PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 637
  • 869

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
E: Toinen aika hassu juttu mun kokoonpanoon liittyen on se, että mulla on 2 numerolla 19 pelaavaa ja 2 numerolla 14 pelaavaa ukkoa. 19 numerolla pelaavat Spezza ja Keller, kun taas 14 käyttävät Cheechoo ja Campoli. Mitenköhän edes pystyy olemaan sama numero?

Joo minäkin oon huomannu että canucksissa on Keslerin #17 mm. Johnsonilla ja sit #1 pelaa Luongon lisäksi myös Raycroft. Mutta mielestäni ei aina bugaa vaan vain toisinaan.

EDIT: Ai niin, huomenna ja maanantaina on minulla aikaa pelata matseja pois. Sitten vasta tammikussa enempi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo niin oli aluksi, mutta ei ole enää. Leclairen kokonaisuus on 81, joten ei se nyt kovin iso parannus siihen Elliotin 77 ollut. Tuntuu menevän silleen Pascalin kanssa, että kun ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa peliä, hän torjuu hyvin, mutta kun taas olisi mahdollisuus voittaa tai pelata tasuri, niin silloin menee se 2 helppoa ja mun maalinteko taidoilla ei niin montaa maalia kiritä.

Itse pelasin Ottawalla syysliigassa ja monesti Leclaire oli juuri se pelaaja, jolla peli voitettiin. Hyvä maalivahti on mun mielestä ja 84 se kyllä taitaa olla eikä 81 se kokonaisuus, mutta ei sillä kokonaisuudella niin väliä. Puolustat laadukkaasti niin Pascal nappaa loput.

E: Toinen aika hassu juttu mun kokoonpanoon liittyen on se, että mulla on 2 numerolla 19 pelaavaa ja 2 numerolla 14 pelaavaa ukkoa. 19 numerolla pelaavat Spezza ja Keller, kun taas 14 käyttävät Cheechoo ja Campoli. Mitenköhän edes pystyy olemaan sama numero?

Joo nettiliigoissa noi numerot muuttavat ihan kummallisesti, ilmeisesti pelaajien suosikkinumeroiksi? Ruudun Jarkollahan on kans 37 nettiliigassa, vaikka oikeasti on 73 Ottawassa ja Cheechoolla se 14 vaikka Ottawassa 41 jne. jne. Kyllähän noita samoja numeroita löytyy muualtakin, taitaa mullakin olla kaks 44, Vlasic ja McGill tjsp. Ärsyttävää, mutta ei voi mitään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Washington jälleen linjoilla. Jonkin aikaa, jollei tule kutsuja. Huonolta näyttää , mutta odotellaan nyt vielä hetki.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ProoJaskan San Josea vastaan hyvä ottelu äsken. Heti ensimmäisestä hyökkäyksest 1-0 San Joselle. Tasoitin muistaakseni toisessa erässä todella räkäsellä rannarilla viivasta alapesään. ProoJaska johtoon kolmannessa erässä heti alkuun, jonka jälkeen tasoitin 2-2 ovechkinin hyvän vedon ansiosta. 3-2 voittomaalini tuli Seminin lavasta noin 5 minsaa ennen loppua.

Tosin ProoJaskan mielestä pelityylini on huono ja siitä tulikin kuittia kun en rakenna peliä tarpeeksi ja kuljetan vaan yhdellä pelaajalla ja tällästä. No kyl se siitä kun rauhotut.. ei sunkaan pelityylissä ole kehumista. ;)
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Itse pelasin Ottawalla syysliigassa ja monesti Leclaire oli juuri se pelaaja, jolla peli voitettiin. Hyvä maalivahti on mun mielestä ja 84 se kyllä taitaa olla eikä 81 se kokonaisuus, mutta ei sillä kokonaisuudella niin väliä. Puolustat laadukkaasti niin Pascal nappaa loput.

Ehkä mä sitten vaan oon niin huono :) Onhan Paska välillä ihan hyvä, mutta tuntuu että juuri silloin kun en sitä hyvyyttä juurikaan tarvitse. Juuri niissä tiukoissa peleissä Paska imuroi.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Ottawa

Olisiko Senatorsilla tänään aikaa pariin matsiin, kun tuolla tuntuu noita samoja joukkueita pyörivän?
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Nyt on menny jo PS3 kiinni, joten joku toinen kerta. Kattelen Latvia-Kanada maali-iloittelua. Eikös me muuten olla pelattu jo pelit? Vai halusitko siis ottaa ihan muuten vaan pelin?
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä mitä mitä?!?!?! Kaksi tunnin maalintekoharjoitusta ja pientä ketjujen rukkausta ja heti ensimmäisessä matsissa katuu itse voittamaton Calcichew! Aah, tuntuu niin hyvältä... Vähän sain tästä balsamia haavoihin, kun en edellisen liigan ekalla pleijarikierroksella voittanu peliäkään.

Nyt leuka ylhäällä kohti uusia pettymyksiä!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä mitä mitä?!?!?! Kaksi tunnin maalintekoharjoitusta ja pientä ketjujen rukkausta ja heti ensimmäisessä matsissa katuu itse voittamaton Calcichew! Aah, tuntuu niin hyvältä... Vähän sain tästä balsamia haavoihin, kun en edellisen liigan ekalla pleijarikierroksella voittanu peliäkään.

Nyt leuka ylhäällä kohti uusia pettymyksiä!


Haha :D hyvin kyllä pelasit. Selkeästi oot parantanut viime liigasta ! Todella hyviä tilanteita loit ja rankaisit armotta. Hyvä ja jännittävä matsi.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Eikös me muuten olla pelattu jo pelit?

En nyt ihan varma ole. Taidat sittenkin olla oikeassa. Joten jatkan muiden metsästämistä. Kiitos muuten Oravalle. Jos Brodeur olisi ollut puoliksikaan yhtä hyvä kuin oikeasti, niin olisit myös pisteille päässyt.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos muuten Oravalle. Jos Brodeur olisi ollut puoliksikaan yhtä hyvä kuin oikeasti, niin olisit myös pisteille päässyt.

Joo olen katkerasti saanut huomata, että Brodeur antaa aivan järkyttäviä reboundeja. Suorat vedot sitten kyllä harvemmin uppoaa. Äskeisessä matsissa tosin olin oikeasti huono, joten ei siitä sen enempää.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Bostonia vastaan toinen peli ja 2-1 tappio. Thomas pelasi loistavan pelin ja voinkin sanoa olleeni hieman kuskin paikalla tässä pelissä. Viimeisellä minuutilla 5-3 YV, mutta eihän sitä mitään saa tehtyä kun häviää järjestään kaikki aloitukset. Molemmat pelit Bostonia vastaan olivat itselle hankalia ja nyt kun pelit ovat takana, niin voin myöntää, että hieman aristelin Charaa. Se kun osuu, niin Royta ja Vanekkia viedää paareilla.

No Bostonia vastaan voitot 1-1 ja ihan oikein menivät, muistelisin, että ensimmäisessä pelissä Boston oli niskan päällä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
canucks pelivalmiina kohtpuolee

Tulen klo 2:30 linjoille, kun vapautuu tv nelosen leffasta. (jos joku muu nyt sattuu viel olee tähä aikaa)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yeah, veikkaan kyllä että häviän ku akat. Mutta tulisipa kunnon taistelua kuten viimeks. :P

Huhhuh mikä jännitysnäytelmä jälleen :D 2-1 voitto Washingtonille. Eka erä suvereenia Caps hallintaa mutta 0-0, toka erä tasaista vääntöä , ja kolmanteen erään lähdettiin voittolukemissa 2-1. Meinasin saada sydärin siinä 5 sekkaa ennen loppua kun pääsit about 2-0 vastaan mun karmeasta mokasta mut Varlamov pelasti loistavalla torjunnalla :D Kiitos taas peleistä, loistavaa viihdettä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Meinasin saada sydärin siinä 5 sekkaa ennen loppua kun pääsit about 2-0 vastaan mun karmeasta mokasta mut Varlamov pelasti loistavalla torjunnalla :D Kiitos taas peleistä, loistavaa viihdettä.

Kiitos samoin, kaikki meidän kohtaamiset (syysliiga mukaanlukien) on erinomaista viihdettä. Noh tästä voin hyvillä mielin jatkaa kun sarjajohtajan kanssakin on näin tiukkaa niin usko vain vahvistuu on että pleijareihin vielä nousen. Tosin ne äskeiset paikat mitä tossa lopussa tuli mulle niin pitäs osata hyödyntää, ainakin viimeistään pleijareissa. Voi tosin olla tiukkaa saada pleijaripaikkakin jos en saa kuin 1-2 maalia tehtyä niin tuskin Luongo joka peliä voi pelastaa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
En nyt ulkomuistista pysty sanomaan, mutta olemmeko jo pelanneet (St.Louis)? Pääsisin vartin päästä pelaamaan.

Eipä olla pelattu näemmä, haastele kun olet valmis pelailee. Valvoskelen tässä kun odottelen nucksin peliä alkavan klo 5.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos samoin, kaikki meidän kohtaamiset (syysliiga mukaanlukien) on erinomaista viihdettä. Noh tästä voin hyvillä mielin jatkaa kun sarjajohtajan kanssakin on näin tiukkaa niin usko vain vahvistuu on että pleijareihin vielä nousen. Tosin ne äskeiset paikat mitä tossa lopussa tuli mulle niin pitäs osata hyödyntää, ainakin viimeistään pleijareissa. Voi tosin olla tiukkaa saada pleijaripaikkakin jos en saa kuin 1-2 maalia tehtyä niin tuskin Luongo joka peliä voi pelastaa.

Voin sanoa, että sun kohdalla playoff paikka pitäis olla kyllä taattu. :D
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Voin sanoa, että sun kohdalla playoff paikka pitäis olla kyllä taattu. :D

No jaa-a, nyt viimeiset kolme matsia mulla on YKSI tehty maali ja 9 päästettyä. Äsken juuri St. Louisia vastaan hävisin molemmat matsit, ekan 5-0 ja toisen 2-0.

Pahalta nyt näyttää, mutta playoff-paikan aika näyttää. Nyt minulla on 5 voitettua ja 5 hävittyä matsia, pisteitä kasassa 11. Jos/kun tulee 16 joukkueen pleijarit niin nyt rajalla majailee saube 29pisteellä. Jonkun verran on siis tekemistä jotta tuonne viivan päälle nousisin vaikka olenkin ottelumäärissä jäljessä.

EDIT: Ai niin muokkasin kentälliset uusiks lähinnä yli- ja alivoimien osalta. Ja Demitrankin pudotin kolmoseen kun ei siitä ole ollut mitään hyötyä kakkosen laidalla. Tämän kenttävaihdoksen vaikutuksen haluankin päästä näkemään mahdollisimman pian. Eli tänään haasteita vaan Vancouverille.. :P
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
No niin nyt joku pelaahan eilen en saanut peliäkään tosin vaan muutama olikin online ja niistäkin vaan paria vastaan oli pelit pelaamatta... Mut haastetta Anaheimille.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Washington linjoilla jälleen. Rangers ja Chicago näyttäis olevan linjoilla niistä ketä vastaan on pelaamatta vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös