Kiakonsyöjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Onssimouhot
Ei ole tullut muuta rannekelloa vastaan vuosien varrella shopissa.Pahoittelen ikävää asennettani, mutta tuo on paskaa tarkemmin näkemättäkin. En viittaa Tapparan logoon, sillä perinteikäs seura ansaitsisi hieman korskeammankin kellon tuotevalikoimaansa (voi sellainenkin olla, en tiedä). Joka tapauksessa yllättyisin suuresti, jos tuollainen 60 euron hintainen rannekello olisi livenä tyylikäs, varsinkaan puolisen vuotta kestäneen arkikäytön jälkeen. Kyseinen kello menee erittäin todennäköisesti edulliset liikelahjat -kategoriaan, jollaisesta minulla on yksinomaan huonoja kokemuksia. Tällainen ajannäytin voi olla pakkauksesta vedettynä ihan kivan näköinen, mutta jonkin aikaa ranteessa pidettynä kromaus alkaa kulua irti, ranneke alkaa repsottaa ja jotain mekaanistakin häikkää saatta ilmetä. Oletan myös, että 60 euron hinnassa on fanituotestatuksesta johtuen mukana hitusen verran enemmän katetta kuin jostakin marketista ostetussa vastaavan hintaisessa muussa rannekellossa. Senkään vuoksi en oikein usko, että kello olisi erityisen laadukas.
Vertailun vuoksi, HIFK on pitänyt jonkin aikaa valikoimissaan TAG Heuerin HIFK-logolla varusteltua Aquaraceria. Linkki vie HIFK-shoppiin. Hinta on toki rapiat 20 kertaa kalliimpi kuin Tapparan kellossa. Nyt puhutaan kuitenkin tuotteesta, jonka on tarkoitus kestää käyttöä kauan.
Se on mulle ihan se ja sama jos muut eivät pidä mun ulkoasustani, kunhan itse pidän. Noihin mekaanisiin häikkiin en jaksa uskoa, kun pikkusena mulla oli monta vuotta Adidaksen muovinen rannekello, joka lopulta hajosi hihnasta mutta mitään teknisiä häiriöitä ei ilmennyt. Ja tuo Adidaksen kello maksoi jotain 20-30€.
Tuo kello sitä paitsi sopii mun tyyliin paremmin, kuin jokin oikeasti hyvä kello. Tappara rannekello vahvistaisi entisestään mun asemaa lukion ja muun koulun kovimpana Tappara-fanina. Se on hankittu joka päiväisellä tekemisellä ja sitä aion myös vaalia.