PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 642
  • 869

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Ihan näin BTW ilmiönä tuli mieleen, että millä kokoonpanoilla tätä liigaa pelataan? Onko kaikki rosteri päivitykset tehty? Eli esim. onko Pronger Phillyssä, Lupul Anaheimissa, Heatley Sharksissa jne. Tai tässä ihan kauden kynnyksellä tehdyt treidit, ovatko päivittyneet jo meidän liigaamme?

Kyllä tuossa taitaa olla viime viikolla ennen liigan tekoo viimeksi päivittyneet kokoonpanot, esim. Anaheimissä Default kokoonpanossa sexton on selänteen tilalla... Niin joo ja lupul on tosiaan Anaheimissa, Pronger Phillyssa ja Heatlay Sharkissa... Mutta kesken liigan nuo kokoonpanot eivät kyllä enää pävity ainakaan mun tietääkseni.

Noita kokoonpanoja pystyy lataamaan kovalevyllä sen mukaan kuinka päivityksiä haluaa. Tuon liigan kokoonpanot riippuu siitä millä koonpanolla tuo liiga on pistetty pystyyn. Uskoisin että uusin kokoonpano oli teko vaiheessa käytössä, Dhearted tekijänä varmaan tietää.
 
Viimeksi muokattu:

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkeleen perkeleen perkele. En arvannut kyllä mihin ryhdyn kun otin Devilsin tässä liigassa. Vituttaa niin järkyttävän paljon, ettei mitään rataa. En mä nyt sentään arvannu, että Devilsin pakit on näin paskoja. Ei ole yhtään hyvin luistelevaa puolustajaa. Jatkuvasti oon kaks potkua jäljessä, kun vastustajan hyökkääjät menee kiekon kanssa nopeemmin kun mun pakit.

No nyt olen harjotellut maalintekoa kolme varttia, joten vaihdan taktiikaksi maali-ilottelun. Omissa soi mutta ei voi mitään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt olen harjotellut maalintekoa kolme varttia, joten vaihdan taktiikaksi maali-ilottelun. Omissa soi mutta ei voi mitään.

Vois itekin kokeilla joskus noita taktiikoiden muutoksia. En ole ikinä vaihtanut taktiikoita vaan pelannut aina oletuksella mikä siinä on :D No hyvin se silti toimii, mutta vois toimii paremminkin jos löytäis jonkun hyvän taktiikan :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Helvetti, että taas eilen kiristi ohimoita, kun pelasin Saubea vastaan. Positiivista oli, että pakit eivät mokailleet juuri yhtään. Eivät ehtineet, siitä piti Miller huolen.

Millerillä oli tosiaan tehokas ilta imuroidessa suoria vetoja ja ekassa matsissa lähtikin penkille tokan erän jälkeen torjuntaprosentin ollessa hurjahko 69.7. Lalime maaliin ja imuroi muistaakseni vai yhden. Hän liimasi erän aikana vain yhden laukauksen, joka sekin oli löysä rannari pienestä kulmasta, muuten joka ikinen laukaus putosi. Kiva siinä pelata, kun on kylmä rinki perseen alla koko ajan.

Ainoa lohdutus oli se, että eipä Ankkojenkaan veskarit loistaneet, sääli vain, että mun hyökkääjät eivät oikeen osuneet kiekkoon. Peleissä oli varmaan yhteensä lähemmäs parikymmentä paikkaa, jossa hyökkääjä olisi päässyt ampumaan suoraan syötöstä maalintekoalueelta, mutta eihän NHL-tason kaverin tarvitse kiekkoon osata osua.

Ansaitut voitot Saubelle, ei siinä mitään.

No paskan myivät ja minä ostin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa tiukka matsi JulmaHerkun St.Louisia vastaan. Kaveri 2-0 johtoon vissiin ekassa erässä. Toinen erä 0-0 tiukkaa vääntöä eikä mistään uponnut.. No kolmannen erän alussa pääsin kaventamaan tilanteeksi 2-1 ja toivo eli. Ja sitten tuli herra Ovechkin ja tasoitti pelin pari minsaa ennen loppua. JES! Jatkoajalle mentiin jossa Herra Ovechkin ratkaisi pelin läpiajosta. Loistava nousu! Kiitos pelistä.

Toinen peli oli yhtä jännitysnäytelmää. 2-0 Johtoni meinasi koitua kohtalokseni kun ajattelin, että ei tässä nyt mitään hätää. 2-1 kavennus sekoitti pelini täydellisesti ja St.Louis pääsi niskan päälle, Varlamov kuitenkin kesti. Tein pelin kannalta ratkaisevan maalin Stlouis puolustajan älyttömän huonosta avauksesta, päässen Laichilla yksin läpi ja 3-1. Kiitos peleistä, kova pelaaja olet kyllä!
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tein pelin kannalta ratkaisevan maalin Stlouis puolustajan älyttömän huonosta avauksesta, päässen Laichilla yksin läpi ja 3-1. Kiitos peleistä, kova pelaaja olet kyllä!

Oli kyllä kauhea virhe. Omaan piikkini tämän pistän. Ei meinaa tuo St.Louis kyllä millään istua tämän pelaajan ohjaimeen. En tiedä mikä mikä joukkueen vahvuus oikeen on. Ei ainakaan nopeat hyökkäykset, tästä kertoo mm. Kariyan 8 maalia 33 ottelussa. Syöttöjä tosin sillekin on kertynyt. Kovia pelejä on tullut väännettyä kärkijoukkueita vastaan, en vaan niitä saa käännettyä millään. Joten tyydyn laskemaan itsenikin siihen kovempaan keskikastiin.

Kiitoksia väännöistä! Kapina jatkuu.
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Predatorsin GM:n vitutus on varmaan massiivinen.

Saalistajat pelasivat hyvin ja hallitsivat kiekkoa mielinmäärin, sortuivat toki pyörimään kulmissa, laittoivat kuitenkin limpun "huippuotteita" viime peleissä esittäneen Millerin taakse heti ekalla laukauksella, oli muuten kolmas matsi putkeen, kun Millerille meni ensimmäinen veto. Saavutus sekin.

Miller onneksi kokosi itsensä ja pelasi lopun ottelusta erinomaisesti. Samaa ei voi sanoa hyökkäyksestä, joka ei saanut tehtyä maalin maalia, edes hyviä paikkoja ei ollut. Sabresin pelastukseksi nousi mies Nashvillen puolustuksesta, numero 6 Shea Weber. Hän sai kiekon oman maalinsa takaa maalin vasemmalle tolpalle ja kylmän rauhallisesti ohitti Pekka Rinteen noin 30 cm korkealla vedolla.

Matsi meni sitten rankkareille ja voitto Buffaloon. Rehellisesti sanoen matsista jäi vähän paska maku suuhun.

Seuraava peli Bluesia vastaan ja hyvät herrat Miller is back. Totutusti alakynnessä, mutta nyt Miller otti kaiken. Hyökkäys keskittyi lähinnä typerien jäähyjen ottamiseen ja tuloksessa 0-0 rangaistuslaukauksiin.

Rankkarikisa oli jotain hyvin ihmeellistä, en tiedä pätkikö yhteys myös vastustajan puolella, kuten minulla. Eka Buffalon veto aivan harakoille ja Bluesin ensimäinen vetäjä sössi jotenkin niin ettei päässyt edes keskiympyrästä pois ennen kuin vihellettiin poikki. Seuraavana laukojana Roy laukoi hieman yllättäen ennen siniviivaa, kun tatti lipesi, mutta kas kummaa alakulmaan. Suraava Bluesin laukoja epäonnistui, Vanek ei. Pisteet Buffalolle.

Outoja matseja, mutta jouluhan on ihmeellistä aikaa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Predatorsin GM:n vitutus on varmaan massiivinen.

Joo olen myös aika varma. Tavallaan käy vähän sääliksi kun kattoi edellisten matsien tuloksia. Tiukkaa vääntöä on ollut, mutta ei ole saanut käännettyä voitoksi. Washingtonia vastaan ottelu oli kyllä jo ohi ekan erän jälkeen kun sain ylivoimilla tauottua 4-0 tauluun jonka jälkeen Rinteelle ei sitten uponnut oikein mikään.. Kolmannessa erässä sait maalinki 4-1 tilanteeseen jonka jälkeen seurasin pieni painostuskin jonka seurauksena otin pari jäähyä. Kumminki muistaakseni alivoimalla iskin pelin 5-1 ja sen jälkeen varmasti innostus loppui siihen. Vedot 47-8 washingtonille, eli vähän enemmän vetoja niin kyllä se siitä ! Hyviä tilanteita sait luotua kyllä, uskon että saat kaipaamasi palkinnon viimeistään seuraavassa liigassa kun pääset valitsemaan hieman paremman joukkueen.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äsken oli kyllä koko liigan tuskaisin ottelu Coloradoa vastaan. Nyki niin perkeleesti. Toinen manageri kyllästyi ja siitä luovutus(sääli)voitto. Minun netistäni tuo ei kyllä johtunut sillä se on toiminut loistavasti muitakin vastaan.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Äsken oli kyllä koko liigan tuskaisin ottelu Coloradoa vastaan. Nyki niin perkeleesti. Toinen manageri kyllästyi ja siitä luovutus(sääli)voitto. Minun netistäni tuo ei kyllä johtunut sillä se on toiminut loistavasti muitakin vastaan.

Tästä tulikin mieleen, niin voiko liigassa ottaa mutual quitin ja jos niin mitä sitten tapahtuu?

Edit. Kiinnostaako Vancouveria matsi, vai lähdenkö pesemään vessaa? Vessanpesuvitutuksen piti tulla pomminvarmasti San Joseta vastaan, mutta rehellisesti sanonen hait olivat tänään vaisuja. Ainoa heidän maalinsa tuli Millerin lahjana. Oma hyökkäys totutun tehoton. Vanek lähtee kohta koirankoppiin.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja sitten peli Dallasia vastaan lupaavasti 2-2 ja kaiken kaikkiaan nautittavaa hyökkäävää peliä molemmilta. Kunnes palvelin päättää että tämä loppuu tähän! Tappiohan siitä minulle kirjattiin.

Rakastan tätä peliä!!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi matsia EinoKeisarin Dallasia vastaan lukemin 4-1 ja 5-1, Homma toimi kummassakin pelissä lähes täydellisesti. Nyt on siisti pelata Washingtonilla kun on oppinut niiden pelityylin ja vahvuudet yms. Alkukausi oli ihan perseestä kun mikään ei toiminut :D Nousin sarjaykköseksikin tuossa, kamenskilla vain joku 5 peliä vähemmän.. ja pari pinnaa eroa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voitto rankkareilla Torontosta! Hienoa että viimeinkin onnistuin myös rankkarikisassa. Nyt on sekin taika rikottu. Tuntuu että vähitellen alan saamaan otetta pelistä, vaikka monessa asiassa on vielä parannettavaa.

Onkin tullut jo sen verran tuota hakattua että voisi olla paikallaan vetäytyä (ansaitulle) joulutauolle. Ainakin huomisen ajaksi. ;)
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Noniin, nyt on vehkeet viritetty pelikuntoon ja vähän tuntumaakin jo otettu. On se vaan ihana peli. Voisi ottaa pari matsia jos täällä vielä ketään on. Huomenna olen varmaan koko päivän onlinessa :)
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Eka peli sarjajohtajaa vastaan ja kylmää kyytiähän sieltä tuli. 7-0 kuokkaan, mutta hauskaa oli ;) Tasoero oli kyllä melkoinen, no oli vasta 3 peli, eiköhän se siitä.

Toinen päättyikin sitten "vain" 4-0. Jos sais jossain vaiheessa avausmaalin aikaseks ;)
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haluatko pelata vielä toisen ?

EDIT: Nooh ei siinä mitään. Hyviä pelejä oli, ainakin kun voitot napsahti :D Itseasiassa sulla on iha hyvin hallussa kaikki asiat tossa, vähän vielä pelejä alle niin hyvä tulee. Välillä sait ihan hyvin pyöritettyä peliä mun päässä, mutta niitä vetoja vetoja ! :D kyl ne alkaa sit uppoomaan :)
 
Viimeksi muokattu:

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Ensimmäiset 4 peliä takana ja 1 pisteen niistä sain :) Olkaa hyvät ilmaisista pisteistä :) Pelaamalla sitä oppii. Mutta mun veskarit on tällä hetkellä aika perseestä, niin kuin minäkin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös