Prostituutio – ammateista vanhin

  • 109 841
  • 335

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Näin ollen olenkin tullut siihen tulokseen, että jos tulen päätymään maksamaan seksistä haluan palveluntarjoajan olevan suomalainen, sillä uskoisin että suomalainen huora Suomessa on harvemmin pakotettu myymään seksiä kenenkään toisen ihmisen toimesta. Sitten nouseekin esiin seuraava kysymys eli onko tolkkua maksaa 200 euroa siitä, että pääsen kyntämään tunnin ajan (eli 3 min) jotain lisätienestejä hankkivaa opiskelijatyttöä.

No ei ole tolkkua maksaa 200€. Henkilökohtaisesti mikään seksi ei ole 200€:n arvoista, ellei sitten ole kysymys jostain tosi erikoisuuksista.

Joo, kavereita ei jätetä ja me todellakin pidetään toistemme seurasta paljon! Ollaan sentään kaikki sama ala-astekin kaikki käyty, joten meidän 30-vuotinen kaveruus on olennaisempaa kuin jotkut randompillut. Sitä paitsi itsellä on sellainen olo, että kaikki naiset on jo nähty ja nussittu, joten niiden takia ei todellakaan jätetä jätkien kerran vuodessa tapahtuvaa tapahtumaa millään tavalla väliin. Kyllähän toki tiedän, että retaletyypit toimii toisin.

Bros before the hos, eli suomeksi kaverit menevät aina random pillun edelle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika outoja olitte. Mitä nyt erilaisissa herraseuroissa olen elämäni aikana aikaani humalassa viettänyt niin monien (omanikin joskus) valinta olisi ollut tuossa tilanteessa ihan erilainen. Te sitten vaan piditte toistenne seurasta tosi paljon.
No jos jätkien kanssa lähtee baariin niin ei kait siinä nyt mitään naisia mietitä. Ja mitähän ne muut ajattelee jos yks jättäytyy hauskanpidosta että pääsee panemaan? Ei kait sellainen ole mikään hyvä kaveri.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Minä en ole koskaan ollut mitenkään riippuvainen seksistä, enkä sitä kaipaa kovinkaan usein ja sain Suomessakin sitä aivan riittävästi, vaikka olen ruma, köyhä, pienimunainen ja vieläpä Ässä-fani. Mittariin kääntyessä kolmenkympin huonommalle puolelle huomasin, etten saa baarista enää mukaan kuin ylipainoisia yksinhuoltajia, joilla on vittumaiset kakarat ja mustasukkainen ex-mies. Siinä vaiheessa olin jo aivan tyytyväinen käteenvetoihin, sillä tuo kaikki paska noiden Suomi-neitojen kanssa ei vaan maksanut vaivaa.
2008 sain ensikosketuksen maksullisen seksin maailmaan, kun olimme kaverin kanssa dokaamassa Gdanskissa. Maanantai-iltana ei paikallisella huoralla ollut muitakaan asiakkaita tyrkyllä, jolloin sain hyvän tarjouksen. Kyyti oli maalaispojalle kylmää ja sen jälkeen ei yh:t kiinnostaneet enää senkään vertaa.
Myöhemmin samana vuonna lähdimme saman kaverin kanssa Bangkokiin tapaamaan siellä opiskelemassa ollutta ystävää. Siellä pääsin tutustumaan aasialaisiin naisiin ja paluuta uralilaiseen, leveälanteiseen rotuun ei enää ollut.
Seuraavana vuonna pääsinkin duuniin Pattayalle tyttöbaariin. Siellä olisi ollut mahdollisuus syödä kuormasta mielin määrin, mutta minulle riitti seura baarikierroksille (jotta sain olla rauhassa muiden huorien ahdistelulta) ja satunnainen seksi.
Viisumireissuilla pääsinkin sitten seuraavalle askelmalle, eli Filippiineille. Siellä naiset ovat taas selvä upgrade thaikkuihin verrattuna. Sekalaisemman geeniperimänsä ansiosta kauniimpia ja historiasta johtuen kielitaitoisempia ja kulttuuriltaan lähempänä Eurooppaa kuin Thaimaa. Sielläkin toki testasin maksulliset naiset ja kokemus oli loistava. Tytöt olivat lähes kaikki hauskaa seuraa ja siksi seksikin oli huippuhyvää.
Täällä on paljon paheksuttu ihmiskauppaa yms. Olen varma, että kukaan käyttämistäni ammattilaisista ei ole ollut ihmiskaupan uhri, vaan aina on ollut kyseessä kahden täysi-ikäisen ja -valtaisen aikuisen välinen sopimus. Siksi en myöskään suostu katumaan tekemiäni tekoja.
Toki esimerkiksi Pattayalta halutessasi löydät alaikäisiä ja/tai ihmiskaupan uhreja, mutta silloin joudut menemään arabikortteliin, poliisien omistamiin baareihin tai Dark Sidelle (Sukhumvit roadin väärälle puolelle) ja nuo ovat niin jäätäviä mestoja, ettei normituristi halua mennä lähellekään niitä.
En tuntenut huonoa omatuntoa käyttäessäni maksullisten naisten palveluja, sillä minun valintani eivät vaikuta huono-osaisempien kohtaloon. Viranomaisten korruptio ja paikallisten asenne sallivat ihmiskaupan (siis Aasiassa), jossa näiden onnettomien tapausten asiakkaatkin ovat paikallisia, arabeja ja muita aasialaisia. Valkoihoinen länkkäri ei ole tuollapäin maailmaa todellakaan mikään ongelma, vaikka siitä yritetään mediassa ja tämän palstan suvakkien toimesta sellaista tehdä.
Nykyään olen onnellisesti naimisissa filipinan kanssa ja pienen pojan ylpeä isä, enkä enää tunne tarvetta käydä huorissa. En silti myöskään viitsi tuomita ketään, vaan pikemminkin suosittelen tämän palstan isomunaisille komistuksillekin kokeilua maksullisen seksin ihmeelliseen maailmaan.
Lopuksi vielä Mobylle pieni vinkki: kokeile Filippiinejä. Naiset ovat niiin paljon parempia siellä....
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Lopuksi vielä Mobylle pieni vinkki: kokeile Filippiinejä. Naiset ovat niiin paljon parempia siellä....
Mitä nyt olen "alan" palstoja seurannut, niin tuntuisi siltä, että tuolla Filppareilla käyvät juuri ne reppureissaajat, jotka haluavat nussia ilmaiseksi ja ilman spärdäriä. Minua ei tuommoiset hommat kiinnosta, joten taidan pysytellä Patilassa. Useammallakin palstalla ukot kehuvat, miten Badoon kautta löytyy seuraa ja perus ylläpito riittää. Ei ole vaan mun juttu, kun ei nuo tyttöystäväleikit oikein kiinnosta.

Hyvä että Filippiineiltä löytyi elämänkumppani, mutta minulla nuo elämänkumppanihommat on jo kokeiltu ja huonoksi havaittu. Mielummin maksan ihan rehellisesti panemisesta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mitä nyt olen "alan" palstoja seurannut, niin tuntuisi siltä, että tuolla Filppareilla käyvät juuri ne reppureissaajat, jotka haluavat nussia ilmaiseksi ja ilman spärdäriä. Minua ei tuommoiset hommat kiinnosta, joten taidan pysytellä Patilassa. Useammallakin palstalla ukot kehuvat, miten Badoon kautta löytyy seuraa ja perus ylläpito riittää. Ei ole vaan mun juttu, kun ei nuo tyttöystäväleikit oikein kiinnosta.
Onhan tuolla noita persaukisia opiskelijatyttöjen metsästäjiäkin, mutta esimerkiksi Angelesissa rahalla voit tavata todellisia ammattilaisia, jotka ovat lisäksi vielä oikeasti hauskaa seuraa. Angeles City on kaupunkina kyllä melkoinen persereikä, mutta poikamiehen kannattaa kyllä käydä tutustumassa paikkaan.
Manila taas on kaupunkina Bangkokia haastavampi, mutta myös palkitsevampi. Baareissa on tarjontaa laidasta laitaan, mutta japsit ja korealaiset ovat hinnoitelleet parhaat baaritytöt pilviin. Freelancereita löytyy viljalti baareista ja netistä.
Toki jos sinulle riittää mekaaninen pussien tyhjennys kielitaidottoman kumppanin kanssa, niin siihen Pattaya on maailman paras paikka.
Minulla oli tapana käydä sentään muutamalla drinkillä ja syömässä neidin kanssa ennen hotellille menoa, vaikka molemmat tiesivät "suhteen" olevan ohi aamulla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minulla oli tapana käydä sentään muutamalla drinkillä ja syömässä neidin kanssa ennen hotellille menoa, vaikka molemmat tiesivät "suhteen" olevan ohi aamulla.

Tein tuon Cebussa Tinderista löytämäni tytön kanssa. Muuta en maksanut kuin kaikki ruuat, juomat ja taksit. Suhde jatkui vielä seuraavankin päivän, mutta sitten piti siirtyä jo lentokentälle. Tyttö laittelee vieläkin väliä viestiä, mikäs siinä.
 

Jeffrey

Jäsen
Tein tuon Cebussa Tinderista löytämäni tytön kanssa. Muuta en maksanut kuin kaikki ruuat, juomat ja taksit. Suhde jatkui vielä seuraavankin päivän, mutta sitten piti siirtyä jo lentokentälle. Tyttö laittelee vieläkin väliä viestiä, mikäs siinä.

Noista vaan saattaa olla yllättävää riesaa. Itse kerran puolivahingossa otin hierojatyttelin mukaan hotellille (nokun se pyysi). Ei siinä, nätti ja mukava tytteli oli. Tunki vaan pitkän aikaa jokaisesta kanavasta mun elämään, aina kun yksi oli blokattu niin löysi seuraavan. Kovin tuntui epätoivoisena neiti metsästävän elämää Suomessa, paljon oli täältä juttuja kuullutkin ja hänen kaverinsa oli kuulemma jonkun miehen perässä tänne tullut.

On muuten pikkasen erikoinen fiilis, kun neiti alkaa rukoilemaan parittelun jälkeen, noh mikäs siinä sitten?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Noista vaan saattaa olla yllättävää riesaa.
Sopimusta hieroessa voi tulla välillä väärinkäsityksiä, eli pimu saattaa luulla mahdollisuuksia olevan enempäänkin kuin vain yhden illan suhteeseen.
Minullekin kävi joskus noin. Silti se on yleensä vaivan arvoista.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Onhan tuolla noita persaukisia opiskelijatyttöjen metsästäjiäkin, mutta esimerkiksi Angelesissa rahalla voit tavata todellisia ammattilaisia, jotka ovat lisäksi vielä oikeasti hauskaa seuraa. Angeles City on kaupunkina kyllä melkoinen persereikä, mutta poikamiehen kannattaa kyllä käydä tutustumassa paikkaan.
Manila taas on kaupunkina Bangkokia haastavampi, mutta myös palkitsevampi. Baareissa on tarjontaa laidasta laitaan, mutta japsit ja korealaiset ovat hinnoitelleet parhaat baaritytöt pilviin. Freelancereita löytyy viljalti baareista ja netistä.
Toki jos sinulle riittää mekaaninen pussien tyhjennys kielitaidottoman kumppanin kanssa, niin siihen Pattaya on maailman paras paikka.
Minulla oli tapana käydä sentään muutamalla drinkillä ja syömässä neidin kanssa ennen hotellille menoa, vaikka molemmat tiesivät "suhteen" olevan ohi aamulla.

Kiitos Filpparivinkeistä. Pitänee joskus käydä tsekkaamassa mestat. Hankalahkot lennot vaan ottavat päähän. Clarkkiin ei taida kovin monesta paikasta päästä?

Siis kielitaidottomat oppaat ei juurikaan nappaa. Kuten aiemminkin olen jo kertonut, Patilan matkailu on vain lomailua frendien kanssa, ei väkinäistä pillun hakemista. Jos sopivaa eukkoa ei löydy, kuorsaan ihan itsekseni. Jos löytyy sopivan kielitaitoinen, hyväkroppainen ja mukava hoito, niin sitten laitetaan kunkun kuvia käteen.

Jännä homma kun olen keskustellut vanhempien valtiomiesten kanssa Pattijoella, niin heille on tärkeintä saada se kaunein akka koko kylästä. Minulla speksit ovat erilaiset, kuten edellisestä lauseesta käy ilmi. Nuo samat ukot sitten valittavat, kun akka vaatii vitusti rahaa ja viinaa ja ruokaa(myös kavereille). Että sillä tavalla...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tein tuon Cebussa Tinderista löytämäni tytön kanssa. Muuta en maksanut kuin kaikki ruuat, juomat ja taksit. Suhde jatkui vielä seuraavankin päivän, mutta sitten piti siirtyä jo lentokentälle. Tyttö laittelee vieläkin väliä viestiä, mikäs siinä.
Juu mikäs siinä jos tykkää "I love you, I miss you" viesteistä. Nuo paskan puhujat olen blokannut Whatsappista ja LINEstä. Muutaman tytsyn kanssa tulee vaihdettua kuulumisia silloin tällöin, kun osaavat puhua ihan arkipäivän asioista ja kysellä normaaleja kuulumisia.
 

Jeffrey

Jäsen
Sopimusta hieroessa voi tulla välillä väärinkäsityksiä, eli pimu saattaa luulla mahdollisuuksia olevan enempäänkin kuin vain yhden illan suhteeseen.
Minullekin kävi joskus noin. Silti se on yleensä vaivan arvoista.


Tää oli itse asiassa näitä kuuluisia ilmaisia. Noh, aamulla valitti että ei ole eväitä töihin niin annoin mä sille sen verta, että työnsä viereisestä kojusta söi koko viikon. Mutta saipahan ilmaiset hieronnat, joten säästön puolelle lopulta meni.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hankalahkot lennot vaan ottavat päähän. Clarkkiin ei taida kovin monesta paikasta päästä?

Siis kielitaidottomat oppaat ei juurikaan nappaa. Kuten aiemminkin olen jo kertonut, Patilan matkailu on vain lomailua frendien kanssa, ei väkinäistä pillun hakemista. Jos sopivaa eukkoa ei löydy, kuorsaan ihan itsekseni. Jos löytyy sopivan kielitaitoinen, hyväkroppainen ja mukava hoito, niin sitten laitetaan kunkun kuvia käteen.
Clarkin kentän johto on taitamattomuuttaan karkoittanut jo monta yhtiötä tuolta. Se on sääli.

Itselläkin Pattayalla asuessa parhaat pimut löytyivät yleensä sattumalta vaikkapa normaalin baarikierroksen lomassa, jos ei löytynyt niin toimin myös kuten boldatussa kohdassa.
Muutamakin kaveri on näitä, joiden on pakko saada pillua joka yö ja se voi tuottaa ongelmia, kun ollaan jossain maaseudulla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Juu mikäs siinä jos tykkää "I love you, I miss you" viesteistä. Nuo paskan puhujat olen blokannut Whatsappista ja LINEstä. Muutaman tytsyn kanssa tulee vaihdettua kuulumisia silloin tällöin, kun osaavat puhua ihan arkipäivän asioista ja kysellä normaaleja kuulumisia.

No, ihan kiva tyttö se on, joskus jotain vastailen. Tuossa on vain se, että ei oikein englanti taivu häneltä, vaikka monet paikalliset sitä osaakin. Kyllähän sitä voi silti puhua ihan arkipäivän asioista ja kysellä normaaleja kuulumisia. Rakkautta ja kaipuuta on silti paljon, taidan olla melkoinen saalis.

Ei ne mitään kusettajia tai huoria ole, niiden kulttuuri on vain erilaista. Ellei siis huoraamiseksi lasketa sitä mitä valkoihoisetkin tämän ketjun mukaan tekee eli pillua irtoaa vain, kun on tietyt kulut maksettu. En oikein edes tiedä mitä mieltä olen tuosta, koska en käy sellaisissa baareissa mistä joku voisi edes mukaan tarttua.

Tyttö kysyi ujosti tapaamispaikkaan saapuessa, että olisiko minulla rahaa maksaa taksi, kun bussi kestäisi yli tunnin. Tiedän sen itsekin kuinka se todellakin olisi kestänyt, niin maksoin taksin. Aivan varmasti hän olisi tullut paikalle julkisillakin.
 

Jeffrey

Jäsen
Tässä sitä alkaa jo vähän janoamaan seuraavaa reissua, kun täällä itsekseen näitä juttuja lukee ja peliä odottelee. Ainoa asia mikä edelliseltä reissulta harmittaa on se, että tuli ehkä vähän liikaakin kitsasteltua noissa hinnoissa. Isot pojat olivat käskeneet olemaan maksamatta älyttömyyksiä ja nostamatta hintatasoa. Ne mielenkiintoisimmat yksilöt jäi sitten kokematta, koska pyysivät "liikaa".
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Muutamakin kaveri on näitä, joiden on pakko saada pillua joka yö ja se voi tuottaa ongelmia, kun ollaan jossain maaseudulla.

Tuo asenne aiheuttaa ongelmia vaikka ihan Pattijoellakin. Jos yrittää väkisin hommata jonkun hoidon, niin harvemmin toimii. Jos taas istuskelee tytsyn kanssa, puhuu mukavia ja antaa itsestään symppiksen fiiliksen, niin harvemmin menee pieleen. Väkisin ei tule kuin paskat housuun. Sama homma toimii niin Pattayalla kuin Suomessakin. Jos yrittää liikaa niin saattaa tulla pakit jopa soi6:lla(Pattayan jyystökatu). Likka myy itsensä, mutta asiakkaankin on myytävä itsensä. Vähän eri meiningit tuolla Aasiassa kuin monessa muussa maailman kolkassa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tässä sitä alkaa jo vähän janoamaan seuraavaa reissua, kun täällä itsekseen näitä juttuja lukee ja peliä odottelee. Ainoa asia mikä edelliseltä reissulta harmittaa on se, että tuli ehkä vähän liikaakin kitsasteltua noissa hinnoissa. Isot pojat olivat käskeneet olemaan maksamatta älyttömyyksiä ja nostamatta hintatasoa. Ne mielenkiintoisimmat yksilöt jäi sitten kokematta, koska pyysivät "liikaa".
Hmm... isot pojat. Tämä on mielenkiintoinen juttu tuo "liikaa" maksaminen. Tietyissä mestoissa joutuu kilpailemaan japanilaisten ja korealaisten kanssa, jotka heittelevät 20bht seteleitä, tai pingispalloja ilmaan. Kuulopuheissa noista paikoista ei saa yhtään parempia kyytejä kuin kaljabaareista. Monet tytsyt eivät edes lähde länkkärin mukaan, koska 5-5-5. Tuo tarkoittaa 5 senttiä, 5 minuuttia ja 5 tuhatta. Tuossa Whore's Glory dokkarissahan tytöt sanoivat, että mustat miehet ei nappaa, koska ne panevat tuntikausia ja intialaiset haisevat hieltä. niinno.

Isojen poikien palstoilla on kovat väittelyt, pitäisikö neuvotella hinnat etukäteen vai ei. Jokainen omalla tavallaan. Huorahommissa vaan hommat menevät kohtuullisen samalla tavalla kuin normieukkojen metsästyksessä. Jos näytät daamille, että se on sun unelmamuija, hinta pompsahtaa toisiin sfääreihin. Muutenkin nuo luxushuorat ovat sen verran "high maintenance" ja luultavasti laiskoja eukkoja, ettei vaan nappaa maksaa moninkertaisia hintoja. Peruseukko, kovat kyydit illoin ja aamuin, perushinta. Toimii kuin junan vessa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Olimme muuten kaverien kanssa (kyseessä polttarit) käymässä varmaan yhdessä Euroopan isoimmista ilotaloista Berliinissä. Paikan nimi sellainen kuin Artemis.

Kyllä tuo oli aika iso paikka, useampia kerroksia, lounge, sauna- ja allasosasto, ravintola, terassi jne... Tyttöjä siellä oli ihan älytön määrä, eli kaiken ikäisiä, näköisiä ja rotuisia.

Tietysti aika outo fiilis oli olla tuollaisessa mestassa froteinen kylpytakki päällä ja valtavasti oli kaiken sortin liikemiehiä Aasiasta jne tuossa mestassa asiakkaina. Pääsymaksu sisään taisi olla joku 80 euroa ja sisälsi ruoan sekä alkoholittomat juomat. Pano olisi tainnut olla joku 50-70 euroa laaki...

Mutta kyllä meille tuli nopeasti ikävä Hofbräuhausia tuolla ja keskustan baareja, niin lähdettiin sitten sinne yyberillä (naurettavan hintaisia yyberit Berliinissä, 1,92 € oli loppulasku 20 minuutin matkasta)
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Olimme muuten kaverien kanssa (kyseessä polttarit) käymässä varmaan yhdessä Euroopan isoimmista ilotaloista Berliinissä.

Minua tämä häiritsee noin yleisesti, miten tuollaisesta asiasta voidaan tehdä pilaa tuolla tavalla?

Mutta kyllä meille tuli nopeasti ikävä Hofbräuhausia tuolla ja keskustan baareja, niin lähdettiin sitten sinne yyberillä (naurettavan hintaisia yyberit Berliinissä, 1,92 € oli loppulasku 20 minuutin matkasta)

Miksi ihmeessä pihistelitte tuossa? Olisitte vain reilusti ottaneet taksin suomalaisella hintatasolla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minua tämä häiritsee noin yleisesti, miten tuollaisesta asiasta voidaan tehdä pilaa tuolla tavalla?...

Itse asiassa asia häiritsi kyllä minuakin, jos minä olisin saanut päättää, niin oltaisiin jätetty kokonaan menemättä. Kyseessä siis olivat minun omat polttarit, niin koko homma tuli "pyytämättä ja yllätyksenä".

Tietyllä tapaa kuitenkin aika mielenkiintoinen paikka nähdä ja kokea, aika perus liiketoimintaahan tuo oli, mitään kovin epämääräistä tai "hämyistä" tuossa paikassa ei ollut. Kun meininkiä katseli, niin sitä tuppasi ajattelemaan, että aika kornia bisnestä toisaalta, naiset hoputtivat asiakkaitaan olemaan nopeita, jotta saisivat seuraavaa ukkoa sisään.

Jos vertaan Potsdamer Platzin ympäristön baareissa nähtyihin kauniisiin naisihmisiin, niin kyllä minä heitä katselin mieluummin, kuin näitä huoratalon emäntiä.

Miksi ihmeessä pihistelitte tuossa? Olisitte vain reilusti ottaneet taksin suomalaisella hintatasolla.

Ot, mutta ei kai tämä nyt mitään pihistelyä varsinaisesti ole (eikä ollut koko reissu kokonaisuudessakaan)? Yyber on normi liiketoimintaa Berliinissä, nyt kesäkuussa on kuulemma tulossa pieniä hinnankorotuksia heidänkin taksoihinsa. Ennen kaikkea yyber oli Berliinissä hämmästyttävän helppo saada, toki liikuimme myös tavallisilla takseilla.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Itse asiassa asia häiritsi kyllä minuakin, jos minä olisin saanut päättää, niin oltaisiin jätetty kokonaan menemättä. Kyseessä siis olivat minun omat polttarit, niin koko homma tuli "pyytämättä ja yllätyksenä".

Tietyllä tapaa kuitenkin aika mielenkiintoinen paikka nähdä ja kokea, aika perus liiketoimintaahan tuo oli, mitään kovin epämääräistä tai "hämyistä" tuossa paikassa ei ollut. Kun meininkiä katseli, niin sitä tuppasi ajattelemaan, että aika kornia bisnestä toisaalta, naiset hoputtivat asiakkaitaan olemaan nopeita, jotta saisivat seuraavaa ukkoa sisään.

Jos vertaan Potsdamer Platzin ympäristön baareissa nähtyihin kauniisiin naisihmisiin, niin kyllä minä heitä katselin mieluummin, kuin näitä huoratalon emäntiä.

Itsekin käväisin kävelemässä eräällä ruuhkaisemmalla kadulla tuossa viime vuonna. Mielenkiintoista se on tosiaan kokea noin ulkopuolisenakin, olihan siinä kieltämättä hymyä välillä huulessa. Vaikkakin joku brittiääliö alkoi kesken kaiken huutelemaan että keskittyisin enemmän naiseeni (tyttöystäväni kulki siellä edelläni). Tokihan siihen olisi voinut tokaista takaisin että ainakin minulla on seuraa omastakin takaa, mutta keskityin mieluummin kameraani, jotain rähinää varmaan kalju lädi keksi kateudentuskassaan hakea. Sinänsä paikka ei ollut mikään Reeperbahn, vain tavallista niukempiasuista ja meikatumpaa tyttöä seisoskelemassa ryhmässä ja tottakai enemmän actionia, huomiohakuista lavashowta vilkkuvaloa jne. Kuitenkin sellainen luonnollinen partytunnelma. Olisipa hauska nähdä millainen olisi Suomiversio toteutuessaan, nyt kun vielä eletään muka niin avoimessa yhteiskunnassa homohäineen ja prideineen.

Ennen kaikkea yyber oli Berliinissä hämmästyttävän helppo saada, toki liikuimme myös tavallisilla takseilla.

Samaa olen kuullut Pariisistakin. Ihme jos ei perinteinen taksiala kuihdu pikkuhiljaa. Täälläkin on oma paikallinen versionsa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Pitäisiköhän näille "turvapaikan" hakijoille fiksata lailliset bordellit, kun tuo libido on isompi kuin peräkammarinpojilla? 25% raiskauksista ulkomaalaisten tekemiä tällä hetkellä. Toisaalta raiskaukset ovat sitä vallanhalua, eivätkä seksiä ensisijaisesti. Mitä pitäisi tehdä?.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pitäisiköhän näille "turvapaikan" hakijoille fiksata lailliset bordellit, kun tuo libido on isompi kuin peräkammarinpojilla? 25% raiskauksista ulkomaalaisten tekemiä tällä hetkellä. Toisaalta raiskaukset ovat sitä vallanhalua, eivätkä seksiä ensisijaisesti. Mitä pitäisi tehdä?.
Laillistaa bordellit yleisesti. Myös kannabis ja muutamia muita huumeita. Sitten aletaan pitämään konferensseja täällä. Kyllä alkaisi vieraita riittämään.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laillistaa bordellit yleisesti. Myös kannabis ja muutamia muita huumeita. Sitten aletaan pitämään konferensseja täällä. Kyllä alkaisi vieraita riittämään.

Lappiin voisi tehdä jonkun "punaisten lyhtyjen alueen" josta saisi hieman halvemmalla verolla alkoholia, Kannabista, Lailistettuja huoria, Samalla tehdä joku veroparatiisi vielä ettei tarvitse ulkomaille pakoon lähteä jäisi kotimaahan nekin rahat.

Tuota "ammattihuoraamista" olen ihmetellyt miksei voisi vapauttaa ihan suoraan, saataisiin ne ihmiskaupat vähenemään, saataisiin myös varmaan nuo sukupuolitaudit vähenemään päin jos terveystarkastukset kuuluisi ilmaiseksi. Samalla saataisiin turvattua paremmin henkilöiden turvallisuutta tarjoamalla esimerkiksi vartiontipalveluja ( ainakin isompiin paikkoihin ja strippipaikkoihin). Oikeastaan koko yhteiskunta lähtisi toimimaan paremmin. Raiskaustapaukset lähtisi todennäköisesti laskuun kun seksin saaminen helpompaa. Samalla myös syrjäytyminen ja masennukset lähtisi varmasti laskuun, jokaiselle tarjoutuisi mahdollisuus edes joskus saada. Ravintoloiden myyntikin saataisi lähteä nousuun päin kun strippibaareja olisi enemmän, nämä saattaisivat vielä vuokrata huonoimpia vuokrapaikkoja syrjässä jotka nyt tyhjillään. Siitä lisää tuloja vuokramaksuista.

En nyt lukuja tähän osaa suorilta sanoa mutta saataisi olla kuitenkin miljoonien vaikutus taloudellisesti per kuukausi jos se sallittaisiin sen sijaan että nyt käytetään isoja resursseja esimerkiksi Poliisilta että metsästetään noita seksipalvelujen ostajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös