Nyt on Tampa Bayllä kasassa 4 ottelua joista 3 voittoa ja yksi jatkoaikatappio.
Gr8-8:n Bostonia vastaan oli ensimmäinen ottelu pitkään aikaan onlinessä, se näkyi paskana pelinä ja hermoiluna. Mistään ei tahtonut tulla mitään ja Boston veikin peliä miten tahtoi. Vasta viimeisillä minuuteilla pääsin peliin mukaan ja runnoin tasoituksen viimeisellä minuutilla päästen edes jatkoajalle. Hyvä draivi ei jatkonut jatkoajan alkuun ja Boston pääsi iskemään voittomaalin puolustuksen karmeasta virheestä. Ihan hyvä matsi kumminkin näin ensimmäiseksi. Kiitos!
Kamenskia vastaan oli jälleen hieno ottelu, kuten aikaisemmissakin liigoissa aina. Jotenkin saan aina extralatauksen kamenskia vastaan :D johtunee varmaan katkerasta finaalitappiosta ensimmäisessä jatkoaikaliigassa. Tosiaan 2-1 jatkoaikavoitto tästä irtosi, kun olin ensin hakannut päätä seinään Bryzgalovin kanssa 59 minuuttia. Vihdoinkin tasoitus tuli ja jatkoajalla pääsin sitten läpiajosta tuikkaamaan voittomaalin. Kiitos matsista, parasta tähän mennessä.
Devilsiä vastaan oli melko erikoinen ottelu. 8-4 voitto siitä vaikka olin jo 3-1 tappiollakin, kiitos Antero Niittymäen. Malone,Stamkos & St.Louis pelasivat jälleen mainion ottelun ja näin tästäkin pisteet plakkariin. Kiitoksia pelistä Lynx Canadensisille.
Anantin Montrealia vastaan tiukka 3-1 voitto. Hieman olin hätää kärsimässä enkä oikein saanut peliä rullaamaan missään vaiheessa. Muutama tsägä maali siihen ja pisteet kotiin. Kiitoksia.
Tampa Bay tulee linjoille huomenna kunhan heräilen ja siinähän sitten riiittää aikaa pelailla kun vapaapäiväkin on. Ilmoitelkaa tänne jos olette linjoilla ettei tarvitse kokoaikaa päivystää pleikkarilla.