Kyllähän puhelinmyyjien kanssa pärjää, mutta yrittäkääpä taistella Sanoman sähköpostimarkkinointeja vastaan. Kun erehdyt kerrankin ottamaan Sanomalta mitä tahansa palvelua, oli se sitten Hesarin ilmainen kokeilujakso tai maksettu Ruutu+-tilaus, niin sulle puskee ihan saatanasti sähköpostia, joista ei pääse eroon edes klikkaamalla että älkää lähettäkö minulle enää markkinointiviestiä. Sanoma on tehnyt tuon himmelinsä sen verran vittumaisesti, että voit estää viestit vain media kerrallaan. Erikseen siis HS, Ruutu, Supla, Aku Ankka, MeNaiset, ET, Tiede jne. En ole löytänyt vielä paikkaa, josta voisin estää kaikki Sanoma-konsernin markkinointiviestit kerralla.
Voisin vaikka vannoa, että esimerkiksi Suplan markkinointiviestit olen estänyt jo useampaankin kertaan, mutta aina minulle puskee läpi jotain "loppuvuosi nyt VAIN 5 €"-viestejä mailiin. Sitten kun olet sattunut ottamaan Ruutu-kokeilun maksutta jollain toisellakin maililla vuosia sitten, niin saat nämä viestit kahteen kertaan ja kahteen kertaan saat vielä estää sähköpostimarkkinoinnin - tuloksetta.