Ritarisydän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Kyllä luulisi tilaajia riittävän kun voisi nähdä Pillun niin monella eri "pelipaikalla "
Kyllä mua enemmän lämmittää kerhon kausari kuin jonkun julkkiksen esittelyt joita netti täynnä!Enpä tiedä kummassa saa vähemmän rahalleen vastinetta, Kerhon kausikorttilaisena vai Susanna Penttilän perspilluvideoiden kuukausitilaajana. Kumpanenkin aiheuttaa lähtökohtaisesti puistatuksia, hyhhyh.
Kyllähän sitä jollakin tasolla tietysti olisi hauska nähdä Kerhon sisällöntuottajan koostamia Pillu-videoita onlyfansissa. Pillu kaukalossa, Pillu pukukopissa, Pillu Jullin käsittelyssä jne.
Tottakai ihan ensin kaksi Liiga-tason keskushyökkääjää ja vaikka Hovinen kakkosmaalivahdiksi.
Hyvä kirjoitus ja olen samaa mieltä, melkein kaikesta.. Sitten toimistoon, jossa näitä johtajia todella riittää, joku myynti- ja markkinointipäällikkö. Siis joku ammattilainen. Kerho elää nyt ja jatkossa paitsi seurayhteisönsä tuesta (konkreettisesti lipputulovirroista), myös koko seudun halusta panostaa ja olla mahdollistamassa HPK:n menestystä: puhutaan siis yhteistyökumppanuuksista ja sponsorirahavirroista. Nämä kaikki voivat toteutua vain, jos Kerhoa osataan aktiivisesti myydä, markkinoida ja pitää esillä myös silloin, kun kaukalossa on tahmeaa. Ja kaiken tämän pohjaksi HPK tarvitsisi pikimmiten uskottavan, kunnianhimoisen ja napakan strategian vaikka seuraavan 10 vuoden ajalle; mitä tämä seura tahtoo olla, mitä se tarjoaa ja mitkä ovat sen tavoitteet.
Kun ei riitä, ei riitä. Rajamäki ei ole näistä asioista tietenkään vastuullinen, sillä hän aloitti tehtävässään vasta tämän vuoden elokuussa. Mutta joku on. Jonkun pitää olla.
Aivan uskomatonta touhua toimistolta. Aivan uskomatonta.Hyvä kirjoitus ja olen samaa mieltä, melkein kaikesta.
Tähän kuitenkin pakko kertoa, jotain joka vähän ihmetyttänyt.
Olen nyt kaksi vuotta ennen kauden alkua lähestynyt seurajohtoa markkinointi asioissa. Olen tarjonnut yritykseltäni apua digimarkkinointiin, VELOITUKSETTA, koska olen huomannut että HPK ei sitä tuota tällä hetkellä, ollenkaan. Olen tarjoutunut tekemään koko kauden digimarkkinointiin liittyvät kampanjat ilmaiseksi, koska sillä seura saisi A) näkyvyyttä B) Dataa kiinnostuksesta C) mahdollisesti huomattavasti heräteoston tekeviä, maksavia asiakkaita. Ilmaiseksi.
Mutta
Maileihin ei ole vastattu mitenkään. Ymmärrän jos on joku kumppani, eikä tämän vuoksi voi/halua apua siihen.
Kerron kuitenkin aika suoraan että olen yrittäjä jolla vahva tunneside kerhoon ja halu auttaa, kuitenkaan ei ole edes otettu yhteyttä sponsorointi asioissa? Miksi? Eihän olisi potentiaalisempaa liidiä.
Ihmetyttää vain hieman tuo markkinointi, jos sitä ei ole, eikä sitä haluta tehdä, vaikka ilmaiseksi saisi. Kuitenkin rahaa laitetaan bussin perseeseen.
Välillä mietin että onko siellä ketään oikeasti töissä. Noh, toivottavasti Eki on ja hommais ne sentterit.
Hyvä kirjoitus ja olen samaa mieltä, melkein kaikesta.
Tähän kuitenkin pakko kertoa, jotain joka vähän ihmetyttänyt.
Olen nyt kaksi vuotta ennen kauden alkua lähestynyt seurajohtoa markkinointi asioissa. Olen tarjonnut yritykseltäni apua digimarkkinointiin, VELOITUKSETTA, koska olen huomannut että HPK ei sitä tuota tällä hetkellä, ollenkaan. Olen tarjoutunut tekemään koko kauden digimarkkinointiin liittyvät kampanjat ilmaiseksi, koska sillä seura saisi A) näkyvyyttä B) Dataa kiinnostuksesta C) mahdollisesti huomattavasti heräteoston tekeviä, maksavia asiakkaita. Ilmaiseksi.
Mutta
Maileihin ei ole vastattu mitenkään. Ymmärrän jos on joku kumppani, eikä tämän vuoksi voi/halua apua siihen.
Kerron kuitenkin aika suoraan että olen yrittäjä jolla vahva tunneside kerhoon ja halu auttaa, kuitenkaan ei ole edes otettu yhteyttä sponsorointi asioissa? Miksi? Eihän olisi potentiaalisempaa liidiä.
Ihmetyttää vain hieman tuo markkinointi, jos sitä ei ole, eikä sitä haluta tehdä, vaikka ilmaiseksi saisi. Kuitenkin rahaa laitetaan bussin perseeseen.
Välillä mietin että onko siellä ketään oikeasti töissä. Noh, toivottavasti Eki on ja hommais ne sentterit.
Muuten kyllä, mutta on aika juttu, jos pitää mennä ovelle kolkuttaan ja tarjoamaan usean tuhannen euron arvosta palveluja, ilmaiseksi. Käänteistä ovelta ovelle imurikauppaa.En tiiä missä asut, mutta kävisin kyllä ihan toimistolla kysymässä virkaa tekevältä, että ihanko oikeasti ketään ei kiinnosta ? Veikkaan että kyllä alkaa kiinnostaa.
Muuten kyllä, mutta on aika juttu, jos pitää mennä ovelle kolkuttaan ja tarjoamaan usean tuhannen euron arvosta palveluja, ilmaiseksi. Käänteistä ovelta ovelle imurikauppaa.
Kokeillaan sitten taas ennen ensikauden alkua, josko vastattaisiin :) Toki Mestikseen en enään lähde tekemään mitään.
No en kyllä lähtisi soittelemaan enää mitään varmituspuheluita. Kyllä se on niiden työtä siellä toimistolla ottaa koppi tällaisista mahdollisuuksista ja mikäli ei onnistu, niin kenkää. Sellaisilla hahmoilla ei ole mitään käyttöä, jotka jättävät tällaiset tilaisuudet huomioimatta.*Ite oon vähä vanhoillinen näissä asioissa ja ku kattoo näitä toimiston jefejä niin kyllä se o lankapuhelin mikä tulee ekana mieleen eikä mikään macbookki ja email. Jos pitäs atk sanastolla kuvailla heitä.
Osaavat varmaan lukea just ja just spostia ja hakea sähköpostimerkin postin sivuilta, mutta veikkaan että helpompi ois lähteä mukaan ja miettiä aihetta kasvotusten ku taas se electrical mail on nii helppo pyyhkästä roskiin ja todeta että ähh mikä lie oli.
Veikkaan myös että ton lafkan spostiin tulee sen verran tavaraa että on voinu hukkua sinne muiden sekaan?
Jokatapauksessa tarkistaisin jollain keinolla, että onko ehdotustasi kuullut edes kukaan ?
Veikkaan myös että ton lafkan spostiin tulee sen verran tavaraa että on voinu hukkua sinne muiden sekaan?
Mikäli tämä ko. tapaus on tapahtunut kesällä, niin voi miettiä kuinka monta viestiä sinne on mennyt kun on uudistettu organisaatiota. Sitten päälle se, kuinka moni on ollut samalla asialla.Itellä on tapana suoraan poistaa kaikkien ilmaiseksi palveluita tarjoavien sähköpostit. 99,9% kusetuksia. Relevantit toimijat lähestyvät muita reittejä.
Vaikka itse palvelulle sinänsä ei olisikaan käyttö, niin kyllä jokainen, joka omatoimisesti on valmis "antamaan rahaa" seuralle, pitäisi kontaktoida ja selvittää onko hän valmis antamaan rahaa seuralle. (Toki ihan pienellä varauksella)Mikäli tämä ko. tapaus on tapahtunut kesällä, niin voi miettiä kuinka monta viestiä sinne on mennyt kun on uudistettu organisaatiota. Sitten päälle se, kuinka moni on ollut samalla asialla.
Ehkä ei myöskään nähdä tarvetta tällaiselle palvelulle tai on jo joku muu taho, jonka avulla on tarkoitus ottaa tämä osa-alue haltuun.
Edelleen, kuinka monta tällaista yhteydenottoa seura saa? Tuleeko vastata kaikille? Onko tietoa, ettei joihinkin olisi otettu yhteyttä seuran puolesta?Vaikka itse palvelulle sinänsä ei olisikaan käyttö, niin kyllä jokainen, joka omatoimisesti on valmis "antamaan rahaa" seuralle, pitäisi kontaktoida ja selvittää onko hän valmis antamaan rahaa seuralle. (Toki ihan pienellä varauksella)
Jos Kärppien tarina on periaatteessa perustunut siihen, että jokainen kiinnostunut on jollain tavalla sidottu yhteistyökumppaniksi, niin ei kai tällä talousalueella täällä ole vara olla laiska.
Ihan sama, monta yhteydenottoa tulee, jossa halutaan antaa rahaa seuralle, jokaiseen on vastattava. Tieto tällä hetkellä on yhden (oletetun) tositarinan varassa, jonka päähenkilöön ei ole oltu yhteydessä.Edelleen, kuinka monta tällaista yhteydenottoa seura saa? Tuleeko vastata kaikille? Onko tietoa, ettei joihinkin olisi otettu yhteyttä seuran puolesta?
Yritykset eivät varmasti vastaa jokaiseen yhteydenottoon, ei urheilun puolella eikä muilla aloilla.
Kärppien kohdalla - miten ollaan oltu yhteydessä / otettu kontaktia seuraan?
Helppo todeta "ihan sama." Kukaan yritys ei ole kaikkiin yhteydessä.Ihan sama, monta yhteydenottoa tulee, jossa halutaan antaa rahaa seuralle, jokaiseen on vastattava. Tieto tällä hetkellä on yhden (oletetun) tositarinan varassa, jonka päähenkilöön ei ole oltu yhteydessä.
Kärpistä en tiedä muuta kuin sen, että raha on heille kelvannut.
No oikeinko se sitten toimii? Osaatko itse kertoa miksi se on oikein, että tällaisia tapauksia ei kontaktoida?Helppo todeta "ihan sama." Kukaan yritys ei ole kaikkiin yhteydessä.
Yksi oletettu tapaus ja heti seura toimii väärin ja raha ei kelpaa. Jepjep.
Viestejä menee esim. roskapostiin jo sen verran, ettei ole varmaa onko kukaan edes nähnyt viestiä. Niin paljon muuttujia, mutta varmuudella seura kuitenkin toimii väärin.No oikeinko se sitten toimii? Osaatko itse kertoa miksi se on oikein, että tällaisia tapauksia ei kontaktoida?
Kuten sanoin, jos roskaposti on se syy, niin asian täällä esiin nostaminen on ihan riittävä vinkki, että kontakti saadaan otettua. Ja jos taas ei siltikään kontaktoida, niin se on mun mielestä väärin. Se on mun mielipide. Ymmärsin, että sulla oli vastakkainen mielipide, niin oliko siihen jotain perustetta?Viestejä menee esim. roskapostiin jo sen verran, ettei ole varmaa onko kukaan edes nähnyt viestiä. Niin paljon muuttujia, mutta varmuudella seura kuitenkin toimii väärin.
Arvostan @clayman sinua tänne palstalle kirjoittajana korkealla. Silti pakko sanoa, että tämän tason valkopesu on jotenkin käsittämätöntä. Aina löytyy joku selitys. Toivon todella että Kerhon officen johtoryhmässä/ohjausryhmässä ei kukaan, ei kukaan ajattele tätä niin että ”ehkä se on josain roskapostissa” tai ehkä juuri nämä eurot ei olleet tärkeitä”. Ja ”olihan tuossa kesällä lomia, tuurauksia ja vähän hässäkkää, kiirusta”.Mikäli tämä ko. tapaus on tapahtunut kesällä, niin voi miettiä kuinka monta viestiä sinne on mennyt kun on uudistettu organisaatiota. Sitten päälle se, kuinka moni on ollut samalla asialla.
Ehkä ei myöskään nähdä tarvetta tällaiselle palvelulle tai on jo joku muu taho, jonka avulla on tarkoitus ottaa tämä osa-alue haltuun.
Oikeasti oletetaan, että yhdistetään nimimerkki ja yritys ja sen jälkeen ollaan yhteydessä?Kuten sanoin, jos roskaposti on se syy, niin asian täällä esiin nostaminen on ihan riittävä vinkki, että kontakti saadaan otettua. Ja jos taas ei siltikään kontaktoida, niin se on mun mielestä väärin. Se on mun mielipide. Ymmärsin, että sulla oli vastakkainen mielipide, niin oliko siihen jotain perustetta?
Edelleen, kuinka monta tällaista yhteydenottoa seura saa? Tuleeko vastata kaikille? Onko tietoa, ettei joihinkin olisi otettu yhteyttä seuran puolesta?
Yritykset eivät varmasti vastaa jokaiseen yhteydenottoon, ei urheilun puolella eikä muilla aloilla.
Kärppien kohdalla - miten ollaan oltu yhteydessä / otettu kontaktia seuraan?