Prostituutio – ammateista vanhin

  • 109 840
  • 335

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Olen kuullut, kun itse toimin juuri tuolla tavalla Suomessa. Et ole pitänyt maksetusta, eli olet siis kokeillut? .
Ilmaisu ehkä oli epätarkka. En ole harrastanut maksettua seksiä, koska se ei seksuaalisesti kiinnosta minua, vaikka muuten naiset ovat suuresti minua aina kiinnostaneet. Rakastelun lisäksi olen pitänyt muutenkin naisten seurasta, koska he ovat keskimäärin kivampia, fiksumpia ja mukavampia katsella kuin miehet.

Olin jo 70-luvulla kaksikymppisenä viinurina merimiesravintolassa, missä oli kantahuoransa, joista legendaarsin oli Rako-Raili. Tuolloin oli porvariperheen poikana kasvattavaa tutustua erilaiseen elämänpiiriin. Kivaa oli huomata, että rivopuheiset huoratkin olivat ihan hyviä tyyppejä ja heidänkin kanssaan vuorovaikutus toimi kun oma asenne oli kohdallaan ja saavutti heidän luottamuksensa

80-90-luvuilla asuin Karibialla ja Afrikassa, joissa vietin paljon vapaa-aikaani tuttujeni kapakoissa. Huoriakin niissä pyöri ja joidenkin kanssa olin hyvän päivän tuttu, joiden kanssa puhuin puuta heinää, kun he eivät metsastäneet mobyja. Luulen, että jos joku noista naisista on vielä hengissä niin se on lääketieteellinen ihme, sillä niin tehokkaasti aids tappoi tuon ajan huorat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei huoraamisessa sinänsä mitään negatiivista ole. Sehän on monen tytön ihanneammatti. Niitä katsotaan ylöspäin. Suomessakin monet haluaisi löytää rikkaan miehet elättäjäksi. Ei siinä paljoakaan eroa ole.

Suomalaisten naisten pitäisi ryhdistäytyä, ottaa itseään niskasta kiinni. Jokainen ihminen on arvokas. Suomalaisten naisten pitäisi oppia arvostamaan itseään eikä antaa ilmaiseksi, kuten noissa baareissa näkee ja monissa parisuhteissa. Näin jotkut ilotytöt ajattelee. Tuolla idässä varsinkin miehen ja naisen rooli on vähän erilainen. Ei siinä ole mitään oikeaa ja väärää tapaa. Eikä suomalaiset naiset suoranaisesti sen tasa-arvoisempia ole, vaikka täällä niin ajatellaan.

Varmaan yli puolet ammateista on sellaisia, missä myydään itseään enemmän. Esimerkiksi kaupan kassakin joutuu lähes kahdeksan tuntia istumaan paikoillaan ja liikuttelemaan tavaroita edestakaisin väkinäinen hymy naamalla. Ei varmaan ole kivaa, mutta pakko sinne on vaan mennä. Monet ilotytöistä ei suostu sellaiseen skeidaan.
 

Jeffrey

Jäsen
Kyllä kyllä. Nopeat ja tehokkaat (=rumat, ujot tai itsetuntovammaiset) eivät tuhlaa aikaa mihinkään turhanpäiväisiin parinmuodostusrituaaleihin, vaan lyövät bahtit tai eurot tiskiin ja menevät panemaan.

Prostituutio on mulle palvelu muiden joukossa, siis silloin kun siihen ei liity mitään epäinhimillistä, vaan on kahden aikuisen ihmisen välinen sopimus (tai vaikka tytöllä olisi hänestä huolehtiva organisaatio takana). Kokkaaminen, tai pokaaminen, molemmat voi tehdä itse, tai mennä ravintolaan jossa se on tehty sinun puolestasi.

Mulla ei ole ikinä ollut pillunsaanti ongelmia. Suurempi ongelma on ollut se, miten päästä baarista yksin kotiin. Jos mä sitten jossain maassa toimin maantavalla, tai toteutan sellaisia seksuaalisia fantasioitani, jotka välttämättä muualla ei olisi mahdollisia (tai hirveän kalliita), niin mikä tarve muilla on pahoittaa mielensä sen takia?

Ymmärrän toki senkin, että jotkut miehet kokevat olevansa niin kunkkuja, kun saavat pelattua ja pokattua naisen baarista sänkyynsä. Suurempi jännitys on kuullemma siinä metsästämisessä, kuin itse saamisessa.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Luin talvella erittäin mielenkiintoisen artikkelin jostain itävaltalaisesta naisesta, joka oli valmistunut arkkitehdiksi. Ammatin voin ehkä muistaa väärin. Kuitenkin jotain luovaa suunnittelutyötä se oli. Kirosi siinä miten ura polki paikallaan, töitä piti silti tehdä paljon ja tuntui ettei vapaa-aikaa ole. Oli laittanut toiminimen pystyyn ja aloittanut itsensä myymisen. Ne luvut joita siinä esitteli olivat aikamoisia. Kuukausiansiot olivat 7000-10 000 ja pystyi aina ottamaan sinne tänne kuukauden tai pari vapaata ja lähteä maailmalle.

Sanoi, että kun oli myynyt itseään ensimmäisen kerran kynnys ylittyi, eikä teon uusimiselle enää ollut henkisiä esteitä. Myönsi, että homma vaatii ihan oman luonteensa ja epäili että ehkä hänessä itsessäänkin on joskus vuosia sitten mennyt jotain rikki, koska tähän pystyy. Kertoi, että asiakkaat tulevat kaikilta elämän aloilta: Teräviä liikemiehiä, lääkäreitä, poliiseja, peräkammarin poikia, opiskelijoita tai duunareita. Hyvin harvoin oli ollut mitään ongelmaa. Joskus jollakulla oli tarve haukkua häntä huoraksi. Epäili tämän johtuvan jostain asiakkaan kotonaan kokemasta alemmuudentunteesta.

Jossain Iltalehdessä tai vastaavassa oli vuorostaan vuosia sitten tämän tyylinen keskustelu. Siinä joku 65-vuotias mies, joka oli jäänyt leskeksi vaimonsa sairasteltua vuosia, kertoi miten hän tarvitsee maksullisia palveluita. Kysyi että luuleeko joku, että hän kulahtaneena eläkeläisenä olisi kenellekään enää mikään saalis. Samassa jutussa jotkut vaikeammin vammautuneet vetosivat siihen, että hekin tarvitsevat apua näissä asioissa.

Nämä eivät varmasti ole helppoja asioita. En ole ikinä tuominnut näitä palveluja käyttäviä. Itse en henkisesti varmaan osaisi käsitellä noin mekaanista tilannetta, mutta ymmärrän myös kolikon toisen puolen. Joskus kun katsoo noita ahdistuneita ja turhautuneita nuoria miehiä, jotka yössä uhoavat pahaa oloaan, niin voisi ehkä auttaa jos pääsisivät purkamaan paineensa jonnekin. Maailmalla kyse ei usein ole siitä etteikö joku saisi. Monet huippu-urheilijat tai näyttelijät käyttävät maksullisia. Luulen, että kyse on vain siitä miten helppoa ja kätevää se heidän kannaltaan on.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku mies ostaa naisille drinkkejä, heittelee ehkä jotain noloja iskurepliikkejä tai muuten vaan suostuu juttelemaan naisten juttuja, mahdollisesti joutuu tanssimaan, maksaa ehkä safkatkin ja lopulta taksin ja sitten saa pillua, jos edes saa. Mä mätkäsen sen saman rahan tai vähemmänkin muijan kouraan ja panen sitä ilman noita turhia leikkejä, eikä seksissäkään tarvitse uhrata omaa nautintoa sen toisen tyydyttämiseen. Siviiliseksi on aina jonkinlainen kompromissi, joskus ehkä hitusen enemmän toisen hyväksi ja joskus taas toisen, mutta maksullisten kanssa se on sataprosenttisesti sitä mitä itse haluaa. Ei mulla ole mitään huonoa itsetuntoa tai muutakaan vastaavaa pulmaa että tarvitsisin sitä tunnetta, että saisin iskettyä naisen tai saanko sille orgasmin, tai varsinkaan mitään toisen kehuja. Tietenkin se on kivaa kun tekee toiselle hyvää. Voin mä vaikka heti nuolla jonkun pimppaa tai vaikka peräreikää, mutta mihinkään tuollaiseen showhun en nöyrry.

Baarin jälkeisessä seksissä joutuu vielä puoliveltolla survomaan. Nallikaan ei meinaa palaa, ellet ole baarissa juonut kuin nynny. Ja esimerkiksi jossain tinderissäkin monet naiset sanoo että ovat jutelleet pitkiä keskusteluja, monta tuntia jopa. En mä vaan jaksa kysellä niiltä mitään enkä esittää kiinnostunutta, tai muutenkaan jauhaa mitään paskaa. Mutta on sellainen asia kuin sukupuolivietti. Meitä panettaa. Tekee mieli survoa kikkeli sisään ja nylkyttää. Jänistyyli on paras.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Apua, mun silmät vuotaa verta. Älkää viitsikö hyvät hyssykät jatkaa tätä pelleilyä enempää. Ajattelin, et tää dokumentti olis herättänyt hyvää keskustelua, mut ei... Samaa paskaa jauhatte uudestaan ja uudestaan.

Selittäisitkö millä tavalla tämä ei ole hyvää keskustelua? En ole dokumenttia vielä nähnyt, mutta täytyy katsoa pikemmiten. Harvinaisen hyvää ja asiallista keskustelua siitä, että huoraaminen ei välttämättä liity ihmiskauppaan. Kuten jo moneen kertaan todettu suomalainen ei vain koskaan tule asiasta näkemystään muuttamaan, koska sitä nyt ei vain voi muuttaa riippumatta millaiset todisteet lyödään eteen.

Kukaan ei kiistä ongelmia mitä sen ympärillä myös on, mutta ei sen pidä antaa koko alaa pilata. Asun maassa missä prostituutio on laillista ja olosuhteet ja lainsäädäntö ovat huippuluokkaa. On esimerkiksi tavallista, että 4-5 tytön porukka vuokraa kimppakämpän ja yksi huoneista on työhuone ja muut huoneet ovat tyttöjen tavallisia koteja. Silti joku suomalainen jaksaa kuvitella, että eihän ne nyt noin voi tehdä vaan aivan varmasti joku on pakottanut ne siellä asumaan.

Kyllä kai nyt keskustelu tuntuu huonolta, kun itsellä ei ole mitään tietoa yhtään mistään. Jokaisessa maailman ammattissa on varjopuolensa ja Suomessa sellainen on vaikkapa laajamittainen työpaikkakiusaaminen. Se on ollut paljon esillä viime vuosina.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tytöt päättävät itse hintansa ja pitävät itse rahat ja saavat sen lisäksi myös pientä palkkaa baarista joka ei määräydy monenko äijän kanssa on maannut vaan palkka tulee baariin alkoholin myynnistä. Tytöt myös itse päättävät lähtevätkö miehen mukaan vai eivät ja olen pari kertaa nähnyt, kun tyttö on sanonut miehelle, että en lähde.

Tätä et pysty selittämään feministi(miehi)lle.

Noista niin sanotuissa akvaarioissa työskentelevistä en tiedä miten siellä asiat ovat, kun en ole koskaan sellaisessa käynyt. Tyttöbaareissa on kiva istuskella ja nauttia oluesta, tavallisissa baareissa, kun joutuu istumaan yksin toisin kuin tyttöbaareissa joissa joku tyttö pitää seuraa vaikka ilmoittaisikin ettei ole kiinnostunut maksullisesta seurasta eikä sen jälkeen kukaan enää tarjoa maksullista seuraa, mutta baarissa riittää jutteluseuraa/biljardin peluu seuraa kyllä.

Tämä tosiaan osataan täällä päin. Seuranpito. Tytöt ymmärtävät (valkoihoisen) miehen olevan ns. asset. Mutta koitapa tehdä sama Suomessa. Koska siellä prostituutio - tai seuranpito - on käsittämätön asia, olettavat jo jutteluasteella asiaan liittyvän jotain taka-ajatusta tai hämärää. Osalla teineistä toki vielä on luonnollisia käsityksiä asioista, mutta se muuttuu.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tuolla Aasiassa liikkuu sitten näitä nuoria ja komeita reppureissaajia, jotka kusettavat paikallisia tyttöjä kaikenmaailman epämääräisillä lupauksilla ja panevat ilmaiseksi. Sitten naiset vetelevät ranteita auki jne. paskaa. Kumpi sitten on pahempi juttu?

Inhottava kuvio. Tuostakin syystä itse lähdin Aasiaan naisen perässä, en naisten. Nämä ovat täällä päin niin suloisia tyttöjä omaan makuun, että joko a) olisi mahdotonta tehdä valintaa ja/tai b) satuttaisi jotakuta. Vaikkakin lähteminen itsessään on hyvä juttu, Suomessa kun parisuhdemarkkinat lienevät maailman mittakaavassakin vääristyneimmästä päästä. Prostituution likaisuutta kyllä on aihetta taivastella, muttei vastaavasti kotimaisen pariutumis/eroamiskuvion.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Selittäisitkö millä tavalla tämä ei ole hyvää keskustelua? En ole dokumenttia vielä nähnyt, mutta täytyy katsoa pikemmiten. Harvinaisen hyvää ja asiallista keskustelua siitä, että huoraaminen ei välttämättä liity ihmiskauppaan. Kuten jo moneen kertaan todettu suomalainen ei vain koskaan tule asiasta näkemystään muuttamaan, koska sitä nyt ei vain voi muuttaa riippumatta millaiset todisteet lyödään eteen.

Kukaan ei kiistä ongelmia mitä sen ympärillä myös on, mutta ei sen pidä antaa koko alaa pilata. Asun maassa missä prostituutio on laillista ja olosuhteet ja lainsäädäntö ovat huippuluokkaa. On esimerkiksi tavallista, että 4-5 tytön porukka vuokraa kimppakämpän ja yksi huoneista on työhuone ja muut huoneet ovat tyttöjen tavallisia koteja. Silti joku suomalainen jaksaa kuvitella, että eihän ne nyt noin voi tehdä vaan aivan varmasti joku on pakottanut ne siellä asumaan.

Kyllä kai nyt keskustelu tuntuu huonolta, kun itsellä ei ole mitään tietoa yhtään mistään. Jokaisessa maailman ammattissa on varjopuolensa ja Suomessa sellainen on vaikkapa laajamittainen työpaikkakiusaaminen. Se on ollut paljon esillä viime vuosina.

Tämä aihe on koluttu perusteellisesti läpi toisaalla, en näe enää kovin hedelmällisenä "kaikki naiset on huoria"- keskustelua. Jos aletaan vetämään yhtäläisyysmerkkejä tavan lauantai-illan riiauksen ja aasialaiseen prostituution väliin, niin on todellisuudentaju aika hukassa.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Kyllä on ihmiskuva kieroutunut joillakin. Puutteellinen empatiakyky on aika karmivaa luettavaa yhdistettynä erittäin vähäiseen tietopohjaan. Itse nämä henkilöt eivät tietysti ymmärrä, mikä heillä on korvien välissä pielessä, sillä vaikka sivistäisi itseään, se empatiakyky pitää saada lapsena. Aikuisiällä sen hankkiminen on huomattavan vaikeaa (kuten vankeinhoidon kokemuksista tiedetään).

Mutta jos siis ei saa pimpsaa, eli ei osaa tehdä itseään kiinostavaksi vastakkaisen sukupolen silmissä, ei saa harrastaa suvunjatkamista. kulttuurievoluution luonnonvalinta toimii. Niinpä tunnekyvytön, joka kokee toisen ihmisen vain omien seksuaalitarpeiden tyydyttäjänä (jossa siis piilee se epäonnistumisen perussyy) turvautuu ostamaan fyysisen kontaktin. Tajuamatta mikä siinä on pielessä.

Irvokkainta tässä on pihistää euroissa ja lähteä kehitysmaahan hyväksikäyttäjäksi (itselleen näemmä asiaa voi selittää näemmä, mutta mitään tarkempaa tarkastelua ne ei kestä).

Ihmiskaupan loppumisesta ei ole tälläsessä ilmapiirissä mitään toivoa. Eurooppaan tuodaan satoja tuhansia naisia vuodessa pakotettuun prostituutioon, ja nää järjen jättiläiset selittää oman mulkkunsa lutkutusta hyväntekeväisyytenä näille uhreille.

Huh huh
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan täyttä Venäjämeininkiä nää Suomen ilotyttökeskustelut, varsinkin median taholta. Ja sitä skeidaahan moni uskoo. Keksiikö kukaan mitään muuta mitä näin vääristeltäisiin?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kyllä on ihmiskuva kieroutunut joillakin. Puutteellinen empatiakyky on aika karmivaa luettavaa yhdistettynä erittäin vähäiseen tietopohjaan. Itse nämä henkilöt eivät tietysti ymmärrä, mikä heillä on korvien välissä pielessä, sillä vaikka sivistäisi itseään, se empatiakyky pitää saada lapsena. Aikuisiällä sen hankkiminen on huomattavan vaikeaa (kuten vankeinhoidon kokemuksista tiedetään).

Mutta jos siis ei saa pimpsaa, eli ei osaa tehdä itseään kiinostavaksi vastakkaisen sukupolen silmissä, ei saa harrastaa suvunjatkamista. kulttuurievoluution luonnonvalinta toimii. Niinpä tunnekyvytön, joka kokee toisen ihmisen vain omien seksuaalitarpeiden tyydyttäjänä (jossa siis piilee se epäonnistumisen perussyy) turvautuu ostamaan fyysisen kontaktin. Tajuamatta mikä siinä on pielessä.

Irvokkainta tässä on pihistää euroissa ja lähteä kehitysmaahan hyväksikäyttäjäksi (itselleen näemmä asiaa voi selittää näemmä, mutta mitään tarkempaa tarkastelua ne ei kestä).

Ihmiskaupan loppumisesta ei ole tälläsessä ilmapiirissä mitään toivoa. Eurooppaan tuodaan satoja tuhansia naisia vuodessa pakotettuun prostituutioon, ja nää järjen jättiläiset selittää oman mulkkunsa lutkutusta hyväntekeväisyytenä näille uhreille.

Huh huh

Pöyristyttävän taantumuksellista ja sovinistista vuodatusta, josta paistaa kyvyttömyys ymmärtää nykypäivää ja itsenäisten, vahvojen naisten kykyä riistää ja kehitysmaiden kansalaisia. Ei seksiturismi ole valkoisen heteromiehen yksinoikeus - halusit sitä tai et.

"Seksiturismia on pidetty yleisesti miesten puuhana, mutta tasa-arvo toimii myös tässä asiassa. TV1 esitti tänään Bumsters-nimisen dokumentin, jossa käsiteltiin suomalaisten naisten alati kasvanutta seksiturismia.


Suomalaismiehet ovat hakeneet jo vuosien ajan vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä erityisesti seksiturismiin keskittyneeltä Thaimaan Pattayalta. Nyt Yleisradion dokumentissa kerrottiin kuinka yhä useampi suomalainen nainen matkustaa Thaimaan sijaan esimerkiksi Gambiaan seksin toivossa. Ohjelmassa haastateltiin eri ikäisiä suomalaisnaisia nimettöminä. Naiset kertoivat omista kokemuksistaan Gambian seksiturismista.


– Kuulin Gambian maineesta vasta matkan varattuani. Ei mulla ollut mitään tietoa siitä että Gambia olisi naisten seksiturismin luvattu maa, eräs suomalaisnainen kertoi.


– Jotain sellaista sieltä saa mitä ei täällä kylmässä pohjolassa saa. Keskustelukumppania. Ne ovat niin avoimia. Ne voivat elää tässä ja nyt, eikä niiden tarvi huolehtia huomisesta. Kyllä mä ymmärrän sen hyvin että suomalaiset ja englantilaiset rakastuvat gambialaisiin miehiin. Nehän on suurin piirtein kaikkea sitä mitä naisena voi toivoa, toinen kertoi.


Äänensä saivat kuuluviin myös gambialaiset miehet, jotka kertoivat kuinka he valloittavat suomalaisnaiset muiden muassa lihaksillaan. Miehet kertoivat tarjoavansa seksiä elättääkseen itsensä. Eräs haastateltu mies paljasti, että hänen asiakkaistaan peräti kolme neljäsosaa on suomalaisia. Miehet esittivät myös toiveen, että Suomen pitäisi helpottaa heidän viisumikäytäntöään, jotta miehet voisivat päästä helpommin Suomeen."


http://www.stara.fi/2011/01/18/suomalaiset-naiset-hakevat-seksia-ulkomailta/
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo oli mullakin ennakkoluuloja ennen kuin ensimmäistä kertaa huorissa kävin. Nopeasti kuitenkin huomasin että ihan tavallisia tyttöjä ne on. Eikä ne varsinaisesti mitenkään edes "huoraa". Se on aika normaalia hommaa monille niistä. Sitä kutsutaan sponsoroinniksi.

"Miksi ihmeessä sitä ilmaiseksi antaisi kun siitä saa rahaakin?" Meettekö te ilmaiseksi sinne kaupan kassalle tai missä töissä oottekaan?

Ei huoraamisessa myydä itseään sen enempää kuin muissakaan hommissa. Kirvesmies, putkimies tai vaikkapa koodaaja käyttää käsiään, ilotytöt yleensä sitä mikä löytyy vähän alempaa. Eikä siinä mitään sielua myydä, seksipalveluita vaan. Parturi hieroo asiakkaan päätä, hieroja sen selkää, manikyyri käsiä, pedikyyri varpaita ja ilotyttö kikkeliä. Mitä eroa? Samalla tavalla muutkin palvelee asiakasta. Lääkärikin saa koskettaa kikkeliä, ettei se siitäkään ole kiinni. Peräreikääkin saattavat jopa ronkkia. Potilas haluaa vaivansa pois, ilotytön asiakas halunsa pois, mikä vaivaa sitä sillä hetkellä.

Tietenkin tuolla Tallinnassa näkee niitä ikäviäkin tapauksia, mutta sitä esimerkiksi ne huumeet teettää. Suomessakin moni huumeidenkäyttäjä ajautuu velkakierteeseen tai jopa alkaa varastelemaan tavaroita, ja sitten on aivan rappiolla. Mä en Sole-kadulla kyttäile niitä kympin hampaattomia akkoja, ei mulla ole edes autoa. Mä juttelen netissä tavallisten tyttöjen kanssa ja jonkun ehkä joskus harvoin näen.

Ei kaikki suomalaisetkaan ilotytöt ajattele niin vanhanaikaisesti, ahdasmielisesti ja vääristyneesti siitä hommasta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miettikää tilannetta että teillä on kova nälkä. Ravintolasta saisi kympillä vaikkapa pizzan kokiksella. Mutta entä jos sen saman ruuan saisi ilmaiseksi kunhan vaan tekisitte kymmenen punnerrusta ja sen jälkeen hyppisitte yhdellä jalalla toinen käsi nenässä ja toinen pään päällä kolme kertaa sen ravintolan ympäri ja samalla röhkisitte muille ihmisille, tai jotain vastaavaa. Viitsisittekö ryhtyä siihen? En mä ehkä. Kyllä mä menisin suoraan sisään, varsinkin kun lompakosta löytyy rahaa ja joka kuukausi tulee lisää. Siinä ei sentään ole mitään noloa, ihan kuin ei pillusta maksaessakaan jos panettaa, mitä voi verrata tohon nälkään. Vai meettekö te discossa tanssilattialle sätkimään muiden naurettavaksi jne? Muutenkin baarissa tulee monesti naurettua hihaan kun kuulee miten viereisessä pöydässä joku jätkä yrittää iskeä. Naiset tiedätte varmaan mistä mä puhun.

Ja muutenkin maksullinen seksi on parempaa kun voi tehdä mitä haluaa. Ei omalle rakkaalle hanipöölle viitsi kun siitä välittää.

Kyllä mä ainakin parisuhteessa käyn aina myös huorissa. Niin moni muukin tekee.

Parisuhteessa paneskelevat jätkät ovat varmasti keskimäärin nynnympiä kuin huorissa käyvät.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Miettikää tilannetta että teillä on kova nälkä. Ravintolasta saisi kympillä vaikkapa pizzan kokiksella. Mutta entä jos sen saman ruuan saisi ilmaiseksi kunhan vaan tekisitte kymmenen punnerrusta ja sen jälkeen hyppisitte yhdellä jalalla toinen käsi nenässä ja toinen pään päällä kolme kertaa sen ravintolan ympäri ja samalla röhkisitte muille ihmisille, tai jotain vastaavaa. Viitsisittekö ryhtyä siihen? En mä ehkä. Kyllä mä menisin suoraan sisään, varsinkin kun lompakosta löytyy rahaa ja joka kuukausi tulee lisää...

Huono vertaus, sillä etenkin suomalaiset ottavat kaiken mitä ilman rahaa jostain saa... muoviämpäreistä lähtien.

Tavallaan sinä olet kuitenkin rehellinen, siitä hatunnosto: himoitset "tuotetta" ja maksat siitä ja myönnät tämän kuvion.

Sen sijaan en ymmärrä näitä kannanottoja, että pukeudutaan "hyväntekijän" viittaan, verrataan huorissa käymistä parisuhteeseen ja erilaiseen vaihdantatalouteen ja muistutetaan, että kyllä tytöillä siellä Thaimaassa huoraamassa nyt on mukavammat oltavat kuin riisipellolla.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kyllä on ihmiskuva kieroutunut joillakin. Puutteellinen empatiakyky on aika karmivaa luettavaa

Jaa, imo tällaiset yksioikoiset analyysit joidenkin nettinikkien psykologisesta profiilista ovat, no tarpeettomia.

Mutta jos siis ei saa pimpsaa, eli ei osaa tehdä itseään kiinostavaksi vastakkaisen sukupolen silmissä, ei saa harrastaa suvunjatkamista. kulttuurievoluution luonnonvalinta toimii.

Heh. Sinä voit ehkä allekirjoittaa tuon indoktrinaation, kuten voi valtaosa miehistäkin kulttuurinsa osana, muttei se tarkoita että kaikkien tarvitsisi niin tehdä. Eikös se ole evoluutiota sekin että osa menee merta edemmäs kalaan paremmille apajille.

Irvokkainta tässä on pihistää euroissa ja lähteä kehitysmaahan hyväksikäyttäjäksi (itselleen näemmä asiaa voi selittää näemmä, mutta mitään tarkempaa tarkastelua ne ei kestä).

Miksi maksaa enemmän huonommaksi koetusta? Missään taloudellisessa tarkastelussa tuossa ei ole mitään järkeä. Kaltaisenne feministit haluatte vain rajoittaa kaikkien elämää, siksi kun olette itse mukautuneet tiettyihin rajoituksiin.

Ihmiskaupan loppumisesta ei ole tälläsessä ilmapiirissä mitään toivoa. Eurooppaan tuodaan satoja tuhansia naisia vuodessa pakotettuun prostituutioon, ja nää järjen jättiläiset selittää oman mulkkunsa lutkutusta hyväntekeväisyytenä näille uhreille.

Huh huh

Eli kaikki lakatkaa nyt käymästä huorissa, niin saadaan tämä kauhea ihmiskauppa äkkiä lopetetuksi.
 

Jeffrey

Jäsen
Sen sijaan en ymmärrä näitä kannanottoja, että pukeudutaan "hyväntekijän" viittaan, verrataan huorissa käymistä parisuhteeseen ja erilaiseen vaihdantatalouteen ja muistutetaan, että kyllä tytöillä siellä Thaimaassa huoraamassa nyt on mukavammat oltavat kuin riisipellolla.

Mitenkä nämä asiat sitten pitäisi nähdä? Eiköhän ne ole ihan eri henkilöitä, jotka käyvät sitten niissä hampaattomissa pirihuorissa, joilla ei ihan oikeasti ole muuta mahdollisuutta kuin myydä itseään? Prostituoitu/seksistä rahaa pyytävä nainen saa tällaiselta länsituristilta yhdestä yöstä noin kolmanneksen normaalista Thaikkulaisen kuukausiansiosta, jos olet hyvännäköinen saatat saada jopa puolet. Jos joku nainen tulisi tarjoamaan minulle puolia kk-ansioistani yhdestä yöstä, tarttuisin täkyyn ihan varmasti, enkä kokisi sen suurempaa riistoa tapahtuneen. Kerran eräs mies tarjosi minulle 5 000 euroa yöstä, mutta ihan niin nälkäinen en sentään ole ollut, en kuitenkaan kokenut tätä mitenkään kamalana ryöstönä ja minun loukkaamisena, minun mielestäni tällä miehellä oli oikeus tarjota rahaa seksistä, ja minulla oikeus siitä kieltäytyä.

Kysyisinkin nyt sinulta, miten noiden naisten elämä olisi paremmin, mikäli kukaan ei ostaisi heidän palveluitaan?
 

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä on ihmiskuva kieroutunut joillakin. Puutteellinen empatiakyky on aika karmivaa luettavaa yhdistettynä erittäin vähäiseen tietopohjaan. Itse nämä henkilöt eivät tietysti ymmärrä, mikä heillä on korvien välissä pielessä, sillä vaikka sivistäisi itseään, se empatiakyky pitää saada lapsena. Aikuisiällä sen hankkiminen on huomattavan vaikeaa (kuten vankeinhoidon kokemuksista tiedetään).

Mutta jos siis ei saa pimpsaa, eli ei osaa tehdä itseään kiinostavaksi vastakkaisen sukupolen silmissä, ei saa harrastaa suvunjatkamista. kulttuurievoluution luonnonvalinta toimii. Niinpä tunnekyvytön, joka kokee toisen ihmisen vain omien seksuaalitarpeiden tyydyttäjänä (jossa siis piilee se epäonnistumisen perussyy) turvautuu ostamaan fyysisen kontaktin. Tajuamatta mikä siinä on pielessä.

Irvokkainta tässä on pihistää euroissa ja lähteä kehitysmaahan hyväksikäyttäjäksi (itselleen näemmä asiaa voi selittää näemmä, mutta mitään tarkempaa tarkastelua ne ei kestä).

Ihmiskaupan loppumisesta ei ole tälläsessä ilmapiirissä mitään toivoa. Eurooppaan tuodaan satoja tuhansia naisia vuodessa pakotettuun prostituutioon, ja nää järjen jättiläiset selittää oman mulkkunsa lutkutusta hyväntekeväisyytenä näille uhreille.

Huh huh

En osaa sanoa, missä määrin viestisiä koskettelee vain seksiturismia tms., mutta koska siitä saa sen kaltaisen kuvan, että käsittelet prostiuutiota yleisellä tasolla etkä vain ihmiskauppaa ja muita vastaavia ilmiötä, niin pyydän sinua vielä nyt avaamaan, että jos suomalainen nainen täysin vapaaehtoisesti, ei ''rikkinäisenä'' ihmisenä, sopii myyvänsä seksuaalisen palveluksen erittäin ujolle ja rumalle miehelle, jolla ei ole ollut seksiä vuosiin, niin mikä tässä kuviossa nyt on se vääryys?

Ylläolevasta saisin kuvan, että miehen välttämättä puutteellinen empatiakyky(kö).

Ovatko vammaiset oikeutettuja seksiin, jos ja kun baarista ei irtoa?
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
En voisii kuvitella naivani ketään rahasta suuntaan jos toiseenkaan. Jotta seksi olisi hyvää (minulle), haluan partnerini haluavan minua, ei rahojani.

Pristituutio aitona valintana lienee ok, mutta toisaalta kuinka moni sen aidosti valitsee. Joku opiskelijatyttö ehkä. Mutta joukossa lienee monta petettyä, hakattua, myytyä ja kusetettua, enkä luottaisi omaan kykyyni valita aina oikein. Muistuu mieleen tämä youtubesta löytyvä video, jota ihan oikeat ja lailliset amsterdamilaishuorat tähdittävät:

Amsterdam red lidht district dance - YouTube

Ovatko vammaiset oikeutettuja seksiin, jos ja kun baarista ei irtoa?

Miksi vammaisten tilanne olisi jotenkin muista kovin poikkeava, etenkin jos baariin asti pääsee. Samoin aina ruikutetaan rumista miehistä ja seksin saamisen vaikeudesta... Väitän, että jokainen, joka pyrkii ihmissuhteeseen, sen voi luoda. Ehkä yhden illan panot baarin kuumimman tangapyllyn kanssa eivät onnistu, mutta kyllä naisystävän ja seksiä saa, jos siis kiinnostaa yrittää vähän enemmän kuin vaan pikana pukille. Kehitysvammainen veljeni saa vakkariin seksiä, ja on käsittääkseni onnistunut siinä parikymppisestä asti. Nytkin on naisystävä ja homma sujuu. Murderball-dokumentin neliraajahalvaantuneet etsivät ja löysivät tyttöystäviä ja myös seksiä. Ei sen saaminen ole ulkonäkö- tai kropantoimivuuskysymys.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Väitän, että jokainen, joka pyrkii ihmissuhteeseen, sen voi luoda. Ehkä yhden illan panot baarin kuumimman tangapyllyn kanssa eivät onnistu, mutta kyllä naisystävän ja seksiä saa, jos siis kiinnostaa yrittää vähän enemmän kuin vaan pikana pukille.
Paljon löytyy ihmisiä, joita ei ihmissuhteet kiinnosta. Miksi ihmeessä pitäisi olla parisuhde, että saa seksiä? Miksi pitäisi tuhlata kallista aikaansa parisuhteeseen, jossa on sitoutumisvammaisille enemmän huonoja kuin hyviä puolia?

Edelleen kysyn miksi huoraaminen on ammateista vanhin, kun se kerran on niin perseestä teidän mielestä? Jokaisesta maailman maasta löytyy tarjontaa ja asiakkaita. Monet varatutkin käyvät toteuttamassa fantasioitaan, jotka siinä auvoisessa parisuhteessa eivät onnistu.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Paljon löytyy ihmisiä, joita ei ihmissuhteet kiinnosta. Miksi ihmeessä pitäisi olla parisuhde, että saa seksiä? .
Ei tietenkään pidä. Mutta miksi siitä pitää maksaa. Vai saatko kicksejä siitä, että henkilö jonka kanssa harrastat seksiä, on sinuun nähden taloudellisesti alistetussa asemassa? Vai etkö saa pillua kuin rahalla?

Minulla on sinkkuaikoinani ollut naispuolisia ystäviä, joiden kanssa olen silloin tällöin viettänyt öitä yhdessä. Usein ollaan rakasteltu, mutta toisinaan ollaan vain oltu lähekkäin ja juteltu koko yö. Aamulla on hyvissä fiiliksissä on erottu ilman, että kummallakaan olisi ollut mitään sitoutumisen halua.
 

Jeffrey

Jäsen
Ei tietenkään pidä. Mutta miksi siitä pitää maksaa. Vai saatko kicksejä siitä, että henkilö jonka kanssa harrastat seksiä, on sinuun nähden taloudellisesti alistetussa asemassa? Vai etkö saa pillua kuin rahalla?

Minulla on sinkkuaikoinani ollut naispuolisia ystäviä, joiden kanssa olen silloin tällöin viettänyt öitä yhdessä. Usein ollaan rakasteltu, mutta toisinaan ollaan vain oltu lähekkäin ja juteltu koko yö. Aamulla on hyvissä fiiliksissä on erottu ilman, että kummallakaan olisi ollut mitään sitoutumisen halua.

Tottakai näitäkin on. Mitäs jos siltä maksulliselta saa kuitenkin palveluita jota näiltä ei saa, mitä jos sillä on jotain sellaisia ominaisuuksia jotka ovat helpompi saada rahalla kuin etsimällä. Tai haluaa esimerkiksi välttää Hyman Rothin kohtalon?

Helvetti mitä paskaa taas. Pari kertaa tapasin taas yhtä hametta käyttävää, panin sitä (jurrissa) ja käytiin pizzat syömässä, niin nyt se luulee jo liikoja.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tottakai näitäkin on. Mitäs jos siltä maksulliselta saa kuitenkin palveluita jota näiltä ei saa, mitä jos sillä on jotain sellaisia ominaisuuksia jotka ovat helpompi saada rahalla kuin etsimällä.
Toki näin jos palveluja haluaa. Ja näitä palvelujahan löytyy joka paikasta.

Mutta jos haluaa aitoja seksikokemuksia (voivat olla latteita tai huikeita tai siltä väliltä) niin minusta on haastavampaa ja mielenkiintoisempaa luoda niitä tasavertaisissa ihmissuhteissa. Mutta jokainen tulee toivottavasti omalla tavallaan autuaaksi.
 

Jeffrey

Jäsen
Mutta jos haluaa aitoja seksikokemuksia (voivat olla latteita tai huikeita tai siltä väliltä) niin minusta on haastavampaa ja mielenkiintoisempaa luoda niitä tasavertaisissa ihmissuhteissa. Mutta jokainen tulee toivottavasti omalla tavallaan autuaaksi.

Mikä sulle sanoo, että asiakas-prostituoitu suhde ei voisi olla tasavertainen? Ei se ainakaan minulla paskan vertaa vaikuta siihen miten naista kohtelen, oli hän sitten ns. ilmainen tai maksettu. Melkein päinvastoin, jos olen häneen sijoittanut, niin haluan myös vaalia sitä sijoitustani.

Edellisellä kerralla minulla oli yksi erityistoive. Sovittiin tytön kanssa asiat ja asiallinen hinta. Sovittiin myös, että jos hän sanoo stop, niin minä keskeytän, tähän tietysti myös sovittiin rahallinen klausuuli. Illalla sitten harrastimme juuri toiveiden mukaista seksiä, jonka jälkeen nainen hieroi (selästä) minut uneen. Aamulla herättiin lusikasta, harrastimme ns. normaalia seksiä, käytiin yhdessä suihkussa, halattiin, pussattiin, ja lopuksi annoin hänelle sopimuksemme mukaisen rahan. Ja hän lähti rahoja laskematta kotiin lähettäen ovelta vielä lentosuukon.

Tekeekö se tosiaan tästä tarinasta niin hirveän, että etukäteen sovimme mitä tehdään, säännöt sille, ja mitä neiti saa tästä sitten hyvitykseksi. Ja ei, erityistoiveeni eivät sisältäneet minkään näköistä väkivaltaa tai muutakaan kyseenalaista, oikeastaan melko normihommaa johon vaan en ole löytänyt naista, joka olisi hyväksynyt minun kokoni.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ei tietenkään pidä. Mutta miksi siitä pitää maksaa. Vai saatko kicksejä siitä, että henkilö jonka kanssa harrastat seksiä, on sinuun nähden taloudellisesti alistetussa asemassa? Vai etkö saa pillua kuin rahalla?

Minulla on sinkkuaikoinani ollut naispuolisia ystäviä, joiden kanssa olen silloin tällöin viettänyt öitä yhdessä. Usein ollaan rakasteltu, mutta toisinaan ollaan vain oltu lähekkäin ja juteltu koko yö. Aamulla on hyvissä fiiliksissä on erottu ilman, että kummallakaan olisi ollut mitään sitoutumisen halua.
Joo näin toimin Suomessa. Minulla on muutama nainen, joiden kanssa voi muhinoida silloin kun se molempien aikatauluihin sopii.

En oikein ymmärrä tätä ongelmaa tuossa taloudellisesti alisteisessa asemassa? Jos olet reissussa maassa, jossa kaikki maksaa murto-osan Suomen hinnoista ja palvelu pelaa ihan eri tavalla, pitäisikö maksaa 100€ panosta vai mikä hitto tässä nyt on ongelmana? Huorat hinnoittelevat palvelunsa paikallisen hintatason ja kysynnän mukaan. Sinusta siis suomalaista huoraa voi käydä panemassa, kun se tienaa enemmän kuin asiakas, mutta Thaimaassa ei voi, koska he ovat "köyhiä". Lainausmerkit siitä syystä, että huorat tienaavat Aasiassakin moninkertaisesti normityöläistä enemmän. Ihmeellinen näkökanta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös