Re: Re: Vain raukka tappaa
Viestin lähetti Matwee
Joka kerta kun syöt Big Macin tai kärvennät sikanautaa paistin pannulla kuola leukaa pitkin valuen osallistut itsekin raukkamaiseen murhaan. Kai sen ymmärrät?
Jos olet kasvissyöjä pyydän anteeksi mesomistani.
Eikö muuten sinulle tulis pupu pöksyyn jos kohtasit vaikkapa kiimaisen uros hirven metsässä? [/QUOTE
Tuota, ihan ensimmäiseksi semmoinen juttu että kannattaisi varmaan lukea näitä viestejä ennekuin kommentoi, ok? Eräässä aikaisemmassa viestissäni otin jo kantaa tuohon kaupasta ostetun lihan syömiseen. Ja ihan tiedoksesi että en todellakaan voisi kuvitellakaan kärventäväni sikanautaa paistinapannulla ihan jo sen takia että olen onneton kokkaamaan ja toiseksi sen takia että en voisi kuuna päivänä kuvitellakaan pistäväni suuhun kärvennettyä sikanautaa. Mitä tulee tuohon murhaamiseen niin, miten voi murhata eläimen joka on jo kuollut? Selittäisitkö tämän minulle? Onko sioilla tai naudoilla kenties monta elämää? Eli jos ostaisin kaupasta kuollutta sikanautaa niin se kenties kotimatkalla herää eloon ja kuolee jälleen kun minä "kuola leukaa pitkin valuen" (voiko kuola valua edes muuta kuin leukaa pitkin, ainakaan en ole toistaiseksi törmännyt ilmiöön, jossa kuola valuu vaikkapa ohimoa pitkin) kärvennän sitä?
En tiedä mitä kiimaisuudella on asian kanssa tekemistä, mutta kyllä minulle tulisi pupu pöksyyn jo ihan siinä tapauksessa että kohtaisin kiimattoman hirven Eduskuntatalon takaovella.
Viimeksi muokattu: