PS3: NHL 10 - Syysliiga

  • 12 382
  • 215

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mun pitäisi saada pleikka toimimaan kuvaputkitöllön kanssa, joten en tiedä joudunko keskeyttämään omalta osaltani. Mahdollisesti.

Onko siinä joku erityinen ongelma, että et saa sitä toimimaan? Jos kyse kuvasuhteesta, niin yritä käynnistää kone painamalla käynnistysnappia 5 sek pohjassa.

Mikäli täytyy keskeyttää, niin se olisi varmaan parasta tehdä ennenkun pleijarit aloitetaan. En tiedä mitä tapahtuu, jos joku joukkueista keskeyttää vasta sen jälkeen (todennäköisesti vastustaja etenee suoraan toiselle kierrokselle?).

Mites Pingviineille sopis pelit? Tänään en kerkeä, mutta huomenna voisin ottaa krapulapelejä.
 
Ongelma on se että ei toimi tietokoneen näytön kanssa ja komponenttikaapeli on hukassa (kuvaputkitöllöön ei siis saa kiinni), joten jotain välikappaletta joutuu ostamaan. Tarkoittanee että menisi ensi viikkoon, joten Flyers taitaa tästä sarjasta edetä pelaamatta peliäkään. Ainakin jos pleijarit on jo käynnistetty.

Eiköhän noita cittarista löydy, käyn ostamassa huomenna aamupäivällä piuhan niin pitäisi toivottavasti pelittää.
 
Viimeksi muokattu:

Sinom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylimieliset oululaiset
Potkin kohta jengiä veke tuolta. Päivittelen tänne sitten otteluparit. 15 min.

EDIT:

Jaa ei tarvinnutkaan poistella ketään. Eli otteluparit playoffeissa ovat

Tampa Bay vs Montreal

Phoenix vs Colorado

New Jersey vs Philadelphia

Boston vs Penguins


Milloin anantille kävisi pelata tuo meidän sarja? Ilmeisesti paras 3:sta.
Minulle käy vaikka heti tänään jos vaan satut olemaan linjoilla ja huomennakin käy jos ei tänään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tampa Bay - Montreal sarjan eka ottelu pelattu. Montrealille 3-1 voitto.

Ottelu oli paskaa, todella huonoa sellaista. Pelaajat olivat hitaita ja kankeita ja yhteyskin lagas. Maalitkin olivat helvetin rumia :D Niittymäki imaisi 2 rystysutaisua melkein siniviivalta ja yhden pääsin tuikkaamaan Halakin haparoidessa tyhjää. 2,1 sekuntia ennen loppua sitten 3-1 ratkaisumaali. Sarja jatkuu kohta, toivottavasti saataisiin se häiritsevä pieni lagaus pois..
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Pingviinit vei ekan pelin eilen. Harmillisesti ratkaisua täytyi hakea rankkarikisasta. Ehditkö tänään pelaamaan viimiset 1-2 ottelua? Olisin itse valmiudessa n. 1830-19 aikaan.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Pingviinit vei ekan pelin eilen. Harmillisesti ratkaisua täytyi hakea rankkarikisasta. Ehditkö tänään pelaamaan viimiset 1-2 ottelua? Olisin itse valmiudessa n. 1830-19 aikaan.

Onhan nuo rankkarit aina aikalailla sattumankauppaa. Yleensä oon niissä ollut surkea, mutta nyt tuli voitto torjuntojen/ohivetojen turvin.

Nyt oon periaatteessa koko loppupäivän valmis pelaamaan. 17-18 käyn asioilla, mutta sen jälkeen taas paikalle. Tuun sit 18.30 pleikkarille, mutta jos kerkeet nyt ennen viittä ni ilmottele.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kiitos Pingviineille peleistä ja onnea jatkoon. Todella hyvän maun jätti NHL10 itselleni, kun viimeiset pelit olivat tiukkoja ja hyökkäysvoittoisia. Missään pelissä ei kumpikaan päässyt yli yhden maalin johtoon ja kahdessa ekassa oltiin vielä tasoissa 60 minuutin jälkeen. Kolmas peli pääsi sitten osaltani harmittavasti katkeamaan juuri kun olin saanut tasurin tehtyä ekassa erässä, joten sarja oli sillä taputeltu.

Koittakaa nyt muutkin saada matsinne pelattua, että ei jää liiga kesken.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti tämä liiga on nyt taputeltu. Jokseenkin yllättävää ettei tätä saatu päätettyä kunnialla loppuun. No samapa tuo, nyt on hyvä fiilis kun uusi painos on jo huomenna koneessa.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Philadelphian ja Devilsin välinen sarja ratkesi ilmeisesti Devilssin managerin televisio-ongelmiin. En ole varma, että onko vielä jättänyt liigaa kesken. Siitä toisesta sarjasta, joka oli kesken tossa päivä-pari sitten en ole myöskään varma että onko se pelailtu loppuun.
Nopeastihan tämän pelailisi jos porukkaa vaan kiinnostaa. Itse pääsen tosin vasta viikonloppuna jatkamaan 10/11, kun koulu ja työt ei anna periksi ennen perjantaita.

No mutta oli ainakin hieman lämpöö tulevaa silmällä pitäen.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Huomenna voidaan pelata. Tänään oli töitä. Tulee vasta 11 huomenna luukusta ja muutenkii iha kiva pelata pelit loppuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös