Selvä. Itse juuri sain ohjaimen ladattua :)Minä! Kauaa ei kerennyt nukkua välissä :)
Mutta venaas vielä hetki, annan ohjaimen latautua.
Selvä. Itse juuri sain ohjaimen ladattua :)Minä! Kauaa ei kerennyt nukkua välissä :)
Mutta venaas vielä hetki, annan ohjaimen latautua.
tämän huushollin WLAN ja playstashuun ei oikein suostu yhteistyöhön mikä tuli jo todettua Phillyä vastaan. "You have lost your connection" tulee tutuksi.
Calcichew pysyy housuissaan niiden matsien kyselyiden kans.
Joo sori vaan, tuntuu vaan, että jätkä on kokoajan onlinessa mutta aina pelaat jotain muuta? Ja sittenkun pelaan vaikka jotain muuta peliä niin oot pelannut pari pelii siin välissä :D no aika sama.. en kutsu sua enää. Kutsu sä sittenkun pystyt ja haluat pelata. :)
.
Tekis myös mieli antaa palaute eräänlaisesta pelitavasta joita hyvin moni käyttää, mutta taitaa omassa pelissäkin olla sen verran ärsyttäviä piirteitä, että ei viitti alkaa muille huutelee.
Mitä helvettiä meikäläinen on jo liigan 27. Äsken tuli ensimmäinen varsinaisen peliajan voitto Minnesotasta 4-2.
Mitä helvettiä meikäläinen on jo liigan 27. Äsken tuli ensimmäinen varsinaisen peliajan voitto Minnesotasta 4-2.
Kiinnostaisiko pelit nyt?
Tossa kuuden maissa voisin muutaman pelaa?
Joo oli kyllä harvinaisen tuskainen ottelu sua vastaan. Ekaan erään taoit sen 3-0 johdon ja vaikka peli pyörikin kaksi erää teikäläisen päädyssä, niin kunnon maalipaikkoja ei saatu juuri ollenkaan! Ihan ansaittu voitto teikäläiselle ja ihmettelen kyllä miten et oo enempää pelei voittanut.Puolustus ainakin toimi..
Ja veskarikin on sen verran huono että pitää siihen puolustukseen panostaa.
Ja veskarikin on sen verran huono että pitää siihen puolustukseen panostaa.
Kannattaa katsoa sieltä liigan ketjuasetuksista ne kokoonpanot ja ottaa pukemattomatkin pelaajat käyttöön. Sullakin on varmaan Leclaire viltissä.