Punttisalilla kävijät/bodausta harrastavat

  • 907 663
  • 4 643

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli osaisiko ja viitsisikö joku ystävällinen sielu jeesata osittaisesta sohvaperunan statuksesta eroon haluavaa äijää ja vinkata oikean suunnan, josta löytyisi suht simppeli ja informatiivinen "koko kropan" kattava ohjelma, jota olisi sitten edistymisen myötä helpohko jatkaa pykälän ja taas pykälän verran haastavammaksi ja haastavammaksi?

Minä ja muutama kaveri ollaan vedetty Freeleticsiä jonkun aikaa, ja siinä tulee aika hyvin käytyä koko kroppa läpi. Ei vie liikaa aikaa, ei vaadi laitteita (pl. leuanvetopaikan silloin tällöin) ja omaa kehitystä on helppo seurata, kun treenit ja niiden tulokset tulee aina kirjattua ylös. Talvella vähän haastavampaa mutta näin keväällä mielekkyys kasvaa kun ulkona kivempi liikkua.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
@hujis Sieltä tulikin jo, että kokonaisvaltaisemmat tehdään aina ensimmäisenä, että sitä paukkua riittää joka liikkeelle. Hauikset ja ojentajat ym. eristävinä sitten loppuun. Arnold on paljon kehuttu setti ja on toimiva, mutta siinäkin tulee sitten ajanmittaa seinä vastaa ja sehän onkin oikea ratkaisu, että ohjelmaa muutetaan muutaman viikon välein, ettei lihakset ala tottua. Sitten voi vaikka kaksijakoisella jatkaa tyyliin työntävillä ja vedettävillä liikkeillä.

@Schadowan Leuanvetotanko maksaa muutaman euron, penkkiin suosittelen panostamaan ja parit kahvakuulatkaan ei paljon maksa. Tankoa voi pitää sitten penkin telineessä eikä tarvi mitään diipadaapaa. Tangolla saat tehtyä jo kaiken, kahvakuulat tulee plussana mukana, leuanvetotangolla yläselkä tikkiin ja penkillä sitten rintoja sekä ojentajia. Kahvakuulat ovat osottautuneet hyviksi kapistuksiksi.
 

Veijari

Jäsen
Joskus Turun vankilan myymälässä (Onnimanni?) möivät linnakundien valmistamia kuntosalilaitteita; mm kyykkytelinettä ja penkkipunnerrus penkkiä. Mustasta raudasta tehtyjä ja tukevan näköisiä. En tiedä vieläkö sellaisia on saatavilla?
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Hakusessa olisi Bluetooth-kuulokkeet salille/lenkkipolulle, alkanut kyrpimään johdollisten kanssa sählääminen jonkin verran. Jaybird Bluebudsit olisi varmasti pelit yli kylien, mutta puoltoistasataa alkaa olemaan aika kova hinta mokomista napeista, jotka todennäköisesti rikon/hukkaan ennen juhannustansseja. Tähän mennessä menty Kossin The Plugeilla, joten mitään überhifiä en tarvitse. Eli sanotaanko hintaluokaksi vaikka alle 70e, löytyykö mitään järkeviä luureja tuohon hintaan?
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Hakusessa olisi Bluetooth-kuulokkeet salille/lenkkipolulle, alkanut kyrpimään johdollisten kanssa sählääminen jonkin verran. Jaybird Bluebudsit olisi varmasti pelit yli kylien, mutta puoltoistasataa alkaa olemaan aika kova hinta mokomista napeista, jotka todennäköisesti rikon/hukkaan ennen juhannustansseja. Tähän mennessä menty Kossin The Plugeilla, joten mitään überhifiä en tarvitse. Eli sanotaanko hintaluokaksi vaikka alle 70e, löytyykö mitään järkeviä luureja tuohon hintaan?
En halua mitenkään tyrmätä, mutta mikä noista monen kympin kuulokkeista tekee paremman kuin vaikkapa puhelimen mukana tulleet nappikuulokkeet?

Tämä ei liity tapaukseen, mutta kun tämä sali trendi on noussut korvia myöten täyteen paskaa valitettavasti. Itse olen treenaillut kaikenlaista koko ikäni ja salitreeniä olen tehnyt 7-8 vuotta. Jopa ihan pienessäkin ajassa tämä trendi on muuttunut räjähdysmäisesti. Kun mentiin kauppaan, ostettiin ne halvimmat housut, jotka olivat hyvät jalkaan ja tossut olivat sellaiset mitä käytettiin kauan kunnosta huolimatta. Paidat otettiin hyllystä, juurikaan sovittamatta tai katsomatta.

Nykyään tilanne on se, että vaatteista on löydyttävä se bumerangi rinnan kohdalta sekä shortseista. Pahitteeksi ei ole, jos logo näkyy noin viisi kertaa, jotta muut huomaavat kuinka paljon olet panostanut kuteisiisi. Kuteiden on oltava väriä oranssi tai kirkkaan vihreä, jotta tulet huomatuksi. Koot on oltava hihattomissa, trikoissa ja shortseissa n. XS, jotta miehellä hanska näyttää turvonneelta ja naisella perse vilkkuu salin toiseen päähän niin, että penkkipunnerruksessa tanko jää rinnalle.

Kengät on oltava naisilla väriä pinkki/kirkkaan vihreä ja miehillä koripallotyyliä LeBron. Etulippa täytee olla niin iso, että se menee kenkien kärjestä pari senttiä ylitse. Kuulokkeet olisivat hyvä olla kokoa ISO ja valkoiset. Jotta saadaan peitettyä hiukset korvien päältä, siihen menee päälle sulavasti ne kuulokkeet. Valkoiset ovat vain niin pirun seksikkäät, että vastakkainen sukupuoli on märkänä niitä katsellessa eikä tarvitse edes juoksumatolle mennä.

Ja ei kai taas.. Se bumerangi näkyy myös kassissasi, joka on ostettu lähimmästä Intersportista, jääkiekko puolelta. Mitäs kaikkea siellä kassissa sitten onkaan? Juomapulloja pitää olla n.2-3, joissa on vettä, tehonlisääjä sekä palautusjuoma. Valitettavasti pakki on yleensä melko kuralla noiden jälkeen, mutta se on vaan PAKKO hei! Hikinauhat, rannetuet, hanskat, vyöt, pyyhe, päiväkirja ja ehkä myös varavaatteet, ei suinkaan suihkun jälkeen vaan jos vaatteet eivät olekkaan kivat päällä, on ne hyvä käydä vaihtamassa toisiin. Geelit ja puuteritkaan eivät ole pahitteeksi, jos naapurin Kalle tai Susanna on treenaamassa.

Olkoon voima kanssanne.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
En halua mitenkään tyrmätä, mutta mikä noista monen kympin kuulokkeista tekee paremman kuin vaikkapa puhelimen mukana tulleet nappikuulokkeet?
Koskaan ei ole vielä niin hyvä tuuri käynyt että puhelimen mukana tulevat kuulokkeet pysyisivät korvissa edes välttävästi kävellessä, saati sitten salilla rehkiessä tai lenkkipolulla. Nuo Kossin langalliset Plugit (15e citymarket) on täysin kelvolliset luurit noin muuten, mutta johdon kanssa pelleily alkaa riittää. En valitse treenihousujani merkin, värin enkä kireyden mukaan, vaan tähän mennessä ollut pakko valita shortsit, missä on taskut, että valitsemani musiikkisoitin pysyy mukana. Ai että miten kätevää olisi jos jatkossa voisin laittaa puhelimesta sali-playlistin soimaan, laittaa puhelimen sen lätkäkassin sivutaskuun ja treenata ilman pelkoa, että tanko kolahtaa puhelimeen tai puhelin tippuu taskusta.
 

Anonymity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En halua mitenkään tyrmätä, mutta mikä noista monen kympin kuulokkeista tekee paremman kuin vaikkapa puhelimen mukana tulleet nappikuulokkeet?

Tämä ei liity tapaukseen, mutta kun tämä sali trendi on noussut korvia myöten täyteen paskaa valitettavasti. Itse olen treenaillut kaikenlaista koko ikäni ja salitreeniä olen tehnyt 7-8 vuotta. Jopa ihan pienessäkin ajassa tämä trendi on muuttunut räjähdysmäisesti. Kun mentiin kauppaan, ostettiin ne halvimmat housut, jotka olivat hyvät jalkaan ja tossut olivat sellaiset mitä käytettiin kauan kunnosta huolimatta. Paidat otettiin hyllystä, juurikaan sovittamatta tai katsomatta.

Nykyään tilanne on se, että vaatteista on löydyttävä se bumerangi rinnan kohdalta sekä shortseista. Pahitteeksi ei ole, jos logo näkyy noin viisi kertaa, jotta muut huomaavat kuinka paljon olet panostanut kuteisiisi. Kuteiden on oltava väriä oranssi tai kirkkaan vihreä, jotta tulet huomatuksi. Koot on oltava hihattomissa, trikoissa ja shortseissa n. XS, jotta miehellä hanska näyttää turvonneelta ja naisella perse vilkkuu salin toiseen päähän niin, että penkkipunnerruksessa tanko jää rinnalle.

Kengät on oltava naisilla väriä pinkki/kirkkaan vihreä ja miehillä koripallotyyliä LeBron. Etulippa täytee olla niin iso, että se menee kenkien kärjestä pari senttiä ylitse. Kuulokkeet olisivat hyvä olla kokoa ISO ja valkoiset. Jotta saadaan peitettyä hiukset korvien päältä, siihen menee päälle sulavasti ne kuulokkeet. Valkoiset ovat vain niin pirun seksikkäät, että vastakkainen sukupuoli on märkänä niitä katsellessa eikä tarvitse edes juoksumatolle mennä.

Ja ei kai taas.. Se bumerangi näkyy myös kassissasi, joka on ostettu lähimmästä Intersportista, jääkiekko puolelta. Mitäs kaikkea siellä kassissa sitten onkaan? Juomapulloja pitää olla n.2-3, joissa on vettä, tehonlisääjä sekä palautusjuoma. Valitettavasti pakki on yleensä melko kuralla noiden jälkeen, mutta se on vaan PAKKO hei! Hikinauhat, rannetuet, hanskat, vyöt, pyyhe, päiväkirja ja ehkä myös varavaatteet, ei suinkaan suihkun jälkeen vaan jos vaatteet eivät olekkaan kivat päällä, on ne hyvä käydä vaihtamassa toisiin. Geelit ja puuteritkaan eivät ole pahitteeksi, jos naapurin Kalle tai Susanna on treenaamassa.

Olkoon voima kanssanne.
Joo olen huomannut saman ilmiön.

En kuitenkaan ymmärrä, että miksi se tälläisiä kokeneempia salikarjuja niin ärsyttää.

Mielestäni se on vain hienoa, kun ihmiset löytäneet kuntosalin ja siitä on tullut "trendi". Se on minulle ainakin ihan sama, vaikka se sitten tulisi pukeutumisen kautta. Niin kauan, kun kukaan ei puutu minun vaatetukseeni ja saan kulkea rauhassa omissa salikuteissani niin kaikki on vallan mainiosti.

Olen käynyt myös useamman vuoden ja tämän villityksen seurauksena omistan nykyään jopa yhden trendipaidankin. Jos joku siitä herneet nenään vetää niin se on hänen ongelmansa.

Enemmän tämän trendin takia minua ärsyttää se, että tälläiset superhyper- jutut on nyt niin kova juttu, että usein puolet salin laitteista on jonkun varauksessa. Se ei muuten haittaa, mutta usein niitä laitteita varaillaan ja aika menee kuitenkin kavereiden kanssa jutellessa.
 
Viimeksi muokattu:

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Joo olen huomannut saman ilmiön.

En kuitenkaan ymmärrä, että miksi se tälläisiä kokeneempia salikarjuja niin ärsyttää.

Mielestäni se on vain hienoa, kun ihmiset löytäneet kuntosalin ja siitä on tullut "trendi". Se on minulle ainakin ihan sama, vaikka se sitten tulisi pukeutumisen kautta. Niin kauan, kun kukaan ei puutu minun vaatetukseeni ja saan kulkea rauhassa omissa salikuteissani niin kaikki on vallan mainiosti.

Olen käynyt myös useamman vuoden ja tämän villityksen seurauksena omistan nykyään jopa yhden trendipaidankin. Jos joku siitä herneet nenään vetää niin se on hänen ongelmansa.

Enemmän tämän trendin takia minua ärsyttää se, että tälläiset superhyper- jutut on nyt niin kova juttu, että usein puolet salin laitteista on jonkun varauksessa. Se ei muuten haittaa, mutta usein niitä laitteita varaillaan ja aika menee kuitenkin kavereiden kanssa jutellessa.

Sama. Itse kuitenkin olen sen verran materialisti, että haluan katsella jonkun neitokaisen treeniä kun sillä on piukat Six Deucit tai hot pantsit jalassa. Huomattavasti estettisempää, kuin kulahtaneet college-housut. Treenipaidat itsellä on taas tehty treeneihin materialiltaan, koska tavallinen T-paita kangat on helvetin huono päällä ja vaikea pitää hajuttomana. Kunnon vaatteet kunnon treeneihin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Enpä ole omalla salillani huomannut mitään erityistä kilpavarustelua vaatteiden suhteen, vaan jengi pukeutuu ihan perus urheiluvarusteisiin. Urheilussa mulle tärkeintä on käytännöllisyys ja sen jälkeen ulkonäkö, mutta jos nämä molemmat pystyy yhdistämään edullisesti, on se toki ykkösvaihtoehto. En oikeastaan ymmärrä, miksei mulla saisi olla hyvin istuva tekninen paita, vaan mieluummin jonkun uskottavuuden vuoksi jokin verttynyt puuvillapaita. Pelkän ulkonäön ja brändin vuoksi varusteiden ostaminen on toki erikoista, jos salilla aika kuluu lähinnä penkin ja hausikäännön merkeissä, mutta asiansa osaava treenaaja saa pukeutua mun puolestani aivan miten tykkää. Eikä se penkki-jonnekaan mua sinänsä häiritse, huvittaa korkeintaan. Pakko silti myöntää, että omaa visuaalista silmääni miellyttävät enemmän trikoissa ja shortseissa toppi päällä treenaavat misut kuin collegehousuissa ja väljässä t-paidassa treenaavat neidot. Jos vastaavasti mun slimmi treenipaitani täytteineen saa jonkun naisen ajatuksen liitämään, niin silvuplee. Se ei kuitenkaan se ykkösprioriteetti ole, vaikka ihan vitun hyvännäköinen olenkin. Ja kova treenaamaan!
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
@Anonymity En kuitenkaan halua pahoittaa tekstilläni kenenkään mieltä, juttu lähti luistamaan sen verran mukavasti, niin tuli kunnon paketti.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
@Anonymity En kuitenkaan halua pahoittaa tekstilläni kenenkään mieltä, juttu lähti luistamaan sen verran mukavasti, niin tuli kunnon paketti.

Samat ärsytyksenaiheet täälläkin. Onneksi nykyisellä salilla ei käy kuin ihan muutama tuollainen, kaikki muuten oman sukupuoleni edustajia. Yhdistäviä tekijöitä heille ovat myös tekoripset ja ylenpalttinen meikkaaminen. Ymmärrän, ettei kiireessä ehkä ehdi pestä kaikkia meikkejä pois ennen treeniä, mutta mm. huulikiillon tai -punan lisäämistä treenaamista varten en ymmärrä. Luulisi olevan salilla muutakin tekemistä kuin huolehtia siitä, ettei huolella tehty meikki leviä.

Itsehän olen mennyt salille mm. lähes kymmenen vuotta vanhassa bändipaidassa, enkä edes ymmärtänyt hävetä yllä mainittujen henkilöiden paheksuvista mulkaisuista huolimatta. Se, että vaate on mukava päällä eikä tuoksahda, tekee siitä aivan riittävän hyvän vaatteen salille.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä en taas ymmärrä että mitä vittua se kenellekään kuuluu jos joku haluaa tulla meikattuna tai hienoilla vaatteilla salille. Kuhan laittaa painot paikoilleen kun lopettaa treenaamisen ja muutenkin käyttäytyy toiset huomioiden, ni tervetuloa sellaisena kuin haluaa. Vittu että kaikesta jengi jaksaa valittaa....
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mä en taas ymmärrä että mitä vittua se kenellekään kuuluu jos joku haluaa tulla meikattuna tai hienoilla vaatteilla salille. Kuhan laittaa painot paikoilleen kun lopettaa treenaamisen ja muutenkin käyttäytyy toiset huomioiden, ni tervetuloa sellaisena kuin haluaa. Vittu että kaikesta jengi jaksaa valittaa....

Ärsytystä aiheuttaa se, että salille tullaan tuhlaamaan happea ja treenin intensiteetin sekä meikkien varomisen perusteella salilla käymisen pääasiallinen syy on jokin muu kuin treenaaminen eli lähinnä kai se, että voi ottaa uusia selfieitä ja raportoida sosiaaliseen mediaan "käyvänsä salilla". Meikin määrä myös tuntuu korreloivan sen kanssa, kuinka suurella todennäköisyydellä muita ei huomioida ja painoja ei palauteta paikalleen.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ärsytystä aiheuttaa se, että salille tullaan tuhlaamaan happea ja treenin intensiteetin sekä meikkien varomisen perusteella salilla käymisen pääasiallinen syy on jokin muu kuin treenaaminen eli lähinnä kai se, että voi ottaa uusia selfieitä ja raportoida sosiaaliseen mediaan "käyvänsä salilla". Meikin määrä myös tuntuu korreloivan sen kanssa, kuinka suurella todennäköisyydellä muita ei huomioida ja painoja ei palauteta paikalleen.

Asia selvä. Itse en muiden tekemisiä tai pukeutumista seuraa kun olen salilla, mutta sinua asia selvästi häiritsee jos joku ei sovi sinun määritelmiisi sopivasta salipukeutumisesta. Jatketaan eteenpäin. Ja hyviä treenejä!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minuakin ihmetyttää, miten jonkun toisen värikäs tai muuten vaan joku tietynlainen treenivaate voi aiheuttaa noin kovaa tai pienempäkään kiristelyä tai ylipäätänsä kiinnostusta.

Jos kyseinen ihminen jotenkin muuten siellä salilla perseilee, niin ärsytys on selvä homma mutta enpä muista koskaan nurkassa kyräilleeni, että jumalauta kun toikin kaveri pullistelee uudessa treenipaidassaan tuolla. Ja vielä kuulokkeet ja FASTin juomapullo!

Mulla treenivaatteet vaihtelee sen mukaan mitä salilla teen, jos tulee kova hiki niin hyvä treenipaita josta tietää ettei kastuessaankaan haise, joskus sitten saattaa olla normaali t-paitakin päällä jos tietää ettei aio läpeensä hikoilla. Harvoin on tullut edes mieleen, että joku tosielämän salipoliisi saattaa kohta käydä antamaan palautetta vääränlaisesta varustuksestani.

Kerran teki kieltämättä omasta takaa mieli käydä antamassa palautetta pukeutumisesta, kun joku itärajan takaa saapunut hessu työnteli menemään ilman paitaa. Ei jumalauta, kivat treenikuteet päätetty siinä laittaa päälle. Muuten ei jaksa muiden kuteet paljon kiinnostaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Asia selvä. Itse en muiden tekemisiä tai pukeutumista seuraa kun olen salilla, mutta sinua asia selvästi häiritsee jos joku ei sovi sinun määritelmiisi sopivasta salipukeutumisesta. Jatketaan eteenpäin. Ja hyviä treenejä!

Luetun ymmärtäminen 10 / 10.

Parin-kolmen minuutin tauoilla sarjojen välissä ehtii vilkaista ympärilleen ihan hyvin. Samoin on vaikeaa olla noteeraamatta kanssatreenaajaa, mikäli hän tulee tielle tai liian lähelle ottaessaan kuvia itsestään tai ihaillessaan itseään noin muuten.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Samat ärsytyksenaiheet täälläkin. Onneksi nykyisellä salilla ei käy kuin ihan muutama tuollainen, kaikki muuten oman sukupuoleni edustajia. Yhdistäviä tekijöitä heille ovat myös tekoripset ja ylenpalttinen meikkaaminen. Ymmärrän, ettei kiireessä ehkä ehdi pestä kaikkia meikkejä pois ennen treeniä, mutta mm. huulikiillon tai -punan lisäämistä treenaamista varten en ymmärrä. Luulisi olevan salilla muutakin tekemistä kuin huolehtia siitä, ettei huolella tehty meikki leviä.

Itsehän olen mennyt salille mm. lähes kymmenen vuotta vanhassa bändipaidassa, enkä edes ymmärtänyt hävetä yllä mainittujen henkilöiden paheksuvista mulkaisuista huolimatta. Se, että vaate on mukava päällä eikä tuoksahda, tekee siitä aivan riittävän hyvän vaatteen salille.
Näinpä juuri, eihän itseenikään haittaa miten porukka pukeutuu sinne vaan lähinnä ihmettelen tätä nykytrendiä. Itseehän varten siellä puntilla ollaan. Naisia käy paljon salilla missä itse käyn ja mainitsemasi asiat suurinosa naisista tekee. Ymmärrän toki ne, jotka suoraa töistä tulee, mutta moni tulee illasta jolloin on kaikki pumpit ym. salijumpat, joilloin ollaan käyty jo kotona. Kun porukka sinne jumppaan menee niin siellä tosiaan on aikamoiset pakkelit naamalla, jotta näytetään hyvältä pumppaillessa ja täytyyhän sitä "saliselfiekin" ottaa sen jälkeen. Varmasti toki monilla on itsetunnon kanssa ongelmia eikä sen takia voi tulla ihmisten ilmoille ilman meikkiä.

Onhan se ihan viettelevää, että siellä on kivoja mimmejä treenaamassa, mutta ihan heidän kannaltaan tekevät kaikkensa näyttääkseen missiltä puntilla.
 

bart

Jäsen
... Hikinauhat, rannetuet, hanskat, vyöt, pyyhe, päiväkirja ja ehkä myös varavaatteet ...
Saako udella, että mikä tuossa pyyheen käytössä on "väärin"? Itse aloitin salilla käynnin vanhoilla päivilläni vasta kuluvan vuoden alussa. Varustukseen kuuluu kympillä Lidlistä ostetut shortsit + paita, neljän kympin sisätossut ja pyyhe. Koen, että tuon pyyhkeen käyttö on kohteliasta muita salilla kävijöitä kohtaan, kun saa omat hiet pyyhittyä pois penkeistä. Juomapullo löytyy kulahtaneesta repusta pukukaapista ja on mallia puolen litran kivennäisvesipullo.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Saako udella, että mikä tuossa pyyheen käytössä on "väärin"? Itse aloitin salilla käynnin vanhoilla päivilläni vasta kuluvan vuoden alussa. Varustukseen kuuluu kympillä Lidlistä ostetut shortsit + paita, neljän kympin sisätossut ja pyyhe. Koen, että tuon pyyhkeen käyttö on kohteliasta muita salilla kävijöitä kohtaan, kun saa omat hiet pyyhittyä pois penkeistä. Juomapullo löytyy kulahtaneesta repusta pukukaapista ja on mallia puolen litran kivennäisvesipullo.
Eipä siinä mitään väärää olekkaan, tarkkana silmänä sen tuolta listalta näit ja lisäsin sen vain rekvisiittaan mitä sieltä kassista löytyy. Hyvä, että sinulta sellainen löytyy.

Jos nyt tarkennetaan vielä, että en pöki kenenkään egoa kirjoituksellani ja tehkää mitä haluatte. Haukkoja tuntuu palstalla olevan sen verran paljon, että jätän "mukahauskat" kirjoitukset väliin.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Minkäs takia muuten adetti ja TQoFE käytte salilla? Ettei vaan olisi sen takia, että haluatte näyttää hyvältä? Toki voitte lässyttää jotain paskaa terveydestä ja hyvästä olosta, mutta jos haluatte olla terveitä ja hyvän olon menette juoksemaan, uimaan tai pyöräilemään ettekä nostelemaan painoja. Näin ollen tekopyhää arvostella ketään pinnallisuudesta ja ulkonäköön panostamisesta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Minkäs takia muuten adetti ja TQoFE käytte salilla? Ettei vaan olisi sen takia, että haluatte näyttää hyvältä? Toki voitte lässyttää jotain paskaa terveydestä ja hyvästä olosta, mutta jos haluatte olla terveitä ja hyvän olon menette juoksemaan, uimaan tai pyöräilemään ettekä nostelemaan painoja. Näin ollen tekopyhää arvostella ketään pinnallisuudesta ja ulkonäköön panostamisesta.

Mikäli kävisin salilla ensisijaisesti ulkonäön vuoksi, keskittyisin varmaan bodailuun sen sijaan, että ohjelmani on voimapainotteinen ;) Saan punttisalilla itseni ylittämisestä ihan toisenlaista mielihyvää kuin lenkiltä, saati pyöräilemisestä (josta en edes pidä) tai uinnista.

Lainaan tähän vielä aiempaa viestiäni, mikäli se jäi sinulta huomaamatta:

Ärsytystä aiheuttaa se, että salille tullaan tuhlaamaan happea ja treenin intensiteetin sekä meikkien varomisen perusteella salilla käymisen pääasiallinen syy on jokin muu kuin treenaaminen eli lähinnä kai se, että voi ottaa uusia selfieitä ja raportoida sosiaaliseen mediaan "käyvänsä salilla". Meikin määrä myös tuntuu korreloivan sen kanssa, kuinka suurella todennäköisyydellä muita ei huomioida ja painoja ei palauteta paikalleen.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Viikonloppuna salilla:

- miksi helvetissä sulla on pipo päässä?
- tukka on vammaisen mittainen
- kuka sitä täällä katsoo?
- emt

Kas näin selvitimme yhden tutun salinaaman kanssa pukeutumistani salilla. Ymmärtääkseni saimme asian käsiteltyä molempia tyydyttävällä tarkkuusasteella, koska lopputreenin keskityimme muihin asioihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös