PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 85 571
  • 1 850

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
5. Varausvuoro: 4 parasta ja liigan hyvästä syystä kesken jättäneet: ILMOITETAAN MYÖHEMMIN

Eli kohtahan taitaa olla 4 parasta selvillä, kunhan Pääylöstimppa ja Miksa80 saavat pelinsä pelattua. Ilmeisesti tänää pelaavat tuon loppuun?

Eli varmaan huomenna/tänään voitais alkaa miettimään varausaikoja?
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vieläkös sopii mukaan?

Jos vastaus oli kyllä. Voisin ottaa Buffalon.

JA: Paha_Kurki
PS: Paha_Kurki

Ja tulipa mieleeni että mikäli joku haluaisi ottaa "reenimatsin", ni näkis vähän tasonmittausta ja voisi tehdä "analyysin", kannattaako pisteautomaatiksi pelehin tulla..? :D
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vieläkös sopii mukaan?

Jos vastaus oli kyllä. Voisin ottaa Buffalon.

JA: Paha_Kurki
PS: Paha_Kurki

Ja tulipa mieleeni että mikäli joku haluaisi ottaa "reenimatsin", ni näkis vähän tasonmittausta ja voisi tehdä "analyysin", kannattaako pisteautomaatiksi pelehin tulla..? :D

Et muistaakseni ollut mukana talviliigassa (muistanko oikein?). Käsittääkseni uusien pelaajien varausvuoro on vasta myöhemmin.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Et muistaakseni ollut mukana talviliigassa (muistanko oikein?). Käsittääkseni uusien pelaajien varausvuoro on vasta myöhemmin.

En ole. Juu, katoon sitten myöhemmin. Pitää pysyy näköjään hereillä. ;-)

..Mut niitä reenimatseja jos joku haluaa pelata, ni yv:lla kyselyitä. Tosin harjotusta niistä on varmaankin vain mulle. :D
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
5. Varausvuoro: 4 parasta ja liigan hyvästä syystä kesken jättäneet: ILMOITETAAN MYÖHEMMIN

Eli kohtahan taitaa olla 4 parasta selvillä, kunhan Pääylöstimppa ja Miksa80 saavat pelinsä pelattua. Ilmeisesti tänää pelaavat tuon loppuun?

Eli varmaan huomenna/tänään voitais alkaa miettimään varausaikoja?

Jos 4 parasta on selvillä vielä tänä iltana, niin pleijareista toisella kierroksella tippuneet (itse mukaanluettuna) voisi alkaa varailla joukkueita vaikka jo huomenna tai ylihuomenna. Dhearted voisi vaikka antaa infoa asiasta niin saadaan draftausta eteenpäin.

Itse olen myös vaihtoja vastaan. Samoilla rostereilla vaan koko kausi läpi.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos 4 parasta on selvillä vielä tänä iltana, niin pleijareista toisella kierroksella tippuneet (itse mukaanluettuna) voisi alkaa varailla joukkueita vaikka jo huomenna tai ylihuomenna. Dhearted voisi vaikka antaa infoa asiasta niin saadaan draftausta eteenpäin.

Itse olen myös vaihtoja vastaan. Samoilla rostereilla vaan koko kausi läpi.

Välierät on nyt saatu käyntiin eli 4 parasta on selvillä. Milloin aloitetaan varaaminen?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Eikös viimeinen rosteripäivitys tule peliin muistaakseni 5.3 jolloin änärissä treiditakaraja menee umpeen? Mielestäni tämä olisi hyvä ajankohta aloittaa kevätliiga, jotta saataisiin tuoreet kokoonpanot mukaan. Tämä ainoastaan oma mielipiteeni.

Etusivulle voisi myös päivittää ajankohdan, koska toisella pudotuspelikierroksella talviliigasta tippuneet voisivat varata joukkueensa:p.

Olisin myös tämän kannalla että odoteltais rosteri päivitykset. Koska itselle tämä tulee tod. näk. olemaan viimeinen isompi liiga mitä tällä kiekkokaudella pelailen, niin olishan se kiva päästä ainakin aloittamaan "oikeilla" kokoonpanoilla ja oli vaihdot päällä tai ei.
 
Tai oisko mahdollista että laitetaan vaihdot päälle ja ne vaihdot jotka oikeassa elämässä tehdään, tehdään myös tässä liigassa? Oisko toimiva systeemi?
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Loput varausvuorot nimetty

1. Varausvuoro: Runkosarja 24-27: MA 15.2 klo: 17->
2. Varausvuoro: Runkosarja 17-23: TI 16.2 klo: 17 ->
3. Varausvuoro: Pleijareiden ensimmäisellä kierroksella pudonneet: MA 22.2
4. Varausvuoro: Pleijareiden toisella kierroksell pudonneet: TO 25.2 18->
5. Varausvuoro: 4 parasta ja liigan hyvästä syystä kesken jättäneet: PE 26.2 17->
6. Varausvuoro: Uudet pelaajat: MA 1.3 17->
7. Varausvuoro: Liigan perusteettomasti kesken jättäneet: TI 2.3 17->

Oisko noin hyvä?
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
4. Varausvuoro: Pleijareiden toisella kierroksell pudonneet: TO 25.2 18->
5. Varausvuoro: 4 parasta ja liigan hyvästä syystä kesken jättäneet: PE 26.2 17->
6. Varausvuoro: Uudet pelaajat: MA 1.3 17->
7. Varausvuoro: Liigan perusteettomasti kesken jättäneet: TI 2.3 17->

Oisko noin hyvä?


Aikataulu sopii myös minulle.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Vielä pääsi varaamaan suhteellisen mielenkiintoisen jengin, menestyksestä en sitten tiedä:).

Joukkue: Tampa Bay
Jatkoaika: Bouwmeester
PS3 nick: Kootee78
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tais kyllä tulla laitettua käsi saveen tuon Sabresin kanssa. Offseason on sujunut surkeasti ja äsken kahdessa treenipelissä kaksi tehtyä maalia. Vanek-Roy-Stafford ei ykköskenttänä vakuuta, vaikka kuvittelin niillä pystyvän tekemään riittävästi pisteitä. Puolustus on hidas, mutta kankea. Maalivahti Miller sen sijaan odotetun hyvä. Kaudesta lienee tulossa pitkä ja kivinen.

Talviliigassa sain Rangersin pelaamaan haluamaani kiekko kauden puolivälin tienoilla, mutta nyt yksilötaito ei taida riittää. Katsotaan.
 

Snagari

Jäsen
Snagari / jompppa
St. Louis Blues

Hah, kärkiäijät on nöyriä eikä lähe turhaan höntyilee..

Elikkäs vaihdan joukkuetta. Tuli tuolla Leafsillä pari matsia ja ne riittivät kertomaan, että koko ryhmä poislukien Kessel, Phaneuf ja Giguere on täynnä hitaita puukäsiä. Ei kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Calcichew/Calcichew69

Joukkue: Columbus Blue Jackets ;D eikai oo menny viel?

Kokeillaan ny tällästä kun Snagari tuli ja pudotti Washingtonin tälläsellä ryhmällä :D Nash!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
I feel you...

Tais kyllä tulla laitettua käsi saveen tuon Sabresin kanssa. Offseason on sujunut surkeasti ja äsken kahdessa treenipelissä kaksi tehtyä maalia. Vanek-Roy-Stafford ei ykköskenttänä vakuuta, vaikka kuvittelin niillä pystyvän tekemään riittävästi pisteitä. Puolustus on hidas, mutta kankea. Maalivahti Miller sen sijaan odotetun hyvä. Kaudesta lienee tulossa pitkä ja kivinen.

Tuossapa kiteytit koko jengin helvetin hyvin. Miller on tosiaan ainoa valopilkku koko jengissä, mutta minulla viime liigassa hänellekin tuli ihmeellisiä floppi-iltoja. Vanek on aivan turha jätkä, jos teillä on vaihdot päällä niin kiertoon vain. Pominville ja Roy saivat minulla joskus jopa jotain aikaan.

Voimia sinulle ja pitkää pinnaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös