RIP-ketju

• 3 071 422
  • 12 301

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimittaja Leif Salmen on kuollut. Leif muistetaan erityisesti kovista vaalitenteistään, esim. SMP joutui melkoisen runnun kohteeksi Salmenin käsissä. Oltiin miehen mielipiteistä (hänhän oli siis taistolainen) mitä mieltä hyvänsä, Suomeen tarvitaan lisää Lefan kaltaisia tenttaajia.
Itselleni tuli yllätyksenä, että Salmén oli vasta 67-vuotias. Näyttänyt mielestäni seiskavitoselta jo viimeiset 20 vuotta, mutta sitähän se röökin polttaminen ketjussa teettää. Salmén ei tosiaan kauheasti antanut haastateltavilleen armoa ja ei paljoa myöskään peitellyt halveksuntaansa, jos vastapuolen henkilö oli poliittisilta aatteiltaan kentän toisella laidalla. Värikäs hahmo kaiken kaikkiaan ja esiintyminen Pressiklubissa Halla-ahon kanssa on jo melkoista klassikkoainesta.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Feldt-Ranta teki minuun suuren vaikutuksen taannoisella HS:n Kuukausiliitteen haastattelullaan, jossa hän avasi ajatuksiaan politiikasta, elämästä ja siinä kohden jo ennustettavissa olleesta kuolemasta. Hänestä jäi kuva erittäin lämpimänä, fiksuna ja oikeudenmukaisena sekä lempänä ihmisenä. Suomi tarvitsisi enemmän hänen kaltaisiaan poliitikkoja ja ihmisiä ylipäätään.

"Jonain päivänä kuolen, mutta kaikkina muina elän" on hieno motto. Levätköön rauhassa.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Feldt-Rannan viimeiset esilläolot oli kyllä hienoja:

”Joka kerta, kun vuosien varrella olen ollut sairaalassa tai käynyt Syöpätautien klinikalla, olen nähnyt ihmisiä, joita kukaan ei käy katsomassa tai jotka aina odottavat tutkimuksiin yksin. Yksinäisyys näkyy joka puolella ympärillämme. Se vihlaisee joka kerta sydämestä.
Haluankin muistuttaa kaikkia siitä, että jokainen meistä voi tehdä jotain, edes jotain pientä jonkun kanssaihmisen hyväksi. Tervehtiminen, kuulumisten kysyminen tai edes ystävällinen katse voi pelastaa yksinäisen kanssaihmisen päivän.”

Tämä kyllä hieno muistutus tälle päivälle, kun monelle on oletus, että kommunikointi hoituu somessa ja älypuhelimien avulla. Yksinäisyys johtuu tietenkin paljon muustakin, mutta tätä usein itse kiroan itsessänikin.

RIP

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tyttären kundikaveri eilen Tapanilassa junan alle. 19 v. Vituttaa ja itkettää.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@PeteX
Näitä ei ole koskaan kiva kuulla. Pärjäile. Ja ennenkaikkea tyttärellesi ja sinne kundin perheelle. Vituttaa jo ajatuskin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tyttären kundikaveri eilen Tapanilassa junan alle. 19 v. Vituttaa ja itkettää.
Voimia kaikille asianosaisille.

Olen kantanut tyttöystäväni hautaan, oli 20 v. kun meni. Sydänsairaus. Tiedän todellakin tunteen.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tosiaan, RIP suosikkiräppäri JUICE WRLD. Pitääkin kaivaa herran tuotantoa levyhyllystä illemmalla ja vähän fiilistellä saunan jälkeen sikarin ja hyvän viskin merkeissä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nämä räppärithän ovat nykyajan rokkareita.

Siinä mielessä räppäreiden meno on jopa rockimpaa, että yleinen kuolintapa on myös kuula kalloon, ei pelkkä huumeiden yliannostus.

Musiikki on kyllä sitten paljon paskempaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
René Auberjonois, tunnettu parhaiten Startrek DS9 ja Boston Legal sarjoista. Enpä tiennyt että miehellä syöpä oli, rauhaisat levot "Odo"

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
René Auberjonois, tunnettu parhaiten Startrek DS9 ja Boston Legal sarjoista. Enpä tiennyt että miehellä syöpä oli, rauhaisat levot "Odo"
No voi perhana. Boston Legal on yksi minun ehdottomista suosikkisarjoistani. Tulisipa johonkin suoratoistopalveluun.
Rauhaisat levot hänelle.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No voi perhana. Boston Legal on yksi minun ehdottomista suosikkisarjoistani. Tulisipa johonkin suoratoistopalveluun.
Rauhaisat levot hänelle.
Toivon vähän samaa, koska piti aikanaan Boston Legalia katsoa, mutta pääsi perhana unohtumaan. Vilkaiseppa ainakin paikallisen kirjaston tarjonta, itse teen niin.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toivon vähän samaa, koska piti aikanaan Boston Legalia katsoa, mutta pääsi perhana unohtumaan. Vilkaiseppa ainakin paikallisen kirjaston tarjonta, itse teen niin.
Menee vähän ohi ketjun aiheen, mutta kyllä joo löytyy DVD:t paikallisesta kirjastosta ja olen ne sieltä joskus lainannutkin. En vaan enää edes omista soitinta moiselle formaatille.
Melkein siis R. I. P. DVD.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy