Ilmaisu ehkä oli epätarkka. En ole harrastanut maksettua seksiä, koska se ei seksuaalisesti kiinnosta minua, vaikka muuten naiset ovat suuresti minua aina kiinnostaneet. Rakastelun lisäksi olen pitänyt muutenkin naisten seurasta, koska he ovat keskimäärin kivampia, fiksumpia ja mukavampia katsella kuin miehet.Olen kuullut, kun itse toimin juuri tuolla tavalla Suomessa. Et ole pitänyt maksetusta, eli olet siis kokeillut? .
Olin jo 70-luvulla kaksikymppisenä viinurina merimiesravintolassa, missä oli kantahuoransa, joista legendaarsin oli Rako-Raili. Tuolloin oli porvariperheen poikana kasvattavaa tutustua erilaiseen elämänpiiriin. Kivaa oli huomata, että rivopuheiset huoratkin olivat ihan hyviä tyyppejä ja heidänkin kanssaan vuorovaikutus toimi kun oma asenne oli kohdallaan ja saavutti heidän luottamuksensa
80-90-luvuilla asuin Karibialla ja Afrikassa, joissa vietin paljon vapaa-aikaani tuttujeni kapakoissa. Huoriakin niissä pyöri ja joidenkin kanssa olin hyvän päivän tuttu, joiden kanssa puhuin puuta heinää, kun he eivät metsastäneet mobyja. Luulen, että jos joku noista naisista on vielä hengissä niin se on lääketieteellinen ihme, sillä niin tehokkaasti aids tappoi tuon ajan huorat.