PS3: NHL 10 - Syysliiga

  • 12 372
  • 215

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Calgary olis valmiina pelaamaan pari peliä. Laittakaa yvllä tulemaan vaan, jos peli vielä minua vastaan pelaamatta. Tuun sitten pleikalle. Oon pelivalmiudessa periaatteessa iltaan asti.
 

Ralph

Jäsen
Joka ei ole vielä Coloradoa vastaan pelannut, niin klo: 16:15 voisin matseja pelata. 7/15 peleistä oon pelannu.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistuttipahan peli Phoenixia vastaan miksi tämä koko peli ja sen maalitekosysteemi on aivan totaalista kurapaskaa.

On muitakin tapoja tehdä maali kuin poikittaissyöttö takatolpalle.

Mä olen pistänyt itseltäni pannaan takatolppasyötöt tai ainakin yritän niitä vältellä, mieluummin suora laukaus tai jättö toiseen aaltoon ja ohjaus ja ripari. Hauskempaa pelata vaikka tuleekin käkeen kun maaleja ei paljoa ite saa aikaseks.

Lupaa tiukkoja NHL11 kausia, että kilpailuvietti tuntuu olevan pelaajilla kunnossa. Tosi "totisen" oloista pelaamista näin höntsyliigassakin: takatolppasyötöt, löysät ripuliranteet maalille - tuntuu että lämäri on pannassa - ja puolustuspäässä hirmu sumppu oman maalin eteen. Minä ainakin toivon että NHL11:ssä olisi hieman paremmat mahkut tehdä maaleja siniviivaltakin (oikealla lämärillä eikä säbäranteilla) tai sitten ripareista. Nyt vaikka oikein hakemalla yritän hakea niin ei meinaa upota.

Hyvät matsit joka tapauksessa oli tänään, thänks kootee, pell ja lynx. Yksi voitto ja kaksi tappiota saldona.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Niin mites on, tunnin päästä oon kotona. Onnistuuko silloin pelit jotain vastaan?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Noniin venähti vähän 5min päästä olsin peleillä kunhan saan syötyä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul

Ei tunnu sitten millään irtoovan voittoo sua vs ;D Ties kuinka monta matsii tullu vastakkain jo pelattua.

Tuloksena siis 4-2 turpaan.

Vieläkös joku olis innokas pelaileen? Huomenna taitaa onnistua pelit taas vasta klo:22 jälkeen.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikävä kyllä minun täytyy poistua tästä liigasta, koska en saa pelattua mitenkään loppuja pelejä. NHL10 levyni hajosi eilen pahasti enkä näin ollen pysty enään peliä pelaamaan. Enkä tosiaan aio ostaa uutta NHL10 peliä. NHL11 liigoihin jälleen mukaan. Kiitos ja pahoittelut kaikille.
 

ditrim

Jäsen
Ronning on aina onlinessa lobbyn mukaan, mutta koskaan ei mies ota haastetta vastaan.

Siellä minä muuten olen ja odottelen vastustajaa ainakin puoli neljään asti.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikävä kyllä minun täytyy poistua tästä liigasta, koska en saa pelattua mitenkään loppuja pelejä. NHL10 levyni hajosi eilen pahasti enkä näin ollen pysty enään peliä pelaamaan. Enkä tosiaan aio ostaa uutta NHL10 peliä. NHL11 liigoihin jälleen mukaan. Kiitos ja pahoittelut kaikille.

Tähän muutos! Jos TJ ei ehtinyt poistaa minua vielä niin älä poistakaan. Saan kaverilta lainaksi NHL10 pelin kun hän ei sitä jaksa pelailla. Parempi näin niin ei poistu minulta pisteitä saaneiden pojot. :)
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Tulipas pelattua hyvä ja tiukka peli Ditrimiä vastaan , hävisin 2-1..

Hallitsin alussa ja tein yhden maalin, sitten Ditrimin peli lähtee käyntiin. Sain todella paljon ylivoimia , mutta maaleja ei tule.. Viimeisessä erässä vielä puolenvälin jälkeen johdan 1-0 sitten tulee ensimmäinen Ditrimin osuma syöttö maalin takaa eteen ja maali.. Kun peliä on jäljellä vielä 1.30 Ditrim iskee jälleen ja menee johtoon lähes identtisellä maalilla.. Maalinjälkeen alkaa hirveä pyöritys Ditrimin päädyssä, jossa kiekko menee kolme kertaa tolppaan, lipuu pitkin ylärimaa ja kerran maaliviivalla mutta Backes ei onnistu sitä sisään asti laittamaan, joten pisteet San Joselle..
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Calgary linjoilla nyt tunnin pari. Puolet peleistä pelaamatta.

Vancouver, Chicago tai Philadelphia vielä linjoilla klo 20-21?
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutos suunnitelmiin. Pääsen vasta 23.00 aikoihin pelaamaan, kun nainen katselee jotain dokkaria tossa. Ootko vielä Durable silloin linjoilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös