Kello ei tiettävästi ole vielä 17., jolloin varausvuorot taas aukeaa. Vai onko?
Boston mulle.
Hukkaviiva/Arne69
Boston mulle.
Hukkaviiva/Arne69
Eikös ton liigan vois jo laittaa käyntiin, kun on noin paljon jo ilmottautuneita/joukkueen varanneita, niin vois jo pikkuhiljaa ruveta pelaamaan pelejä pois alta?
En mä sit näköjään sen parempaa joukkuetta tähänkään liigaan saanu, ku en päässy ihan viideltä koneelle.
EDIT: Tuleekos niistä vaihdoista joku äänestys vai mikä niiden kohtalo on?
Eikös tässä ollut ideana se että aloitetaan vasta sitten kun nykyinen on saatu päätökseen, ja sitä myöten on todennäköisesti tullut uusi rosteri päivityskin. Eli ilmeisesti menee viel 2-3 viikkoa ennen kuin kausi starttaa.
Periaatteessa voidaan aloittaa siinä vaiheessa kun välieräparit talviliigassa on selvillä, koska silloin voivat alkaa uudet varaamaan.
Periaatteessa voidaan aloittaa siinä vaiheessa kun välieräparit talviliigassa on selvillä, koska silloin voivat alkaa uudet varaamaan.
Samaa mieltä ja jyrkkä ei vaihdoille. Liikaa haittoja hyötyihin nähden.Eikös viimeinen rosteripäivitys tule peliin muistaakseni 5.3 jolloin änärissä treiditakaraja menee umpeen? Mielestäni tämä olisi hyvä ajankohta aloittaa kevätliiga, jotta saataisiin tuoreet kokoonpanot mukaan. Tämä ainoastaan oma mielipiteeni.
Etusivulle voisi myös päivittää ajankohdan, koska toisella pudotuspelikierroksella talviliigasta tippuneet voisivat varata joukkueensa:p.
Samaa mieltä ja jyrkkä ei vaihdoille. Liikaa haittoja hyötyihin nähden.
Ehdoton kyllä treideille. Kyllä se on hyvä nyt sillä hyvällä joukkueella huudella, eihän sillä mitään treidejä tarvi ;) Ei oo pakko treidailla jos ei halua, mut onko sit pakko samalla kieltää kaikilta muilta se mahdollisuus/hupi? Mun mielestä sais vähän jotain lisää, kun pitää kumminki jollain räkäjengillä rällästää tässä liigassa, niin sais ees treidailla edes.
GT vissiin jäi uupumaan viime viestistäni eli:Ketjun etusivu on nyt päivitetty.