Golden Ari
Jäsen
MUHAHAAA! Odonkor etuajassa!
Vedin tietokoneen kellon mukaan joka näytti sekunnilleen 17.00!
MUHAHAAA! Odonkor etuajassa!
SamoinVedin tietokoneen kellon mukaan joka näytti sekunnilleen 17.00!
Enpä tiiä. Kivi paperi sakset ei taida netin välityksellä toimia.Mitä tehdään?
Mitä tehdään?
No mun mielestä toi jatkiksen klo näyttää totuuden, eli Oravalle Devils ja teidän kandeis varata jo jotkin muut joukkueet varmuuden vuoksi liigan GM:n päätöstä odotellessa. Ellette sitten keskenään pääse sopuun kumpi saa Devilsit..
3. Varausvuoro: Pleijareiden ensimmäisellä kierroksella pudonneet: ILMOITETAAN MYÖHEMMIN
Tästä ei ilmeisesti ole uutta infoa tullut?
No mä olen kiltti tällä kertaa ja vaihdan Chicagoon.
edit eli PS:Oswaldi_Orava JA:Orava ja joukkue Chicago
Liigajumbot eivät olleet hereillä eilen, joten pääsen varaamaan hyvän jenggi kello viideltä. Hyvä niin.
Toki tällaisen kerskailun jälkeen jokseenkin koomista ja noloa että lopulta Odonkor sai tämän hyvän jengin vain Oravan säälistä. :D
Mikään pakkohan Oravan ei ollut tuota New Jerseyä antaa pois. Itse olisin pitänyt joukkueen itselläni, mutta propsit Oravalle herrasmieskäytöksestä!
Mistä se kenkä puristaa? Siitäkö että olin 12min myöhässä vai että voitin sinut tyyliin 0-8? Totta kai se oli hieno teko Oravalta, kiitin jo häntä kahdesti siitä. Se mitä sinä oisit tehnyt ei taida kiinnosta ketään enään kun kerran pulma ratkaistiin jo. Get over it.
Odotan jo innolla sinun selityksiä miksi sä hävisit mulle ja oikea syy siihen on tod.näk että numero 17 tulee tekemään 2-5 häkkiä sinun verkkoon. Haaste hyväksytty tai sanotaan "sitä saa mitä tilaa"
":D"
Noista pelaajavaihdoista liigaa koskien pitäisi varmaan edelleen järjestää äänestys liigaan osallituvien kesken. Demokratia rules!