Jees ilman muuta mukana seuraavassakin liigassa ja yritän tietty myös ylläpitää tuota sarjataulukkoa myös siinä sarjassa (ajankäytön puitteissa)... Tuota vois tietysti koittaa myös parantaa, jos jotain ehdotuksia on eli puuttuuko jotain olleelista? Graafisesti sivujen suunnittelussa olen täysi nolla eli siihen ei parannusta taida tulla. :)
Olis kyllä hieno homma, jos nuo tilastot pystyis jostain poimimaan muutoin kuin käsin PS3:stä weppisivuille. Yllätävän aikaa vievää hommaa ja sitähän ei oo koskaan liikaa... Tietty vois kehitellä jonkun login räppänän, jonka kautta liigaan osallistujatkin voisivat tilastojaan ite päivitellä...
Tuosta liigan pyystyyn pistämisestä sen verran, että mielestäni DHearted hoiti homman todella mallikaasti viimeksi. Mikäli DHearted haluaa hommaan jonkun muun, niin kyllä voin myös liigan pystyttää ja kiitokset vaan palautteesta. :)
Sitten kysymyksiin vastauksia:
Pelaajavaihdot 50/50, mutta jos tulee, niin ilman muuta deadline ajoissa ja muutama treidaus tarkkailija. Kaikki toki voisivat purnata, mutta muutama päättäs noista... Kai tuotakin joskus vois koittaa kuinka onnaa...
Uudet kokoonpanot kantsii odottaa tai ainakin seuraavat, kun noita kuitenkin tulee aika usein...
Jäähyjä ei taida pystyä säätään ja muutenkin se on kaikille kuitenkin sama... Ite kuitenkin oon YV:llä enemmän tehny maaleja kuin oon päästäny, kuten kaiketi on tarkoituskin.