PS3: NHL 10 - Syysliiga

  • 12 345
  • 215

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Otetaanpas vielä minikausi syksyn ja alkavan jääkiekkokauden kunniaksi. Joukkueita otetaan mukaan 16 ja jokainen pelaa toisiaan vastaan vain kerran. Siihen päälle sitten playoffit, paras kolmesta. Pelaamme NHL-joukkueilla. Erät 5min, loukkantumiset yms. mukana ja treidejä ei tehdä.

Liigan nimi: Jatkoaika10
Salasana: *lähetän yyveellä sarjaan ilmoittautuneille*

Ilmoittautuneet:

- Babu (Raisinger) Vancouver Canucks
- Sinom (anantti) Montreal Canadiens
- Calcichew (Calcichew) Tampa Bay Lightning
- Ronning (vincewf) New York Islanders
- Juzsi (Juszi) Chicago Blackhawks
- Gr8-8 (llcoolp99) Boston Bruins
- PELL (Kerubi80) Pittsburgh Penguins
- ditrim (ditrim2008) San Jose Sharks
- GaDa (GaDa-AVS) Colorado Avalance
- Durable (antlaa83) Detroit Red Wings
- Lynx canadensis (lio94_) New Jersey Devils
- Lätkämies (Pullamunkki) St.Louis Blues
- Bouwmeester (Kootee78) Calgary Flames
- Koivistoinen (Yeahbuddy_) Philadelphia Flyers
- ShefkiUgi (lucciukki) Ottawa Senators
- kamenski (kamenski) Phoenix Coyotes

Ilmoittakaa valitsemanne joukkue, sekä nimimerkkinne pleikkarin puolella. Mukaan otetaan vaan aktiivisesti pelinsä hoitavia pelaajia!

EDIT. LIIGA TÄYNNÄ!
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Onko tuo järjestysvuoro nyt se missä järjestyksessä tuolla toisessa ketjussa ilmoitettiin halukkuudesta?

Jos ei niin otan Pittsburghin.

PSN Kerubi80
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Joukkueita saa huudella ihan vapaasti, tuossa vaan listasin järjestyksessä ne henkilöt ketkä ovat mukana.
 

Ralph

Jäsen
Tulenpa mukaan. Colorado Avalance.

Ja nick: GaDa-AVS
 

ditrim

Jäsen
Sharks½!

nim. ditrim2008
 
Ihan höntsymielellä voisi tulla ottamaan jumbosijan... Devils please. PSN: lio94_

Ei kai me kauaa odotella jos ei 16 pelaaja ilmestykään..?
 
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Mulla on haaste päällä Bruinssille mutta jos ei Gr8-8 kohta tule niin minä lähden ryyppäämään.
 

ditrim

Jäsen
Mulla on haaste päällä Bruinssille mutta jos ei Gr8-8 kohta tule niin minä lähden ryyppäämään.

Takkiin tuli 2-1. Pakko hävitä vikalla minuutilla :) Noni, nyt lähden nollaamaan nolon tappion.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otan Tampa Bay Lightning! Tänään ehdin muutaman pelin pelata jo jos halukkaita riittää.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mulla on haaste päällä Bruinssille mutta jos ei Gr8-8 kohta tule niin minä lähden ryyppäämään.

Saatiin sitten Sharks-Bruin pelattua, melko tasaista höntsää. Olin kyllä kusessa hyökkäyspään jäähyjen kanssa, joita tuli jatkuvasti. Lopulta Bruinssille 1-2 voitto Wheelerin viimeisen minuutin ohjauksella alivoimalla. Sharks painoi vielä vikat 45 sekkaa kovaa päälle 5 vs. 3 mutta ei tällä kertaa riittänyt.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tampa Bay tulee linjoille nyt. Jos vaikka pelin pari saisi aikaiseksi.

EDIT: linjoilla odotellaan, tulkaa nyt joku pelaamaan niin saa tämänkin korkattua :)
 
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kolme peliä jo tullut höntsättyä Bostonilla. Vielä ois hetki aikaa, jos joku linjoilla.

Täytyy muuten laittaa joku tiukka dead line tälle sarjalle (vaikka 5.9.), koska kun 2011 saapuu niin kukaan ei enää pelaa tätä.
 
Devils vastaan Avs pelattiin juuri.

Olipahan erikoinen 1-1 tasoitus minulla, olikohan Parise joka nousi laidasta ja rynni pienestä kulmasta, kiekko maaliviivalle, Anderson nykii seisoaltaan siinä muutaman sekunnin ja sitten punalamppu syttyy.

Tasaista kamppailua oli kaksi ekaa erää ja Avs piti paljon kiekkoa, mutta kolmannessa erässä sain sitten iskettyä pari-kolme poikkisyöttömaalia ja lopulliseksi tulokseksi 6-3. Lopussa Avs koitti haastaa tappelua, mutta itse en ikinä tappele, ajankulua ja tylsää puuhaa.

Kaksi rankkariakin sain, mutta niistä tuttuun tapaan 0 meni sisään.
 

Ralph

Jäsen
Joo. Sikailu alkaa kun ottelu ratkennut :D

Ja rankkareita on mukava torjua, Bostoniakin vastaan yksi tuli torjuttua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös