Jep termi on kyllä mulle tuttu. Tuota tulkiten olisin oikeutettu tekemään oikeastaan ihan mitä vaan vedoten aina esim. "kansallisluonteeseeni". Ymmärtäisivätköhän ne mua jos matkustaisin Somaliaan ja nappaisin ensimmäiseltä naiselta burkhan (mieluiten sen Kendopuku mallisen) pois ja ottaisin pienet suutelot noin niinkuin kansalaisluonteenomaisesti vielä jurrissa. Mä lähtisin erittäin luottavaisin mielin oikeudenkäyntiini. 3 minuuttia kestäneen paikallisen rosiksen jälkeen mä huutaisin niitä rasisteiksi siinä vaiheessa, kun ensimmäinen kivi kolahtais päähän...(kaksoispiste, sulkumerkki)
Joo. Olisi kiva nähdä, jos esim minä ja Reds, saatuamme oleskeluluvan Somaliassa, raiskattaisiin somalinaisia ja ryöstettäsiin somalivanhuksilta käsilaukut miten meidän kävisi? Montako minuuttia olisimme hengissä? Tuskin saataisiin edes mahdollisuus tulla karkoitetuksi. Mutta sehän ei ole rasismia se jos somalit vihaisi meitä, sehän olisi realismia. Mehän olemmekin valkoisia imperialisteja joka on syypäitä mustien ongelmiin. Eikö se näin mene?