PS3: NHL 10 - Syysliiga

• 12 800
  • 215

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Onkos porukalla paljon pelejä vielä pelaamatta? En ole nyt itse tilannetta seurannut, mutta ainakin tämän palstan perusteella tuntuu ettei homma oikein etene. Viikon päästä ilmestyy jo uusi painos, joten taitaa jäädä tämä liiga pelaamatta loppuun, jos pleijareita ei nyt tällä viikolla saada käyntiin.

Ehdotan, että GM alkaa karsimaan porukkaa passiivisimmasta päästä.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Minä GM:nä taidan kuulua itse näihin joilla on enemmän kuin pari peliä jäljellä. Kuusi kappaletta niitä taitaa suunnilleen olla, mutta ne saan kyllä pelattua. Olisiko mitään jos asetettaisiin pelien takarajaksi perjantaipäivä, eli viimeistään lauantaina pitäisi olla pelit pelattu?

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Minä GM:nä taidan kuulua itse näihin joilla on enemmän kuin pari peliä jäljellä. Kuusi kappaletta niitä taitaa suunnilleen olla, mutta ne saan kyllä pelattua. Olisiko mitään jos asetettaisiin pelien takarajaksi perjantaipäivä, eli viimeistään lauantaina pitäisi olla pelit pelattu?

Kannatetaan. Perjantai takaraja ja viikonlopun aikana pleijarit. Ens viikolla pukkaa jo seuraavaa versiota:).

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
2pelii pelaamatta. Toverit joilla matsit mua vs jäljellä, olisko mahollista pelata tänään ennen viittä pois? Ellei onnistu niin en kerkee dead-lineen mennessä pelaan matsei.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toki jos huomenna onnistus kans, vai onko deadline kuinka tiukka? Toki olis hyvä saada pelit pelattua, koska NHL11 tulee pian.

Kohtuu kännikin päällä jo, joten helpost pisteet luvassa:D:D

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Päästäänkö me parin tunnin päästä alottelemaan playoffit? Tuskin niitäkään kerkee ennen uuden ilmestymistä pelaamaan, mutta yritettäis edes?

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Vancouver ei saa pelejään pelattua yrityksestä huolimatta. Neljä niitä jäi, mutta jäljellä olevien vastustajien metsästys veisi liikaa aikaa. Turha tosin tällaista väliturneeta on ottakkaan niin tosissaan. :)

Olen sen verran noobie liigan järjestämisessä, etten itseasiassa tiedä miten playoffit polkaistaan käyntiin?

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vancouver ei saa pelejään pelattua yrityksestä huolimatta. Neljä niitä jäi, mutta jäljellä olevien vastustajien metsästys veisi liikaa aikaa. Turha tosin tällaista väliturneeta on ottakkaan niin tosissaan. :)

Olen sen verran noobie liigan järjestämisessä, etten itseasiassa tiedä miten playoffit polkaistaan käyntiin?

Ne lähtevät automaattisesti käyntiin kun kaikki ovat pelinsä pelanneet. Ei taida saada kaikki pelejänsä pelattua tässä tapauksessa jos deadline on huomenna. Vaihtoehdoksi jää potkia pelaajia pois. Yleensä on aloitettu heistä kellä on vähiten pelejä pelattuna. Tosin en tiedä voiko GM potkia itseänsä pihalle, tai jos voi, niin ainakin voisi antaa GM:n oikeudet jollekin toiselle. Minun puolesta toisaalta on ihan sama vaikkei edes pelattaisi playoffeja, 11:tä tulee kuitenkin pian pelattua.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päästäänkö me parin tunnin päästä alottelemaan playoffit? Tuskin niitäkään kerkee ennen uuden ilmestymistä pelaamaan, mutta yritettäis edes?

Mulla jäi pelaamatta Islandersia vastaan matsi. Eli hänet vissiin poistetaan kun jäi enemmän matseja pelaamatta? Jos näin on niin itse olen ainakin valmis aloittamaan pleijarit tänään.

Jos alle 8 joukkuetta jää taulukkoon poistojen jälkeen niin pleijarit pelataan 4 joukkueen kesken. Jos yli 8 niin sitten 8 joukkueen kesken. TJ voisi aloittaa joukkueiden poiston.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Babu ei osaa/jaksa/ehdi poistaa pelaajia niin laita vaikka mulle tj tunnarit niin voin poistella noita. Se on aika tuttua jo aikasemmilta kausilta. Ehdin tossa vähän ajan päästä vaikka poistella.

EDIT: ei sillä ettei joku muukin noita osais poistella.

Viimeksi muokattu:

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli ihan sama vaikka tätä turnausta ei olisi järjestetty. Olisi tähän varmaan ollut halukkaita pelaajia mukaan, ketkä olisi klaarannut koko turneen läpi.

Miten niin? En minä näitä pelejä, varsinkaan tälläisia höntsyturnauksia, voittamisen takia pelaa. Nytkin sain 13 hyvää peliä ilman pelkoa, että on vastassa lopettajia, valittajia tai glitchaajia.

Sitä paitsi minä en asiasta päätä. Jos playoffit saadaan käyntiin niin pelaan kyllä nekin.

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Miten niin? En minä näitä pelejä, varsinkaan tälläisia höntsyturnauksia, voittamisen takia pelaa. Nytkin sain 13 hyvää peliä ilman pelkoa, että on vastassa lopettajia, valittajia tai glitchaajia.

Sitä paitsi minä en asiasta päätä. Jos playoffit saadaan käyntiin niin pelaan kyllä nekin.

Tuskin näitä turnauksia kovinkaan moni voittamisen takia pelaa...Musta ois vaan kiva saada joskus edes tämänlainen turnaus pelattua loppuun saakka ongelmitta.

Jos sulle on ihan sama miten tää turnaus päätetään ni kyllä se jonkun verran kertoo halusta pelata näitä. Kun oikeita halukkaitakin varmasti olisi.

Ja valitettavasti ensimmäistä kertaa näissä peleissä kohtasin parikin vastustajaa ketkä kylvi koko pelin ajan glichejä...lähellä kävi etten lopettanut turnausta siihen kun taisi olla vielä kaksi ensimmäistä vastustajaa ketä vastaan pelasin. Toivottavasti heitä ei tulevaisuudessa normiturnauksessa tule vastaan.

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos sulle on ihan sama miten tää turnaus päätetään ni kyllä se jonkun verran kertoo halusta pelata näitä. Kun oikeita halukkaitakin varmasti olisi.

Mulle on ihan sama. Pelaan mielelläni playoffit jos ne saadaan käyntiin, mutta ihan sama vaikkei pelattaisikaan koska aivan pian ilmestyy NHL11. Mulla on yksi peli pelaamatta runkosarjassa ja olen idlaillut vastustajia odottamassa pitkin iltaa viime viikon, tänään sain toiseksi viimeisen pelin pelattua.

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Noiden vastustajien metsästykseen kannattaa käyttää tota yv viestitystä ja tehdä itse aloite kellonajasta ja päivästä jne kun muuten tahtoo mennä turhan hankalaks. Toimii ainakin minun mielestäni hyvin kun viimeisiä matseja pois alta pelailin.
Ihan kivahan tämä ois höntsätä loppuun vaikka en pitkälle playoffeissa pääsisikään. Tietty jos sinne nyt edes pääsee. Mut ihan hyvältä täl hetkel näyttää vielä.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Calcichewille luovutettu liigan tj-tunnarit. Siivosin sieltä jo muutaman pelaajan, kuten itseni, joten saatatte saada pelijarit käyntiin tänään, kunhan Calcichew ehtii sorvin ääreen. Kiitos ja anteeksi, oli ihan mukavat höntsät!

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mites olenko minä mukana vielä? Pääsinkö edes pleijjareihin vai potkittiinko mut pois? Tänään kerkeis pelailee jos vielä mukana liigassa oon.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites olenko minä mukana vielä? Pääsinkö edes pleijjareihin vai potkittiinko mut pois? Tänään kerkeis pelailee jos vielä mukana liigassa oon.

Potkin kohta jengiä veke tuolta. Päivittelen tänne sitten otteluparit. 15 min.

EDIT:

Jaa ei tarvinnutkaan poistella ketään. Eli otteluparit playoffeissa ovat

Tampa Bay vs Montreal

Phoenix vs Colorado

New Jersey vs Philadelphia

Boston vs Penguins

Milloin anantille kävisi pelata tuo meidän sarja? Ilmeisesti paras 3:sta.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy