PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 85 416
  • 1 850

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Ilmoitusluontoista asiaa. Mä pääsen reissun takia aloittaman liigan 2vko myöhässä, eli 21.3. Toivottavasti tuosta ei tule ongelmaa, sillä aiemmatkin liigat olen hoitanut kunnialla loppuun asti. Niin ja talviliigassa olin myös parin viikon "joulutauolla". Odotukset liigaan on korkealla.
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
No voihan paska. On tullut taas niin paljon lisää tehtävää keväälle, että taitaa tällä kertaa liiga jäädä minun osaltani väliin sittenkin. Eli Calgary Flames on vapaana. Anteeksi jos koitui harmia.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
No voihan paska. On tullut taas niin paljon lisää tehtävää keväälle, että taitaa tällä kertaa liiga jäädä minun osaltani väliin sittenkin. Eli Calgary Flames on vapaana. Anteeksi jos koitui harmia.

Ehdotan, että tässä tapauksessa Calgaryn pääsee varaamaan sitten huomenna nopein UUSI pelaaja, eikä vanhat jo joukkueensa valinneet pelaajat enää vaihtaisi joukkuetta.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Haa

Mites noitten uusien pelaajien kanssa nyt on, huomennako kellä 17.00 ratkeaa ketä mukana ja ketä ei, vai onko se ilmoitettu jos jossain? Itse nopealla vilkaisulla en mitään löytänyt.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdotan, että tässä tapauksessa Calgaryn pääsee varaamaan sitten huomenna nopein UUSI pelaaja, eikä vanhat jo joukkueensa valinneet pelaajat enää vaihtaisi joukkuetta.

Mulle sopii ihan miten vain, mutta jos vanhat saavat vielä vaihtaa, kun noita vaihtamisia oli jo tossa aikasemminkin, niin varaan sit Calgary Flamesin itelleni.
 

Snagari

Jäsen
Kukas tän muuten päättää sit :D ? muutamat pelaajat vaihtoikin jengii tos eilen vai toissapäivänä. Mulle siis sopii kumpi vain, mutta tietty mielummin pelais Calgarylla.

Ajattelin, että joku uusi pelaaja ottaisi sitten Calgaryn, koska heille noin hyvästä joukkueesta ei välttämättä ole niin paljoa apua kuin sulle ;) Toki minäkin vaihdoin eilen kertaalleen joukkuetta, joten en ole aivan jäävi kommentoimaan tätä asiaa. Antaa liigan johdon ratkaista tämä. Olemme suurien päätösten äärellä.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Ajattelin, että joku uusi pelaaja ottaisi sitten Calgaryn, koska heille noin hyvästä joukkueesta ei välttämättä ole niin paljoa apua kuin sulle ;) Toki minäkin vaihdoin eilen kertaalleen joukkuetta, joten en ole aivan jäävi kommentoimaan tätä asiaa. Antaa liigan johdon ratkaista tämä. Olemme suurien päätösten äärellä.

Veikkaanpa, että melkeinpä kaikki ekan kiekan jälkeen varanneet haluaisivat vaihtaa Calgaryyn eli ehkä tuosta joukkueesta voisi pitää sitten uuden draftin tai sitten antaan uusille joukkueille...

Eikä millään pahalla, mutta Calcichew on ollut yksi parhaista kaikissa pelatuissa liigoissa ja Calgary voisi olla liian hyvä porukka suhteessa tähän draftaus järjestelmään... Yksi järkevä vaihtoehto olis mennä varausjärjestyksessä läpi, jos joku heikommista haluaa vaihtaa jne... Tosin tuosta saattaa tulla kierre eli seuraavaksi pitäs uudelleen varata tuolta jäämä joukkue. :) Menee vaikeeksi, joten Johtoporras (Dhearted) saisi päättää tuon joukkueen kohtalosta, kun pistää pystyyn sarjankin.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eikä millään pahalla, mutta Calcichew on ollut yksi parhaista kaikissa pelatuissa liigoissa ja Calgary voisi olla liian hyvä porukka suhteessa tähän draftaus järjestelmään... Yksi järkevä vaihtoehto olis mennä varausjärjestyksessä läpi, jos joku heikommista haluaa vaihtaa jne... Tosin tuosta saattaa tulla kierre eli seuraavaksi pitäs uudelleen varata tuolta jäämä joukkue. :) Menee vaikeeksi, joten Johtoporras (Dhearted) saisi päättää tuon joukkueen kohtalosta, kun pistää pystyyn sarjankin.
Omasta mielestäni tämän kierteen sekä epäreilun varaamisen (Calcichew) välttämiseksi olisi parasta tässä tilanteessa antaa jonkun uuden joukkueen varata Calgary kuten Bouwmeester ehdotti, muuten menee koko varaamistouhusta pohja. Tuo vaihtelu, joka oli jo kyseenalaista, tapahtui kuitenkin omalla varausvuorolla ja vaihdettiin kellekään aiemmilla kierroksilla kelpaamattomiin joukkueisiin.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä voisin kans ihan mielellään vaihtaa tohon Calgaryyn,ei ainakaan ois sitä että liian hyvälle pelaajalle menis. Siinä jäis sitten Phoenix vapaaks. Antaa liigan johdon päättää,mut toivottavasti saisin vaihtaa ni ei tarvis taas pelata tuommosella aika huonolla porukalla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä vedän Columbuksella tän liigan. Mutta Calgary menee sit jollekin uudelle, jollakin arpomis/draftaus tyylillä.

Ei siinä mitään, käytännössä vois olla vähä epäreiluu muita kovii pelaajii vastaan jos joutuvat pelaamaan paskoilla ja mä vedän tässä vaiheessa yhden pelin parhaimmista jengeistä itelleni. Aina saa kokeilla ;) Noh, Columbus on ihan jees, onhan mulla siellä Olympiavoittaja Rick Nash !
 
Viimeksi muokattu:

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä voisin kans ihan mielellään vaihtaa tohon Calgaryyn,ei ainakaan ois sitä että liian hyvälle pelaajalle menis. Siinä jäis sitten Phoenix vapaaks. Antaa liigan johdon päättää,mut toivottavasti saisin vaihtaa ni ei tarvis taas pelata tuommosella aika huonolla porukalla.

Höpöhöpö, Phoenix on liigan kuuminta hottia. Eikun, ihan paska jengi, mutta mä voisin ottaa sen...
 

Snagari

Jäsen
Höpöhöpö, Phoenix on liigan kuuminta hottia. Eikun, ihan paska jengi, mutta mä voisin ottaa sen...

Noniin, ottakaas ihan iisisti. Odotellaan Dheartedin saapumista Napoleonina paikalle. Eli otan vapauden sanoa, että ei aleta vaihteleen jengejä vielä, kun ei tiedä miten tuon Calgaryn suhteen edetään.
 
Jos siellä se Calgary lähtee vaihtoon nyt, niin eiköhän se Calcichewille mene kun ensimmäisenä tajus olla kyselemässä jne. Sillä nyt ei oo hirveenä väliä et onko joukkueena CBJ vai CGY, taidot kun on mitä on, niin lähes jokaisella joukkueella pääsee samaan lopputulokseen. Eli ei nyt Hukkaviiva tosta voi mitenkään itellensä sitä Calgaryä taikoa. Nopein saa tai sitten tulee tarjolle uusille pelaajille.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mä vedän nyt pisteen tälle keskustelulle suurella auktoriteetillani, koska minusta tässä ei ole edes vaihtoehtoja. Moni muukin olisi varmasti vaihtanut Flamesiin, mutta ei tohtinut, jottei tällaista keskustelua edes syntyisi. Itse ainakin ajattelin näin heti GameDayn ilmoituksen nähtyäni ja jätin säätämisen sikseen.

Flames menee uusille pelaajille ja calcichew pelaa sillä joukkueella, minkä on alunperin varannut.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä vedän nyt pisteen tälle keskustelulle suurella auktoriteetillani, koska minusta tässä ei ole edes vaihtoehtoja. Moni muukin olisi varmasti vaihtanut Flamesiin, mutta ei tohtinut, jottei tällaista keskustelua edes syntyisi. Itse ainakin ajattelin näin heti GameDayn ilmoituksen nähtyäni ja jätin säätämisen sikseen.

Flames menee uusille pelaajille ja calcichew pelaa sillä joukkueella, minkä on alunperin varannut.

Mä vedän Columbuksella tän liigan niinkuin tossa aikasemmin sanoinkin eli piste tälle keskustelulle on jo vedetty. Kaikki kunnioitus suurelle auktoriteetillesi :D

Ajattelin vain kysyä, että miten ton Flamesin kanssa tehdään ja jos sen saa joku vanhoista ottaa ni laitoin varausnumeron vetämään ja se oli numero 1. Ihan varmuuden vuoksi vain. Flamesin ottaa joku uusista sit, mutta Dhearted saa päättää miten se varataan noille uusille.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu, sitä mieltä mäkin oon että jollekin uudelle vaan, mut varmuuden vuoksi tiedotin omasta vaihtokiinnostuksestani, että jos se jotenkin ois ollut mahdollista mun saada. Phoenix vaikuttaa ihan yllätysvalmiilta porukalta, eli lähden sillä taistelemaan pleijaripaikasta.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tavotteena ei enempää eikä vähempää kuin koko paskan voitto! Kunhan oon 17.00 aikaan hereillä, että saa joukkueen ; ) [aktiivisuudesta ei ainakaan jää kiinni]
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mites nuo uudet pelaajat, ilmoittautumisjärjestyksessäkö mennään vai onko täällä 300 ukkoa lähettämässä viestin "Flames" klo 17.00? Lähinnä siksi, että olen itse ensimmäinen uusi ilmoittautunut tässä viestiketjussa, enkä välttämättä pääse edes klo 17.00 vielä varaamaan. Jos en pääse, tyydyn kohtalooni ja pelaan sillä mikä minulle jää, mutta ehdottomasti haluan kuitenkin osallistua, kun kerrankin olin jossain jonossa ajoissa kärkkymässä. Siinä pelitaitoja jakaneessa jonossa kun olin aika häntäpäässä.

Meinaan siis vaan että onko nyt mukana ne 5 ensimmäistä jotka ovat uusina pelaajina halukkuutensa ilmoittaneet vai meneekö tämä huuteluksi, joksi tämä nyt näyttää menevän?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Sellanen mielikuva, että sovittiin 5ekaa jotka 17.00 jälkeen varaavat ovat mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös