Itsellä Sharksia vastaan enää peli jäljellä :/
Koskas pelataan tuo pois?
Itsellä Sharksia vastaan enää peli jäljellä :/
Tänään illalla? Klo19 olisi minulle aika ideaali...Koskas pelataan tuo pois?
Tänään illalla? Klo19 olisi minulle aika ideaali...
E: Jaa, hienosti itse unohdin :( Toivottavasti et kauaa odotellut. Tsori.
Torstai kävis mulle paremmin.
Ehdotan, että GM alkaa karsimaan porukkaa passiivisimmasta päästä.
Minä GM:nä taidan kuulua itse näihin joilla on enemmän kuin pari peliä jäljellä. Kuusi kappaletta niitä taitaa suunnilleen olla, mutta ne saan kyllä pelattua. Olisiko mitään jos asetettaisiin pelien takarajaksi perjantaipäivä, eli viimeistään lauantaina pitäisi olla pelit pelattu?
Vancouver ei saa pelejään pelattua yrityksestä huolimatta. Neljä niitä jäi, mutta jäljellä olevien vastustajien metsästys veisi liikaa aikaa. Turha tosin tällaista väliturneeta on ottakkaan niin tosissaan. :)
Olen sen verran noobie liigan järjestämisessä, etten itseasiassa tiedä miten playoffit polkaistaan käyntiin?
Päästäänkö me parin tunnin päästä alottelemaan playoffit? Tuskin niitäkään kerkee ennen uuden ilmestymistä pelaamaan, mutta yritettäis edes?
Minun puolesta toisaalta on ihan sama vaikkei edes pelattaisi playoffeja
Eli ihan sama vaikka tätä turnausta ei olisi järjestetty. Olisi tähän varmaan ollut halukkaita pelaajia mukaan, ketkä olisi klaarannut koko turneen läpi.
Miten niin? En minä näitä pelejä, varsinkaan tälläisia höntsyturnauksia, voittamisen takia pelaa. Nytkin sain 13 hyvää peliä ilman pelkoa, että on vastassa lopettajia, valittajia tai glitchaajia.
Sitä paitsi minä en asiasta päätä. Jos playoffit saadaan käyntiin niin pelaan kyllä nekin.
Jos sulle on ihan sama miten tää turnaus päätetään ni kyllä se jonkun verran kertoo halusta pelata näitä. Kun oikeita halukkaitakin varmasti olisi.
Mites olenko minä mukana vielä? Pääsinkö edes pleijjareihin vai potkittiinko mut pois? Tänään kerkeis pelailee jos vielä mukana liigassa oon.