Prostituutio – ammateista vanhin

  • 109 824
  • 335

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mutta jos siis ei saa pimpsaa, eli ei osaa tehdä itseään kiinostavaksi vastakkaisen sukupolen silmissä, ei saa harrastaa suvunjatkamista. kulttuurievoluution luonnonvalinta toimii.
Onpa mielenkiintoinen mielipide ja erityisesti, että sen osoittaa vihreiden kannattaja. Aika oikeistolainen ajattelumalli, että vain ne jotka pärjäävät kilpailussa ansaitsevat jatkaa sukua. Niinkuin tuossa ylempänä jo todettiinkin, niin erilaisista ruumiinvammoista kärsivät eivät useinkaan ansaitse päästä viettiään toteuttamaan.

Toisaalta mieleen sellaisia henkilöitä kuin Steen Christensen, joka osasi tehdä itsensä niin mielenkiintoiseksi vastakkaisen sukupuolen silmissä, että sai harrastaa suvunjatkamista. Kulttuurievolution luonnonvalinta ilmeisesti toimi. Samoin kuin Idi Aminin kohdalla. Ja Auervaarakin oli erinomainen tekemään itsestään mielenkiintoisen. Evoluutio kun on siitä hassu, että sillä ei ole moraalia. Sitä voi kysyä vaikka Floyd Mayweatheriltä.

Tiedossa on, että varakkuudesta on suuresti apua parinvalinnassa itsensä kiinnostavaksi tekemisessä:
http://www.ibotube.com/contents/mem...mbs/Lottery-Home-Business-Humor-18-5277be.png
Koska ilmeisesti tärkeää on, että kulttuurievoluution luonnonvalinta toimii, niin loogista olisi että tätä valintaa ei sotkettaisi tulonsiirroilla, Muutoin voi päästä käymään niinkin luonnonvastainen tilanne, että joku persaukinen runopoika, jonka luonnollinen paikka olisi siltojen alla, pärjäisi yhteiskunnan tuella reilussa kilpailussa esim ison kerrostalon omistavalle vastenmieliselle keskivartalolihavalle, itsekkäälle ja törkeästi käyttäytyvälle porvari-vuokraisännälle. Vai venäläiselle mafiosolle.
 
Viimeksi muokattu:
Onpa mielenkiintoinen mielipide ja erityisesti, että sen osoittaa vihreiden kannattaja. Aika oikeistolainen ajattelumalli, että vain ne jotka pärjäävät kilpailussa ansaitsevat jatkaa sukua. Niinkuin tuossa ylempänä jo todettiinkin, niin erilaisista ruumiinvammoista kärsivät eivät useinkaan ansaitse päästä viettiään toteuttamaan.
Minä olen tupannut ajattelemaan täysin samoin, ja olen myös ollut siinä uskossa, että nimenomaan luonnontieteellisen maailmankuvan omaaville vihreiden kannattajille tämä on ominaista. Oikeistolaisena sitä en ole pitänyt. Kysymys vaan ei asetu oikeisto-vasemmisto-akselille lainkaan.

Koska ilmeisesti tärkeää on, että kulttuurievoluution luonnonvalinta toimii, niin loogista olisi että tätä valintaa ei sotkettaisi tulonsiirroilla, Muutoin voi päästä käymään niinkin persaukinen tilanne, että joku persaukinen runopoika, jonka luonnollinen paikka olisi siltojen alla, pärjäisi yhteiskunnan tuella reilussa kilpailussa esim ison kerrostalon omistavalle vastenmieliselle keskivartalolihavalle, itsekkäälle ja törkeästi käyttäytyvälle porvari-vuokraisännälle. Vai venäläiselle mafiosolle.
No en nyt tiedä, onko niin tärkeää. Niin vain on. Koska olemme eliöitä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mua on aina ihmetyttäny ne ihmiset, jotka sanovat että jos mies käy huorissa niin se on oksettavaa ja säälittävää. Sitten ne samat kaverit menevät itse baariin, tarjoilevat juomia (huom monikko) neideille, tarjoavat taksin jomman kumman luo ja mahdollisesti vielä yösijan. Ja se on sitten aivan normaalia touhua, versus rehdisti maksullisissa käyminen. Sama juttu sitten parisuhteissa. Siihen muijaan poltetaan vitusti euroja ostamalla jatkuvalla satojen eurojen lahjoja joka ikisenä mahdollisena merkkipäivänä ystävän- ja naistenpäivät mukaanlukien.

Ja ei, en ole ikinä käynyt huorissa. Harkinnut olen, mutten ole lopulta uskaltanut.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minä olen tupannut ajattelemaan täysin samoin, ja olen myös ollut siinä uskossa, että nimenomaan luonnontieteellisen maailmankuvan omaaville vihreiden kannattajille tämä on ominaista. Oikeistolaisena sitä en ole pitänyt. Kysymys vaan ei asetu oikeisto-vasemmisto-akselille lainkaan.

No en nyt tiedä, onko niin tärkeää. Niin vain on. Koska olemme eliöitä.
Jos logiikka kuitenkin tuloeroja tasaamisen kanssa on, että se on toivottavaa, koska isot erot aiheuttavat yhteiskunnallista epävakautta, niin miksei sama olisi toivottavaa myös sukupuolivietin toteutuksen kanssa?
Ikuiset poikamiehet uusi uhka Kiinalle | Ulkomaat | Kaleva.fi
 
Jos logiikka kuitenkin tuloeroja tasaamisen kanssa on, että se on toivottavaa, koska isot erot aiheuttavat yhteiskunnallista epävakautta, niin miksei sama olisi toivottavaa myös sukupuolivietin toteutuksen kanssa?
Ikuiset poikamiehet uusi uhka Kiinalle | Ulkomaat | Kaleva.fi
Nyt en ihan saa kiinni, mitä käytännössä tarkoitat kun viittaat sukupuolivietin toteutuksen tasaamiseen(?). Mitä vähemmän seksuaalista tukahduttamista, sitä vähemmän sukupuolivietin aiheuttamaa epävakautta. On sääli, että Suomessa on vain yhdestä muutamaan verokortilla työskentelevää huoraa, mutta se on ihan ymmärrettävää kun kypäräpappiajat on niin lähellä menneisyydessä, se alkoi vaihtua vapaamielisyyteen vasta hippiliikkeen myötä 60-luvun lopulla ja on vieläkin vaiheessa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Nyt en ihan saa kiinni, mitä käytännössä tarkoitat kun viittaat sukupuolivietin toteutuksen tasaamiseen(?). Mitä vähemmän seksuaalista tukahduttamista, sitä vähemmän sukupuolivietin aiheuttamaa epävakautta.
Koko keskusteluhan lähti siitä, että Tarinankertoja moralisoi, että prostituutio on sopimaton tapa tyydyttää sukupuoliviettiään ja jos ei ilmaiseksi saa, niin pitää olla ilman. Tuo on keino jolla useampi yksilö pääsee edes joskus tätä oleellista viettiään toteuttamaan.
 
Koko keskusteluhan lähti siitä, että Tarinankertoja moralisoi, että prostituutio on sopimaton tapa tyydyttää sukupuoliviettiään ja jos ei ilmaiseksi saa, niin pitää olla ilman. Tuo on keino jolla useampi yksilö pääsee edes joskus tätä oleellista viettiään toteuttamaan.
Ahaa, niin epäilinkin, että viittaat johonkin aiempaan keskusteluunne edellisiltä sivuilta. En jaksanut kaivaa, kun ei viimeisimpien viestien joukossa näkynyt. Tässä kohtaa en sitten ole samaa mieltä Tarinankertojan kanssa, itse asiassa ihmettelinkin joitain hänen kantojaan niitä aiemmin lukiessa. Minä otin pikaisesti takavasemmalta ja luulin sinunkin ottaneen kantaa vain lähinnä tuohon lainaamaasi luonnonvalintakohtaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ahaa, niin epäilinkin, että viittaat johonkin aiempaan keskusteluunne edellisiltä sivuilta. En jaksanut kaivaa, kun ei viimeisimpien viestien joukossa näkynyt. Tässä kohtaa en sitten ole samaa mieltä Tarinankertojan kanssa, itse asiassa ihmettelinkin joitain hänen kantojaan tässä ketjussa. Minä otin pikaisesti takavasemmalta kantaa vain tuohon lainaamaasi luonnonvalintakohtaan.
No minä jo hieman ihmettelinkin ja ajattelinkin, että suht. samaa mieltä olisit.

Ja omasta puolestani tuohon valinta-asiaan voin todeta, että näillä mennään, respect the game ja mitä näitä onkaan.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
huorille maksetaan käypä korvaus, eikä heidän ole pakkoa lähteä kenekään matkaan.

Kuka sen korvauksen sitten on määrittänyt? Ostaja, vai kysyntä ja tarjonta? Olisi mielenkiintoista kuulla mikä sen huoran mielestä olisi käypä korvaus. Tuo viimeinen lauseesi on kyllä hiukan tulkinnan varainen juttu. Huorain käyttäjät yleensä vetoavat tällaiseen sydämestä kumpuavaan vapaaehtoisuuteen ja mielellään näkevät itsensä pyhimyksenrengas päänsä päällä hyväntekijöinä kurjuutta pursuavassa maailmassa. Saattaapa myös hyvinkin olla, että turvaa saadakseen on pakko hakeutua "suojelukseen", joka nopeasti kääntyy paritusrenkaaksi, jossa tulostavoitteet on samat kuin Häkämiehellä ja sen kavereilla, jolloin tuo viimeinen lauseesi muuttuu hirtehishuumoriksi.

Niin toivottomalta suolta tuntuu tasa - arvon mahdollisuus molemmille sukupuolille, että ihmetellä täytyy, miten se orjuus saatiin poistettua, edes nimellisesti tai marginaaliin. Tai vielä kaukaisempana ihmisen riistämisen loppuminen kauppatavarana.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuka sen korvauksen sitten on määrittänyt? Ostaja, vai kysyntä ja tarjonta? Olisi mielenkiintoista kuulla mikä sen huoran mielestä olisi käypä korvaus. Tuo viimeinen lauseesi on kyllä hiukan tulkinnan varainen juttu. Huorain käyttäjät yleensä vetoavat tällaiseen sydämestä kumpuavaan vapaaehtoisuuteen ja mielellään näkevät itsensä pyhimyksenrengas päänsä päällä hyväntekijöinä kurjuutta pursuavassa maailmassa. Saattaapa myös hyvinkin olla, että turvaa saadakseen on pakko hakeutua "suojelukseen", joka nopeasti kääntyy paritusrenkaaksi, jossa tulostavoitteet on samat kuin Häkämiehellä ja sen kavereilla, jolloin tuo viimeinen lauseesi muuttuu hirtehishuumoriksi.
Joo-o, ikävää että maailmassa on riistokapitalismin seurauksena niin paljon taloudellista eriarvoisuutta, että joissain paikoissa ammatinvalintapooli on sangen kapea (vaikka huoraamaan tai riisipellolle), ja että joissain paikoissa ollaan vielä niin vanhoillisia ja siveellisiä, ettei huorilla ole lain suojaa tai laajaa moraalista hyväksyntää jolloin bisnestä siirtyy rikollisten/pahisten käsiin. (vrt. huumekauppa).

Taloudellinen eriarvoisuus kun paranisi ja huoraukseen suhtauduttaisiin kuin muihinkin palveluihin, poistuisi nämä ongelmatkin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kuka sen korvauksen sitten on määrittänyt? Ostaja, vai kysyntä ja tarjonta? Olisi mielenkiintoista kuulla mikä sen huoran mielestä olisi käypä korvaus. Tuo viimeinen lauseesi on kyllä hiukan tulkinnan varainen juttu. Huorain käyttäjät yleensä vetoavat tällaiseen sydämestä kumpuavaan vapaaehtoisuuteen ja mielellään näkevät itsensä pyhimyksenrengas päänsä päällä hyväntekijöinä kurjuutta pursuavassa maailmassa. Saattaapa myös hyvinkin olla, että turvaa saadakseen on pakko hakeutua "suojelukseen", joka nopeasti kääntyy paritusrenkaaksi, jossa tulostavoitteet on samat kuin Häkämiehellä ja sen kavereilla, jolloin tuo viimeinen lauseesi muuttuu hirtehishuumoriksi.

Niin toivottomalta suolta tuntuu tasa - arvon mahdollisuus molemmille sukupuolille, että ihmetellä täytyy, miten se orjuus saatiin poistettua, edes nimellisesti tai marginaaliin. Tai vielä kaukaisempana ihmisen riistämisen loppuminen kauppatavarana.

Palveluntarjoaja määrittää kosvauksen kuten kaikessa muussakin palvelubusineksessa. Asiakas joko maksaa, tai jättää väliin. Tokihan sitä oikeaa hintaa ei koskaan ole. 200kg hikinen Reiska saataa joutua maksamaan enemmän kuin hyppyritukka sixpack Joni.

Itse en ole paritusrenkaisiin törmännyt ja huorilla Aasiassa on suojelua riittämiin. Voit mennä kokeilemaan ilman maksua, tai vaikka vedät huoraa turpaan. Kyllä siellä toimii suojelu ilman parittajia ja välistävetäjiä. Thaimaalaiset ovat erittäin nationalistista ja jopa rasistista kansaa. Väärintekijät joutuvat tilille, joskus myös ne jotka eivät ole väärin tehneet. Semmoista se on, kannattaa olla perillä miten missäkin toimitaan. Ei kannata olla väärään aikaan oikeassa, eikä väärässä paikassa.

Mistä tuo orjuus aina tulee kuvioihin? Muistaakseni orjan määritelmä on sellainen, ettei hänelle makseta työstä mitään, Huorille sen sijaan maksetaan premium tuntipalkkoja. Ei vaan ymmärrä...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Joo-o, ikävää että maailmassa on riistokapitalismin seurauksena niin paljon taloudellista eriarvoisuutta, että joissain paikoissa ammatinvalintapooli on sangen kapea (vaikka huoraamaan tai riisipellolle), ja että joissain paikoissa ollaan vielä niin vanhoillisia ja siveellisiä, ettei huorilla ole lain suojaa tai laajaa moraalista hyväksyntää jolloin bisnestä siirtyy rikollisten/pahisten käsiin. (vrt. huumekauppa).

Taloudellinen eriarvoisuus kun paranisi ja huoraukseen suhtauduttaisiin kuin muihinkin palveluihin, poistuisi nämä ongelmatkin.

Juuri näin. Se on vain palveluammatti muiden joukossa. Kieltämällä kaikki edistetään vain rikollisuutta. Kielletään tupakka ja viina->trokarit rikastuvat ja kiristävät juoppoja, sama huumekaupan suhteen. Seksi ei tietääkseni ole huumetta, joten miksi kieltää prostituutio? Kukkahattutädit ei tykkää. Ok. Annetaan se sitten rikollisille ja ihmiskauppiaille.

Toisaalla saa huorata vapaasti ja homma toimii tiettyjen sääntöjen mukaan ilman suurempia ongelmia. Ok. Veroja ei makseta, mutta raha menee kiertoon ja verot maksetaan kuitenkin kulutusverojen muodossa.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mistä tuo orjuus aina tulee kuvioihin? Muistaakseni orjan määritelmä on sellainen, ettei hänelle makseta työstä mitään, Huorille sen sijaan maksetaan premium tuntipalkkoja. Ei vaan ymmärrä...

Kyllähän orjuuden aikaankin oli olemassa asian tiimoilta lakeja ylöspidosta ynnä muusta, vaikka niiden perään tuskin huudeltiin kovinkaan paljon, niin kuin ei huorienkaan kohtelun nykyään. Molemmissa tulema on kyllä verrannollinen ja taloudellisessa alisteessa maksajalleen. Kun kauppatavarana on ihmisarvo, se vertautuu nimenomaan orjuuteen, vain erilaisin vivahtein.

En minä niitä voi millään syyllistää, joilla ei valinnan varaa ole ollut, mutta surullista on, että 2000 - luvulla elää ihmisiä , joiden kyky ymmärtää ihmisarvoa ja kunnioittaa sitä on täysin kehittymätön.

Suurta komiikkaa on ollut lukea näitä suunnattoman tuskaisia tilityksiä väärin kohdelluista suomipojista, jotka on ihan takseja joutuneet maksamaa, jopa pitsat ja kaljan, eikä jumalauta sakset aukee. Sitten näillä perustellaan huorissakäymisen autuutta, kun sama asiahan se on, onkohan sittenkään?

Myös kummastuttaa, kun joku koittaa perustella huoriin tuhlaamista sillä, että ei kiinnosta ihmiskontakti. Miksi kummassa on mentävä siihen ihmiseen ja maksaen siitä, ostakaa pumpattava barbara, suostuu ihan mihin tahansa ja enenkaikkea, huomatkaa, ei ole ihminen. Siinähän täytyy juuri ne kriteerit täysin, joita "perusteina" käytellään. Sitä paitsi, toisinpäin ajatellen, millä ihmeen perustein, näin tunnevammaisilla pitäisi edes olla oikeutta ihmiskontaktiin, kun ei siitä lopulta mitään ymmärrä, olivatpa sitten syntymästään tuollaisia, tai eroissa tunnnepuoleltaan amputoituja. Ennen ei vaihtoehtoja ollut, siksi se on maailman vanhin ammatti, mutta niin kuin kaikessa kehitys vie suorittavan portaan duunit koneille, eli tulevaisuus on barbaroiden.

Minä olen kyllä kapitalistiseen talouteen uskova, mutta vain siihen pisteeseen, että ihmisarvo on rikkumaton, eikä kenelläkään voi olla minkäänlaista hyväksyttävää omistussuhdetta yli toisen ihmisen.

Olitko muuten sinä, joka mainitsi kirjoituksessaan Laosin. On nimittäin täysin ymmärrettävä tuo asenne, mikäli lainkaan tuntee Laosin mentaliteettia. Heillä päin Thaimaa on ruumillistuma kaikesta moraalittomuudesta ja koko heidän protektionisminsa lähtökohta on pyrkiä estämään kehitys, joka thaikkulassa on tapahtunut. En minä väitä, etteikö Laoprostituoituja olisi olemassa, mutta epäilen, etteivät Laosiin palaa, elleivät voi olla 100% varmoja, etteivät paljastu. Mikäli Laos koskaan vapautuisi turismille, se olisi kammottava kulttuurinen teurastus hyvin sydämin rahallaan palveluksia vastaan pelastaville länkkäreille, sillä kipi on niin surkea valuutta, että sielläpuolen thaikkukin on miljonääri.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Heitämpä minäkin lusikkani soppaan vaikken huorissa käykkään. Huora käsitteenä on jo niin ennakoluuloisesti virittäytynyt. Vastikkeellinen seuralainen tjs. olisi parempi määritelmä. Laajasti käsittäen suurin osa maksaa seksitä jos tarkkaan ajatellaan(drinkit,taksit,yms yms.).

Kansanterveydellisistä syistä ilman tutkimustietoa heitän oman mutu-arvion, että vastikkeellisen seuralaisen palveluista (lue:huoran) tulisi saada jotain kela korvausta. Yhteiskunnan etujen mukaista olisi, että seksiä olisi tarjolla. Uskon, että seksin saatavuus poistaisi aika paljon mielenterveysongelmia. Jos huoraaminen olisi sallittua ja lainsäädännöllisesti valvottua niin emmä nyt äkkiä keksi mitä ongelmia siihen liittyisi. Ainakin tyttöjen turvallisuus paranisi. Näin esimerkiksi venäjällä jossa mafia valvoo bisnestä. Tytöt eivät tartuta takuulla tauteja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vastustajat voisi lukea tämän jutun: Prostitution: New Zealand best place to work in sex industry

Sen jälkeen voisivat vastata pariin kysymykseen.

a) Onko asiat teidän mielestä jotenkin huonosti tai väärin tuolla päin maailmaa?
b) Miksi tuo ei voisi toimia Suomessa?

(linkki vie australialaiselle uutissivustolle artikkeliin missä harmitellaan, kun omassa maassa ei saada asioita kuntoon)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mua on aina ihmetyttäny ne ihmiset, jotka sanovat että jos mies käy huorissa niin se on oksettavaa ja säälittävää. Sitten ne samat kaverit menevät itse baariin, tarjoilevat juomia (huom monikko) neideille, tarjoavat taksin jomman kumman luo ja mahdollisesti vielä yösijan. Ja se on sitten aivan normaalia touhua, versus rehdisti maksullisissa käyminen. Sama juttu sitten parisuhteissa. Siihen muijaan poltetaan vitusti euroja ostamalla jatkuvalla satojen eurojen lahjoja joka ikisenä mahdollisena merkkipäivänä ystävän- ja naistenpäivät mukaanlukien...
(boldaus oma)

Minua taas on aina ihmetyttänyt se, miten ravintolaillan päätteeksi löytyvää naisseuraa verrataan huorissa käymiseen. En minä ainakaan baarissa käydessäni ole joutunut maksamaan juomatilauksia, taksimatkoja sun muuta, vaan ihan tasaveroisen seksiä haluavan naisihmisen löyminenkin on tarpeen tullen onnistunut.*

Ei toki joka kerta, vaan välillä sitä joutuu menemään yksin kotiin, mutta sellaista elämä on. Kyllä sen seksittömänkin illan kestää normaali ihminen mielestäni, tässä esitetyssä dokkarissahan oli eri meininki ja haastateltu mies totesi, että jos mahdollisuutta maksulliseen seksiin ei ole, niin sitten ahdistellaan naisia kadulla. Käsittämätön asenne naisia ja naiseutta kohtaan, hyi helvetti.

* oman kokemukseni mukaan huomattavasti paksua lompakkoa tärkeämpää etenkin satunnaista seuraa etsittäessä on hymy, asiallinen ja kohtelias käytös, pieni huumori ja siisti pukeutuminen plus ei saa haista paskalle - toisin sanoen hygieniasta huolehtiminen.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Näille ammatti ammattien joukossa jätkille pari kysymystä:

Seurustelisitko/avioituisitko prostituoidun kanssa? Onko joku muu ammatti, joka mahdollisesti estäisi sinua solmimasta parisuhdetta sen harjoittajan kanssa?

Tämä erottaa minulle prostituution muista ammateista. Siinä tehdään sellaista, joka minulle kuuluu ihmissuhteeseen, ei ammatinharjoitukseen. En epäröisi hetkeäkään suhdetta hierojaan tai kokkiin, siivoojaan tai roskakuskiin. Mutta panoalan ammattilaisuus olisi minulle eri asia. Olen myös ymmärtänyt, että prostituoiduilla on usein yksityiselämässään ihmissuhdeongelmia ja vaikeuksia. Sukupuolinen käytyäytyminen on vaikea ulkoistaa kaupankäynniksi sen vaikuttamatta muuhun yksityiselämään.

Jos puolison seksin harrastaminen vertautuu muuhun palkkatyöhön, niin olisiko se ok myös kavereidesi kanssa, siis ihan ilman rahaa. Mietin tässä esim. hierojan ammattia: jos puolisoni olisi ammattihieroja, olisi mielestöni ihan ok, että auttaisi kaveria niskajumin sattuessa. Kokkipuoliso voisi autella kaveria vaikka häiden järjestelyissä. Olen omaa ammattitaitoani jskanut maksutta kavereille ja puolitutuillekin, tarvittaessa ja pyydettäessä. Prostituoitupuoliso sitten auttelisi puutteessa olevia tuttuja ehtiessään ja hyväntekeväisyyttään joitain veljeni keharikavereita?
 
Seurustelisitko/avioituisitko prostituoidun kanssa? Onko joku muu ammatti, joka mahdollisesti estäisi sinua solmimasta parisuhdetta sen harjoittajan kanssa?
Periaatteessa joo, mutta käytännössä rakkauden ammattilaiseksi päätynyt ihmisenä tuskin napsahtaa vaimomatskukategoriaan, kuten tuskin oikeistolainen vaikuttajaviestijäkään, tai pappi. Mutta on se toki mahdollista eikä mitään periaatteellista estettä siis ole.

Jos puolison seksin harrastaminen vertautuu muuhun palkkatyöhön, niin olisiko se ok myös kavereidesi kanssa, siis ihan ilman rahaa. Mietin tässä esim. hierojan ammattia: jos puolisoni olisi ammattihieroja, olisi mielestöni ihan ok, että auttaisi kaveria niskajumin sattuessa. Kokkipuoliso voisi autella kaveria vaikka häiden järjestelyissä. Olen omaa ammattitaitoani jskanut maksutta kavereille ja puolitutuillekin, tarvittaessa ja pyydettäessä. Prostituoitupuoliso sitten auttelisi puutteessa olevia tuttuja ehtiessään ja hyväntekeväisyyttään joitain veljeni keharikavereita?
Minusta huorilla ei ole mitään erityistä ammattitaitoa. Kaikki osaavat harrastaa seksiä. Siksi vertaus hierojiin ja kokkeihin hieman ontuu. Jos tällaista analogiaa haluaa hakea, niin parempi olisi kysyä, että jos puolisosi työskentelisi tiskaajana tai kaupungin puutarhatyöntekijänä, niin olisiko ok, että kävisi tiskamassa tuttujen tiskit tai kitkemässä kukkapenkit?

Jos puolisoni olisi huora, toki se veljen keharikavereidenkin paneminen minulle sopisi, ja se liikkuuko siinä välissä rahaa, on heidän asiansa. Vaikea kyllä kuvitella, että tiskaajaa, puutarhatyöntekijää tai huoraa tuttujen tiskien tiskailu, kukkapenkin kitkeminen, tai seksuaalisten paineiden purkaminen vapaa-ajalla kiinnostaisi, mutta jos kiinnostaisi, niin mikäs siinä.

Eniten huoran kanssa seurustelussa arveluttaisi, missä määrin ammatinharjoittaminen söisi seksuaalista viettiä yksityiselämän puolelta, joka taas on hyvin yksilöllistä. Se on minusta jossain määrin hyvän parisuhteen edellytys, että seksuaaliset tarpeet vastaavat jokseenkin toisiaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näille ammatti ammattien joukossa jätkille pari kysymystä:

Seurustelisitko/avioituisitko prostituoidun kanssa? Onko joku muu ammatti, joka mahdollisesti estäisi sinua solmimasta parisuhdetta sen harjoittajan kanssa?
Sinänsä huono kysymys kun seurustelussa lähtökohtaisesti pannaan vain yhden kanssa ja paneminen muiden kanssa on just se mistä noi ilotytöt tienestiä saavat. Kyllä maksulliset naiset varmaan paljon seurusteluehdotuksia saavat, epäilisin että yllättävänkin paljon, eikä se muakaan niin hirveästi haittaisi mitä se on aiemmin puuhaillut. On muutkin naiset varmaan seksiä harrastanut, eikä siinä ole paljoakaan eroa. Ei ilotytöt mitään sielua myy. Ei se homma kuitenkaan silleen parisuhteeseen oikein sovi, mutta onhan monilla ilotytöillä joku koulutus tai jopa työ. Auttaa sillä hommalla sitten sitä kaveria, esim. hierojana kaverin niskajumia. Ja tietenkin onhan niitä vaikka millaisia avoimia suhteita, joissa voi panna myös muiden kanssa. Itse asiassa mä ymmärrän niitä hyvin.

Tietenkin ilotytöistä puhuttaessa on eri juttu puhutaanko Suomesta, Venäjästä vai noista Aasian maista, mistä taas mä en tiedä paljoakaan.

Jos mä olisin nainen niin varmaankin möisin seksiä. Miksi en möisi? Eihän siinä mistään ihmisarvosta ole kyse (paitsi että paremmannäköisen naiset saattavat saada enemmän rahaa, heh). Onko sillä paljoakaan eroa ottaako mieheltä vastaan satasen arvoisen illallisen vai setelinä sen saman? Sillä setelillähän voi mennä vaikka syömään sen täysin saman illallisen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
* oman kokemukseni mukaan huomattavasti paksua lompakkoa tärkeämpää etenkin satunnaista seuraa etsittäessä on hymy, asiallinen ja kohtelias käytös, pieni huumori ja siisti pukeutuminen plus ei saa haista paskalle - toisin sanoen hygieniasta huolehtiminen.
Hieman turhia neuvoja nuo, koska nuo ovat pääosin lähes kaikilla kunnossa. Loppujen lopuksi ratkaisevaa on se, että millä tasolla geenien arpajaisten tuottama ulkonäkö on. Se ratkoo noin 60 %. Sitten 35 % ratkoo sanallinen valmius ja 5 % menee sattuman piikkiin. Mikä tahansa noista osuu, niin pillua saa. Nuorempana geeneillä on suurempi vaikutus, myöhemmin myös ura ja asema tuovat omat vaikutuksensa pillupeliin, jolloin prosenttijakauma muuttuu suuresti. On myös olemassa naisia/miehiä, joille ura ja asema ovat jo paljon nuorempana tärkeitä, siis parikymppisenä. Kerran oltiin futiskisoissa (Suopotkupallon MM) ja meillä oli iltamissa lennoston paidat päällä, koska yksi pelaajamme on hävittäjälentäjä ja hän sai meille sitä kautta pelipaidat. Pillua, persettä ja tissiä olisi tullut kaikille joka suunnasta. No, lähdettiin jätkien kanssa keskenämme saunomaan ja juomaan kaljaa. Pilluillat sitten erikseen.
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minun mielestä prostituutio on verrattavissa parturikampaajan ammattiin. Pystyyhän ne hiukset leikkaamaan vaikka itse, mutta ei niistä ihan samanlaista lopputulosta saa kuin alan ammattilaiselta. Toisaalta jos valitsee parturinsa väärin, niin saa sen urheilumuodikkaan Hitler-fledan, vaikka kuinka huutaisi Ronnie Woodin mallia ennen leikkausoperaation alkua. Mutta oikean henkilön käsittelyssä tietää saavansa laatua ja siksi siitä maksaa jopa mielellään.

Sama juttu huorien kanssa: ainahan sitä voisi jäädä himaan runkkaamaan, jos ei kiinnosta sedulan lihatiskillä notkuminen, tai sitten voi maksaa sille katunarkille ja pettyä lopputulokseen, tai sitten kaivaa kuvetta vähän enemmän ja hankkia tiedettyä laatua.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
[
Pillua, persettä ja tissiä olisi tullut kaikille joka suunnasta. No, lähdettiin jätkien kanssa keskenämme saunomaan ja juomaan kaljaa. Pilluillat sitten erikseen.
Aika outoja olitte. Mitä nyt erilaisissa herraseuroissa olen elämäni aikana aikaani humalassa viettänyt niin monien (omanikin joskus) valinta olisi ollut tuossa tilanteessa ihan erilainen. Te sitten vaan piditte toistenne seurasta tosi paljon.
 

BigJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Prostituoitujen palvelujen ostamisesta ei itsellä ole kokemusta. Kerran olen kuitenkin 19-vuotiaana nuorena poikana vahingossa päätynyt pikavisiitille tallinnalaiseen bordelliin, kun porukkamme kanssa Lasso-baaria etsiessä paikallinen sutenööri kutsui meidät kadulta sisään. Siellä istui tytöt rivissä sohvalla ja siitä olisi saanut valkata kenen kanssa saunoo ja sekstailee tunnin ajan. Hinta olisi ollut muistaakseni 500 markkaa yhteensä kolmelta hepulta, eli ei paha. Tuolloin ajatus siitä että olisin rahalla saanut valita haluamani naaraan ja käydä häntä panemassa ei houkuttunut ja poistuimme nopeasti paikalta.

Nykyisin olen tosin kokeilunhaluisena ihmisenä toisinaan selaillut sihteeriopistoa ja miettinyt, että josko sitäkin pitäisi joskus testata. Naimisissa olevana ihmisenä omaan ainakin jonkinlaiset teoreettiset mahdollisuudet saada toisinaan piparia, joten mitään varsinaista tarvetta tuolle huorissa käymiselle ei tältä osin olisi.

Sitten jos pohdin, sitä että millaiselta palveluntarjoajalta voisin seksiä ostaa niin en ikimaailmassa pystyisi käyttämään esim. Whores Glory -dokkarissa nähtyjä bangladeshilaisia bordelleja. Muutoinkin itselleni olisi ehdottoman tärkeää tietää, ettei käyttämäni prostituoitu olisi mahdollisen ihmiskaupan uhri. Ajatus passittomasta ja pahoinpidellystä seksiorjasta ei ole minun kohdallani omiaan nostattamaan seksihaluja.

Näin ollen olenkin tullut siihen tulokseen, että jos tulen päätymään maksamaan seksistä haluan palveluntarjoajan olevan suomalainen, sillä uskoisin että suomalainen huora Suomessa on harvemmin pakotettu myymään seksiä kenenkään toisen ihmisen toimesta. Sitten nouseekin esiin seuraava kysymys eli onko tolkkua maksaa 200 euroa siitä, että pääsen kyntämään tunnin ajan (eli 3 min) jotain lisätienestejä hankkivaa opiskelijatyttöä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aika outoja olitte. Mitä nyt erilaisissa herraseuroissa olen elämäni aikana aikaani humalassa viettänyt niin monien (omanikin joskus) valinta olisi ollut tuossa tilanteessa ihan erilainen. Te sitten vaan piditte toistenne seurasta tosi paljon.
Joo, kavereita ei jätetä ja me todellakin pidetään toistemme seurasta paljon! Ollaan sentään kaikki sama ala-astekin kaikki käyty, joten meidän 30-vuotinen kaveruus on olennaisempaa kuin jotkut randompillut. Sitä paitsi itsellä on sellainen olo, että kaikki naiset on jo nähty ja nussittu, joten niiden takia ei todellakaan jätetä jätkien kerran vuodessa tapahtuvaa tapahtumaa millään tavalla väliin. Kyllähän toki tiedän, että retaletyypit toimii toisin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös