Valkopesua? Koska ottaa huomioon realiteetit?
Itselle tulee s-postia sen verran, ettei kaikkia millään huomaa, enkä toimi työssäni sellaisessa tehtävässä, jossa niitä tulisi sama määrä kuin Kerhon toimistolle. Kuinkahan paljon menee siellä viestejä roskapostiin?
Jos ei näe edes viestiä, miten voi olla kontaktissa?
Mitkä realiteetit? Mainaatko että Kerholle tulee niin perkeleesti yhteydenottoja että siellä hukutaan yhteydenottoihin eikä millään pystyt hoitamaan kaikkia kontakteja?
Jos tulee niin...no, ei tule. Ja jos nyt tulisi niin surkeinkin organisaatio saisi niistä myynti enemmän mitä Kerhossa nyt on.
Roskapostikansiot tulee säännöllisesti katsoa onko viestit mennyt sinne.
Tätä todella, siis todella kertakaikkisen surkeaa toimintaa ei pysty muuttamaan inhimilliseksi virheeksi millään tavalla. Jos itse lähestyn yrotyksen edustajana toista yrotystä ja olen kiinnostunut heidän tuotteesta / palvelusta eikä sieltä vastata mailiin. En periaatteestakaan ole yhteydessä enää kyseiseen yritykseen koska se kertoo minulle tarpeeksi heidän toimintamallistaan joka on, ettei paljoa kiinnosta.
Aikanan oli vitsi että kaatuneen firman kovimmat myyjät odotti todella agressiivisesti asiakkaan yhteydenottoa.
Ja tämä on juuri sitä toimintaa mihin seuralla ei mitenkään olisi varaa.
Miten on
@Kerhonpojjaat , jos kerhosta olisi oltu yhteydessä, kiitetty viestistä ja sanottu ettei ole tarvetta mutta arvostavat yhteydenottoa jne, mutta heillä olisi ehdotus toisenlaisesta yhteistyöstä (sponsoroointi), niin olisitko ollut kiinostunut käymään keskusteluja tämänkaltaisesta yhteistyöstä? Nyt he hukkasi käytännössä kuuman liidin.