PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 644
  • 869

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Johan oli peli edmontonia vs.Edmonton ekan erän aivan täydessä sillassa ja siitä 2-0 tuloksessa toiseen erään, missä ensimmäiseen kolmeen minuuttiin 3riparimaalia ja kiitoshei!
 
No voihan nyt vittu. Se, joka pelaa Coloradolla saa nyt kyllä haukkua minut täysin pystyyn, sillä nettiyhteyteni kaatui juuri sopivasti reilussa 6-3 tappioasemassa 30sekuntia ennen ottelun loppua. Ei helvetti, kai tuo tulos nyt kuitenkin pysyy?

e: Tulos nähtävästi pysyi, eli huokaus helpotuksesta pääsi nyt täältä ainakin. Tosin huonoltahan se näyttää, mutta minkäs sille voi jos vastustaja on parempi. :P

JEP, huolestuin itekkin :D
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin mennyt illan pelit kyllä. Tampa Bayta kaksi peliä voitoin 2-0 ja 4-0. Myöhemmin sitten KINGTORMAXIn Bostonia vastaan 6-0. :D Varlamov pelannut kyllä hyvin nyt alun perseilyn jälkeen.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tässä vaiheessä kun kaikkia Teitä kolmea vastaan on pelannut niin laittaisin rahani Kojoottien puolesta. Chigagon onnistuin jopa kaatamaan, ja Floridan saamaan kahdesti rankuille, mutta Phoenixiä vastaan ei ollut jakoa. Kummasti tuntuu kun ei ole Nashia joukkueessa.

Mä en pistä vielä kenenkään puolesta ropoja likoon, runkosarja vasta menossa :). Järjestään pelit on aika pirun tiukkoja, joskus pomppii itelle, toisinaan kaverille. Hyviä pelejä paljon, ja se on varmaa, että poffeista tulee jännittävät kun sinne asti päästään.

Pelien sisälläkin vaihtelee aika huikeesti dominointi. Hyvänä esimerkkinä mun toka peli Jomppaa ja Columbusta vastaan. Vein ekaa erää satanolla, paitsi maaleissa: hukkasin kaks läpiajoa, kaks rankkaria ja pari muutakin hyvää paikkaa, tuloksena nolla maalia. Siihen erään valu Phoenixin paukut, sen jälkeen en saanu oikeestaan mitään aikaan kun Jomppa pelas paikat multa täysin pois ja teki ite neljä.

Oon kirjaillu itelleni ylös pelien jälkeen tulokset ja pelien mielenkiintosimmat hetket, jos huomenna on töissä luppoaikaa niin voisi kirjoitella vähän tarinointia, keskustelupalstalla kun ollaan.

ps. Herkku, me ollaan kahesti kohdattu ihan normi versus peleissäkin, ja niistä en voittanut kumpaakaan ;)

pps. eka peli jomppaa vastaan lagas aika törkeästi, mutta tokassa siitä ei ollu havaintoakaan. Jos vielä muistasin mihin aikaan pelattiin toi toinen, niin voitais pistää jomppa päivystään vaan siihen aikaan niin tulee lagittomia pelejä :D
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kylläpä oli hankala pelata Kojootteja vastaan. Täytyy vain ihmetellä, tilaa ei ollut ollenkaan vaan kokoajan oli kolme väärän väristä paitaa kiinni mun kiekollisessa ukossa. Nenäänhän sieltä tuli ekassa pelissä muistaakseni 4-2 ja toisessa 0-2. Hävettää sanoa, että olen oikeastaan ihan tyytyväinen tuloksiin. Ekassa pelissä jäi vähän harmittamaan kaksi etunurkka maalia, jotka olisi pitänyt pystyä estämään.

Taso on taas kova ja play offs paikkaan olisin enemmän kuin tyytyväinen. Toivottavasti Miller pystyy vähintään samaan mihin Lehtonen syysliigassa, eli aiheuttamaan turhautumista vastustajille. Alku on ollut ainakin hänellä hyvä.
 

Snagari

Jäsen
Pelien sisälläkin vaihtelee aika huikeesti dominointi. Hyvänä esimerkkinä mun toka peli Jomppaa ja Columbusta vastaan. Vein ekaa erää satanolla, paitsi maaleissa: hukkasin kaks läpiajoa, kaks rankkaria ja pari muutakin hyvää paikkaa, tuloksena nolla maalia. Siihen erään valu Phoenixin paukut, sen jälkeen en saanu oikeestaan mitään aikaan kun Jomppa pelas paikat multa täysin pois ja teki ite neljä.

pps. eka peli jomppaa vastaan lagas aika törkeästi, mutta tokassa siitä ei ollu havaintoakaan. Jos vielä muistasin mihin aikaan pelattiin toi toinen, niin voitais pistää jomppa päivystään vaan siihen aikaan niin tulee lagittomia pelejä :D

Joo olin kyllä ihan orgasmissa ton voiton jälkeen, sarjajohtaja kaatui ;) Ekassa oli jo lähellä, mutta sait tehtyä voittomaalin 2,2 sekuntia ennen loppua. Vitutti.

Ja sitten suureen kaikkia puhuttaneeseen jompppan nettilagausongelmaan. Problem solved. Huushollissa kun tietokoneita on 3 kappaletta, ja lähes aina kahta käytetään aktiivisesti samaan aikaan, niin väkisinkin siitä pätkimistä seuraa vaikka tuo 8 megan netti onkin. Joten tästä lähtien pelaan pelejä vain kun olen ainut netin käyttäjä tässä talossa, jotta säilyy teidän kaikkien verisuonet siellä päässä ;) Minä olen siihen pieneen pätkimiseen jo tottunut, enkä edes huomaa sitä aina. Toivottavasti ei aiheudu sanomista enää siitä, eikä kamenskinkaan tarvitse laittaa mitään munakelloa ilmoittamaan milloin minua vastaan saa pelata :D

Pelit menneet hyvin, huippuna tosiaan voitto kamenskista sekä Rick Nashin kuuden (6) maalin ilta Detroitia vastaan!
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Joo Canucks tulee kans roikkuu linjoille, voisin ainaki 2-3 matsia pelata. Aiemmin päivällä pelailin Coloradoa vastaan ja ekan voitin kun vein mielestäni 100-0 mutta toisessa matsissa Colorado aloitti maalinteon ja se johto piti sit loppuun saakka. Sain vielä läpiajon viimeisillä sekunneilla mutta en saanut jollain puukäsi Johnssonilla sisään.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ja sitten suureen kaikkia puhuttaneeseen jompppan nettilagausongelmaan. Problem solved. Huushollissa kun tietokoneita on 3 kappaletta, ja lähes aina kahta käytetään aktiivisesti samaan aikaan, niin väkisinkin siitä pätkimistä seuraa vaikka tuo 8 megan netti onkin. Joten tästä lähtien pelaan pelejä vain kun olen ainut netin käyttäjä tässä talossa, jotta säilyy teidän kaikkien verisuonet siellä päässä ;) Minä olen siihen pieneen pätkimiseen jo tottunut, enkä edes huomaa sitä aina.

Onko sulla pleikka netissä wlanilla vai piuhalla? Itsellä nyki wlan pahasti, kun tuli uusi netti, mutta verkkopiuhalla toimii kuin junan vessa.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kylläpä alkoi liiga nihkeästi omalta osalta. NY Rangersin taktiikka on täysin hakusessa ja peli on aivan karmeeta tervanjuontia. Eilen neljästä ottelusta vain yksi voitto ja paha kriisin maku on suussa. Maalineduspeli on täysin hukassa, eikä Lundqvistin imuroinnit ainakaan auta asiaa. Maalinteon vaikeudesta ei viitsisi alkaa edes puhumaan, mutta paikoin vaikuttaa lähes mahdottomalta. Onko tämä joukkue puukäsiä täynnä?

No, katsellaan nyt vielä, josko se tästä lähtisi. Hiotaan vähän uusia kuvioita illalle ja katsotaan. Ehkä se tästä vielä aukeaa, kun saa tuntumankin kohdalleen.

Joten tästä lähtien pelaan pelejä vain kun olen ainut netin käyttäjä tässä talossa, jotta säilyy teidän kaikkien verisuonet siellä päässä ;) Minä olen siihen pieneen pätkimiseen jo tottunut, enkä edes huomaa sitä aina. Toivottavasti ei aiheudu sanomista enää siitä, eikä kamenskinkaan tarvitse laittaa mitään munakelloa ilmoittamaan milloin minua vastaan saa pelata :D

Vaikka sinulla ei pätkisikään, niin toisessa päässä saattaa silti olla peli totaalijumissa. Oman teoriani mukaan tämä johtuu useimmiten siitä, että tietokoneella on jokin/joitain p2p-softia taustalla syömässä uppikaistaa. Saatat itse pystyä pelaamaan täysin vailla ongelmia, kun toinen repii samaan aikaan pelihousujaan tuskaillen karmean lagin kanssa.

En sano, että sulla olis näin, mutta kannattaa tarkkailla tilannetta.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Minulla katkesi kerran, ja on monesti ollut lähellä etten olisi uudelleen lentänyt ulos, sen verran on nimittäin pätkinyt... Nämä ovat olleet kaikki tapaukset 6 viime ottelussani, Carolinaa vastaan (kerran lensin, toisen meinasin) St. Louisia vastaan tuli "odotetaan käyttäjää" monesti, vaikka peliä ei pysäytetty ja minulla oli kiekko, sama kävi Chicagoa vastaan äsken kahdesti. Se hankaloittaa myös pelaamista suuresti, kun jumittaa jatkuvasti. :-(

Ei mua toi jumittaminen niin vituttais. Mulla niinku netti pelittää kunnolla alusta loppuun, mutta välillä toi vaan kirjaa ulos ja tulee tosiaan toi teksti "odotetaan käyttäjää" kesken pelin. Enpä tähän keksi ratkasua, todennäkösesti kuitenki jostai modeemin säädöistä kiinni kun muille ei näitä juurikaan käy. En siis pääse EA:ta tällä kertaa haukkumaan.

Columbusta vastaan olin muistaakseni 1-1 tilanteessa, ennenkun heitti mut pihalle 3 minuuttia ennen summeria. Ja koska Columbus on voittanut hallitsevan mestarin, niin vedän tästä johtopäätökset että olen vähintään sarjan toiseksi paras pelaaja (saldo taitaa tosin olla 5-11-1 tms.) :).
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kojoottien pelipäiväkirja

Kokeillaan miten homma toimii. Tänään pitänee vielä tehdä töitäkin. GM kamenski palaa asiaan kun kiireiltään ehtii.

17.12
Phoenix - Detroit (antlaa83) 3-1
Phoenix - Detroit (antlaa83) 7-1
Phoenix - Chicago (rankkuri) 2-3
Phoenix - Washington (CalciChew) 3-1
Phoenix - Washington (CalciChew) 5-1

GM kamenski otti hapanta looshissa pelejä ennen, aikana ja jälkeen eikä muista niistä paljoa. Lopputulokset jäi talteen sentään. Internetin jääkiekkoaiheisen keskustelupalstan eräästä ketjustä käy ilmi, että Kojootit menetti 2-0 johdon Chicagolle ja tämän aiheuttaman mielipahan sijaiskärsijänä toimi Washingtonin viaton venäjäläinen maalivahti.

Ensimmäiset merkit Iljan islaminuskosta ovat ilmassa heti Detroit- peleissä. Ele jonka Phoenixin fanit tulevat tuntemaan "rukouksena": polvet jäässä, naama jäässä, kädet ulotettuna eteenpäin, haroen tyhjää... tyhjää... tyhjää kun kiekko lipuu ohi vasemmalta, oikealta tai jalkojen välistä.

18.12
Phoenix - Pittsburgh (kootee78) 0-1
Phoenix ei saa mitään aikaan mailaviidakossa. Pelaajat syyttävät GM:n krapulaa, GM syyttää pelaajia, vitun ämmät. Näillä mennään, saatana, ei ole ketään tulossa. Tehkää niitä maaleja. Pittsburghin maali tulee hienolla ohjauksella maalin edestä. Laukaukset tasan, Kojooteilta lähimpänä supersankari Pyatt jonka veto kilahtaa ylärimasta maaliviivalle vaan ei maaliin asti. GM kamenski heittää Pyattia pelin jälkeen pleikkarin ohjaimella.

Phoenix - Nashville (HLeht) 5-0
Peli on 4-0 kun Nääsvillen ympyräpelaaja alkaa kärkkymisen punaviivan tietämillä. Kojootit luulee olevansa ylivoimalla ja tekee maalin. Nashvillen pelaaja ei kärkykään, se näyttää nukahtaneen? Phoenix ei tiedä mitä tehdä, joten asialle lähetetään Enforcer Prucha, joka yrittää ystävällisesti herätellä country-sankaria lyömällä tätä nyrkillä naamaan. Jään pinnasta noustuaan virkoaakin, joskin vain vähäksi aikaa. Loppuaika neppaillaan ja heitellään ylävitosia Ellisin kanssa.

Phoenix - St. Louis (JulmaHerkku) 2-1 ja.
Tasaista vääntöä jossa molemmat joukkueet tuhlailevat muutamia hyviä paikkoja. Ottelun toistaiseksi ainoa maali nähtiin puhtaalla siniviivavedolla, ei maskia, ei ohjauksia. Bryzgalov sai tabloidien mukaan kopissa pleikkarin ohjaimesta. Peliä jäljellä 40 sekuntia, Kojootit AV:lla, aloitus omasta päästä. GM kamenski heittää luottopelaajat, joukkueen superstarat Korpikosken ja Fiddlerin jäälle. Kello näyttää 19.34 kun Fiddler pistää kiekon maaliin Korpikosken syötöstä 2-1 yv- hyökkäyksen päätteeksi. GM kamenski nähdään looshissa näyttämässä pitkää nenää (?) St. Louisin faneille. Jatkoajalla Jovanovski pääsee jäähyaitiosta hyökkäykseen mukaan, pääsee maalin edessä ripariin kiinni ja taitopelaajan tavoin vetää metrin päästä lämärillä täysillä yläpeltiin.

Phoenix - Devils (Oswaldi_Orava) 4-0.
Joukkueen kiintotähdet Korpikoski & Fiddler tekevät 5-3 av-maalin. Muuten pelistä ei jää paljoa historiankirjoihin.

Phoenix - Devils (Oswaldi_Orava) 2-0.
Phoenix tekee pari räkämaalia, NJD:lle ei pompi tässä pelissä: kolme tolppaa. Ottelun highlightina Parise laukoo tyhjä maali edessään yläriman kautta tolppaan ja siitä maaliviivalle, josta joku NJD:n jamppa vielä sutii kiekosta ohi ennen kuin Ilija havahtuu peittämään kiekon.

Phoenix - Boston (King_TORMAX) 3-1.
Phoenix - Boston (King_TORMAX) 2-0.

Peleissä nähdään kaksi rukousta, joista toinen johtaa maaliin. Muuten ilta oli jo niin pitkällä, että ei enää muista...
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
18.12
Phoenix - Pittsburgh (kootee78) 0-1
Phoenix ei saa mitään aikaan mailaviidakossa. Pelaajat syyttävät GM:n krapulaa, GM syyttää pelaajia, vitun ämmät. Näillä mennään, saatana, ei ole ketään tulossa. Tehkää niitä maaleja.

Täytyy kyllä tähän todeta että Pingviinit ovat lähteneet sarjaan yllättävän tiukalla puolustuksella, vaikka hyökkäyspäässäkin on tehomiehiä. Fylerssia vastaan pelatut pelit tais päättyä 1-0 ja 0-1, joten ei paljoa maaleilla juhlittu. Tiukkaa vääntöä olivat.

Toi tulosten ylöskirjaaminen on ihan hyvä idea, koska tuolta pleikalta ei nää tota historiaa kovinkaan pitkälle. Ainakin niille jota pääsee pleijareihin on hauska aina ennen matseja kattoa, että miten runkosarjakohtaaminen oli päättynyt.

Kiitettävään tahtiin muuten porukka pelaillut noita pelejä. Tässähän saadaan runkosarja päätökseen jo ennen kun sarja virallisesti alkanutkaan :)
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kiitettävään tahtiin muuten porukka pelaillut noita pelejä. Tässähän saadaan runkosarja päätökseen jo ennen kun sarja virallisesti alkanutkaan :)

Samaa oon itekin ihastellut! Tässä tulee vain pirunmoinen kiire niille jotka ei vielä ole mukana (taitaa olla vielä muutama). Eikö jollekin tullut vasta koko PS3 ja NHL10 jouluksi? Riittääköhän mielenkiintoa ja aikaa peleihin? Toivotaan niin.
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Samaa oon itekin ihastellut! Tässä tulee vain pirunmoinen kiire niille jotka ei vielä ole mukana (taitaa olla vielä muutama). Eikö jollekin tullut vasta koko PS3 ja NHL10 jouluksi? Riittääköhän mielenkiintoa ja aikaa peleihin? Toivotaan niin.

Mulle tulee :( Kyllä odottavan aika voi olla pitkä. Oon yrittäny nyt harjotella niin paljon ku mahollista PS2 ja NHL09 viritelmällä, niin sitten heti 24.12 pääsee hakkaamaan kunnon pelejä. Varmaan loppiaiseen saakka olen koko ajan onlinessa, joten eiköhän niitä pelejä tule. Aluksi ainakin tulee multa helppoja pisteitä kun menee siihen totutteluun varmaan oma aikansa...
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Mulle tulee :( Kyllä odottavan aika voi olla pitkä. Oon yrittäny nyt harjotella niin paljon ku mahollista PS2 ja NHL09 viritelmällä, niin sitten heti 24.12 pääsee hakkaamaan kunnon pelejä. Varmaan loppiaiseen saakka olen koko ajan onlinessa, joten eiköhän niitä pelejä tule. Aluksi ainakin tulee multa helppoja pisteitä kun menee siihen totutteluun varmaan oma aikansa...
Voin vahvistaa että tuo totuttelu vie aikansa. Meikäläisen Oilers on ainakin NIIN kuutamolla, että meinaa mennä jo huumorin puolelle. Varsinkin muiden joukkueiden mailannostoinnokkuus on vähän yllättäny: hirvee kiire on joka tilanteessa ja silti lötä on viety lavasta ennen ku oon ehtiny syöttää. En oikein osaa sanoo että saanko maalipaikkoja luotua, kun en meinaa päästä omalta alueelta pois. Järjettömällä kilpikonnalla oon joitain hajapinnoja saanu kauhottua muutamasta pelistä. Tosin käkeenkin on sitten tullu esim. lukemin 6-0 ja 7-0. Mutta silti on semmonen kutina, että tässä oppii koko ajan. Ei tässä liigassa kyllä tarvi pleijareita vedellä, mutta josko tää ois sitte semmonen pitkän tähtäimen projekti. Yleensä oon joka lajissa tajuttoman huono häviäjä, mutta nää pelit on pystyny kuittaan huumorilla, kun vastustajat on ollu pääsääntösesti niin paljon parempia. Häviäminen ei sinänsä oo hienoo, mutta pelaaminen kylläkin.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Voin vahvistaa että tuo totuttelu vie aikansa. Meikäläisen Oilers on ainakin NIIN kuutamolla, että meinaa mennä jo huumorin puolelle. Varsinkin muiden joukkueiden mailannostoinnokkuus on vähän yllättäny: hirvee kiire on joka tilanteessa ja silti lötä on viety lavasta ennen ku oon ehtiny syöttää. En oikein osaa sanoo että saanko maalipaikkoja luotua, kun en meinaa päästä omalta alueelta pois. Järjettömällä kilpikonnalla oon joitain hajapinnoja saanu kauhottua muutamasta pelistä. Tosin käkeenkin on sitten tullu esim. lukemin 6-0 ja 7-0. Mutta silti on semmonen kutina, että tässä oppii koko ajan. Ei tässä liigassa kyllä tarvi pleijareita vedellä, mutta josko tää ois sitte semmonen pitkän tähtäimen projekti. Yleensä oon joka lajissa tajuttoman huono häviäjä, mutta nää pelit on pystyny kuittaan huumorilla, kun vastustajat on ollu pääsääntösesti niin paljon parempia. Häviäminen ei sinänsä oo hienoo, mutta pelaaminen kylläkin.

Just näin, oikea asenne. Treenin kannalta eka liiga ja sitten paremmalla jengillä kevätliigaan sijoitusta parantamaan. Mulla meni viime liigakierros ihan treenaillessa ja totutellessa, nyt on jo poffit oikeasti tähtäimessä. Saa nähdä miten käy, tosi tiukkoja matseja on ollut.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mutta silti on semmonen kutina, että tässä oppii koko ajan. Ei tässä liigassa kyllä tarvi pleijareita vedellä, mutta josko tää ois sitte semmonen pitkän tähtäimen projekti. Yleensä oon joka lajissa tajuttoman huono häviäjä, mutta nää pelit on pystyny kuittaan huumorilla, kun vastustajat on ollu pääsääntösesti niin paljon parempia. Häviäminen ei sinänsä oo hienoo, mutta pelaaminen kylläkin.

Todellakin oikea asenne. Loppuun pelaaminen palkitsee siinäkin mielessä, että pääsee tosiaan varaamaan seuraavassa liigassa aiemmin. Kesken lopettamisessa on myös aina se riski, että ei pääse mukaan seuraaviin liigoihin.

Itsekkin jopa liigan voittoa tavoittelevana pelurina hommasin pleikan viime vuoden tammikuussa. Kyseessä oli ensimmäinen konsolini koskaan ja änäri sarjaa oli tullut käytänössä pelattua viimeksi PC:llä jotain nhl06 peliä about 1kk. Tästä huolimatta menestyin ihan hyvin jo kesken jääneessä nhl09-kesäliigassa ja syysliigoissa ollut kärkiporukoissa. Eli nopeasti tämän oppii, jos vaan tarkastelee omaa pelityyliään aktiivisesti ja tekee siihen muutoksia. Lisäksi hyvä opetella koko ajan vähän uusia kikkoja ja maalintekotapoja. Yhteen tapaan nojaaminen ei pitkälle vie - etenkään playoff-sarjoissa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laukaukset 34-18 ja tulos 10-0. TÄÄ ON HIENO PELI!!

On se vaan mukavaa että paitsi että olen sarjan huonoin pelaaja, niin myös joukkueeni on koko pelin paskin ja tuuriakaan ei edes vähää alusta.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt voitin Buffaloa vastaan laukaukset 29-24, hyökkäysalueajan 9min.-6min., taklaukset oliko jotain 29-16, syöttöprosenttikin oli minulle parin %-yksikön erolla. Ja mikäs sieltä onkaan palkintona.......... 4-1-tappio!!!!!!!

Mielestäni olin ajoittain ihan selkeästi niskan päällä, mutta tuntuu ettei mikään riitä voittoon tässä pelissä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nyt voitin laukaukset 29-24, hyökkäysalueajan 9min.-6min., taklaukset oliko jotain 29-16, syöttöprosenttikin oli minulle parin %-yksikön erolla. Ja mikäs sieltä onkaan palkintona.......... 4-1-tappio!!!!!!!

Mua vastaan ei kannata kamalasti tuijottaa noita laukauksia ja hyökkäysaikoja. Häviän ne järjestään kaikille. Kai mä sitten pelaan liiankin passiivista peliä.

Millaisilla taktiikoilla pelaat? Onko sulla hyökkäys täysillä ja karvaus kaikkein kärkkäimmällä? Taktiikoita kannattaa tarkastaa ja kokeilla erilaisia. Pääsin meinaan aika monta kertaa 2-1 hyökkäyksiin tai läpi.

Älä lannistu, kyllä niitä onnistumisia alkaa tulemaan.

ps. En tiedä huomasitko, että laitoin pleikkarin kautta viestin paidoista seuraavaan matsiin, meni vähän sekaisin kun molemmilla oli aika paljon valkoista paidassa.

edit.

Mielestäni olin ajoittain ihan selkeästi niskan päällä, mutta tuntuu ettei mikään riitä voittoon tässä pelissä.

Olit kyllä varsinkin ekassa erässä, ei käy kieltäminen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös