Siivouskomero
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Kyllä siinä sivussa menisi Hämptown Burger myös. Tulisi vähän hotsille kilpailua, enkä tarkoita nyt sitä hellyttävää sarvipäätä.
Voihan sille antaa nimikko aterian listalta..
Kyllä siinä sivussa menisi Hämptown Burger myös. Tulisi vähän hotsille kilpailua, enkä tarkoita nyt sitä hellyttävää sarvipäätä.
Märissä unissani Topcapilla ja Millersissä on joka pelissä kojut hallilla
Tuo ensimmäinen on erittäin hyvä idea, toinen taas löytyy jo klubin puolelta ja osassa teemapelejä on myös ravintolassa.Yksi kioskipaikka - esim. eteläpäädyn rappusten alla oleva - sellaiseksi, jossa tarjonta vaihtuu. Sushikin oli hyvä ehdotus. Tapaksiakin voisi kokeilla. Itse ehdotin aiemmin kasviscurrya ja falafelia. Miksei myös kebab menisi. Hakametsästä sitä sai Abu Fuadin pisteestä jo noin 30 vuotta sitten. Koko oli vähän normaalia pienempi, mutta erätauolle oikein sopiva. Itse en kyllä hirveästi lämpene ranskalaisille tai ulkona paistetuille makkaralle, ellei sitten kyseessä ole vähän laadukkaampi annos, saksalaistyyppinen currywurst tms.
Lauantaipeleihin voisi kokeilla sellaista buffet-pöytää Kerho-ravintolaan, joka avautuisi vaikka 1,5-2 tuntia ennen pelin alkua. Sinnehän voisi myydä vaikka paikat etukäteen irtolippujen yhteydessä - tai sitten ottelukohtaisesti erikseen esim. kausikorttien omistajille. Teemapelihin teemameny, välillä jotain erikoisempaakin. Jaa miksikö myynti etukäteen? Tietenkin. jotta ruokaa ja paikkoja olisi tarjolla kaikille ostaneille, mutta myös niin, ettei tulisi ruokahävikkiä. Vastuullisuutta siis. Ja kannattavuutta.
Hieman kevyempää vaihtoehtoa hain. Toi klubipuoli ei oikein käy, jos omaa kausikortin tai haluaa olla muuten tietyssä paikassa ja haluaa satunnaisesti syödä hallilla vähän paremmin (vai saako pelkän ruoan ostettua ilman istumapaikkaa?); tai varsinkaan, jos on liikkeellä perheen kera, jolloin pitäisi olla lasten hintakin tarjolla.Tuo ensimmäinen on erittäin hyvä idea, toinen taas löytyy jo klubin puolelta ja osassa teemapelejä on myös ravintolassa.
Varmasti on asioita tehty, ja tässä kohtaa taloudellista riskiäkään ei enää missään tapauksessa voi ottaa. Olisi varmaankin jo kohtalokasta.Mediaketjussa on vahvaa debaattia tulevaisuudesta, mutta ajattelin itse kirjoittaa tänne puolelle, kun mielestäni tämä on oikeampi ketju.
Ymmärrän, että kaikilla on kova huoli rakkaasta seurasta, mutta en siltikään oikein ymmärrä ns. "nega-siiven" ajatuksia. Lähinnä sitä, että mitä ne teot pitäisi olla mitä näkyy? Onko jotain taikatemppuja, joilla yhdessä yössä homma kääntyy erilaiseksi? @Jerry100 taisi vaatia rahan lainaamista, jotta pelaajamateriaalia saataisiin paremmaksi. Oliko se ajatus niin, että menestyksekäs kausi poistaisi talousongelmat siinä määrin, että se laina voitaisiin maksaa heti pois ja satsata saman verran seuraavalle kaudelle omasta pussista ja myös siitä eteenpäin? Miksi niin tapahtuisi ja entä jos se satsaus ei tuota tulosta? Kioski kiinni?
En oikein osta sitä ajatusta, ettei mitään olisi tehty. Uusia avauksiahan on vaikka kuinka paljon, lisäksi on luotu strategia(t) kohti tulevaisuutta ja lähdetty jalkauttamaan niitä käytäntöön.
Täytyy edelleen muistaa, että vuosi sitten meillä oli vanhan johdon palkkaama uusi päävalmentaja valmennusryhmineen ja taisi olla uusi hallituksen pj. Toimitusjohtaja oli poistumassa. Päättävissä asemissa olevat ovat tehneet rekryjä paljon ja nämä uudet hesselit on alkaneet töihin. Paljon asioita on muutettu ja tehty, jopa niin isolla kädellä, että se on aiheuttanut erinäisiä parranpärinää toimijoiden keskuudessa.
Se voi olla, että päätetyt henkilöt ja suunta on väärä, mutta sekin paljastunee vasta seuraavien vuosien aikana.
Enkä tämän ns. "posi-siiven" edustajana missään nimessä ole sitä mieltä, että kaikki tehtävissä oleva olisi tehty, mutta paljon siellä on tehtykin ja jotenkin itse ajattelen, että liikkeiden vaikutukset alkavat vasta pikkuhiljaa näkyä tulevaisuudessa. Nyt konkreettista "välikaudella" oli se, että tulos oli 400 000 parempi kuin edellisenä vuonna, vaikka paska olikin. Ja lisäksi rekryjä on tehty uuden strategian mukaisesti.
Jatkumoahan tässä ollaankin rakentamassa. Menestyksenkin aikana on ollut tulos tyylin yhden tai kahden henkilön varassa. Nykyinen rakenne takaa sen, ettei kaikki hyvä katoa, kun joku yksittäinen tekijä poistuu organisaatiosta.Varmasti on asioita tehty, ja tässä kohtaa taloudellista riskiäkään ei enää missään tapauksessa voi ottaa. Olisi varmaankin jo kohtalokasta.
Se on minusta yksi suurimpia syitä tilanteeseen, ettei ole jatkumoa. Aikaisemmin toin esille näkemyksen, että esim Tapparassa tällainen poukkoilu ei olisi mahdollista. Tarkoitan tällä nimenomaan 2023 kevään ajanjaksoa. Vanha johto tekee asioita, sitten tosta vaan johto onkin pihalla ja uusi yrittää elää niiden päätösten kanssa.
Pitäisi varmistaa että sitä kapulaa viedään kädestä käteen, jonkun on pidettävä jatkumoa yllä. Olihan aika selvää että tällainen taitekohta johtaa siirtymävaiheisiin ja opetteluihin. Ei olisi ollut varaa hävitä viime kautta pystyyn, mutta vielä vähemmän ensi sesonkia.
Luulen, että aika moni seura maailmassa haluaisi toimia kuten Tappara. Mutta sen tarina on omansa ja rakennettu pitkäjänteisesti ja ehkäpä yksi pieni syy kaiken loistavan suorittamisen lisäksi on ollut pieni tuurikin ja juuri "rako ollu sopiva" tässä liigassa ja maassa.Se on minusta yksi suurimpia syitä tilanteeseen, ettei ole jatkumoa. Aikaisemmin toin esille näkemyksen, että esim Tapparassa tällainen poukkoilu ei olisi mahdollista. Tarkoitan tällä nimenomaan 2023 kevään ajanjaksoa. Vanha johto tekee asioita, sitten tosta vaan johto onkin pihalla ja uusi yrittää elää niiden päätösten kanssa.
Pitäisi varmistaa että sitä kapulaa viedään kädestä käteen, jonkun on pidettävä jatkumoa yllä. Olihan aika selvää että tällainen taitekohta johtaa siirtymävaiheisiin ja opetteluihin. Ei olisi ollut varaa hävitä viime kautta pystyyn, mutta vielä vähemmän ensi sesonkia.
Tästä olen samaa mieltä, että jatkumo olisi tärkeää. Olen ymmärtänyt, että sitä jatkumoa tässä nyt yritetään rakentaa. Toinen sitä tukeva asia on vaatimustaso ja siitä itse olen enemmän huolissani. Kaudenpäätösviestinnässä puhuttiin, että Liigan vaatimustaso ei tullut yllätyksenä, mutta rehellisesti se ei kentällä siltä näyttänyt. Liigaan lähdettiin kunnianhimoisella kiekollisella pelitavalla, jonka toteutukseen ei sitten kuitenkaan ollut jalkoja edes heti siinä alussa. Se ja sen johdannaiset tappoivat koko kauden. Nyt toki valmennusjohto on vuoden kokeneempi ja toivottavasti oppia on otettu. Se vaatimustaso tehdään siellä päivittäisessä harjoittelussa ja toivottavasti tämä pelaajien välinen kilpailuasetelma tuo sitä jo itsessään lisää. Siinä toki pitää olla valmennusjohdolla munaa ja mennä päätyyn asti sen kilpailun kanssa, eikä antaa _kenellekään_ ilmaisia rosteripaikkoja. Jonkunlainen yritysvakoilu rekryillä Tapparasta voisi myös olla poikaa.Se on minusta yksi suurimpia syitä tilanteeseen, ettei ole jatkumoa. Aikaisemmin toin esille näkemyksen, että esim Tapparassa tällainen poukkoilu ei olisi mahdollista. Tarkoitan tällä nimenomaan 2023 kevään ajanjaksoa. Vanha johto tekee asioita, sitten tosta vaan johto onkin pihalla ja uusi yrittää elää niiden päätösten kanssa.
Nyt on kausari uusittu. Pääsee kattoon laatunuorison kehitysaskelia rinkulalle.
Itselleni tuli tiistaina lasku.Onko teille tullut jo laskua kausareista keillä sellainen oli jo viime kaudella?
Ei ole tullut, ainakaan vielä.Onko teille tullut jo laskua kausareista keillä sellainen oli jo viime kaudella?
Ei ihme, että seura takoo turskaa jos viime kaudenkin kausarit laskuttamatta. Herätys Korpela!Onko teille tullut jo laskua kausareista keillä sellainen oli jo viime kaudella?
Kyllä mä maksoin viime kauden kausarin jo viime vuonna toukokuussa. Nyt on kyse tulevan kauden.Ei ihme, että seura takoo turskaa jos viime kaudenkin kausarit laskuttamatta. Herätys Korpela!
Otapa hetki taukoo palstalta. Astuit todella näkyvään miinaan.Kyllä mä maksoin viime kauden kausarin jo viime vuonna toukokuussa. Nyt on kyse tulevan kauden.
Näin tuli tehtyä, kausarit taskussa ja antaa laatunuorison rulettaa!Nyt on kausari uusittu. Pääsee kattoon laatunuorison kehitysaskelia rinkulalle.
Oletko käytettävissä johtotehtäviin? Näkisin siellä olevan vahvaa osaamista, jolla olisi käyttöä Mestiksessä. Mutta älä valmentajaksi ala, kun sulla ei kuitenkaan ole komeita puvunliivejä.Jos tämän kauden jälkeen vääjäämättä koittavasta Mestis-reissusta jotain hyvää hakee, niin viimeistään siinä vaiheessa nurmoolaasen aikakauden tässä seurassa on tultava päätökseen, ja koko organisaation johto, rakenne, strategia, markkinointi ja muu on pistettävä uusiksi rankalla kädellä.