PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 642
  • 869

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Philly ois tänään linjoilla n. klo 14->
Jos aikaa ja pelejä pelaamatta mua vastaan, niin tulkaa sillon laittamaan haastetta.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä oon linjoilla, välillä, mutta en vastaa kutsuihin, tämän huushollin WLAN ja playstashuun ei oikein suostu yhteistyöhön mikä tuli jo todettua Phillyä vastaan. "You have lost your connection" tulee tutuksi. Pleikkari on täällä varmaankin 11.1 asti eli seuraavan kerran minä pelaan liigapelejä 12.1. Jos täältä kotiudun aikaisemmin niin pistän tänne ilmoitusta että taas sopii haastaa.

Edit: noh, saatan lipsua täälläkin pelaamaan jos kiusaus käy ylivoimaiseksi, aina välillä tuo toimii ja välillä ei, pari versus peliä sai pelattua, pari katkesi kesken kaiken. Jos katkeaa niin sitten katkeaa.
 
Viimeksi muokattu:

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Jee sain ekan voiton Edmonttonista 4-3 jatkoajalla :) Veskari imas 2, meinasin jopa kusta senkin pelin. Nyt on 10 peliä ja 3 pistettä :) Eniten hanurista mulla on ollut maalinteko, en saa mistään sisään. Puolustus on vähän parantunut alkuun verrattuna. Kohta voin taas pelailla vähän lisää, nyt pidetään pikku breikki.

Nyt vois taas jaella helppoja maalintekopaikkoja.
 
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
tämän huushollin WLAN ja playstashuun ei oikein suostu yhteistyöhön mikä tuli jo todettua Phillyä vastaan. "You have lost your connection" tulee tutuksi.

Joo, sain siinä tosiaan ilmaset pisteet. Tilanne oli 0-0, mutta oranssien päädyssähän se kiekko kokoajan pyöri... Luulin tuossa, muuten että katsesi täältä päästä koska välillä heittänyt mua pihalle, yllätyin sitten kun tuo merkattiin mulle 3-0.

Kävi tässä sellanenkin ihme, että olin katkennut peli mukaanlukien jo kuuden matsin voittoputkessa (TBL, NYI, CARx2, PHO, OTT), kunnes Toronto ve tiukan pelin 3-2 Stempniakin tehdessä hattutempun.

Nyt ei ole online enää kun jengejä, joita vastaan pelit pelattu. Jos uusia tulee online, niin laittakaa haastetta. Mulla on Tammikuussa vähemmän aikaa pelata, niin koitan nyt saada mahd. paljon pelejä alle.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Joo...
Se niista voittoputkista :)
Ottawaa vastaan olisin ehkä vielä voittanutkin, kun tilanne oli 3-0 kahden erän jälkeen. Tekniikka päätti kuitenkin lopettaa pelin ja kiepsauttaa luvut 0-3:een.

Montrealilta tän jälkeen kaks kertaa pataan. Hukkasin tuossa kyllä ennätysnopeasti 2-0 ja 3-2 johdot. Prkl kun ei osaa puolustaa.
 
Nonii, SJ:n kohdalta n. puolet sarjasta pelattu ja saldo näyttää ihan hyvältä. Kaks kovinta on toki vielä kohtaamatta ja voipi olla että niissä matseissa saadaan maistaa taas pitkästä aikaa tappion karvasta makua, aika näyttää.

Kauden käännekohta oli kyllä Visnosegoa vastaan pelattu matsi, jonka jälkeen pureuduin joukkueen heikkouksiin ja vahvuuksiin ja sitä kautta lähdin kehittämään joukkueen peliä oikeaan suuntaan. Peli onkin rullaillut varsin hyvin ja nyt loppu puolikkaalla koitetaan pitää tasoa yllä. Pelaajista isot tähdet ovat olleet niin hyviä kuten odotinkin ja taustalta on noussut muutamia mukavia yllättäjiä. Heatleykin on tällä hetkellä siinä 60 maalin tahdissa :D Noni, ei muuta ku mukavia jatkoja ja Calcichew pysyy housuissaan niiden matsien kyselyiden kans.
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Jee en oo enää liigan vika :) Huikealla 1 pisteen erolla Bostoniin. Vähän jäi kaivelemaan eka matsi Detroittia vastaan, vähän tuuria niin olisin saanut ainakin tasurin. Edmonttonille tuli harmittava rankkari-tappio.

E: Vielä kerkeis yhen matsin ottaa vaikka Sharksia vastaan?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Calcichew pysyy housuissaan niiden matsien kyselyiden kans.

Joo sori vaan, tuntuu vaan, että jätkä on kokoajan onlinessa mutta aina pelaat jotain muuta? Ja sittenkun pelaan vaikka jotain muuta peliä niin oot pelannut pari pelii siin välissä :D no aika sama.. en kutsu sua enää. Kutsu sä sittenkun pystyt ja haluat pelata. :)
 
Joo sori vaan, tuntuu vaan, että jätkä on kokoajan onlinessa mutta aina pelaat jotain muuta? Ja sittenkun pelaan vaikka jotain muuta peliä niin oot pelannut pari pelii siin välissä :D no aika sama.. en kutsu sua enää. Kutsu sä sittenkun pystyt ja haluat pelata. :)

Joo täs on kaks liigaa päällekkäin + eashl ni tuppaa yleensä menemään silleen et ollaa just menossa pelaa kerhoa ku isket kutsua tai oon just tekemässä jotain toiseen liigaan liittyvää jne. Joo katellaa täs joku päivä ne pelit, pitää hakee momemtum + 110% focus niihi peleihi sit.

Tekis myös mieli antaa palaute eräänlaisesta pelitavasta joita hyvin moni käyttää, mutta taitaa omassa pelissäkin olla sen verran ärsyttäviä piirteitä, että ei viitti alkaa muille huutelee.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
.
Tekis myös mieli antaa palaute eräänlaisesta pelitavasta joita hyvin moni käyttää, mutta taitaa omassa pelissäkin olla sen verran ärsyttäviä piirteitä, että ei viitti alkaa muille huutelee.

Anna ihmeessä palautetta niin ihmiset ehkä osaavat muuttaa pelitapaansa jos se on väärin pelattu tai kovin ärsyttävää. :P Mulla ei toi sun pelitapas oo ainakaa häirinny että voit huudella rauhassa :D
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Yksi kaino pyyntö. Jos haastatte toista pelaajaa, niin odottakaa sen haasteen kanssa hieman pidempään kuin 10 sekuntia. Jos on vaikka katsomassa pistepörssiä yms. niin sitä ei ihan heti ehdi hyväksymään haastetta tai sitä hylkäämään.

Pelityyleistä vain sen verran, että voihan niistä huudella, mutta minusta turhaa. Itselleni ei ole tullut vastaan ketään, joka yrittäisi huijata tms. Jos joku nyt on onnistunut kehittämään tahallaan tai tahattomasti sellaisen pelityylin, joka saa vastustajat raivon tai epätoivon partaalle, niin eikös se ole ihan hyvä pelityyli silloin?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mitä helvettiä meikäläinen on jo liigan 27. Äsken tuli ensimmäinen varsinaisen peliajan voitto Minnesotasta 4-2.

Onnittelut. Itsellä oli pahoja vaikeuksia maalinteossa Minnesotaa vastaan. Ei niinkään maalivahtipelin takia vaan koska lauoin jatkuvatsi tyhjästä maalista ohi. 2-0 tuli siitä kuokkaan ja tahmea kausi jatkuu. Nyt tuntuu linjoilla olevan ainoostaan pelaajia, joita vastaa ottelut oteltu.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Mitä helvettiä meikäläinen on jo liigan 27. Äsken tuli ensimmäinen varsinaisen peliajan voitto Minnesotasta 4-2.

Joo oli kyllä harvinaisen tuskainen ottelu sua vastaan. Ekaan erään taoit sen 3-0 johdon ja vaikka peli pyörikin kaksi erää teikäläisen päädyssä, niin kunnon maalipaikkoja ei saatu juuri ollenkaan! Ihan ansaittu voitto teikäläiselle ja ihmettelen kyllä miten et oo enempää pelei voittanut.Puolustus ainakin toimi..
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Joo oli kyllä harvinaisen tuskainen ottelu sua vastaan. Ekaan erään taoit sen 3-0 johdon ja vaikka peli pyörikin kaksi erää teikäläisen päädyssä, niin kunnon maalipaikkoja ei saatu juuri ollenkaan! Ihan ansaittu voitto teikäläiselle ja ihmettelen kyllä miten et oo enempää pelei voittanut.Puolustus ainakin toimi..

Älä nyt, mähän ihan punastun :) Sain sua vastaan maalipaikat hyödynnettyä, muuten olen ollut tosi huono tekemään maaleja, niin varmaan sen takia ei ole tullut voittoja. Kyllä siinä oppii puolustamaan kun peli pyörii koko ajan omassa päädyssä :D Ja veskarikin on sen verran huono että pitää siihen puolustukseen panostaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ja veskarikin on sen verran huono että pitää siihen puolustukseen panostaa.

En tiedä tietenkään, miten veskarisi on muita vastaan pelannut, mutta minusta hän pelasi ihan hyvin Buffaloa vastaan, yhden maalin mä vain laittaisin sun veskarin piikkiin. Ripareista tuli kahdessa matsissa vissiin 3 maalia seitsemästä, kokemuksen lisääntyessä opit siivoamaan maalinedustaa tehokkaammin.

Edit. No niin nyt on sitten Minnesotaa vastaan pelattu ja voitot menivät 1-1. Ensimäinen peli Buffalolle 3-2 ja toinen Wildille 3-0. Pelit olivat tasaisia veskarit tasaisen hyviä. Mukavat pelit olivat.

Ensimmäisessä pelissä Bäckström teki kyllä sellaisen gamesaverin, että en ole ennen nähnyt. Tilanteessa syöttö vasemmalta oikealle ja suora laukaus, torjunnasta kiekko suoraan takaisin lauokojalle, joka laittoi poikittaissyötön toiseen aaltoon ja jälleen one-timer, mutta niin vain maalivahti pyörähti siihenkin eteen. Olin ja olen mykistynyt.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Washington linjoilla. Haasteita !

hmm.. ei ketään linjoilla. Omituista :D

EDIT: poistun pelaamaan Uncharted kakkosta , laittakaa viestiä jos haluatte pelata :P
 
Viimeksi muokattu:

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Kannattaa katsoa sieltä liigan ketjuasetuksista ne kokoonpanot ja ottaa pukemattomatkin pelaajat käyttöön. Sullakin on varmaan Leclaire viltissä.

Joo niin oli aluksi, mutta ei ole enää. Leclairen kokonaisuus on 81, joten ei se nyt kovin iso parannus siihen Elliotin 77 ollut. Tuntuu menevän silleen Pascalin kanssa, että kun ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa peliä, hän torjuu hyvin, mutta kun taas olisi mahdollisuus voittaa tai pelata tasuri, niin silloin menee se 2 helppoa ja mun maalinteko taidoilla ei niin montaa maalia kiritä.

E: Toinen aika hassu juttu mun kokoonpanoon liittyen on se, että mulla on 2 numerolla 19 pelaavaa ja 2 numerolla 14 pelaavaa ukkoa. 19 numerolla pelaavat Spezza ja Keller, kun taas 14 käyttävät Cheechoo ja Campoli. Mitenköhän edes pystyy olemaan sama numero?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös