PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 85 392
  • 1 850

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kello ei tiettävästi ole vielä 17., jolloin varausvuorot taas aukeaa. Vai onko?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
JA:Musta_kyy
PS:MustaKyy13
Joukkue: Montreal Canadiens
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Heheh porukka taas refresh-napin päällä aika ahkeraan. Mielestäni olin ekä pari sekuntia yli 17:00 varaamassa ja kaks ehti ennen :D Hienoa aktiivisuutta.
 

Snagari

Jäsen
Eikä kukaan ole vielä ottanut sitä joukkuetta, jonka minä olen ajatellut ottaa...

No, eiköhän se mene seuraavaksi, kun tämän tulin tänne sanomaan.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös ton liigan vois jo laittaa käyntiin, kun on noin paljon jo ilmottautuneita/joukkueen varanneita, niin vois jo pikkuhiljaa ruveta pelaamaan pelejä pois alta?

En mä sit näköjään sen parempaa joukkuetta tähänkään liigaan saanu, ku en päässy ihan viideltä koneelle.

EDIT: Tuleekos niistä vaihdoista joku äänestys vai mikä niiden kohtalo on?
 
Viimeksi muokattu:

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Onko kellään tietoa että millä "tendenssillä" noi pelaajat ovat tässä liigassa. Onlinepeleissähän noi pelaajien arvot ovat vaihelleet paljonkin loukkaantumisten ja kunnon mukaan. Ainakin jos käynnistää pelin ja menee suoraan harjoitteluun, niin pelaajien arvot ovat eri arvoja, kun silloin jos on ensin pelannut onlinepelin ja sitten menee harjoitteluun.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Eikös ton liigan vois jo laittaa käyntiin, kun on noin paljon jo ilmottautuneita/joukkueen varanneita, niin vois jo pikkuhiljaa ruveta pelaamaan pelejä pois alta?

En mä sit näköjään sen parempaa joukkuetta tähänkään liigaan saanu, ku en päässy ihan viideltä koneelle.

EDIT: Tuleekos niistä vaihdoista joku äänestys vai mikä niiden kohtalo on?


Eikös tässä ollut ideana se että aloitetaan vasta sitten kun nykyinen on saatu päätökseen, ja sitä myöten on todennäköisesti tullut uusi rosteri päivityskin. Eli ilmeisesti menee viel 2-3 viikkoa ennen kuin kausi starttaa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekalla kierroksella tippuneet varaa vissii nyt? Vähä jäljessä oon, mutta napataan vaikka Ottawa Senators, jos ei ole mennyt vielä :P
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Eikös tässä ollut ideana se että aloitetaan vasta sitten kun nykyinen on saatu päätökseen, ja sitä myöten on todennäköisesti tullut uusi rosteri päivityskin. Eli ilmeisesti menee viel 2-3 viikkoa ennen kuin kausi starttaa.

Periaatteessa voidaan aloittaa siinä vaiheessa kun välieräparit talviliigassa on selvillä, koska silloin voivat alkaa uudet varaamaan.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Periaatteessa voidaan aloittaa siinä vaiheessa kun välieräparit talviliigassa on selvillä, koska silloin voivat alkaa uudet varaamaan.

Eikös viimeinen rosteripäivitys tule peliin muistaakseni 5.3 jolloin änärissä treiditakaraja menee umpeen? Mielestäni tämä olisi hyvä ajankohta aloittaa kevätliiga, jotta saataisiin tuoreet kokoonpanot mukaan. Tämä ainoastaan oma mielipiteeni.

Etusivulle voisi myös päivittää ajankohdan, koska toisella pudotuspelikierroksella talviliigasta tippuneet voisivat varata joukkueensa:p.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Periaatteessa voidaan aloittaa siinä vaiheessa kun välieräparit talviliigassa on selvillä, koska silloin voivat alkaa uudet varaamaan.

Eikös viimeinen rosteripäivitys tule peliin muistaakseni 5.3 jolloin änärissä treiditakaraja menee umpeen? Mielestäni tämä olisi hyvä ajankohta aloittaa kevätliiga, jotta saataisiin tuoreet kokoonpanot mukaan. Tämä ainoastaan oma mielipiteeni.

Etusivulle voisi myös päivittää ajankohdan, koska toisella pudotuspelikierroksella talviliigasta tippuneet voisivat varata joukkueensa:p.
Samaa mieltä ja jyrkkä ei vaihdoille. Liikaa haittoja hyötyihin nähden.
 
Samaa mieltä ja jyrkkä ei vaihdoille. Liikaa haittoja hyötyihin nähden.

Ehdoton kyllä treideille. Kyllä se on hyvä nyt sillä hyvällä joukkueella huudella, eihän sillä mitään treidejä tarvi ;) Ei oo pakko treidailla jos ei halua, mut onko sit pakko samalla kieltää kaikilta muilta se mahdollisuus/hupi? Mun mielestä sais vähän jotain lisää, kun pitää kumminki jollain räkäjengillä rällästää tässä liigassa, niin sais ees treidailla edes.
 
Viimeksi muokattu:

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdoton kyllä treideille. Kyllä se on hyvä nyt sillä hyvällä joukkueella huudella, eihän sillä mitään treidejä tarvi ;) Ei oo pakko treidailla jos ei halua, mut onko sit pakko samalla kieltää kaikilta muilta se mahdollisuus/hupi? Mun mielestä sais vähän jotain lisää, kun pitää kumminki jollain räkäjengillä rällästää tässä liigassa, niin sais ees treidailla edes.

No mutta koko draftin ideahan on se että viime liigassa huonosti sijoittuneet saavat hyvän joukkueen ja päinvastoin! Tämä tekee liigasta tasaisemman ja mielenkiintoisemman.

Jos treidit otetaan käyttöön niin veikkaanpa että muutama hieman liian totisesti peliin suhtautuva kosiskelee yv:llä jokaisen häntäpään joukkueen pelaajia ties minkälaisin lupauksin. Eli minun puolestani EHDOTON EI treideille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös