PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 85 066
  • 1 850

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Paljon tulee näitä mahtuuko mukaan kyselyitä. Seuraavassa vastaus:

Eli uusia pelaajia pääsarjaan tulee mahtumaan n. 5 kpl. Nämä tulevat määräytymään uusien varausvuoron koittaessa, eli silloin nopeat syö hitaat. Uusien varausvuoro tullee olemaan n. kahden viikon päästä.

Jos halukkaita kertyy reilusti, esim 10+, jotka liigaan eivät mahdu, perustetaan varmaan jonkin sortin divari, jossa voidaan myös pelata NHL-jengeillä. Liigojen välille muodostetaan sitten karsinta liigojen loputtua.
 

naapuri

Jäsen
Nopeat syö hitaat? Mun mielestä olis reilua että ne uudet jotka mukaan haluavat, saavat varata siinä järjestyksessä missä tähän ketjuun on tultu mukaan. Eli ne n. viisi ensimmäistä uutta pelaajaa saisivat olla messissä. Itse tuskin kuulun niihin viiteen ekaan, mutta oma moka kun ei ollut hereillä ajoissa. Tietämättä vielä oikeaa ajankohtaa, joku saattaa olla juuri h-hetkellä esim. duunissa jolloin jää pelit pelaamatta.
 

Snagari

Jäsen
Nopeat syö hitaat? Mun mielestä olis reilua että ne uudet jotka mukaan haluavat, saavat varata siinä järjestyksessä missä tähän ketjuun on tultu mukaan. Eli ne n. viisi ensimmäistä uutta pelaajaa saisivat olla messissä. Itse tuskin kuulun niihin viiteen ekaan, mutta oma moka kun ei ollut hereillä ajoissa. Tietämättä vielä oikeaa ajankohtaa, joku saattaa olla juuri h-hetkellä esim. duunissa jolloin jää pelit pelaamatta.

Mä olen nimim. naapurin kanssa samoilla linjoilla, nopeat syövät hitaat ja jos aletaan ottamaan jonkun toisen ajankohdan kuin tähän ketjuun ilmoittaumisen mukaan, niin se on mielestäni epäreilua niitä kohtaan ketkä ovat olleet hereillä heti kun tämä ketju on perustettu.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Drafti lähestyy ja tänään kaiketi pitäs ensimmäisten varailla ja täytyy nostaa tätä ketjua vähän ylös, jotta porukka on kartalla.
 
Nyt ois kätevä et sais noi nimet listaan, et kuka varaa milläkin ajankohdalla. Ei mee sitte sekavaksi, et aletaan kyselemään omaa varausaikaa, vaan sen näkee sitte kätevästi yhdestä listasta.
 

Matlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, MUFC
JA: Matlock
GT: benzzi
Joukkue: San Jose Sharks
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varaan Pittsburgh Penguinsin. Crosbyn ja Malkinin kanssa siis tavoittelemaan ainakin sijoituksen parantamista näin ensi alkuun!

JA: HLe
GT: HLeht
 

Matlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, MUFC
hahahahah kaikki kyttäämässä sormi enterillä. Yhtä hölmöjä ollaan kaikki :) Eikä ees samaa jengiä olis otettu!

hävettää....
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Eikös tuossa nyt kuitenkin ilmoittautunut 3/4 liigajumbosta?

Heh juuri näin. Täälläkin odotellaan innolla klo 17 jotta pääsee varaamaan yhden mitä olen miettinyt jonkin aikaa. Pitänee tosin miettiä varalle pari joukkuetta jos joku ehtii ensin...hmmm
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikea kuvitella mikä joukkue muka on Pittsburghia parempi tuossa pelissä. Puolustus on pienen pieni heikkous, mutta parempaa kokonaispakettia ei ole vaikka Odonkor muuta väittääkin. Tai sitten Odonkor vetää oikean ässän hihastaan ja varaa Idän tähdistöjoukkueen!
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Vaikea kuvitella mikä joukkue muka on Pittsburghia parempi tuossa pelissä. Puolustus on pienen pieni heikkous, mutta parempaa kokonaispakettia ei ole vaikka Odonkor muuta väittääkin. Tai sitten Odonkor vetää oikean ässän hihastaan ja varaa Idän tähdistöjoukkueen!

On siellä yksi aika tasapainoinen jengi, joka vahvistui merkittävästi tässä jokin aika sitten. Saa nähdä onko Odonkor hereillä.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On siellä yksi aika tasapainoinen jengi, joka vahvistui merkittävästi tässä jokin aika sitten. Saa nähdä onko Odonkor hereillä.

Onhan Kovaltshuk hyvä pelaaja mutta ei nyt mikään messias muuten aika tasapaksuun joukkueeseen. Parempiakin joukkueita on edelleen jäljellä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
DETROIT minulle!!

EDIT:
JA:Nässe
PS:Femus80
Joukkue: Detroit Redwings
 
Onhan Kovaltshuk hyvä pelaaja mutta ei nyt mikään messias muuten aika tasapaksuun joukkueeseen. Parempiakin joukkueita on edelleen jäljellä.

Kato niitä laitureita: Elias, Kovalchuk, Rolston, Parise ja Langenbrunner. Lisäksi löytyy nopea Niedermayer. Jos näillä äjillä ei tule maaleja, niin ei sitten... Kaiken lisäksi vielä maalissa Pröötöör. Avot!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös