PS3: NHL 10 - Syysliiga

• 12 800
  • 215

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Yllättävän hyvä peli oli sarjajohtajaa vastaan. Lähdin ihan takki auki pelailemaan ja tavoite olikin että en menetä hermojani 0-6 tappioon. Jatkoajalle saakka kuitenkin selvisin puolustamalla ja yhteen pisteeseen olen tosi tyytyväinen! Aikamoinen kynäilijä tuo Calcichew.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllättävän hyvä peli oli sarjajohtajaa vastaan. Lähdin ihan takki auki pelailemaan ja tavoite olikin että en menetä hermojani 0-6 tappioon. Jatkoajalle saakka kuitenkin selvisin puolustamalla ja yhteen pisteeseen olen tosi tyytyväinen! Aikamoinen kynäilijä tuo Calcichew.

Hyvä peli oli kyllä. Hyväntasoisia höntsämatseja on kyllä saatu aikaan tässäkin liigassa! Luongo on ollut aina mulle paha veskari ohitettavaksi. Nyt onneksi 1-1 tasoitus helpohkosti längeistä kun syötin maalille päin ja jatkoaika maali sitten läpiajosta. Kiitos matsista.

Nyt ois sitten 2 matsia jäljellä. St. Louis ja Islanders.

Sinom

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tunnista sitä enää
Runkosarjan pelit oli sitten omalta osaltani siinä. Onneksi palasin viimeisessä pelissä taas voittojen tielle, vaikka peli olikin tiukkaa Vancouveria vastaan viimeiseen erään saakka kunnes tuli muutama helpottava maali. Jäi kyllä harmittamaan roppakaupalla muutama peli missä olin hyvin mukana ja sain aivan riittävästi maalipaikkoja luotua, mutta kun ei itselle kelvannut niin kyllä kaveri käytti omat paikkansa hyödyksi.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jäi kyllä harmittamaan roppakaupalla muutama peli missä olin hyvin mukana ja sain aivan riittävästi maalipaikkoja luotua, mutta kun ei itselle kelvannut niin kyllä kaveri käytti omat paikkansa hyödyksi.

Siinä tuli tiivistetysti tuon viimeisen pelin anti. Tasaista, mutta Vancouver ei saanu mistään sisään. Turhauttava matsi.

Saatan tänään myöhemmin illalla pelata matseja, sanokaa sitten jos teillä muilla alkaa oleen matsit jo täysin kasassa, että tiedän koska PITÄÄ pelata ne pois alta että päästään eteenpäin... nelisen matsia multa taitaa puuttua vielä.

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Saatan tänään myöhemmin illalla pelata matseja, sanokaa sitten jos teillä muilla alkaa oleen matsit jo täysin kasassa, että tiedän koska PITÄÄ pelata ne pois alta että päästään eteenpäin... nelisen matsia multa taitaa puuttua vielä.

Multa puuttuu enää peli sua vastaan, niin ilmottele vaikka tänne kun oot menossa peleille.

ditrim

Jäsen
Ottawaa vastaan taistelin koko maailmaa vastaan. Muija tuli imuroimaan heti matsin alkuun siihen telkkarin eteen ja sitten alkoi puhelin soimaan. Vikassa erässä tuli vielä kaveri kylään joka piti päästä ovisummerilta sisään. Ei ole aina helppoa tämä sohvaperunaänäripelaajan arki. Pitää antaa 100% kokonainen 15 minuuttia kentällä samaan aikaan kun himassa pitää leikkiä unelmien prinssiä. Tais sitten tulla takkiinki, niin kentällä kuin kotonakin. No onneks pääsin lohduttamaan itseäni hakkaamalla kaveria I vs I:sessä. 9-2 tais päättyä se matsi. Jäi vissiin vähä raivoa jäljelle.

Tosi hyvä liiga on kyllä ollut. Mä oon ollu vähä paineessa kun en oo päässyt pyörittämään ykkösylivoimaa. Tuntuu että joudun pelamaan suhteettoman paljon muillakin ketjuilla ja sen kyllä huomaa pelityylistäkin sitten: 3 ketjua roiskii pitkää ja sitten ykkönen tulee ja rokottaa. Heatley - Thornton - Marleau ja sen jälkeen paljon rautakorpilätkää. 6 voittoa ja 5 tappiota on tilillä tällä hetkellä.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tampa Bay linjoilla nyt! St.Louis tai Islanders vois tulla niin sais runkkarin pakettiin. Islandersillakin vasta kai 5 matsia pelattuna..

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Löytyskö tänään peliseuraa joskus 24 aikoihin?? Vastauksia odottelen ennen kello 21:30 koska sillon lähden töistä ja en ole heti kotiin menossa joten nettiin en pääse.

EDIT: Eli joo ei taida vastustajaa saada, joten en saavu pelaamaan sitten tänään. Tiistaista - perjantaihin olis hyvää aikaa pelailla kun on vapaat sillon töistä.

Viimeksi muokattu:

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Olisko Philly tai Vancouver vielä linjoilla yömyöhään? Voisin pelailla jäljellä olevat pelit pois. Eilen yritettiin Flyersin kanssa saada peli aikaan, mutta jostain syystä joukkueen valintaruudussa ei saatu "Valmis" tekstiä kummallekaan. Mistä lie johtui.

Pelaisin tänään mielelläni pari jäljellä olevaa otteluani pois. Pelit uupuu muistaakseni Chicagoa, San Josea ja Philadelphiaa vastaan. Juuri nyt ei käy, mutta 18 eteenpäin kyllä.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Onnistuisko nyt pelit jotain vastaan? Johkin 21.00 asti voin pelailla, sitten tarvii töihin alkaa valmistautuun.

Että sapettaa kun peli on niin voitettavissa ja sitten ei vittu osaa laittaa kiekkoa tyhjään maaliin vaikka useampi paikka avautuu. Ja sitten kiekko menetetään viivalla ja annetaan vastustajalle voittomaali. Voi vittu!

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäs on St.Lousilla ja Islandersilla aikataulu? Tampa Bay vois tulla kohta onlineen jos ehditte pelaamaan. Jos ei tänään niin ilmoittakaa tänne milloin teille kävisi.

Ralph

Jäsen
NY Islanders on enään kohtaamatta. Ilmoitteles koska olet valmis pelaamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy