Mua vastaan ei kannata kamalasti tuijottaa noita laukauksia ja hyökkäysaikoja. Häviän ne järjestään kaikille. Kai mä sitten pelaan liiankin passiivista peliä.
Millaisilla taktiikoilla pelaat? Onko sulla hyökkäys täysillä ja karvaus kaikkein kärkkäimmällä? Taktiikoita kannattaa tarkastaa ja kokeilla erilaisia. Pääsin meinaan aika monta kertaa 2-1 hyökkäyksiin tai läpi.
Niin vaikka tilastot eivät kaikkea kerrokaan niin olihan tuossa minulla kuitenkin monia huippupaikkoja useampaan kuin siihen yhteen maaliin. Joka sitten tulikin niin tyypillisesti riparista! Suoraa vetoa en ole saanut varmaan ikinä nettipelissä sisään, aina onetimer tai ripari. Ja nekin siis uppoavat varmaan 1/15 kerrasta.
Onko jollain vinkkiä miten sen kiekon saa lauottua yläkulmiin? Pelaajani tuntuvat jatkuvasti vetävän veskan syliin.
Mitään taktiikoita en ole jaksanut selata missään pelissä koskaan. Ehkä pitäisi jos ne sitten niin paljon merkitsevät.
Älä lannistu, kyllä niitä onnistumisia alkaa tulemaan.
ps. En tiedä huomasitko, että laitoin pleikkarin kautta viestin paidoista seuraavaan matsiin, meni vähän sekaisin kun molemmilla oli aika paljon valkoista paidassa.
Pitää yrittää muistaa tuo kun seuraavan kerran pelataan. Jos en muista niin lähde vaan reilusti veks pelistä. :)
----
No mahtuu päivään jotain hyvääkin, nimittäin piste (!!) päivän ekasta ottelusta Islandersia vastaan. Rankkareilla en tietenkään voita yhtään ketään.
Myön toinen ottelu hallitsevaa mestaria kaminskia vastaan oli hyvä. "Vain" 3-0-tappio ja muistaakseni kaksi viimeisintä maalia vasta kolmannen erän loppupuolella.
Viimeksi muokattu: