Minä en ole koskaan ollut mitenkään riippuvainen seksistä, enkä sitä kaipaa kovinkaan usein ja sain Suomessakin sitä aivan riittävästi, vaikka olen ruma, köyhä, pienimunainen ja vieläpä Ässä-fani. Mittariin kääntyessä kolmenkympin huonommalle puolelle huomasin, etten saa baarista enää mukaan kuin ylipainoisia yksinhuoltajia, joilla on vittumaiset kakarat ja mustasukkainen ex-mies. Siinä vaiheessa olin jo aivan tyytyväinen käteenvetoihin, sillä tuo kaikki paska noiden Suomi-neitojen kanssa ei vaan maksanut vaivaa.
2008 sain ensikosketuksen maksullisen seksin maailmaan, kun olimme kaverin kanssa dokaamassa Gdanskissa. Maanantai-iltana ei paikallisella huoralla ollut muitakaan asiakkaita tyrkyllä, jolloin sain hyvän tarjouksen. Kyyti oli maalaispojalle kylmää ja sen jälkeen ei yh:t kiinnostaneet enää senkään vertaa.
Myöhemmin samana vuonna lähdimme saman kaverin kanssa Bangkokiin tapaamaan siellä opiskelemassa ollutta ystävää. Siellä pääsin tutustumaan aasialaisiin naisiin ja paluuta uralilaiseen, leveälanteiseen rotuun ei enää ollut.
Seuraavana vuonna pääsinkin duuniin Pattayalle tyttöbaariin. Siellä olisi ollut mahdollisuus syödä kuormasta mielin määrin, mutta minulle riitti seura baarikierroksille (jotta sain olla rauhassa muiden huorien ahdistelulta) ja satunnainen seksi.
Viisumireissuilla pääsinkin sitten seuraavalle askelmalle, eli Filippiineille. Siellä naiset ovat taas selvä upgrade thaikkuihin verrattuna. Sekalaisemman geeniperimänsä ansiosta kauniimpia ja historiasta johtuen kielitaitoisempia ja kulttuuriltaan lähempänä Eurooppaa kuin Thaimaa. Sielläkin toki testasin maksulliset naiset ja kokemus oli loistava. Tytöt olivat lähes kaikki hauskaa seuraa ja siksi seksikin oli huippuhyvää.
Täällä on paljon paheksuttu ihmiskauppaa yms. Olen varma, että kukaan käyttämistäni ammattilaisista ei ole ollut ihmiskaupan uhri, vaan aina on ollut kyseessä kahden täysi-ikäisen ja -valtaisen aikuisen välinen sopimus. Siksi en myöskään suostu katumaan tekemiäni tekoja.
Toki esimerkiksi Pattayalta halutessasi löydät alaikäisiä ja/tai ihmiskaupan uhreja, mutta silloin joudut menemään arabikortteliin, poliisien omistamiin baareihin tai Dark Sidelle (Sukhumvit roadin väärälle puolelle) ja nuo ovat niin jäätäviä mestoja, ettei normituristi halua mennä lähellekään niitä.
En tuntenut huonoa omatuntoa käyttäessäni maksullisten naisten palveluja, sillä minun valintani eivät vaikuta huono-osaisempien kohtaloon. Viranomaisten korruptio ja paikallisten asenne sallivat ihmiskaupan (siis Aasiassa), jossa näiden onnettomien tapausten asiakkaatkin ovat paikallisia, arabeja ja muita aasialaisia. Valkoihoinen länkkäri ei ole tuollapäin maailmaa todellakaan mikään ongelma, vaikka siitä yritetään mediassa ja tämän palstan suvakkien toimesta sellaista tehdä.
Nykyään olen onnellisesti naimisissa filipinan kanssa ja pienen pojan ylpeä isä, enkä enää tunne tarvetta käydä huorissa. En silti myöskään viitsi tuomita ketään, vaan pikemminkin suosittelen tämän palstan isomunaisille komistuksillekin kokeilua maksullisen seksin ihmeelliseen maailmaan.
Lopuksi vielä Mobylle pieni vinkki: kokeile Filippiinejä. Naiset ovat niiin paljon parempia siellä....