OK - mulla kun ei oo käytössä tuota C-Morea... ainakaan vielä...Kyllä se hajosi vasta osumasta. Katsoin loubetin incarin siltä pätkältä ja siitä näkee hyvin että lakkasi toimimasta vasta jonkin matkaa törmäyksen jälkeen...
OK - mulla kun ei oo käytössä tuota C-Morea... ainakaan vielä...Kyllä se hajosi vasta osumasta. Katsoin loubetin incarin siltä pätkältä ja siitä näkee hyvin että lakkasi toimimasta vasta jonkin matkaa törmäyksen jälkeen...
WRC+ on mulla... Sieltä löytyy nuo incarit...OK - mulla kun ei oo käytössä tuota C-Morea... ainakaan vielä...
Käytännössä mikään muu kuin auto ei ole muuttunut. Ihmiset tärkeissä rooleissa, ja varsinkin autoon liittyvät, ovat edelleen täysin samoja kuin silloinkin.Siitä on jo iäisyys... Kaikki elementit, paitsi tietysti Malcolm, ovat muuttuneet noista ajoista, joten ei käy oikein perusteeksi...
No, jos haluat olla tuota mieltä....Käytännössä mikään muu kuin auto ei ole muuttunut. Ihmiset tärkeissä rooleissa, ja varsinkin autoon liittyvät, ovat edelleen täysin samoja kuin silloinkin.
Fordin kehitystyö on ollut pienoinen pettymys. Silloin kun uudet hybridiautot tulivat ensimmäisen kerran rallipoluille viime vuoden Monte Carlossa, Ford oli vähintäänkin kilpailukykyinen muihin verrattuna ja autoa oli myös ehditty testaamaan ehkä muita enemmän. Tästä Loeb myös varmasti hyötyi kauden avauskisassa. Sen jälkeen Toyota ja Hyundai ovat menneet kehityksessä vasemmalta ja oikealta ohi, eikä Ford ole pystynyt vastaamaan. Kausi on tietysti vielä pitkä, mutta tällä hetkellä näyttää, että ei edes Tänak pysty tekemään ihmeitä autolla mistä selkeästi puuttuu tehoa ja luotettavuutta muihin nähden.Käytännössä mikään muu kuin auto ei ole muuttunut. Ihmiset tärkeissä rooleissa, ja varsinkin autoon liittyvät, ovat edelleen täysin samoja kuin silloinkin.
Eikai tämä ole mikään mielipideasia. Tänakilla on esim. sama päämekaanikko kuin viimeksi ja auton on suunnitellut sama tekninen johtaja Chris Williams kun Fiestankin teki. Myös suurin osa insseistä on samoja jo useamman kauden takaa.No, jos haluat olla tuota mieltä....
Juu - en silti noiden Ogierin vuosien jälkeen ole vakuuttunut M-Sportin kyvystä rakentaa ja ylläpitää kilpailukykyistä kalustoa. Siitä taas on paljonkin tuoreempaa näyttöä kuin nuo mainitut vuodet... eikä tämäkään ole mielipideasia vaan faktaa...Eikai tämä ole mikään mielipideasia. Tänakilla on esim. sama päämekaanikko kuin viimeksi ja auton on suunnitellut sama tekninen johtaja Chris Williams kun Fiestankin teki. Myös suurin osa insseistä on samoja jo useamman kauden takaa.
Jos on esittää parempaa tietoa niin siitä vaan.
Kehitystyöhön toki vaikuttaa se että Toyota ja Hyundai vetävät melkein 100 miljoonan budjetilla kun M-Sportilla se on jossain 10-20 miljoonan tiedoilla.
No se voi olla mahdollista, varsinkin noihin tehdastalleihin verrattuna, mutta sen näkee paremmin kauden edetessä.Juu - en silti noiden Ogierin vuosien jälkeen ole vakuuttunut M-Sportin kyvystä rakentaa ja ylläpitää kilpailukykyistä kalustoa. Siitä taas on paljonkin tuoreempaa näyttöä kuin nuo mainitut vuodet... eikä tämäkään ole mielipideasia vaan faktaa...
Eiköhän siellä tulla sen mitä ilman typeriä riskejä pystytään huomenna ensimmäinen ek jonka jälkeen katsotaan tarviiko loput ek:t ajaa kilpaa vai kierrelläänkö kiviä matkalla kohti poweria.
Ei varmasti pyydetä, ja vaikka pyydettäisiinkin niin Ogier ei siihen suostu. Ogier ei ole lähtenyt ajamaan ralleja muita auttaakseen, vaan nautiskelee niistä ralleista mitkä ajaa ja pyrkii ajamaan varmasti kaikissa voitoista. Jos Kalle ja Evans ei pysty häntä lyömään niin sitten ei pysty. Monten kisa on kuin tehty Ogierin ja Loebin kaltaisille kokeneille ketuille, joilla on taito ajaa riittävän nopeasti mutta ei repien ja liian lujaa.En usko, että Ogieria pyydetään vaihtamaan paikkoja Kallen kanssa. Toisaalta tuskin kielletään Kalleakaan hyökkäämästä. Kalle varmasti haluaisi ottaa voiton Montesta ja varsinkin voittamalla Ogier ajamalla. Mutta aivan kuten viime kaudella Jyväskylässä sunnuntaina ei ole järkeä niitä typerimpiä riskejä ottaa, koska kakkopaikallakin saadaan mahtava alku mestaruuden puolustamiseksi.
Eiköhän M-Sport ole näyttänyt tuon onnistuvan aiemminkin? Vai millä autolla Ogier ajoi mestaruudet 2017 ja 2018?
Kieltämättä. Oli ihan hukassa ja aika paljon ruoskikin itseään perjantain jälkeen. Eilen alkoi löytämään vähän vauhtia ja oli haastamassa Katsutan kunnes tuli se pirun rengasrikko. Tarvitsee EP:n ajaa hirmuisen hyvin ja varmasti soralla ja lumella, jos ei pysty haastamaan kärkinelikon+Ogierin vauhtiin assulla. Tosin en tiedä uskoiko ihan itsekään mestaruudesta ajavan, joten ehkä on vain parempi ajaa omalla tasolla murhtimatta turhaan mm-tilannetta.Lapilta ollut vähän vaisu esitys tämä ralli.
Lapilta ollut vähän vaisu esitys tämä ralli. On tietysti hankalaa kun uusi auto, uusi tiimi ja tällainen hankala ralli, jossa ei ole viimeiseen kahteen vuoteen ajanut, mutta silti olisi odottanut että Lappi pystyisi kuitenkin edes Katsutan lyömään. Nyt on jo liki minuutin Katsutankin perässä. Sordo on vielä lyötävissä, kun eroa on nyt sunnuntain ekan pätkän jälkeen 7,6 sekuntia. Lappi ehti jo hetkeksi nousta edelle kun Sordolle annettiin +10 sekuntia varaslähdöstä, mutta tuo rangaistus poistettiin ja Lappi putosi takaisin sijalle 8.
Gryazin saanut 5 sekunnin aikasakon oikaistuaan liikaa eekoolla 14. Tämä tarkoittaa että Rossel nousee WRC2-luokan voittajaksi.
Jännästi sai Monte Carlon Autourheilukerho jälleen junailtua itselleen mieluisammat tulokset.