pikkuvaimo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Näki siihen asti ku Neuville lähti matkaan. Sit Wrc+ kaatu. Enää ei pääse ees kirjautuun sisään. Pitäsköhän vaan palata cMorelle.
Näki siihen asti ku Neuville lähti matkaan. Sit Wrc+ kaatu. Enää ei pääse ees kirjautuun sisään. Pitäsköhän vaan palata cMorelle.
Ja itsellä näyttäisi lähetys väkisin pyörivän vaikka vain tuloksia haluaisi katsoa. Ei siis tunnuksia.
Todella paskaa tuuria mennä paikan päälle ja kisapäivän aamuna sitten todeta että ei pystykään ajamaan. Se hyvä puoli tuossa, että Pajarilla ei tainnut olla tarkoituskaan ajaa WRC2-pisteistä tuolla, mutta oli varmaan tarkoitus lähteä juuri kokemusta hakemaan Montesta tulevaisuutta ajatellen, niin tuo meni nyt harakoille.Pajarilta sittenkin jää ralli ajamatta. Jotain puhuivat kansainvälisessä lähetyksessä ruokamyrkytyksestä.
Craig Breen tuli lähetykseen ja heti alkoi tapahtumaan. Mainitsemiesi lisäksi Lupeen Fordson Majorista porsi ohjaustehostin. Hieman epäselvää hajosiko tehostin ja sen takia veti mutkan pitkäksi vai vetikö mutkan pitkäksi ja sen takia hajosi ohjaustehostin.EK5 Kalle täräyttää kaiteeseen mutta selviää vain visuaalisilla vahingoilla. Evansilla rengasrikko ja häviää puoli minuuttia. Kalle toistaiseksi pohjissa kiinni kun Ogier vielä tulematta.
Craig Breen tuli lähetykseen ja heti alkoi tapahtumaan. Mainitsemiesi lisäksi Lupeen Fordson Majorista porsi ohjaustehostin. Hieman epäselvää hajosiko ja sen takia veti mutkan pitkäksi vai vetikö mutkan pitkäksi ja sen takia hajosi ohjaustehostin.
Sebu O on kyllä kaimansa kanssa sellaisia asfaltti-spesialisteja. Perkeleen parongit ja asfalttirallit. No jos Kalle pääsisi edes podiumille ja mahdollisesti kakkoseksi niin siitä saa hyvät pohjat MM sarjaan. Parempi se on ottaa varmasti jotai pisteitä, kun ajaa ulos tms..Joo paha sanoa, koko kuskin etukulma ihan sökönä, eikä tänään ole edes päivähuoltoa. Tulee putoamaan todella kauas.
EK5 siis Kalle nousi kolmanneksi, Tänäkin pesi ihan reilusti ajamalla, ja Evansin edelle tämän rengasrikosta johtuen. Todella mielenkiintoinen ralli meneillään. Taisteluhan käydään kakkossijasta. Ajamalla ei Ogieria Montessa voiteta.
Sebu O on kyllä kaimansa kanssa sellaisia asfaltti-spesialisteja. Perkeleen parongit ja asfalttirallit. No jos Kalle pääsisi edes podiumille ja mahdollisesti kakkoseksi niin siitä saa hyvät pohjat MM sarjaan. Parempi se on ottaa varmasti jotai pisteitä, kun ajaa ulos tms..
Totta, autoja on vähän varsinkin nyt, kun Ford vetää minimillä ja ennen kaikkea isoin ongelma on automerkkien ja tallien määrä ylipäätään. Jotain isoja muutoksia sarja kaipaa parin vuoden sisään, ei tee hyvää rallin maailman mestaruuden arvolla, kun todellisuudessa mestaruudesta ajaa vain muutama ukko. M-Sportin tilanne taitaa olla jotenkin hakusessa, sillä tallin piti toimittaa vanhalle konkarille Francois Delecourille Rally1-auto Monteen, mutta talli ei sitten pystynytkään toimittamaan autoa. No onneksi Delecour sai sitten Skodan juhlaralliinsa. Eilisessä livelähetyksessä oli myös jotain puhetta, että M-Sportin taustalla on tapahtunut joitain muutoksia. Multa meni vähän ohi, mutta Ketomaa puhui jotain, että tiimi ei ole enää sama, kuin ennen. Ketomaa ei kuitenkaan tarkemmin tiennyt, mistä on kyse, mutta itse arvelen, että olisiko sitten Tänak ja Märtin tullut jossain roolissa tiiminsä RedGrayn kanssa toimintaan mukaan?Pääluokan autoja on liian vähän, se on harmi. Toki niiden hintalappu on niin kova, että asian tavallaan ymmärtää. Ihannetilanteessa jos joka tallista saataisiin se neljä autoa viivalle, niin olisi jo hyvin. Saas nähdä, tuleeko yhtään sellaista rallia eteen.
Totta, autoja on vähän varsinkin nyt, kun Ford vetää minimillä ja ennen kaikkea isoin ongelma on automerkkien ja tallien määrä ylipäätään. Jotain isoja muutoksia sarja kaipaa parin vuoden sisään, ei tee hyvää rallin maailman mestaruuden arvolla, kun todellisuudessa mestaruudesta ajaa vain muutama ukko. M-Sportin tilanne taitaa olla jotenkin hakusessa, sillä tallin piti toimittaa vanhalle konkarille Francois Delecourille Rally1-auto Monteen, mutta talli ei sitten pystynytkään toimittamaan autoa. No onneksi Delecour sai sitten Skodan juhlaralliinsa. Eilisessä livelähetyksessä oli myös jotain puhetta, että M-Sportin taustalla on tapahtunut joitain muutoksia. Multa meni vähän ohi, mutta Ketomaa puhui jotain, että tiimi ei ole enää sama, kuin ennen. Ketomaa ei kuitenkaan tarkemmin tiennyt, mistä on kyse, mutta itse arvelen, että olisiko sitten Tänak ja Märtin tullut jossain roolissa tiiminsä RedGrayn kanssa toimintaan mukaan?
Jos noin on, ei käy Loubetia katteeksi, joutuu sitten aika kylmiltään ajelemaan porukan mukana, minkä ehtii ja kykenee. Ei myöskään ollut yllätys, että on kolistellut liikennenmerkkejä ja kaiteita siinä määrin, että joutui lopulta keskeyttämään. Nyt on tietysti arvailuissa, pettikö ohjaustehostin ennen vai jälkeen liikennemerkin kolhimista.Malcolm on aika suoraan myöntänyt että tämänkauden ainoa tavoite on Ottin mestaruus. Kun esim. testausmahdollisuuksia on rajoitetusti, annetaan ne kaikki Ottille ja siksikään siihen ei oteta muita kuskeja. Vaikuttaa myös siltä että teamilla on uusia osia rajattu määrä ja ne halutaan säästää Ottille. Kaikki siis yhden kortin varaan.
Eiköhän M-Sport ole näyttänyt tuon onnistuvan aiemminkin? Vai millä autolla Ogier ajoi mestaruudet 2017 ja 2018?Mitä tulee Tänakin mestaruuteen, en lähtisi isosti satsaamaan tuolle, sillä luotto Fordin/M-Sportin tekemisen tasoon on lievästi sanottuna arveluttavaa. Mutta - annan heidän toki todistaa otaksumani vääriksi...
Mitä tulee Tänakin mestaruuteen, en lähtisi isosti satsaamaan tuolle, sillä luotto Fordin/M-Sportin tekemisen tasoon on lievästi sanottuna arveluttavaa. Mutta - annan heidän toki todistaa otaksumani vääriksi...
Jep. Aika kova työ kuskilla veivata ilman tehostinta. Ei käy kateeksi. Huonosti alkoi M-Sporin kausi. Tänakin itkuja odotellessa.Jaaha, Tänakilta myös ohjaustehostin rikki.
Nyt on kyllä M-Sportilla iso kysymys laittaa tuo asia kuntoon. Tuloksia ei pysty tekemään ilman toimivaa ohjausta.
Kyllä se hajosi vasta osumasta. Katsoin loubetin incarin siltä pätkältä ja siitä näkee hyvin että lakkasi toimimasta vasta jonkin matkaa törmäyksen jälkeen...Nyt on tietysti arvailuissa, pettikö ohjaustehostin ennen vai jälkeen liikennemerkin kolhimista....
Mitenhän tuo Neuville meinaa haastaa tällä kaudella Kallen mestaruudesta, jos nyt ei kyyti riitä kuivalla assulla Kallen voittamiseksi? Ruotsissa ja nopeissa sorakisoissa Kalle tulee ajamaan ihan horisonttiin Thierryltä ja väliin on tunkemassa lähtökohtaisesti useampikin kuski. Hitaissa soraralleissa toki lähtöpaikka edulla voi niistää Kallen nenän.
Evansin vauhti ollut kilpailun toiseksi parasta. Ilmeisesti kausien välillä Toyota on löytänyt jotain millä auto saatu paremmin istumaan Elfyninkin näppiin.
Siitä on jo iäisyys... Kaikki elementit, paitsi tietysti Malcolm, ovat muuttuneet noista ajoista, joten ei käy oikein perusteeksi...Eiköhän M-Sport ole näyttänyt tuon onnistuvan aiemminkin? Vai millä autolla Ogier ajoi mestaruudet 2017 ja 2018?