresta ihmisrakastajasta löydä noiden kahden yläpuolella olevan viestin avulla.Viestin lähetti faaip de oiad