PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 85 443
  • 1 850

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Voi perkele kyllä se on pakko raivata tilaa aikatauluun, jotta liigan pystyn pelaaman. Oli se vaan niin hauskaa tuossa talviliigassa vaikka huonosti menestyinkin. Siis jos vielä pääsen mukaan, vaikka tuolla aikaisemmin jo ilmoitin, että en osallistu. Jos pääsen niin:

Joukkue: Calgary Flames
Jatkoaika nick: GameDay
PS3 nick: paved75

E: Eli milloin liiga aloitetaan?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mitä tehdään?

No mun mielestä toi jatkiksen klo näyttää totuuden, eli Oravalle Devils ja teidän kandeis varata jo jotkin muut joukkueet varmuuden vuoksi liigan GM:n päätöstä odotellessa. Ellette sitten keskenään pääse sopuun kumpi saa Devilsit..
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
3. Varausvuoro: Pleijareiden ensimmäisellä kierroksella pudonneet: ILMOITETAAN MYÖHEMMIN

Tästä ei ilmeisesti ole uutta infoa tullut?
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
No mä olen kiltti tällä kertaa ja vaihdan Chicagoon.

edit eli PS:Oswaldi_Orava JA:Orava ja joukkue Chicago

Hyvä, että pääsitte sopuun, mutta tällaisissa tilanteissa jatkossa mennään jatkoajan kellon mukaan, eli tarkistakaa viestin lähetyksen jälkeen viestin kellonaika jatkoajasta.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Ilmoittakaahan sitten hyvissä ajoin, koska talviliigan poffin ekalla kierroksella tippuneet pääsevät valkkaamaan jengiä.

nim. ensimmäisellä kierroksella laulukuoroon
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
3. varausvuoro alkaa MA 22.2

Voidaan itseasiassa ilmoittaa samantien, päivitän tiedon myös ketjun tokaan viestiin ja Odonkor voi päivittää ensimmäiseen:

1. Varausvuoro: Runkosarja 24-27: MA 15.2 klo: 17->
2. Varausvuoro: Runkosarja 17-23: TI 16.2 klo: 17 ->

3. Varausvuoro: Pleijareiden ensimmäisellä kierroksella pudonneet: MA 22.2 klo 17->
4. Varausvuoro: Pleijareiden toisella kierroksella pudonneet: ILMOITETAAN MYÖHEMMIN
5. Varausvuoro: 4 parasta ja liigan hyvästä syystä kesken jättäneet: ILMOITETAAN MYÖHEMMIN
6. Varausvuoro: Uudet pelaajat: ILMOITETAAN MYÖHEMMIN
7. Varausvuoro: Liigan perusteettomasti kesken jättäneet: ILMOITETAAN MYÖHEMMIN
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liigajumbot eivät olleet hereillä eilen, joten pääsen varaamaan hyvän jenggi kello viideltä. Hyvä niin.

Toki tällaisen kerskailun jälkeen jokseenkin koomista ja noloa että lopulta Odonkor sai tämän hyvän jengin vain Oravan säälistä. :D

Mikään pakkohan Oravan ei ollut tuota New Jerseyä antaa pois. Itse olisin pitänyt joukkueen itselläni, mutta propsit Oravalle herrasmieskäytöksestä!
 
Toki tällaisen kerskailun jälkeen jokseenkin koomista ja noloa että lopulta Odonkor sai tämän hyvän jengin vain Oravan säälistä. :D

Mikään pakkohan Oravan ei ollut tuota New Jerseyä antaa pois. Itse olisin pitänyt joukkueen itselläni, mutta propsit Oravalle herrasmieskäytöksestä!

Mistä se kenkä puristaa? Siitäkö että olin 12min myöhässä vai että voitin sinut tyyliin 0-8? Totta kai se oli hieno teko Oravalta, kiitin jo häntä kahdesti siitä. Se mitä sinä oisit tehnyt ei taida kiinnosta ketään enään kun kerran pulma ratkaistiin jo. Get over it.

Odotan jo innolla sinun selityksiä miksi sä hävisit mulle ja oikea syy siihen on tod.näk että numero 17 tulee tekemään 2-5 häkkiä sinun verkkoon. Haaste hyväksytty tai sanotaan "sitä saa mitä tilaa"

":D"
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Kevätliigan psyykkaus näyttää olevan jo kovassa käynnissä. Mielenkiinnolla kyllä odotan PIT-NJ peliä ja sitä seuraavia raportteja. Loistavaa!
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä se kenkä puristaa? Siitäkö että olin 12min myöhässä vai että voitin sinut tyyliin 0-8? Totta kai se oli hieno teko Oravalta, kiitin jo häntä kahdesti siitä. Se mitä sinä oisit tehnyt ei taida kiinnosta ketään enään kun kerran pulma ratkaistiin jo. Get over it.

Odotan jo innolla sinun selityksiä miksi sä hävisit mulle ja oikea syy siihen on tod.näk että numero 17 tulee tekemään 2-5 häkkiä sinun verkkoon. Haaste hyväksytty tai sanotaan "sitä saa mitä tilaa"

":D"

Rauha rauha. Et ollut ainoa joukkue jolle hävisin talviliigassa joten en todellakaan kanna siitä kaunaa.

Onneksi nyt olen saanut kunnon joukkueen ensi liigaan. Tavoitteena on täydet pisteet sinua vastaan vaikka mikä numero 17 siellä olisikin vastassa.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Talviliigan pleijareiden eka kierros on nyt ohi,eli tuota ekalla kierroksella pudonneiden varausaikaakin voi vaikka aikaistaa.

EDIT: Niin ja siis mukana ollaan tässäkin liigassa, jos sais vähän paremman porukan ni vois päästä ekaa kierrosta pidemmällekin.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana ollaan tässäkin liigassa. Näkee sit minkä rupusakin saa viimeisten joukossa.. Washington meni jo ja yks ois viel mielessä, mutta mutta.. eiköhän se Islanders tai Nashville iske mun jengiks. :D
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Nostetaanpa ketjua taas hieman ylös. Olen käsittänyt, että ensi maanantaina pleijareiden ensimmäisellä kierroksella tippuneet pääsevat varailemaan joukkueita? Jos talviliigan pleijareiden toinen kierros saadaan valmiiksi viikonlopun aikana, niin toisella kierroksella tippuneet (allekirjoittanut mukaanluettuna) voisivat varailla joukkueet sitten vaikka heti perään tiistaina tai keskiviikkona?

Noista pelaajavaihdoista liigaa koskien pitäisi varmaan edelleen järjestää äänestys liigaan osallituvien kesken. Demokratia rules!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös