Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Jostain kumman syystä sekoitin Heinäsirkan aluksi "Sirkka Tälliin." Nyt kun katselee kuvia, niin onhan Anne Taskinen jokseenkin tuttu.
Pysäyttäviä uutisia. Rauhaisat levot hänelle ja muille poisnukkuneille.Roxette-yhtyeen Marie Fredriksson.
R.I.P. Bändi loi kovaa itsensä läpi asuessani Ruotsissa. Ei omia varsinaisia suosikkejani.Roxette-yhtyeen Marie Fredriksson.
Teini-iän idoleita oli hän. Upea ääni. Kevyet mullat.Roxette-yhtyeen Marie Fredriksson.
Joyride on lopullisesti ohi. Kevyet mulla kirkasääniselle Marielle. Luulin hänen parantuneen aivokasvaimestaan, mutta niin ei käynytkään...Roxette-yhtyeen Marie Fredriksson.
Niin mittava on yhtyeen elämäntyö ollut kuitenkin pop- ja kevyen rock-musiikin tahtiin, että jos Aviciin kaltaiselle tiskijukalle järjestettiin muistokonsertti Friends Areenalle, niin vähintään odotan nyt samaa Roxetten kohdalla viimeistään nyt. Yhtään Aviciita väheksymättä.
SDP:n pitkäaikainen kansanedustaja Matti Ahde on kuollut – Eduskunnassa pidettiin hiljainen hetki
Ahde kuoli kotonaan Helsingissä perjantain vastaisena yönä.yle.fi
Tuota samaa väistämättä mietin, kun Matti Ahteen TV-ruudulta näin. Niin haamuksi oli mies jo hiipunut. Kuolemaa tekevälle oli varmasti raskas ponnistus osallistua itsenäisyyspäivän vastaanotolle. Jokainen ymmärsi, että nyt on kyse jäähyväisvierailusta, ja tämän tehdäkseen Ahde epäilemättä löysi voimia lähteä paikalle.R.I.P. Kyllä tuo valitettavasti oli odotettavissa. Sen verran huonokuntoiselta mies näytti Linnan juhlissa, että osasi helposti päätellä, mitä piakkoin tapahtuu.
Ehkä jonkun ihmisen kuolemalla ja varmasti kipeillä perheasioilla vitsailu ei ole paikallaan, kun miestä ei ole edes ehditty haudata vielä? Yleensä olet kyllä hauska mies.Matti Ahteesta minulla ei oikein mitään mielikuvaa ole, mutta mietin että vetääköhän Jukka-poika nyt sitten Keith Richardsit? Kunhan ei ihan siellä hautajaisissa sentään ala uutta viraalivideota kuvaamaan; ”Moi, mä oon Jussi Ahde, ja mä vedän nyt kokaa ja faijan tuhkia nokkaan”