Jotenkin minusta tuntuu, että meitä "valkolaisia" kaivaa kateus siellä pohjalla, kun näitä samoja liirumlaarimeita toitotellaan mustalaisista. Valkolaista Einoa vituttaa ihan sairaasti kun mustalaiset osaavat elättää itsensä muulla tavoi kuin lähtemällä seitsemältä trukkia työntämään tehtaaseen ja sitten ne ajelee vielä mersuilla. Joo rosvoja ne on perkele kaikki ajattelee Eino-itse mä en varasta ja teen töitä perse ruvella ja pimeitä duuniakin painan, eihän se ole kuin verottajalta pois ja velipoika Reino joka yrittäjä kusetti tänäkin vuonna olan takaa verottajaa, siisti gubbe se Reino perkele. Me ollaan Reinon kanssa käyty pyhäkoulu ja Iskä jo opetti et duunii pitää painaa heti seitsemästä lähtien, juu sitten loppupeleissä annetaan prenikat rintaan ja kehutaan et olit hyvä mies. Joopa joo, mun mielestä mustalaisilla on oikea asenne elämään ja uskon että moni valkolainen tienais ennemmin hyvin varkaana kuin tienaamalla paskaliksaa pusaamalla niska punaisena pöntön ääressä aamusta iltaan. Vaan kun ei valkolaiselle riitä älli tai kantti niin sitten mennään hamaan hautaanasti sitä rataa mihin resurssit riittää ja kytätätään kateellisena sitä mannea joka ajelee sillä mersulla iloisena päivät pitkät.. On se niin väärin, rosvoja ne on kaikki juu...Niin muutoin, sitähän sanotaan että kaikki mitä pystyy varastamaan on kotiopäin..varkauttakin on niin montaa laatua..omaa lompakkoa ei hetkauta muutaman mustalaisen eläkkeen maksaminen, ehkä jollain toisella on sitten tiukempaa...