PS3: NHL 10 - Syysliiga

• 12 803
  • 215

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Voi PIIP.. :D Höntsäliiga. Hajotin 60e ohjaimen ku heitin vahingos sohvasta ohi seinään. Tais riittää tältä päivältä.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tänään onkin sitten aikaa pelailla klo: 14 jälkeen vaikka yöhön asti=D
Tarkotus olis saada pelattuu mahdollisesti jopa kaikki loput matsit pois alta.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vancouver,St.Louis ja Islanders olisi vielä Tampalla kohtaamatta. Oisko millon mahdollista pelata? Mulle käy nyt ainakin puol kolmeen saakka millon vaan.

EDIT: Kirjoittakaa tänne kun pääsette pelailemaan, kun en jaksa päivystää pleikkarilla.

Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Sharksille vastustajia? Ajattelin mennä vähän pelailemaan hetkeksi.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dodiin nyt oon linjoilla joten peliä kaikki jotka ei oo mua vs viellä pelannu.

EDIT: Ilmotelkaa tänne jos joku pelaa, ei jaksa kytätä tos pleikkarilla.

Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulisko joku linjoille et sais noita matsei pelattua?? Raisingner näyttää olevan onlines muttei vastaa viesteihin eikä haasteeseen.

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Mikäs toi Durablen tilanne nyt on? Tilalle pitäs saada vissiin joku uus pelaaja? Vai voiko tätä jatkaa 15 jengillä?

Edit: Pääseekö Col, NJ tai NYI tänä iltana vielä pelaamaan?

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tampa ei tänään ehdikkään. Huomenna sitten St.Louis , Vancouver ja Islandersin kanssa vois sopia pelejä.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele, kyllähän tossa 23.00 aikoihin ehtis pelaamaan. Jos Vancouver,St.Louis tai Islanders ehtis linjoille?

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mikäs toi Durablen tilanne nyt on? Tilalle pitäs saada vissiin joku uus pelaaja? Vai voiko tätä jatkaa 15 jengillä?

Ei kannata enää rekryta uusia pelaajia. 8 pääsee jatkopeleihin, kunhan osallistujia on lopussa jäjellä vielä vähintään 9.

E. Boston pitää viikonlopun vapaata. Ens viikon alussa vois kattoa viimisiä pelejä.

ditrim

Jäsen
Canucks ja Islanders ovat molemmat online, mutta kumpikaan ei ota haastetta vastaan. Mitä te oikein teette?

ditrim

Jäsen
Canucks manageri hakkaa Be a GM-pelimuotoa. Tänään ehdin kyllä pelata liigamatseja, mutta vähän myöhemmin.

Pelataan me nyt peli alta pois. Mä pidän kutsua auki kunnes tuut pelaamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy