Quo vadis – mihin menet HPK?

  • 450 980
  • 2 239

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Viestejä menee esim. roskapostiin jo sen verran, ettei ole varmaa onko kukaan edes nähnyt viestiä. Niin paljon muuttujia, mutta varmuudella seura kuitenkin toimii väärin.
Kuten sanoin, jos roskaposti on se syy, niin asian täällä esiin nostaminen on ihan riittävä vinkki, että kontakti saadaan otettua. Ja jos taas ei siltikään kontaktoida, niin se on mun mielestä väärin. Se on mun mielipide. Ymmärsin, että sulla oli vastakkainen mielipide, niin oliko siihen jotain perustetta?

Se, että muuten tykkään nykyisestä pöhinästä ja kuulopuheista, ei tarkoita ettenkö kritisoisi huonosti meneviä asioita. Tämä kritiikkihän menee suoraan myyntiin ja markkinointiin missä vissiin häärää sama orkesteri kun ennenkin. Ja jos mitään muuta hyötyä näistä höpinöistä täällä ei ole, niin toivottavasti herättävät ajatuksia toimistolla.

Nyt kohti pesiskenttää.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Mikäli tämä ko. tapaus on tapahtunut kesällä, niin voi miettiä kuinka monta viestiä sinne on mennyt kun on uudistettu organisaatiota. Sitten päälle se, kuinka moni on ollut samalla asialla.

Ehkä ei myöskään nähdä tarvetta tällaiselle palvelulle tai on jo joku muu taho, jonka avulla on tarkoitus ottaa tämä osa-alue haltuun.
Arvostan @clayman sinua tänne palstalle kirjoittajana korkealla. Silti pakko sanoa, että tämän tason valkopesu on jotenkin käsittämätöntä. Aina löytyy joku selitys. Toivon todella että Kerhon officen johtoryhmässä/ohjausryhmässä ei kukaan, ei kukaan ajattele tätä niin että ”ehkä se on josain roskapostissa” tai ehkä juuri nämä eurot ei olleet tärkeitä”. Ja ”olihan tuossa kesällä lomia, tuurauksia ja vähän hässäkkää, kiirusta”.

Ei pysty käsittämään. Jokainen euro, aivan jokainen tulisi nyt grindata keinolla millä hyvänsä. Jos Kerhon johto ajattelee ja selittelee kuten tuossa ylhäällä kuvaat ei ole kovin suuri yllätys, että niitä otteluisännyyksiä ei myydä, aitiot on tyhjiä ja kassa ei täyty. Mennäänkö tässä siihen että riiittää kun ollaan mukana. Varmasti tekevät parhaansa, ei tätä millekään nettikirjoittelijoille tai some-yrittäjille tehdä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kuten sanoin, jos roskaposti on se syy, niin asian täällä esiin nostaminen on ihan riittävä vinkki, että kontakti saadaan otettua. Ja jos taas ei siltikään kontaktoida, niin se on mun mielestä väärin. Se on mun mielipide. Ymmärsin, että sulla oli vastakkainen mielipide, niin oliko siihen jotain perustetta?
Oikeasti oletetaan, että yhdistetään nimimerkki ja yritys ja sen jälkeen ollaan yhteydessä?

Siinä on perustetta tarpeeksi...
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Edelleen, kuinka monta tällaista yhteydenottoa seura saa? Tuleeko vastata kaikille? Onko tietoa, ettei joihinkin olisi otettu yhteyttä seuran puolesta?

Yritykset eivät varmasti vastaa jokaiseen yhteydenottoon, ei urheilun puolella eikä muilla aloilla.

Kärppien kohdalla - miten ollaan oltu yhteydessä / otettu kontaktia seuraan?

Todellakin tulee vastata kaikille.
suorastaan erikoinen väite ettei tulisi.

Helppo todeta että esim. Yrityksessä jossa olen töissä, ollaan jokaiseen meihin yhteyttä ottaneeseen yhteydessä.

En ymmärrä tätä tarvetta harrastaa hieman valkopesun tyyppistä vähättelyä. Tuossa on käynyt niin selkeä virhe mitä vain mahdollista eikä sitä ole syytä vähätellä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Silti pakko sanoa, että tämän tason valkopesu on jotenkin käsittämätöntä. Aina löytyy joku selitys. Toivon todella että Kerhon officen johtoryhmässä/ohjausryhmässä ei kukaan, ei kukaan ajattele tätä niin että ”ehkä se on josain roskapostissa” tai ehkä juuri nämä eurot ei olleet tärkeitä”. Ja ”olihan tuossa kesällä lomia, tuurauksia ja vähän hässäkkää, kiirusta”.
Valkopesua? Koska ottaa huomioon realiteetit?

Itselle tulee s-postia sen verran, ettei kaikkia millään huomaa, enkä toimi työssäni sellaisessa tehtävässä, jossa niitä tulisi sama määrä kuin Kerhon toimistolle. Kuinkahan paljon menee siellä viestejä roskapostiin?

Jos ei näe edes viestiä, miten voi olla kontaktissa?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Oon sanonut tämän miljoona kertaa ja niin on moni muukin: pienet, ilmaiset tai puoli-ilmaiset asiat tulee pikkuseuroissa tehdä täydellisesti tai vieläkin paremmin. Vähän niinkuin Pendo sanoi urheilupuolella: sitä etua pitää repiä niistä pienistä asioista, kun rahalla tai resursseilla mitattuna ollaan väkisin perässä.

Nyt Kerhossa ei tehdä niitä pieniä asioita oikein, tästä aivan huikean hyvänä esimerkkinä täysin ala-arvoinen kevään fuckoff-tilaisuus, josta toki pystyi jo aistimaan miten pyörät lähtee pyörimään. Toki oli edellisen johdon aikana, joten annetaan nyt armoa vielä hetki.

Ämeericassa kutsuvat näitä pieniä, helppoja asioita "low hanging fruit"-termillä, eli helppo poimia ja ihan yhtä hyvää kamaa kuin yläoksilla. Ja nämä pitäisi kyllä olla itsestäänselvyyksiä. Kuten se, että sitä vitun ipaa on Kerhoravintolassa jäljellä vielä toisellakin erätauolla!

Tekemistä riittää ihan joka tontilla, puuhastelun aika on ohi ja nyt sitä haalaria niskaan.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Valkopesua? Koska ottaa huomioon realiteetit?

Itselle tulee s-postia sen verran, ettei kaikkia millään huomaa, enkä toimi työssäni sellaisessa tehtävässä, jossa niitä tulisi sama määrä kuin Kerhon toimistolle. Kuinkahan paljon menee siellä viestejä roskapostiin?

Jos ei näe edes viestiä, miten voi olla kontaktissa?

Mitkä realiteetit? Mainaatko että Kerholle tulee niin perkeleesti yhteydenottoja että siellä hukutaan yhteydenottoihin eikä millään pystyt hoitamaan kaikkia kontakteja?

Jos tulee niin...no, ei tule. Ja jos nyt tulisi niin surkeinkin organisaatio saisi niistä myynti enemmän mitä Kerhossa nyt on.
Roskapostikansiot tulee säännöllisesti katsoa onko viestit mennyt sinne.

Tätä todella, siis todella kertakaikkisen surkeaa toimintaa ei pysty muuttamaan inhimilliseksi virheeksi millään tavalla. Jos itse lähestyn yrotyksen edustajana toista yrotystä ja olen kiinnostunut heidän tuotteesta / palvelusta eikä sieltä vastata mailiin. En periaatteestakaan ole yhteydessä enää kyseiseen yritykseen koska se kertoo minulle tarpeeksi heidän toimintamallistaan joka on, ettei paljoa kiinnosta.

Aikanan oli vitsi että kaatuneen firman kovimmat myyjät odotti todella agressiivisesti asiakkaan yhteydenottoa.

Ja tämä on juuri sitä toimintaa mihin seuralla ei mitenkään olisi varaa.

Miten on @Kerhonpojjaat , jos kerhosta olisi oltu yhteydessä, kiitetty viestistä ja sanottu ettei ole tarvetta mutta arvostavat yhteydenottoa jne, mutta heillä olisi ehdotus toisenlaisesta yhteistyöstä (sponsoroointi), niin olisitko ollut kiinostunut käymään keskusteluja tämänkaltaisesta yhteistyöstä? Nyt he hukkasi käytännössä kuuman liidin.
 
Viimeksi muokattu:

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mitkä realiteetit? Mainaatko että Kerholle tulee niin perkeleesti yhteydenottoja että siellä hukutaan yhteydenottoihin eikä millään pystyt hoitamaan kaikkia kontakteja?

Jos tulee niin...no, ei tule. Ja jos nyt tulisi niin surkeinkin organisaatio saisi niistä myynti enemmän mitä Kerhossa nyt on.
Roskapostikansiot tulee säännöllisesti katsoa onko viestit mennyt sinne.
Todista, ettei tule yhteydenottoja. Muuten on vaan omaa mutuilua. Siksi itse en lähde tuomitsemaan kun ei ole mitään varmuutta, että viesti on edes nähty.

On jotenkin hienoa, että Kerho jatkuvasti syyllinen kunnes toisin todetaan.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Valkopesua? Koska ottaa huomioon realiteetit?

Itselle tulee s-postia sen verran, ettei kaikkia millään huomaa, enkä toimi työssäni sellaisessa tehtävässä, jossa niitä tulisi sama määrä kuin Kerhon toimistolle. Kuinkahan paljon menee siellä viestejä roskapostiin?

Jos ei näe edes viestiä, miten voi olla kontaktissa?
Joo kyllä tämä nyt on vähän semmoista selittelyä. Mitä siellä toimistolla tehdään, jos ei sposteja lueta? Jos sitä postia tulee liikaa, pitää asialle tehdä jotain eikä heilutella käsiään ja työntää päätä pensaaseen. Varsinkin HPK:n kaltaisen toimijan.

Yksittäistapauksesta tämä puinti lähti, joten ei nyt hyperventiloida, mutta eihän tuo myynti-, markkinointi- ja yhteisötoiminta ihan priimaa ole ollut, jos kerran aitiot ovat tyhjillään jatkuvasti ja otteluisäntääkään ei saada haalittua? On tästä kehnosta toiminnasta omiakin kokemuksia, mutta jätetään nyt erittelemättä.

Ei tässä mitään ole hävitty ja korjauksia voi tehdä, kunhan tartutaan tuumasta toimeen. Eteenpäin ja Curren motolla: lite bättre, ännu bättre!
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
kuitenkaan ei ole edes otettu yhteyttä sponsorointi asioissa? Miksi? Eihän olisi potentiaalisempaa liidiä.
Mielenkiintoinen juttu. Kun itse tein toiminimellä Tampereella hommia, niin joka vuosi mulle soitettiin Ilvekseltä, että kiinnostaisiko jonkinlainen sponsorointi. Kausikorttikin olisi ollut heidän mieleen. Ekalla kerralla kerroin olevani HPK:n kannattaja, mutta eipä tämä estänyt yrittämistä. Heikkoa toimintaa kyllä Kerholta. "Ei kiitos, toi asia on jo hoidossa. haluaisitko sponsoroida jollain toisella tavalla?" olisi varmasti tuonut rahaa kassaan. Flekmaattista toimintaa kaukalossa ja sen ulkopuolella. Toivottavasti projekti etenee jokaisella osa-alueella.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Todista, ettei tule yhteydenottoja. Muuten on vaan omaa mutuilua. Siksi itse en lähde tuomitsemaan kun ei ole mitään varmuutta, että viesti on edes nähty.

On jotenkin hienoa, että Kerho jatkuvasti syyllinen kunnes toisin todetaan.


No olisiko vaikka perässä laahaava myynti mitään?

Täälläkin palstalla oleva yrittäjä jonka vieestiin ei vastattu.

Kerro mulle miksi sitä roskapostikansiota ei tarkasteta säännöllisesti?
Se vie aikaa noin 10 sekuntia.

Ja jos tulee yhteydenottoja, se on vain todella positiivinen asia. Miksi Kerho ei järjestä resursseja tähän viestitulvaan? Raha on todella surkea tekosyy koska jos viestejä tulee paljion, ne on muutettavissa kohtuullisen helposti myynniksi.


Ihan jäätävää valkopesua.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
No olisiko vaikka perässä laahaava myynti mitään?

Täälläkin palstalla oleva yrittäjä jonka vieestiin ei vastattu.

Kerro mulle miksi sitä roskapostikansiota ei tarkasteta säännöllisesti?
Se vie aikaa noin 10 sekuntia.

Ja jos tulee yhteydenottoja, se on vain todella positiivinen asia. Miksi Kerho ei järjestä resursseja tähän viestitulvaan? Raha on todella surkea tekosyy koska jos viestejä tulee paljion, ne on muutettavissa kohtuullisen helposti myynniksi.


Ihan jäätävää valkopesua.
Melko jäätävää mustamaalaamista.

Perässä laahava myynti? Onko tietoa, ettei uudistunut organisaatio tee asialle mitään?

Tämän palstan yrittäjä... tuliko edes selville milloin ja kenelle viesti laitettiin? Onko edes kyse uusista toimijoista tai kenen johdolla on näin tapahtunut?

Kerho pyrkii lisäämään tulovirtaa ja täälläkin on todettu, ettei se tapahdu soittamalla muutamien eurojen perässä. Nyt kuitenkin on sitten väärin kun ei soitella/ei kontaktoida?
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Melko jäätävää mustamaalaamista.

Perässä laahava myynti? Onko tietoa, ettei uudistunut organisaatio tee asialle mitään?

Tämän palstan yrittäjä... tuliko edes selville milloin ja kenelle viesti laitettiin? Onko edes kyse uusista toimijoista tai kenen johdolla on näin tapahtunut?

Kerho pyrkii lisäämään tulovirtaa ja täälläkin on todettu, ettei se tapahdu soittamalla muutamien eurojen perässä. Nyt kuitenkin on sitten väärin kun ei soitella/ei kontaktoida?


Toistaiseksi se ei näy siltä. Ja tämäntyyppisessä myynnissä mitä Kerho myy, kaupankierto ei ole kuukausia vaan se aitio voidaan jopa myydä seuraavaan peliin.

Mistä näet tai varmistat että uudistunut organisaatio tekee aktiivista myyntiä?

On ihan helvetin väärin ettei soitella / kontaktoida, varsinkin kun joku taho on oma-aloitteisesti ottanut yhteyttä ja osoittanut kiinnostusta Kerhoa kohtaan.

Näinkö se tulovirta mielestäsi lisääntyy että unohdetaan kuitenkin pienet paikalliset toimijat ja kenties (ehkä) keskitytään vain niihin suuriin.? Ei, ei kehity. Vaan hoidetaan ne pienetkin niin kauan kun tilanne on mikä on.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Joo kyllä tämä nyt on vähän semmoista selittelyä. Mitä siellä toimistolla tehdään, jos ei sposteja lueta? Jos sitä postia tulee liikaa, pitää asialle tehdä jotain eikä heilutella käsiään ja työntää päätä pensaaseen. Varsinkin HPK:n kaltaisen toimijan.

Yksittäistapauksesta tämä puinti lähti, joten ei nyt hyperventiloida, mutta eihän tuo myynti-, markkinointi- ja yhteisötoiminta ihan priimaa ole ollut, jos kerran aitiot ovat tyhjillään jatkuvasti ja otteluisäntääkään ei saada haalittua? On tästä kehnosta toiminnasta omiakin kokemuksia, mutta jätetään nyt erittelemättä.

Ei tässä mitään ole hävitty ja korjauksia voi tehdä, kunhan tartutaan tuumasta toimeen. Eteenpäin ja Curren motolla: lite bättre, ännu bättre!
Onko kuinka yleistä, että vastataan kaikille ilmaisia palveluja tarjoaville tahoille?

Enkä tiedä kuinka vakavasti otetaan henkilöä, joka tuo faniuden esiin. Sinne kun oletettavasti lähetetään kaikenlaisia esityksiä muutenkin. Enkä nyt vähättele ketään, mutta kai tuollakin voi olla vaikutus.

Ei ole selittelyä jos ottaa asioita huomioon, eikä ole heti keuhkoomassa kuinka huonosti asioita hoidetaan. Sitä on muutenkin liikaa liikkellä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Toistaiseksi se ei näy siltä. Ja tämäntyyppisessä myynnissä mitä Kerho myy, kaupankierto ei ole kuukausia vaan se aitio voidaan jopa myydä seuraavaan peliin.

Mistä näet tai varmistat että uudistunut organisaatio tekee aktiivista myyntiä?
Taloudellinen tilanne on yrityksien kohdalla vähentänyt rahan käyttöä. Juuri juttelin yhden tutun kanssa ja hän totesi, ettei yritys enää lähde helposti ostamaan aitioita työntekijöille. Ja kyse isosta yrityksestä. Mutta varmuuden vuoksi Kerhon vika.

Miten näen tai varmistan? En mitenkään. En olekaan keuhkoamassa myynnistä tai siitä, kuinka väärin toimitaan. Nykyisten toimijoiden teot näkyvät myöhemmin. Tuskin tässä ollaan edes saatu uusia suunnitelmia vietyä kokonaisuudessaan käytännön tasolle.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Taloudellinen tilanne on yrityksien kohdalla vähentänyt rahan käyttöä. Juuri juttelin yhden tutun kanssa ja hän totesi, ettei yritys enää lähde helposti ostamaan aitioita työntekijöille. Ja kyse isosta yrityksestä. Mutta varmuuden vuoksi Kerhon vika.

Miten näen tai varmistan? En mitenkään. En olekaan keuhkoamassa myynnistä tai siitä, kuinka väärin toimitaan.

Taloudellinen tilanne on aika huono selitys mielestäni.

Vai miksi ylipäätään Kerholla on mitään myyntihenkilöä jos kerran kukaan ei osta mitään?

Kyllä yritykset edelleen käyttää rahaa ja ostaa palveluita. ne vain pitää myydä. Toki jos ei edes vastata asiakkaiden yhteydenottoihin niin ei paljoa tarvitse ihmetellä että talous on siinä tilanteessa missä on.

Oletko sitä mieltä että on väärin myydä tässä tilanteessa pienyrittäjälle palvelua joka ottaa omatoimisesti yhteyttä Kerhoon?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Onko kuinka yleistä, että vastataan kaikille ilmaisia palveluja tarjoaville tahoille?

Enkä tiedä kuinka vakavasti otetaan henkilöä, joka tuo faniuden esiin. Sinne kun oletettavasti lähetetään kaikenlaisia esityksiä muutenkin. Enkä nyt vähättele ketään, mutta kai tuollakin voi olla vaikutus.

Ei ole selittelyä jos ottaa asioita huomioon, eikä ole heti keuhkoomassa kuinka huonosti asioita hoidetaan. Sitä on muutenkin liikaa liikkellä.
Kyllä se "kaikille" vastaaminen yleistä on, ihan pikkukioskeista isompiin yrityksiin, luonnollisesti toimialasta riippuen. Kerholle tuon tulisi olla aivan itsestäänselvyys. Jos ei ole, toivotaan että tästedes on!

En halua enempää jumiutua tähän yksittäistapaukseen, koska sillä nyt ei edes isossa kuvassa ole merkitystä eikä kaikkea faktaa ole tiskissä. Mutta yleisellä tasolla Kerhon touhu näyttää, tuntuu ja vaikuttaa melko puulaakitasoiselta. Somessa on menty eteenpäin, siitä plussaa.

Ja posin kautta täällä mennään, aina vaan voi parantaa ja kuten toitotan jatkuvasti, tällaiset helpot asiat kuten nyt vaikka sähköpostikontakteihin reagoiminen pitää olla automaatio eikä mikään poikkeus.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kyllä se "kaikille" vastaaminen yleistä on, ihan pikkukioskeista isompiin yrityksiin, luonnollisesti toimialasta riippuen. Kerholle tuon tulisi olla aivan itsestäänselvyys. Jos ei ole, toivotaan että tästedes on!
Tässä on kuitenkin lähdetty tekemään johtopäätöksiä.

1) Ei tiedetä milloin ja kenelle viesti on laitettu
2) Ei tiedetä onko kukaan nähnyt viestiä
3) Otetaanko kuinka tosissaan henkilöitä, jotka tuovat esille faniuden (voi olla aiempia, huonoja kokemuksia)?

Voi olla monta ei syytä miksi ei olla kontaktoitu. Siksi on mielenkiintoista kuinka heti löhdetään varmuuden vuoksi haukkumaan ja mustamaalaamaan seuraa.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Huhhuh... joo, ei ole tilanne vaikuttanut yrityksiin. Rahaa riittää.


Miksi on kauppoja jos ihmiset ei osta samalla tavalla kuin ennen?

Nyt taas väännät sanomisiani, vedät mutkia suoraksi ja teet vääriä tulkintoja. Ei ihan kovin mielekästä.

Tottakai yritysten ostamat palvelut on vähentyneet. Tarkoittaako se sitä että yritykset eivät investoi enää mihinkään?
Mikään yritys Kantahämeessä ei kertakaikkiaan kykene ostamaaan yhtään mitään mikä liittyy Kerhoon vai mitähän mahdat taas tarkoittaa?

Pitäisikö herätä?

Ja vastaatko vielä kysymykseeni: Oletko sitä mieltä että on väärin myydä tässä tilanteessa pienyrittäjälle palvelua joka ottaa omatoimisesti yhteyttä Kerhoon?
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Nyt taas väännät sanomisiani, vedät mutkia suoraksi ja teet vääriä tulkintoja. Ei ihan kovin mielekästä.
Miten muuten sen voi tulkita? Jos kerta mielestäsi taloudellinen tilanne ei ole selitys?

Sanoinko, ettei yritykset sijoita mihinkään? Kukas nyt vääntä sanomisia?

Jos on vähemmän rahaa käytössä, karsitaan helposti menoista. Yksi karsittava asia voi olla aitioiden ostaminen urheilutapahtumiin. Se ei tarkoita, etteikö myytäisi tai ettei kannattaisi yrittää myydä. Nii en sanonut edes sanonut missään kohtaa. Kuka vääntää sanomisia...


Ja vastaatko vielä kysymykseeni: Oletko sitä mieltä että on väärin myydä tässä tilanteessa pienyrittäjälle palvelua joka ottaa omatoimisesti yhteyttä Kerhoon?
Ei ole väärin myydä palveluja pienyrittäjille. Minä en ainakaan sanonut niin.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Ei ole väärin myydä palveluja pienyrittäjille. Minä en ainakaan sanonut niin.

No minkä takia seurasta ei olle yhteydessä sisääntuleviin asiakkaisiin, eli asiakkaisiin jotka ovat erittäin potentiaalisia sponsoreita?
Jos roskaposti niin miksi sitä roskapostia ei tarkisteta säännöllisesti?
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
No minkä takia seurasta ei olle yhteydessä sisääntuleviin asiakkaisiin, eli asiakkaisiin jotka ovat erittäin potentiaalisia sponsoreita?
Jos roskaposti niin miksi sitä roskapostia ei tarkisteta säännöllisesti?
Kenelle se viesti on lähetetty ja milloin? Asianomainen ei antanut tarkempaa tietoa ja silti vedetään mutkat suoriksi.

Olisi kiva tietää asiasta tarkemmin. Mutta tietenkin aina hedelmällisempää haukkua seura varmuuden vuoksi. On monta seikkaa, jotka voi selittää tapahtuneen ilman, että kyseessä on ghostaaminen tms.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Kenelle se viesti on lähetetty ja milloin? Asianomainen ei antanut tarkempaa tietoa ja silti vedetään mutkat suoriksi.

Olisi kiva tietää asiasta tarkemmin. Mutta tietenkin aina hedelmällisempää haukkua seura varmuuden vuoksi. On monta seikkaa, jotka voi selittää tapahtuneen ilman, että kyseessä on ghostaaminen tms.

Mitä väliä sillä on?
Jos se on lähetetty Louhelle niin hänen pitää lähettää se edelleen siitä vastaavalle taholle, jos se on tullut yleiseen inboksiin, siitä se henkilö nappaa sen ja vastaa kenen vastuulle se kuuluu.

On toissijainen asia kenelle ja milloin se on lähetetty, ainoastaan se on merkityksellinen että viesteihin (siis useisiin) ei ole reagoitu.

Se on ihan yhdentekevää kenelle se on lähetetty, ja jos se ei ole lähetetty myyntiin / asiakaspalveluun niin se kuka sen viestin sai, olisi pitänyt reagoida siihen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös